M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 marca 2010

IDMnet poszerzył ofertę o serwisy wydawnictwa Marquard Media Polska

IDMnet SA i wydawnictwo Marquard Media Polska podpisały umowę, na mocy której witryny wydawnictwa weszły do sieci IDMnet i 4clover....

15 marca 2010

Kraft kieruje kampanię Alpen Gold do osób w wieku 25-55 lat

Dziś Kraft Foods Polska rozpoczyna najnowszą odsłonę kampanii reklamowej "Alpen Gold, uśmiechnij się", w której promowana będzie czekolada Alpen Gold...

15 marca 2010

Katarzyna Lewko szefem marketingu Lancome w L'Oreal

Katarzyna Lewko objęła stanowisko dyrektora marketingu marki Lancome w koncernie L'Oreal Polska. Jest to nowe stanowisko w firmie. Poprzednio Lewko...

15 marca 2010

Kompania Piwowarska rezygnuje z marki Frater

Kompania Piwowarska nie będzie już produkować ani sprzedawać piwa marki Frater. KP przejęła ją razem z innymi markami Browaru Belgia...

15 marca 2010

Oceanic wykorzysta wizerunki supermężczyzn w strategii komunikacji AA Man

Firma kosmetyczna Oceanic przygotowuje jedno z najważniejszych w tym roku wydarzeń marketingowych. Dotyczy ono męskiej linii kosmetyków, która ma być...

15 marca 2010

Eliza Panek-Dorosz rzecznikiem Rossmanna

Od 15 marca Eliza Panek-Dorosz, dotychczas pełnomocnik zarządu ds. public relations, będzie rzecznikiem prasowym firmy Rossmann. Roman Lewandowski, dotąd rzecznik...

15 marca 2010

Polidea zaproponuje marketerom augmented reality na komórki

Firma tworząca rozwiązania mobilne Polidea zaproponuje marketerom augmented reality (AR) na komórki. Projekt opracowania platformy AR otrzymał dofinansowanie z funduszy...

15 marca 2010

Aegis Media rozważa internetowo-offline'owe teamy

Niewykluczone, że w ramach Aegis Media powstaną zespoły łączące pracowników domów mediowych Carat i Vizeum oraz firmy internetowej Hypermedia, dowiedzieliśmy...

15 marca 2010

Grupa TVN sfinalizowała zakup platformy N

Grupa TVN zakończyła transakcję nabycia pozostałych 49 proc. udziałów platformy cyfrowej N. Oznacza to, że ostatecznie TVN jest teraz jedynym...

15 marca 2010

Maciej Czapiewski nie pracuje już w Totalizatorze

Maciej Czapiewski, kierownik marketingu Totalizatora Sportowego, nie pracuje już w tej spółce. Był z nią związany od 2007 roku, początkowo...

15 marca 2010

Witold Laskowski pokieruje TVP Polonia

Zarząd Telewizji Polskiej powołał Witolda Laskowskiego na stanowisko dyrektora TV Polonia. Wcześniej, w ub.r. kanałem TVP dla Polonii jako p.o....

15 marca 2010

Nowe osoby w marketingu Media Service Zawada

Edyta Awsiukiewicz objęła stanowisko brand managera produktów dla dzieci młodszych w portfolio wydawnictwa Media Service Zawada. Wcześniej związana była z...

15 marca 2010

Paweł Lewicki został wiceprezesem El Padre

Paweł Lewicki został wiceprezesem zarządu agencji El Padre. Dotychczas był członkiem zarządu i new business & strategic directorem. Do jego...

15 marca 2010

Espumisan Easy wspierany niestandardowo

Berlin-Chemie Menarini wspiera mutimedialną kampanią Espumisan Easy, środek na wzdęcia dostępny w saszetkach. Marketer, skoncentrowany dotychczas głównie na telewizji, tym...

16 marca 2010

180heartbeats liczy na zwiększenie przychodów w tym roku nawet o połowę

Agencja kreatywna 180heartbeats planuje w tym roku znaczne zwiększenie przychodów i zatrudnienia. Firma dalej będzie rozwijać kompetencje strategiczno-kreatywne dotyczące całościowej...

16 marca 2010

Anna Gołębicka odchodzi z CenterNetu

Po ponad dwóch latach pracy w CenterNecie zarządzająca marketingiem Anna Gołębicka rozstaje się z firmą. Na razie nie podaje, jakie...

16 marca 2010

P&G wprowadza linię Pantene Pro-V inspirowaną naturą

Procter & Gamble wprowadził na rynek nową linię kosmetyków Pantene Pro-V Nature Fusion. Nawiązując do produktów naturalnych, marketer chce wykorzystać...

