M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

25 marca 2010

Rynek reklamy znacznie przyspieszy dopiero w 2012 r. - przewiduje ZenithOptimedia

Kondycja rynku reklamy w tym roku nie zmieni się do III kwartału. Istotne odbicie i dynamiczny rozwój nadejdą dopiero w...

25 marca 2010

System3.pl oferuje dwie wersje panelu do obsługi kampanii

Specjalizująca się w marketingu afiliacyjnym spółka System3.pl z grupy K2 Internet udostępniła swoim partnerom dwie wersje panelu do obsługi kampanii....

25 marca 2010

San Markos jako jedyna agencja z Polski nagrodzona w The Cup

San Markos jako jedyna agencja reklamowa z Polski otrzymała wyróżnienie w The Intercontinental Advertising Cup. W konkursie mogą brać udział...

25 marca 2010

Biuro reklamy TVN Warszawa i City Channel wprowadzają wspólny pakiet

Biuro reklamy TVN Warszawa oraz City Channel SA wprowadzają do oferty wspólny pakiet reklamowy. W jego skład wchodzi emisja spotów na...

25 marca 2010

"Polska" w Warszawie już bez wydania sobotniego

Grupa Polskapresse, wydawca dziennika "Polska", rezygnuje z sobotniego wydania gazety na rynku warszawskim. Teraz dziennik w stolicy ukazywać się będzie...

25 marca 2010

FoodCare wejdzie z marką 4move na rynek izotoników

FoodCare, producent napoju energetycznego Tiger, przygotowuje się do wejścia w segment napojów izotonicznych. Zadebiutuje w tej kategorii marką 4move. Zarówno...

25 marca 2010

Marzec miesiącem największej irytacji reklamą u widzów

Według wyników badania WIR prowadzonego przez OMG Metrics od lutego 2009 r.
 w marcu br. Wskaźnik Irytacji Reklamą osiągnął najwyższą...

25 marca 2010

Największym grupom witryn przybyło w styczniu użytkowników

Prawie wszystkie najpopularniejsze grupy witryn zanotowały w styczniu br. wzrost liczby użytkowników w porównaniu z grudniem 2009 r. - wynika...

25 marca 2010

Goodyear promuje sieć serwisów Premio

Goodyear Dunlop Tires Polska rozpoczyna kampanię promocyjną ogólnopolskiej sieci serwisów samochodowych Premio. Jej hasło: "Kochasz swoje auto? My również", nawiązuje...

25 marca 2010

Marta Dahlig project managerem w MPG Intelligence

Marta Dahlig objęła stanowisko project managera w dziale MPG Intelligence, który w domu mediowym MPG zajmuje się m.in. badaniami rynku,...

25 marca 2010

Michelin w reklamie akcentuje oszczędność paliwa

Firma Michelin Polska SA rusza z kampanią wiosenną, której głównym przekazem jest hasło: "Właściwa opona zmienia wszystko". Cele działań to...

25 marca 2010

OS3 przygotowało serwis konsumencki dla Herbapolu

Agencja OS3 Multimedia przygotowała stronę korporacyjną oraz film wizerunkowy dla firmy Herbapol Lublin. Świadczy również usługi strategicznego doradztwa w zakresie...

25 marca 2010

Believe autorem kreacji nowej kampanii Hondy

Agencja reklamowa Believe przygotowała kreację najnowszej kampanii reklamowej dla Honda Auto Poland. To wynik wygranego przetargu dotyczącego obsługi tej jednej...

25 marca 2010

Wydawnictwo Przekrój pracuje nad strategią internetową, zmienia naczelną "Sukcesu"

Wydawnictwo Przekrój, wydawca "Sukcesu" i "Przekroju", przygotowuje strategię ekspansji obu tytułów w internecie. Jak mówi Artur Rumianek, dyr. wydawniczy spółki,...

25 marca 2010

Infor rezygnuje z marki Forsal w "Dzienniku Gazecie Prawnej"

W związku z wprowadzaniem zmian w "Dzienniku Gazecie Prawnej" (Infor Biznes) tytuł nie będzie się już posługiwać nazwą "Forsal" dla...

25 marca 2010

Hyundai ix35 promowany w galeriach handlowych

Hyundai Motor Poland w ramach kampanii wspierającej debiut modelu ix35 (pisaliśmy o niej w DS "MMP" z 10 marca br.)...

26 marca 2010

Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty

Dom produkcyjny Timecode przygotował film wizerunkowy dla Gatty. Produkcja jest częścią kampanii promującej najnowszą kolekcję ubrań marki Gatta, którą zaprojektowała...

