M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 marca 2010

Nasza Klasa planuje dwucyfrowy wzrost przychodów, zmieni nazwę na NK

Nasza Klasa, największy w Polsce portal społecznościowy (10,9 mln w grudniu 2009 r. wg Megapanelu; 13,8 mln w styczniu br....

10 marca 2010

Agata Polińska i Bartosz Jaroszewski w zespole GoldenSubmarine

Do agencji interaktywnej GoldenSubmarine dołączyli account manager Agata Polińska i art director Bartosz Jaroszewski. Agata Polińska wcześniej pracowała m.in. w...

10 marca 2010

Wyborowa ruszy z globalną kampanią jeszcze w tym roku

Marka Wyborowa ma ruszyć z globalną kampanią jeszcze w tym roku. Przygotuje ją amerykańska agencja Virtue Worldwide, która wygrała przetarg,...

10 marca 2010

Jacek Snopkiewicz szefem Ośrodka Programów Regionalnych w TVP

Jacek Snopkiewicz obejmuje stanowisko dyrektora nowo utworzonego Ośrodka Programów Regionalnych TVP. Strukturze tej podlegać będzie m.in. kanał informacyjny TVP Info....

10 marca 2010

N-Gine sponsorem transmisji Formuły 1

Rusza sponsoring transmisji telewizyjnych Formuły 1 z udziałem N-Gine, nowego napoju energetycznego wprowadzanego na polski rynek przez firmę FoodCare (o...

10 marca 2010

SAR radykalizuje postawę; ma nowy zarząd i radę nadzorczą

Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR podczas poniedziałkowego walnego zebrania gromadzącego ok. 50 uczestników (łącznie do SAR-u należy ok. 75 firm reprezentowanych...

10 marca 2010

Right Guard ruszy z kampanią w połowie kwietnia

Henkel Polska wprowadza na rynek nową markę dezodorantów dla mężczyzn Right Guard (o planach jej wprowadzenia pisaliśmy w DS "MMP"...

10 marca 2010

Debiut ix35 wsparty największą z dotychczasowych kampanii Hyundaia

Ruszyła kampania reklamowa nowego modelu Hyundaia - ix35, następcy popularnego modelu Tucson. Ix35 jest przedstawicielem segmentu C-SUV. W pierwszym etapie...

10 marca 2010

ZKDP kontynuuje współpracę z piątką audytorów

Zarząd Związku Kontroli Dystrybucji Prasy zdecydował o kontynuowaniu współpracy z pięcioma firmami audytorskimi, które są upoważnione do wykonywania kontroli nakładu...

10 marca 2010

Black Red White reklamuje wiosenne hity cenowe

Black Red White wspiera wiosenną promocję mebli ogólnopolską kampanią reklamową. Produkcją spotu telewizyjnego i radiowego zajęła się agencja reklamowa Cumulus....

11 marca 2010

Joanna Hurda będzie prezesem Scholz & Friends

Joanna Hurda będzie nowym prezesem agencji Scholz & Friends Warszawa. Stanowisko to obejmie 15 maja, do tego czasu zarządzanie agencją...

11 marca 2010

Jarosław Łuczka business development directorem w Interactive Solutions

Do agencji Interactive Solutions dołączył Jarosław Łuczka, który objął nowo utworzone stanowisko business development directora. Odpowiada za pozyskiwanie klientów oraz...

11 marca 2010

Kinga Zawieska dołączyła do Sare MailMedia

Do e-mailmarketingowej firmy Sare dołączyła Kinga Zawieska, która objęła nowo utworzone stanowisko media planning assistant. Jej zatrudnienie jest związane z...

11 marca 2010

Marka Pulmoll z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World zadebiutuje w telewizji

Marka cukierków twardych Pulmoll z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World zadebiutuje w telewizji w II kwartale br. Przedstawiciele marketera nie...

11 marca 2010

PL.2012 konstruuje budżet; Ogilvy przygotowała plan działań

Spółka PL.2012 zajmująca się m.in. działaniami marketingowymi wokół zbliżających się mistrzostw Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce...

11 marca 2010

Większy zespół obsługi klienta w Lowe GGK

Do działu obsługi klienta agencji Lowe GGK dołączyły dwie nowe osoby na stanowiska account managerów - Monika Tomala (przeszła z...

11 marca 2010

Dzięki Depardieu i premii codziennie 2,5 tys. nowych kont w BZ WBK

Bank Zachodni WBK, który od początku miesiąca prowadzi szeroko zakrojoną kampanię reklamową z udziałem znanego francuskiego aktora Gerarda Depardieu, przyznaje,...

