M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 marca 2010

Grupa RMF rozbudowuje dział planowania

Do działu planowania Grupy RMF dołączyły trzy nowe osoby. Radosław Marciniszyn jest starszym doradcą ds. planowania. Z rynkiem radiowym związany...

17 marca 2010

Paweł Gordon kierownikiem ds. sprzedaży internetu w Polsat Media

Paweł Gordon objął stanowisko kierownika ds. sprzedaży internetu w Polsat Media. Wcześniej pracował jako kierownik warszawskiego biura reklamy serwisów społecznościowych...

17 marca 2010

Coca-Cola rozważa rozszerzenie oferty napojów w puszkach

Coca-Cola w Polsce rozważa rozszerzenie oferty napojów w puszkach. Do tej pory oferowała w tym formacie jedynie napoje gazowane, teraz...

17 marca 2010

Cyfra Plus promuje oferty dla nowych abonentów

Ruszyła wiosenna kampania reklamowa Cyfry Plus promująca aktualne oferty sprzedażowe adresowane do nowych abonentów platformy. W kampanii wykorzystano równocześnie telewizję,...

17 marca 2010

Alternatywne wobec Megapanelu badania internetu mają ruszyć jeszcze w tym roku

Jeszcze w tym roku na rynku mają zadebiutować alternatywne wobec Megapanelu badania polskiego internetu. Podmioty popierające inicjatywę, m.in. Nasza-Klasa, GG...

17 marca 2010

BBC Worldwide chce kampanią zwiększyć świadomość CBeebies

BBC Worldwide Channles rozpoczyna kampanię marketingową, której celem jest zwiększenie świadomości CBeebies, kanału skierowanego do dzieci w wieku przedszkolnym. Działania...

17 marca 2010

Jaszkowski w zespole Media Contacts

Do zespołu domu mediowego Media Contacts dołączył Cezary Jaszkowski, obejmując stanowisko interactive media managera. Będzie kierował zespołem zajmującym się obsługą...

18 marca 2010

Harnaś po robocie

Wystartowała nowa kampania wizerunkowa piwa Harnaś - największej marki z portfela Carlsberg Polska. Kampania pod hasłem: "Po robocie Harnaś się...

18 marca 2010

Piotr Szczepaniak zajmie się badaniami marketingowymi w Netii

Piotr Szczepaniak dołączył do zespołu marketingowego firmy telekomunikacyjnej Netia. Będzie zajmował się wdrażaniem nowej strategii badań rynkowych i systemów wiedzy...

18 marca 2010

Multi Communications zatrudnia cztery nowe osoby

Do agencji Multi Communications działającej w obszarze PR dołączyli nowi pracownicy. Barbara Matusik (wcześniej w On Board) została junior account...

18 marca 2010

Highway News od startu w grudniu zdobyła siedmiu klientów

Highway News, założona w grudniu ub.r. agencja PR, pozyskała siedmiu klientów. Są wśród nich: IQ Partners, Zakupy.com, B2B Partner, Rachelski...

18 marca 2010

Magdalena Pasternak w Ginza Media Group

Do działu handlowego Ginza Media Group dołączyła Magdalena Pasternak. Jako sales manager odpowiada za współpracę reklamową i PR-ową z zewnętrznymi...

18 marca 2010

TVN otwiera sprzedaż na kwiecień, cena o 15 proc. wyższa

Biuro reklamy TVN otwiera sprzedaż czasu reklamowego na kwiecień. Średnia cena cennikowa rośnie o 15 proc. w stosunku do kwietnia...

18 marca 2010

Publicis Consultants Rowland i 180°PR będą się łączyć; była szefowa Rowlanda kieruje ATChristie

Dwie spółki operujące w ramach polskiej Publicis Groupe: 180°PR i Publicis Consultants Rowland, wkrótce będą się łączyć w jedną strukturę....

18 marca 2010

Filmweb zmieni się graficznie i wprowadzi elementy społecznościowe; liczy na wzrost przychodów

Filmweb.pl, największy polski portal filmowy należący do grupy Omnigence, w kwietniu całkowicie zmieni swoją szatę graficzną i wprowadzi nowe funkcje....

18 marca 2010

Reebok tworzy team ekspertów od biegania promujących tę dyscyplinę

Reebok, marka należąca do koncernu Adidas Poland, nawiązała współpracę z grupą biegaczy i trenerów, którzy przez najbliższy rok będą pełnić...

18 marca 2010

K2 Internet powołuje K2 Search do obsługi działań SEM

K2 Search - tak nazywa się nowa agencja działająca w ramach grupy K2 Internet. Nowy podmiot specjalizuje się w marketingu...