26 marca 2010

Łukasz Palczak odpowiedzialny za marketing kategorii sportowych w Adidasie

Łukasz Palczak objął stanowisko brand activation manager sport performance w dziale marketingu Adidas Poland. Jest to nowe stanowisko, którego powstanie...

26 marca 2010

Urząd Komunikacji Elektronicznej przedłużył umowę z Sare

Urząd Komunikacji Elektronicznej przedłużył współpracę z firmą e-mailmarketingową Sare. UKE dalej będzie korzystał z systemu Sare do obsługi komunikacji ze...

26 marca 2010

Tomasz Olak dołączył do działu marketingu Eveline

Tomasz Olak dołączył do działu marketingu firmy kosmetycznej Eveline Cosmetics, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie. Objął tam stanowisko senior brand managera. Poprzednio...

26 marca 2010

Volumetric wybiera Smart Media

Smart Media Group rozpoczyna współpracę z Volumetric MK Polska, firmą deweloperską 
z katalońskim kapitałem realizującą inwestycje w Kielcach i Warszawie....

26 marca 2010

Dzienniczek elektroniczny w Radio Tracku

Od wiosny br. część badania dzienniczkowego prowadzonego w ramach badania słuchalności radia Radio Track (Millward Brown SMG/KRC) realizowana jest poprzez...

26 marca 2010

GIF ma zastrzeżenia do reklam trzech leków

Główny Inspektor Farmaceutyczny ma zastrzeżenia do reklam trzech leków. Spółce Cowit nakazał natychmiastowe zaprzestanie prowadzenia niezgodnej z przepisami reklamy produktu...

26 marca 2010

Media społecznościowe to codzienność, a nie moda - według badania Euro RSCG Poland

Dla użytkowników mediów społecznościowych ta forma komunikacji jest codziennością, a nie chwilową modą. Co piąty ankietowany deklaruje, że informacje z...

26 marca 2010

BNP Paribas Fortis promuje wielokanałowo kredyt hipoteczny

Dziś rozpoczyna się kampania, w której bank BNP Paribas Fortis będzie przypominał
 o swojej ofercie kredytów hipotecznych. Potrwa ona do...

26 marca 2010

Piotr Żamojda, dyr. generalny, po 11 latach odchodzi z Diageo

Piotr Żamojda, dyr. generalny, po ponad 11 latach pracy odejdzie z końcem lipca z Diageo Polska. Z firmą związany był...

26 marca 2010

4P tworzy dział badań farmaceutycznych; kieruje nim Andrzej Szczypior

Andrzej Szczypior dołączy do zespołu firmy badawczej 4P Research Mix. Będzie zarządzał oraz tworzył zespół nowego działu, który zajmie się...

26 marca 2010

Nuq przed sezonem wspiera sprzedaż badań event marketingu

Firma badawcza Nuq Research, należącą do grupy IQS, wspiera przed sezonem letnim sprzedaż badań EventEvaluator służących do ewaluacji i optymalizacji...

26 marca 2010

Reckitt poszerza markę Perła Woolite o nowy wariant i promuje ją w telewizji

Reckitt Benckiser poszerza ofertę płynów do prania Perła Woolite o wariant Kompletna ochrona. Produkt ma zapewnić pranym ubraniom przez dłuższy...

26 marca 2010

Działania PBI wymierzone przeciw nam - twierdzi GG Networks

Spółka GG Network, właściciel m.in. komunikatora Gadu-Gadu, uważa decyzje Polskich Badań Internetu co do zmian w prezentacji danych za wymierzone...

26 marca 2010

Dawid Piekarz rozstał się z PKN Orlen

Dawid Piekarz, rzecznik prasowy koncernu paliwowego PKN Orlen, rozstał się z firmą. Powodów jego odejścia oraz tego, kto go zastąpi,...

26 marca 2010

Kampania Ariela autorstwa Saatchi & Saatchi trafi też na inne rynki

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała dla Procter & Gamble kreację telewizyjnej kampanii reklamowej nowej linii produktowej marki proszku do...

29 marca 2010

Fun Camp powierzył obsługę agencji 38 PR

Agencja 38 PR rozpoczęła współpracę z firmą Fun Camp, organizatorem pierwszych w Polsce obozów sportowych z gwiazdami. Umowa obejmuje doradztwo...