16 marca 2010

Asics startuje z kampanią wizerunkową w ramach globalnych działań

Firma Asics rozpoczęła wizerunkową kampanię reklamową. Jest ona realizowana na kilku rynkach, w tym także w Polsce, we współpracy ze...

16 marca 2010

Marta Lesiewska i Łukasz Smolnik w zespole Walk & Talk

Do agencji public relations Walk & Talk należącej do Walk Group dołączyli junior account managerowie Marta Lesiewska i Łukasz Smolnik....

16 marca 2010

Tesco.com będzie dostępne dla konsumentów z Polski

Sklep internetowy Tesco Direct działający pod adresem Tesco.com będzie dostępny dla polskich klientów. Prace z tym związane już trwają, ale...

16 marca 2010

Gazeta.pl zmierzy wpływ reklam w internecie na zachowania konsumentów

Od marca klienci grupy Gazeta.pl (Agora SA) mogą korzystać z zaawansowanej metodologii pomiaru efektywności reklamy internetowej Ad-Index stworzonej przez firmę...

16 marca 2010

Gemius proponuje zmiany w Megapanelu w reakcji na krytykę branży

Przyspieszenie publikacji wyników z około ośmiu do dwóch-trzech tygodni, pomiar treści audio i wideo oraz mobilnego internetu, zmiana modelu pracy...

16 marca 2010

Inea z dwiema nowymi stacjami

Sieć kablowa Inea dołącza do oferty stacje Canal Plus Sport 2 i HBO HD (nadawany w wysokiej rozdzielczości). Zasilą one...

16 marca 2010

Hochland debiutuje w Polsce z europejską marką serów Patros

Hochland Polska wprowadza na nasz rynek europejską markę serów Patros. Marketer ma ją w swojej ofercie na innych rynkach od...

16 marca 2010

Ewa Minge i Janusz Józefowicz zaangażowani w oprawę debiutu nowych żeli Palmolive

Koncern kosmetyczny Colgate-Palmolive wprowadził na rynek nowe żele pod prysznic Palmolive Naturals Nutra Fruit, które intensywnie reklamuje w mediach. Według...

16 marca 2010

Play będzie intensywnie promować nową ofertę rozmów bez limitu w sieci w abonamentach

Wygląda na to, że P4, operator sieci komórkowej Play, po raz kolejny postanowił namieszać na rynku. Już wcześniej wprowadził ofertę...

16 marca 2010

Alina Lempa i Marcin Kujawski w zarządzie OFBOR-u

Walne zgromadzenie przedstawicieli Organizacji Firm Badania Opinii i Rynku (OFBOR) wybrało nowych członków zarządu. Dołączyli do niego: Alina Lempa, prezes...

16 marca 2010

Krzysztof Przybysławski account managerem w Bluerank

Do wyspecjalizowanej w marketingu w wyszukiwarkach agencji Bluerank dołączył account manager Krzysztof Przybysławski. Odpowiada za budowanie relacji z klientami i...

16 marca 2010

Wild TV HD zadebiutuje na polskim rynku

Wild TV HD, stacja poświęcona łowiectwu i wędkarstwu, może wkrótce zadebiutować na polskim rynku. Za dystrybucję kanału odpowiada firma Top...

16 marca 2010

Hanna Ladachowska kieruje działem plannerskim w Time

Do zespołu handlowego Grupy Radiowej "Time" dołączyła Hanna Ladachowska, która pokieruje działem plannerskim. Przeszła z Grupy Radiowej Agory, a wcześniej...

16 marca 2010

Polsat poszerza ofertę związaną z piłką ręczną

Polsat pozyskał prawa do pokazywania meczów Ligi Mistrzów piłkarzy ręcznych. Na antenach Polsatu i wybranych stacji tematycznych grupy mecze tych...

16 marca 2010

Europejski Kongres Gospodarczy z kampanią w mediach

Polskie Towarzystwo Wspierania Przedsiębiorczości SA, organizator II Europejskiego Kongresu Gospodarczego (European Economic Congress - EEC), który odbędzie się w Katowicach...

16 marca 2010

Krzysztof Płaciszewski jednym z menedżerów OMI w TVP

Krzysztof Płaciszewski dołączy do władz Ośrodka Mediów Interaktywnych w TVP. Według naszych nieoficjalnych informacji będzie zastępcą Tomasza Sieniutycza, dyrektora OMI,...

