M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

22 marca 2010

Jan Żytko odchodzi z zespołu marketingu Wyborowej

Jan Żytko, international and domestic marketing and sales director w Wyborowej SA, odchodzi. Z firmą był związany od ponad pięciu...

22 marca 2010

Janusz Sielicki ma dołączyć do zespołu firmy badawczej Gemius

Janusz Sielicki ma rozpocząć pracę w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych Grupy Gemius, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Sam Sielicki odmówił komentarza w...

22 marca 2010

Andrzej Matuszczyk przejdzie do Maxusa

Andrzej Matuszczyk, account director w Carat Polska, będzie pracował w domu mediowym Maxus, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Nie wiadomo, jakie dokładnie...

22 marca 2010

Maciej Wielkopolan prezesem zarządu SMB

Maciej Wielkopolan, prezes Teleperformance Polska, został prezesem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Decyzję taką podjęło walne zgromadzenie członków Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego....

22 marca 2010

"Puls Biznesu" będzie sprzedawał mailing kontekstowy

Bonnier Business Polska wprowadza do oferty reklamowej "Puls Biznesu" e-mailingi targetowane kontekstowo. W odróżnieniu od e-mailingu targetowanego za pomocą danych...

22 marca 2010

Żywiec Zdrój promuje się nietypowo i startuje z kampanią

Bezpłatny dziennik "Metro" ukazał się dziś (poniedziałek 22 marca) w specjalnej zielonej okładce przygotowanej na zlecenie firmy Żywiec Zdrój SA,...

22 marca 2010

Marta Braun-Krzyżanowska przechodzi z HSBC do Mather

Agencja reklamowa Mather Communications zatrudniła nowego menedżera. Do zespołu kierowanego przez Justynę Sobieraj, account supervisora, dołączyła Marta Braun-Krzyżanowska jako account...

22 marca 2010

Paweł Kotowski kieruje marketingiem w Energizer Group Polska

Paweł Kotowski objął stanowisko dyrektora marketingu Energizer Group Polska. Odpowiada za marketing i trade marketing firmy. Nową osobą w dziale...

22 marca 2010

Polsat droższy o 15 proc. w kwietniu

Polsat Media otworzył sprzedaż na kwiecień. Według szacunków jednej z agencji CPP cennikowe wzrasta o 15 proc. w stosunku do...

23 marca 2010

Jogurty Gracja silnie reklamowane w telewizji

Koncern Müller Polska ruszy niebawem z intensywnym wsparciem marketingowym nowej linii jogurtów Gracja (o jej wprowadzeniu pisaliśmy w DS "MMP"...

23 marca 2010

Magdalena Mączka-Chomczyk kieruje marketingiem makijażu L'Oreal Paris

Magdalena Mączka-Chomczyk została szefem grupy produktów do makijażu marki L'Oreal Paris w koncernie L'Oreal Polska. Poprzednio pracowała w dziale kosmetyków...

23 marca 2010

Marcin Talarek digital creative w Scholz & Friends

Marcin Talarek dołączył do zespołu Scholz & Friends Warszawa jako digital creative. 
W ramach kreacji będzie odpowiedzialny za zapewnienie interaktywnej...

23 marca 2010

Czysty Sok od Tymbarku wspierany w telewizji

Pod hasłem "Tymbark - Wiem, co piję" grupa Maspex Wadowice rozpoczyna kampanię reklamową marki Czysty Sok 100% od Tymbarku (o...

23 marca 2010

Coca-Cola inwestuje w reklamę truskawkowej Nestea

Coca-Cola Poland Services rozpoczyna kampanię promującą nowy wariant smakowy marki Nestea - Nestea Green Tea z Truskawką i Aloesem (o...

23 marca 2010

Actimel promowany jako panaceum na szybkie tempo życia i złe odżywianie

Danone Polska rozpoczął nową kampanię reklamową marki Actimel. Głównym przesłaniem 30-sekundowego spotu jest informacja, że Actimel to najlepsza recepta na...

23 marca 2010

Maspex nagłaśnia w TV i internecie promocję konsumencką Kubusia

Ruszyła kampania telewizyjna nagłaśniająca najnowszą promocję marki napojów Kubuś (grupa Maspex Wadowice) - "Zgarnij Samsung Corby". Film reklamowy informuje konsumentów...

23 marca 2010

Tomasz Karolak występuje w kampanii Obi

Rozpoczęła się ogólnopolska kampania reklamowa sieci marketów budowlanych Obi. Głosu użyczył w niej aktor Tomasz Karolak. Przygotowane przez agencję reklamową...