18 marca 2010

Axel Springer wkrótce uruchomi nowy serwis internetowy "Forbesa"

Axel Springer Polska pracuje nad uruchomieniem nowego serwisu ekonomicznego pod marką miesięcznika "Forbes". Wortal ma ruszyć w przyszłym miesiącu i...

18 marca 2010

Urodzinowy spot "Glamoura" bardziej wizerunkowy, a magazyn tańszy

G+J Polska rusza z kampanią reklamową urodzinowego wydania miesięcznika "Glamour". Specjalnie na potrzeby tej akcji przygotowano nowy spot reklamowy, który...

18 marca 2010

Praktyczność informacji ma być atutem nowych "Podróży" w konkurencji z internetem

Murator SA wprowadza do sprzedaży odświeżony magazyn "Podróże". Wydawca wzmocnił praktyczność informacji w nim zawartych, których w jego opinii oczekują...

18 marca 2010

UOKiK zgadza się na samodzielną spółkę dla Polsat JimJam

Małgorzata Krasnodębska-Tomkiel, prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów, wydała zgodę na utworzenie nowej spółki przez Telewizję Polsat i JimJam CEE....

18 marca 2010

Według MoneyTracka Polacy mają coraz więcej pieniędzy i potrzeb

Z drugiej edycji badań MoneyTrack przeprowadzonych przez Dom Badawczy Maison wynika, że większość segmentów, jakie wyróżniono wśród konsumentów wedle ich...

18 marca 2010

Polski oddział Skody ma według centrali najlepszą strategię marketingową

Skoda Auto Polska otrzymała nagrodę importera roku 2009 w kategorii marketing, przyznawaną co roku przez koncern Škoda Auto. W pięcioletniej...

18 marca 2010

Małgorzata Cetera-Bulka będzie zarządzać Demo Effective Launching

Małgorzata Cetera-Bulka objęła stanowisko dyrektora zarządzającego agencji reklamowej Demo Effective Launching. Marcin Maciejewicz, który pełnił tę funkcję od czerwca 1999...

18 marca 2010

Real przeprowadzi w br. remodeling dziewięciu marketów

Real przeprowadzi w br. remodeling dziewięciu marketów. W ub.r. wygląd zmieniło osiem placówek sieci. Nowy wygląd sklepów to m.in. wprowadzenie...

18 marca 2010

Grupa Adweb będzie pracować dla marki Lavazza Blue

Agencja interaktywna Adweb oraz agencja public relations Vanguard PR (obie należą do Grupy Adweb) zajmą się obsługą kampanii ekspresów i...

18 marca 2010

Wielkie kubki Nescafe staną przed hipermarketami

Marka Nescafe (Nestle Polska) rozpoczyna niestandardową kampanię outdoorową w sieciach hipermarketów Carrefour, Real i Tesco. Od 18 marca do połowy...

18 marca 2010

Call2Action zainstaluje 248 ekranów w Alma Market

Call2Action podpisała umowę z Alma Market, siecią delikatesów. W 28 placówkach handlowych na terenie całej Polski zostanie zamontowanych 
248 ekranów...

19 marca 2010

Nowi accounci w Kropce Bordo

Kropka Bordo rozbudowuje dział obsługi klienta. Do zespołu dołączyły Aleksandra Gwiazda i Joanna Jaworska, obie na stanowisko junior account executive....

19 marca 2010

W 2009 r. skorygowany zysk netto Cyfrowego Polsatu wzrósł o 9 proc., do 295 mln zł

Cyfrowy Polsat upublicznił wyniki finansowe za 2009 rok. Baza abonentów Cyfrowego Polsatu wzrosła w ub.r. o 475 tys., do 3,2...

19 marca 2010

Marcin Kalkhoff współpracuje z Grupą O2.pl

Marcin Kalkhoff, konsultant w zakresie strategii komunikacji marek, rozpoczął współpracę z Grupą O2.pl - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Przedstawiciele grupy nie...

19 marca 2010

Rada Reklamy uznała reklamę X-Trade Brokers za nieetyczną

Arbitrzy z Komisji Etyki Reklamy, która działa przy Radzie Reklamy, uznali reklamę internetową (link sponsorowany) domu maklerskiego X-Trade Brokers za...

19 marca 2010

Bluerank promuje w rosyjskich wyszukiwarkach firmę Mascus

Specjalizująca się w marketingu w wyszukiwarkach agencja Bluerank realizuje w Rosji kampanię linków sponsorowanych firmy Mascus, światowej giełdy maszyn online....

19 marca 2010

Chaciński dołącza do zespołu "Polityki"

Od kwietnia do zespołu redakcyjnego tygodnika "Polityka" dołączy Bartek Chaciński. Obejmie stanowisko zastępcy kierownika działu kultury. To nowe stanowisko w...