11 marca 2010

Niestandardowa promocja kanału Crime & Investigation Network

Rusza kampania nowego kanału tematycznego Crime & Investigation Network. Działania prowadzone będą pod hasłem "Bądź świadkiem". Promocja ma charakter niestandardowy....

11 marca 2010

Canal Plus Cyfrowy wzmocni strukturę marketingową

W najbliższym czasie spółka Canal Plus Cyfrowy, operator platformy Cyfra Plus i nadawca stacji tematycznych, wzmocni strukturę marketingową. Niebawem do...

11 marca 2010

Sąd utrzymał 5,7 mln zł kary dla PKO BP za reklamy

Sąd Ochrony Konkurencji i Konsumentów utrzymał w mocy karę 5,7 mln zł nałożoną w grudniu 2008 r. przez Urząd Ochrony...

11 marca 2010

Pięć nowych stacji w ofercie cyfrowej sieci UPC

Oferta cyfrowa sieci UPC Polska zostanie wzbogacona o pięć nowych kanałów, w tym jeden w jakości HD (wysokiej rozdzielczości). Abonenci...

11 marca 2010

Agencja Red8 partnerem sieci B9 Network

Agencja Red8 została partnerem B9 Network - sieci agencji działającej w regionie Europy Północnej i Wschodniej. W wyniku umowy powstanie...

11 marca 2010

Bulera zakłada własną firmę, G+J zleca obsługę PR-ową zewnętrznej agencji

Magdalena Bulera, PR manager G+J Polska, rozstaje się z wydawnictwem i otwiera własną spółkę. PR-em wydawnictwa zajmuje się obecnie agencja...

11 marca 2010

Nowe tytuły Burdy bazują na pomyśle "Przyślij przepis"

Burda Media Polska wprowadza do sprzedaży dwa nowe tytuły - "Moje Zwierzenia" i "Przepis na Ogród". O planowanym rozszerzeniu portfolio...

11 marca 2010

Pharmaceris po raz pierwszy w telewizji; chce powiększyć bazę konsumentów

Laboratorium Kosmetyczne "Dr Irena Eris" rozpoczęło kampanię reklamową dermokosmetyków marki Pharmaceris. Brand ten po raz pierwszy został wsparty kampanią telewizyjną....

11 marca 2010

Wilhelm Rożewski dyrektorem marketingu i komunikacji MIT SA

Wilhelm Rożewski objął nowo utworzone stanowisko dyrektora marketingu i komunikacji w spółce MIT (Mobile Internet Technology). MIT to nowa nazwa...

11 marca 2010

Unilever rusza z kampanią marki Lipton

Unilever Polska rozpoczął kampanię reklamową herbat marki Lipton związaną z promocyjnymi opakowaniami Lipton Yellow Label. Działania obejmować będą reklamę zewnętrzną,...

11 marca 2010

Hortex launch naturalnej Vitaminki wspiera reklamą TV

Hortex wprowadził do sprzedaży nowy marchwiowo-owocowy sok Vitaminka 100 proc. Nie zawiera on cukru ani innych substancji słodzących. Sok dostępny...

11 marca 2010

W połowie roku zadebiutuje iProspect

IProspect, międzynarodowa marka SEM należąca do sieci Isobar (grupa Aegis), do połowy roku ma oficjalnie rozpocząć działalność w Polsce. O...

12 marca 2010

Media Regionalne w ramach oszczędności reorganizują oddział w Lublinie

Media Regionalne w ciągu najbliższych miesięcy przeprowadzą reorganizację struktur reklamowych i redakcyjnych oddziału lubelskiego. Celem tych zmian będzie, oprócz oszczędności,...

12 marca 2010

Cindy Crawford promuje farby do włosów Schwarzkopf

Henkel wystartował z kampanią reklamową linii produktów do trwałej koloryzacji włosów Essential Color marki Schwarzkopf. Działania prowadzone będą w prasie...

12 marca 2010

Turner Broadcasting wzmacnia ofertę swoich anten

Turner Broadcasting System wzmacnia wiosenne ramówki swoich anten dostępnych w Polsce. Nadawca, powołując się na dane AGB Nielsen Media Research,...

12 marca 2010

Samsung wprowadzi telewizory z funkcją 3D, w kwietniu kampania

Samsung Electronics Polska w przyszłym miesiącu wprowadzi do sprzedaży nową ofertę telewizorów LCD (także z podświetleniem LED) oraz plazmowych z...

12 marca 2010

Polski Lek rusza z promocją oczyszczającego Plusssz Detox

Polski Lek rozpoczyna w najbliższy poniedziałek 15 marca kampanię reklamową wspierającą debiut rynkowy tabletek musujących Plusssz Detox mających wpływać na...