23 marca 2010

Morning Fresh po rebrandingu ma konkurować m.in. z Fairy

PZ Cussons rozpoczął proces rebrandingu marki płynów do zmywania naczyń Morning Fresh. Na rynek wprowadzany jest właśnie produkt w zmienionym...

23 marca 2010

Halle Berry w kampanii nowego podkładu Revlonu

Baltic Company, dystrybutor kosmetyków, wkrótce rozpocznie kampanię reklamową jednej z największych tegorocznych nowości marki Revlon - podkładu PhotoReady. W działaniach...

23 marca 2010

Bank Millennium pokazuje w kampanii swoich pracowników

Bank Millennium rozpoczął kampanię reklamową oferty produktów finansowych dla przedsiębiorstw, w której występują pracownicy banku. Reklamy pojawią się w największych...

23 marca 2010

Forda ma obsługiwać nowa agencja; w Polsce na razie bez zmian

Holding komunikacyjny WPP Group tworzy nową agencję reklamową Blue Hive, która ma się zająć wyłącznie obsługą budżetu reklamowego Forda w...

23 marca 2010

Pentagon Research: w pierwszym wyścigu Kubica pozwolił zarobić Renault 1,2 mln zł


Inaugurujący sezon Formuły 1 wyścig w Bahrajnie (14 marca br.), który był debiutem Roberta Kubicy w teamie Renault, był udany...

23 marca 2010

Andrzej Andrzejewski przestaje być dyrektorem naczelnym TVS

Z końcem marca, zgodnie z zawartym w grudniu ub.r. kontraktem, Andrzej Andrzejewski przestanie być dyrektorem naczelnym TVS. W ciągu kilku...

23 marca 2010

Magiczny świat mąki w jubileuszowej kampanii Lubelli

W telewizji startuje wizerunkowa kampania marki Lubella (grupa Maspex Wadowice). Działania nawiązują do 125-letniej tradycji produktu. Spot pokazuje "magiczny świat...

23 marca 2010

Nowe kategorie w drugiej edycji Telemarketera Roku

Rusza druga edycja konkursu na Telemarketera Roku. Jego organizatorem jest grupa telemarketingowa Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego (SMB). Celem projektu jest promocja...

23 marca 2010

"Wiosna" Skaldów w kampanii Primavery

Firma Polska Woda rozpoczęła kampanię reklamową naturalnej wody źródlanej Primavera. Działania nieprzypadkowo rozpoczęły się w pierwszy dzień kalendarzowej wiosny -...

23 marca 2010

Royal Unibrew wprowadzi Łomżę niepasteryzowaną

Royal Unibrew wprowadzi piwo Łomża niepasteryzowane. - Przygotowujemy taki produkt, ale nie mogę na razie zdradzić żadnych szczegółów - mówi...

23 marca 2010

Adam Małysz przeskoczył Justynę Kowalczyk w telewizji

Według AGB Nielsen Media Research AMR (średnia oglądalność minutowa) wszystkich transmisji z zawodów Pucharu Świata w skokach narciarskich w sezonie...

24 marca 2010

Rafał Królikowski w działaniach promocyjnych Renault

Renault Polska rozpoczyna wiosenną kampanię pod nazwą Eco-Kontrola. W ramach akcji wybrane serwisy Renault oferują kontrolę auta, podczas której sprawdzonych...

24 marca 2010

Olga Kołtuniak w dziale obsługi klienta Cohn & Wolfe

Olga Kołtuniak dołączyła do zespołu agencji Cohn & Wolfe, która w Polsce wchodzi w skład Grey Group. Objęła stanowisko junior...

24 marca 2010

Coca-Cola poszerza markę Burn o wariant z sokiem owocowym

Coca-Cola wprowadza na rynek innowacyjny produkt należący do portfolio marki napoju energetycznego Burn - Burn Tropical. Burn Tropical to, jak...

24 marca 2010

Dorota Wellman twarzą nowej "Claudii"

G+J Polska w najnowszej kampanii magazynu "Claudia" wykorzysta wizerunek Doroty Wellman, dziennikarki i prezenterki telewizyjnej. Spot reklamowy wesprze relaunch tego...

24 marca 2010

Na pierwsze uderzenie nowego "Sensu" wydawca wyda 1 mln zł

Wydawnictwo Zwierciadło rusza z kampanią reklamową magazynu "Sens". Jej celem jest wzmocnienie zmian, jakie dokonały się w piśmie w ostatnim...