16 marca 2010

"Enter - Najlepsze Programy" znika z rynku

Wydawnictwo Burda Media Polska zawiesza wydawanie magazynu "Enter - Najlepsze Programy". Powodem decyzji, jak przyznaje wydawca, były niesatysfakcjonujące wyniki sprzedaży...

16 marca 2010

13-proc. wzrost CPP w TVP na kwiecień

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej otworzyło sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Jak szacuje MediaCom Warszawa, CPP cennikowe wzrasta średnio o 13...

17 marca 2010

Uzupełnienie: Piotr Kwiatkowski w zarządzie OFBOR-u

W uzupełnieniu informacji pt. "Alina Lempa i Marcin Kujawski w zarządzie OFBOR-u", która ukazała się we wczorajszym wydaniu DS "MMP",...

17 marca 2010

Proximity ponownie z firmą odzieżową Charles Vögele

Szwajcarska firma odzieżowa Charles Vögele przedłużyła umowę z Proximity na kolejny rok. Agencja jest odpowiedzialna za przygotowanie i realizację strategii...

17 marca 2010

Nowa kampania Chilli Zet w 22 tytułach prasowych

Rozpoczyna się kampania wizerunkowa Radia Chilli Zet. Jej celem jest promocja stacji i jej częstotliwości lokalnych. Reklama ukaże się w...

17 marca 2010

Mars Polska reklamuje Snickersa, wykorzystuje amerykański spot

Trwa kampania reklamowa marki Snickers (Mars Polska) pod hasłem: "Głodny nie jesteś sobą. Doładuj się". Spot reklamowy został wyprodukowany przez...

17 marca 2010

Mediatel ma przejąć CenterNet za 260 mln zł

Operator telekomunikacyjny Mediatel, należący do funduszu inwestycyjnego NFI Magna Polonia, który jest też udziałowcem spółki Info-TV-FM, wdrażającej projekt telewizji komórkowej,...

17 marca 2010

Awanse w pionie wydawniczym i reklamowym Burdy

Iwona Ziętkowska, dotychczas redaktor naczelna tytułów ogrodniczych: "Mój Piękny Ogród", "Kalendarz Ogrodniczy" oraz "Mój Piękny Ogród Wydania Specjalne", została dyrektorem...

17 marca 2010

Świętokrzyskie współfinansuje produkcję serialu "Ojciec Mateusz"

Regionalna Organizacja Turystyczna Województwa Świętokrzyskiego podpisała z Telewizją Polską umowę o współfinansowaniu produkcji serialu "Ojciec Mateusz". W nowych odcinkach serialu...

17 marca 2010

P&G na nowo określa portfolio maszynek jednorazowych i wprowadza Gillette Venus Riviera

Koncern Procter & Gamble wprowadza nową organizację portfolio maszynek do golenia dla kobiet. Zmiany te wynikają z przyzwyczajeń polskich konsumentek,...

17 marca 2010

Marcin Zieliński strategiem w agencji DSK

Marcin Zieliński został strategic plannerem w agencji DSK. Z wykształcenia socjolog, od trzech lat związany z branżą reklamową. Zaczynał jako...

17 marca 2010

Superslimy Route 66 mają poszerzyć target tej marki

Imperial Tobacco Polska rozszerza markę papierosów Route 66 o format superslims. Marketer wchodzi z tym brandem nie tylko w segment...

17 marca 2010

Jan Kunkowski odpowiada za badania GemiusAudience w Gemius SA

Jan Kunkowski został dyrektorem nowego działu - audience research department - w firmie badawczej Gemius SA. Ma wprowadzić badania GemiusAudience...

17 marca 2010

BB Elements zaprezentuje swoje produkty w kampanii reklamowej

Firma BB Elements, dostawca technologii adserwerowej, w tym tygodniu rozpocznie kampanię reklamową pt. "Docieraj precyzyjnie" promującą markę BB Elements i...

17 marca 2010

Media Broker rozpoczął współpracę z GroupM

Firma brokerska Media Broker została partnerem GroupM, struktury negocjacyjnej domów mediowych MediaCom, Mediaedge:cia, Maxus, Mindshare Polska i The Media Insight....

17 marca 2010

AmRest zaangażuje się w społeczności

AmRest - właściciel sieci KFC, Burger King, Pizza Hut i Starbucks na polskim rynku - będzie mocniej wykorzystywał narzędzia w...

17 marca 2010

Łukasz Smoliński dyr. strategicznym agencji Brainshake

Łukasz Smoliński objął stanowisko dyrektora strategicznego agencji non-standard Brainshake, która w grudniu ub.r. zadebiutowała na polskim rynku. Smoliński od 2006...