12 marca 2010

Hypermedia: mocny nacisk na kreację i lokalny nowy biznes

Hypermedia, agencja marketingu internetowego należąca do sieci Isobar (Aegis Media), planuje rozbudowę działu nowobiznesowego, uruchomienie departamentu social mediów, nie wyklucza...

12 marca 2010

GIF ma zastrzeżenia do sponsoringu pogody przez markę Pectosol

Główny Inspektor Farmaceutyczny (GIF) ma zastrzeżenia do praktyk reklamowych firmy WZZ Herbapol Pruszków. Chodzi o banner sponsorski marki Pectosol, preparatu...

12 marca 2010

Dominika Maison w projekcie "Inspiration of Action"

W międzynarodowym gronie komitetu organizacyjnego konferencji "Inspiration of Action" znalazła się Dominika Maison z Domu Badawczego "Maison". Spotkanie odbędzie się...

12 marca 2010

KFC tak jak McDonald's zbuduje ofertę dla konsumentów o różnej zasobności portfela

Należąca do firmy AmRest sieć restauracji KFC będzie budować ofertę dla konsumentów o różnej zasobności portfela. Elementem tej strategii jest...

12 marca 2010

Łukasz Badowski w zespole E_misja Interactive 360

Do agencji interaktywnej E_misja Interactive 360 (NuOrder Group) dołączył Łukasz Badowski, który wzmocnił dział realizacji pod kątem świadczenia stałej i...

12 marca 2010

Pkt.pl zwiększy o połowę tegoroczne wydatki na reklamę

Firma Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne (Grupa EDSA), właściciel internetowej wyszukiwarki firm i instytucji oraz wydawca książek telefonicznych, zwiększy w tym...

12 marca 2010

D'aucy promuje w prasie nowe serie warzyw mrożonych

D'aucy Polska rozpoczyna ogólnopolską kampanię reklamową w prasie mającą na celu promocję dwóch innowacyjnych serii warzyw mrożonych - Heat &...

15 marca 2010

MB SMG/KRC zaprezentował IRBRI swoją metodę badania e-radia

Millward Brown SMG/KRC zaprezentował swoją propozycję pomiaru słuchalności radia internetowego podczas spotkania Inicjatywy na rzecz Badania Radia w Internecie (IRBRI)....

15 marca 2010

Nordea Bank reklamuje kredyty mieszkaniowe

Nordea Bank Polska rozpoczyna wiosenną kampanię kredytu hipotecznego. Motywem przewodnim komunikacji są niskie raty, atrakcyjne oprocentowanie i doświadczenie skandynawskich bankowców...

15 marca 2010

BAT Polska będzie szukać nowego szefa marketingu

Jak dowiedzieliśmy się nieoficjalnie, Stefan Fischer, który od drugiej połowy 2008 r. pełnił funkcję dyrektora ds. marketingu firmy tytoniowej British...

15 marca 2010

ŁubuDubu PR pracuje dla Igloo

Agencja ŁubuDubu PR rozpoczęła współpracę z firmą Igloo, producentem urządzeń chłodniczych i produktów do kompleksowego wyposażania sklepów, punktów gastronomicznych i...

15 marca 2010

Banki spółdzielcze BPS w czołówce reklamodawców w styczniu i lutym

Banki spółdzielcze zrzeszone w Grupie Banku Polskiej Spółdzielczości (BPS) od 20 stycznia prowadzą telewizyjną kampanię sponsorską i za okres od...

15 marca 2010

Nowe osoby w dziale marketingu Atlantica

Do działu marketingu Atlantica, producenta bielizny, dołączyły dwie nowe osoby. Dina Evrokatova rozpoczęła pracę na stanowisku junior brand manager export...

15 marca 2010

AVT po raz pierwszy reklamuje w telewizji swoje pisma

Wydawnictwo AVT-Korporacja rozpoczęło pierwszą telewizyjną kampanię magazynów. Działania reklamowe mają charakter wizerunkowy, a ich celem jest zaprezentowanie magazynów "Czas na...

15 marca 2010

Radio PiN promuje się w czterech miastach

Dziś Radio PiN startuje z kampanią reklamową, która obejmie cztery miasta nadawania rozgłośni: Warszawę, Łódź, Poznań i Wrocław. Za kreację...

15 marca 2010

Time zlikwidował stanowiska dyr. handlowych i zarządzających

Grupa Radiowa "Time" (Radio Eska, Eska Rock, Wawa i Vox FM) zreorganizowała swoje struktury (o planach tych pisaliśmy w DS...