19 marca 2010

Sieć Glossy Media powiększyła się o osiem serwisów

Agora SA powiększyła ofertę sieci reklamowej dla kobiet Glossy Media o osiem serwisów: Ebobas.pl, Świat-zdrowia.pl, Polskastacja.pl, Jejswiat.pl, Dobrakuchnia.com oraz serwis...

19 marca 2010

Agnieszka Radawiec dyrektorem promocji Radia Zet i Chilli Zet

Agnieszka Radawiec została dyrektorem promocji Radia Zet i Chilli Zet (Eurozet). Będzie odpowiedzialna m.in. za strategię promocji i komunikację reklamową...

19 marca 2010

Samsung chce w tym roku prześcignąć Nokię

Polski oddział Samsung Electronics ma ambicję, aby w tym roku na rynku telefonów komórkowych prześcignąć dotychczasowego, wieloletniego lidera, czyli fińską...

19 marca 2010

Skoda ponownie wykorzystuje tzw. roadblocking w emisji spotu

Wczoraj wieczorem Skoda Auto Polska powtórzyła w Telewizji Polskiej emisję spotu reklamowego wykorzystującego technikę tzw. roadblockingu. Po raz pierwszy reklama...

19 marca 2010

Play wspiera w miejscach sprzedaży projekt "Stan darmowy"

P4 kontynuuje projekt marketingowy "Stan darmowy" i będzie go wspierał w ciągu najbliższych dwóch weekendów w miejscach sprzedaży. Za realizację...

19 marca 2010

Mały Głód ma w Facebooku ponad 40 tys. fanów

Rozpoczęła się nowa kampania internetowa marki Danio. Większość działań jest oparta na serwisie społecznościowym Facebook. Celem kampanii jest wsparcie promocji...

19 marca 2010

W kampanii Heyah kot Rysiek bez wysiłku dostaje to, co najlepsze

Polska Telefonia Cyfrowa kontynuuje kampanię reklamową bezpłatnych rozmów w Heyah. Pod hasłem "W Heyah dobre rzeczy zawsze przychodzą same!" operator...

19 marca 2010

W poprzednich spotach Tesco brakowało kobiety

Tesco Polska rozpoczyna kampanię wizerunkową, która jest kontynuacją poprzedniej linii kreatywnej wykorzystującej animowane postaci pt. "Eksperci". Nowością w spotach jest...

19 marca 2010

Racewicz, Szulim, Poniedziałek i Piróg dla Avonu

W przyszłym tygodniu rusza kampania społeczna "Hello Green Tomorrow" firmy Avon. W Polsce będzie to pierwsza odsłona tej globalnej akcji...

19 marca 2010

Sąd zgodził się, by CR Media Consulting zawarł układ z wierzycielami

Sąd Rejonowy (X Wydział Gospodarczy) w Warszawie ogłosił upadłość układową CR Media Consulting. Przypomnijmy, że zgodnie z planem uzdrowienia finansów...

22 marca 2010

K2 zwiększa przychody; stawia na media, SEM i e-marketing

Grupa K2 Internet SA w 2009 roku osiągnęła 43,2 mln zł przychodów, o 6 proc. więcej niż w 2008 roku...

22 marca 2010

Synoptis poszerza linię Nursea i szuka agencji reklamowej

Synoptis Pharma, spółka należąca do grupy kapitałowej Torfarm (zmieniającej obecnie nazwę na Neuca), rozpoczyna dystrybucję na rynku aptecznym nowego suplementu...

22 marca 2010

S.Oliver sponsorem generalnym Lecha Poznań

Firma odzieżowa S.Oliver została oficjalnym sponsorem generalnym klubu piłkarskiego KKS Lech Poznań. Strony podpisały właśnie umowę w tej sprawie. Jej...

22 marca 2010

IRR opracował strategię marketingową Pirelli na ten rok

Instytut Rozwoju Reklamy opracował strategię marketingową obejmującą działania ATL oraz BTL dla producenta opon Pirelli Polska. Współpraca agencji z marketerm...

22 marca 2010

Tribal DDB autorem projektu internetowego dla Liptona

Wystartowała kampania internetowa promująca herbatę Lipton Yellow Label, podkreślająca pozycjonowanie i inspirujący charakter marki. W opakowaniach Lipton Yellow Label można...

22 marca 2010

FoodCare promuje N-Gine, produkt, którego nie ma na rynku

FoodCare, właściciel marki napoju energetycznego Tiger, w pierwszym tygodniu marca br. poinformował o wprowadzeniu na rynek nowej marki energetyka -...