29 marca 2010

Pharmena po raz pierwszy tak szeroko promuje Allerco

Firma Pharmena rozpoczęła kampanię reklamową marki Allerco, preparatów przeznaczonych do pielęgnacji skóry niemowląt i małych dzieci, skierowaną głównie do młodych...

29 marca 2010

Bank Millennium startuje z kolejną kampanią z zespołem Zakopower

Bank Millennium rozpoczyna kampanię reklamową kredytów hipotecznych. Podobnie jak w poprzedniej bohaterem będzie zespół Zakopower. Reklama będzie emitowana w wybranych...

29 marca 2010

MTV Networks będzie rozwijać ofertę związaną z portalami gier internetowych

Plany MTV Networks Polska na br. oprócz działalności telewizyjnej i producenckiej zakładają rozwijanie oferty związanej z portalami z grami sieciowymi....

29 marca 2010

Bug Busters - interaktywna agencja Grandes Kochonos

Na początku kwietnia niezależność operacyjną uzyska spółka Bug Busters, firma interaktywna operująca na razie w ramach agencji Grandes Kochonos. Spółka...

29 marca 2010

DraftFCB + Ad Fabrika wzmacnia kompetencje digital w dziale obsługi klienta

Od 1 kwietnia do zespołu działu obsługi klienta DraftFCB + Ad Fabrika dołączą trzy osoby. Maciej Sitek obejmie stanowisko account...

29 marca 2010

Google wprowadził usługę remarketingu

Koncern Google udostępnił wszystkim swoim reklamodawcom funkcję remarketingu, którą można stosować w kampaniach w sieci partnerskiej Google. Pozwala ona w...

29 marca 2010

Anastazja Fomenko przejęła funkcję Szymczaka w Agorze na Ukrainie

Anastazja Fomenko została dyrektorem zarządzającym spółki Agora Ukraina. Zastąpiła na tym stanowisku Marcina Szymczaka, który kierował firmą od 2008 roku....

29 marca 2010

Frisco.pl startuje z nowym sklepem online Galio.pl

Frisco.pl startuje z nowym sklepem online Galio.pl. - Z naszych badań wynika, że część internautów bardzo uważnie porównuje ceny produktów...

29 marca 2010

Sąd apelacyjny uznał, że Polkomtel wprowadził konsumentów w błąd

Sprawa dotyczy kampanii z 2008 r., którą badał Urząd Ochrony Konkurencji i Konsumentów (UOKiK). W kampanii pojawiło się hasło "Laptop...

29 marca 2010

Odświeżone Lirene chce pokonać Niveę w pielęgnacji twarzy

Laboratorium Kosmetyczne Dr Irena Eris rozpoczyna relaunch marki kosmetyków Lirene. W ramach podjętych działań wprowadzono nowy układ linii produktów, nowe...

30 marca 2010

Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak account managerami w Scholz & Friends

Tomasz Ebbig i Krzysztof Szymczak dołączyli do zespołu client service agencji Scholz & Friends Warszawa. Ebbig, który objął stanowisko senior...

30 marca 2010

Michał Nowosielski przejmuje stery w kreacji Young & Rubicam

Michał Nowosielski, ostatnio pełniący funkcję dyr. kreatywnego agencji Gruppa66 Ogilvy, zrezygnował z niej na początku tego miesiąca (patrz DS "MMP"...

30 marca 2010

Provimi Polska pracuje z Multi Communications

Multi Communications współpracuje z Provimi Polska, firmą oferującą produkty do żywienia zwierząt hodowlanych. W ramach świadczonych usług agencja będzie wspierać...

30 marca 2010

Simplus kontynuuje filmowe adaptacje reklamowe

Polkomtel, operator sieci komórkowej m.in. pod markami Plus i Simplus, dla tej drugiej marki (pre-paid) przygotował nową kampanię reklamową. Wykorzystuje...

30 marca 2010

ClickAd pracuje dla Providenta

ClickAd, agencja marketingu internetowego, współpracuje z Providentem, firmą udzielającą pożyczek. Realizuje dla niej kampanie performancemarketingowe. Provident finalizuje obecnie przetarg mediowy,...

30 marca 2010

Mediaedge:cia ma nowego klienta - Vita Direct

Dom mediowy Mediaedge:cia nawiązał współpracę z Vita Direct, producentem suplementów diety. Agencja planuje dla Vity telewizję, pracuje też nad całoroczną...

30 marca 2010

Kampania "Love Equals Football" największym tegorocznym projektem Pumy

Puma Polska na początku kwietnia br. rusza z kampanią reklamową związaną ze zbliżającymi się mistrzostwami świata w piłce nożnej w...