24 marca 2010

Neutrogena "nawilża" przez ściany przystanków autobusowych

Koncern Johnson & Johnson prowadzi kampanię reklamową nowego balsamu nawilżającego marki Neutrogena. Chcąc podkreślić charakter produktu, wykorzystano niestandardową kreację oraz...

24 marca 2010

Katarzyna Zajączkowska ma reprezentować Polsat wobec domów mediowych

Do działu sprzedaży internetu Polsat Media, biura reklamy stacji Polsatu i TV4, dołącza Katarzyna Zajączkowska. Obejmie ona stanowisko starszego specjalisty...

24 marca 2010

Robert Papis pokieruje nowym działem agencji Noise

Agencja Noise wydziela w swojej strukturze nowy dział - Noise Technology & New Business. Jednostka zacznie funkcjonować od kwietnia br....

24 marca 2010

Tally Weijl przyciąga różowym króliczkiem

Szwajcarska marka odzieżowa Tally Weijl ruszyła z wiosenno-letnią kampanią "Totally Tally". W kreacji reklamy wykorzystano zdjęcia pociągającej dziewczyny u boku...

24 marca 2010

Jury Kreatury przyznało 19 nagród i grand prix

Jury XIV edycji Ogólnopolskiego Konkursu Kreacji w Reklamie "Kreatura" 2010 zakończyło prace. Przyznało 19 nagród i grand prix spośród 35...

24 marca 2010

Garden of Words wspiera debiut rynkowy marki Silima

Garden of Words, agencja komunikacji marketingowej skierowanej do kobiet, podpisała umowę na prowadzenie biura prasowego marki Silima, będącej w portfolio...

24 marca 2010

MTV Networks uruchomi dwie nowe stacje, nadawca wyda na marketing 4 mln zł

MTV Networks Polska uruchomi dwie nowe stacje tematyczne. Debiut obu projektów planowano na jesień br. Nowością w ofercie MTV Networks...

24 marca 2010

Agnieszka Wasilewska i Kuba Urbaniak dyrektorami zarządzającymi MRM

W maju br. zmieni się dotychczasowy model zarządzania agencji interaktywnej MRM Worldwide należącej do Grupy McCann. Agencja powoła nowe, dwuosobowe...

24 marca 2010

CPC zakończyło proces repozycjonowania; wkrótce rebranding

Firma doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting (CPC) zakończyła proces repozycjonowania. Chce być postrzegana jako firma kreująca usługi na bazie tzw....

24 marca 2010

Data Solutions awansuje stratega i wzmacnia dział account

Gabriela Siemieniuch awansowała na stanowisko senior strategic managera w agencji marketingu relacji Data Solutions. Jest związana z agencją od ponad...

24 marca 2010

Robert Kubicki dyrektorem kreatywnym w DraftFCB+Ad Fabrika

Robert Kubicki będzie nowym dyrektorem kreatywnym w DraftFCB+Ad Fabrika. Pracę ma rozpocząć 1 maja br. Karierę w reklamie rozpoczynał w...

24 marca 2010

"Dziennik Gazeta Prawna" reorganizuje, zwalnia kolejne osoby

Infor Biznes, wydawca "Dziennika Gazety Prawnej", reorganizuje struktury. Od kwietnia br. grzbiet główny zostanie wzmocniony o treści biznesowe zawarte do...

25 marca 2010

PMPG płaci gotówką i akcjami za "Wprost"; rusza z kampanią BtoB

Platforma Mediowa "Point Group" SA zakończyła transakcję zakupu udziałów w AWR "Wprost" i jak informuje, dokonała 100 proc. płatności za...

25 marca 2010

Ringier za pośrednictwem Axel Springer wraca do Polski

Koncerny Ringier AG i Axel Springer AG łączą swoje działania w Europie Wschodniej, czego efektem będzie powołanie nowej spółki joint...

25 marca 2010

Prezenterzy Złotych Przebojów w kampanii promocyjnej stacji

Grupa Radiowa Agory ruszyła z kampanią promocyjną Radia Złote Przeboje. Prezentuje ona odświeżone hasło antenowe "Muzyka, którą kochasz!" oraz przypomina...

25 marca 2010

Andrzej Zawadzki zastępuje Willa Egertona-Kinga w zarządzaniu JWT

29 marca br. Andrzej Zawadzki, poprzednio prowadzący własną agencję Off Advertising, jako nowy dyrektor zarządzający przejmie stery w polskim oddziale...

25 marca 2010

Reklama internetowa urosła w 2009 r. o prawie 13 proc.; zyskały formy efektywnościowe

1,373 mld zł - tyle był wart rynek reklamy internetowej w Polsce w 2009 r. Oznacza to wzrost o 12,9...