M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

30 marca 2010

Media Regionalne poszerzyły zakres współpracy z Cube Group

Media Regionalne poszerzyły współpracę z agencją performance marketingu Cube Group SA. Strony podpisały nową umowę obejmującą pozycjonowanie trzech nowych serwisów...

30 marca 2010

Pride & Glory realizuje pierwszą kampanię Knorra na Facebooku

Unilever Polska rozpoczął promocję nowych produktów w portfolio marki Knorr Fix Danie na dziś - Soczystego Schabu ze śliwką i...

30 marca 2010

Michał Macierzyński przejdzie z Bankiera do PKO BP

Michał Macierzyński, analityk i dyrektor programowy Bankier.pl, dziennikarz ekonomiczny i współtwórca serwisu o bankowości PRnews.pl, na początku maja br. przejdzie...

30 marca 2010

Filmy Walt Disney Pictures i Syrena Films w ofercie VoD UPC

UPC Polska poszerza ofertę VoD (wideo na żądanie) dostępną jako usługa UPC na Żądanie. Oferta zostanie poszerzona o filmy ze studia...

30 marca 2010

Joanna Polkowska rozstaje się z Mindshare

Joanna Polkowska, PR manager domu mediowego Mindshare, rozstaje się z firmą. Jej dalsze plany zawodowe nie są znane. Z Mindshare...

30 marca 2010

Niebawem trzy stacje TVP mogą zawiesić nadawanie

Niebawem zarząd TVP może zadecydować o zawieszeniu lub zamknięciu wybranych stacji. W grę wchodzą TVP HD, TVP Historia i TVP...

30 marca 2010

Janusz Sielicki dyrektorem ds. badań IIBR w grupie Gemius

Janusz Sielicki obejmie 1 kwietnia br. nowo utworzone stanowisko dyrektora ds. badań w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych (IIBR) należącym do...

30 marca 2010

Finlandia Vodka promowana przy okazji świątecznych zakupów

Agencja marketingu zintegrowanego Focus Media Group przygotowała wiosenne działania Finlandia Vodki pt. “Viosna of Finland". Kampania będzie prowadzona w okresie świąt...

30 marca 2010

L'Occitane stawia na marketing bezpośredni, wchodzi w kategorię makijażu

Firma L'Occitane oferująca luksusowe kosmetyki przygotowuje wsparcie marketingowe swojej najnowszej linii produktów Peonia. Będą to nie tylko kosmetyki pielęgnacyjne, lecz...

30 marca 2010

Internet po raz pierwszy wiodącym medium w kampanii Pampersa

Procter & Gamble prowadzi kampanię komunikacyjną marki Pampers mającą na celu poinformowanie matek o pojawieniu się nowej platformy Świat Pampers...

30 marca 2010

Oriaq analizuje internet mobilny w ramach projektu "Mobilność 2010" dla Polkomtela

Firma badawcza Oriaq wchodząca w skład grupy IQS zakończyła realizację projektu badawczego "Mobilność 2010" na zlecenie firmy Polkomtel, właściciela sieci...

30 marca 2010

Michał Kociankowski nie odpowiada już za strategię Y&R

Michał Kociankowski opuścił zespół agencji reklamowej Young & Rubicam (Y&R). Pełnił w niej funkcję dyrektora strategicznego, a ostatnio BAV Consulting...

30 marca 2010

Kraft Foods zmienia pozycjonowanie Maxwell House

Kraft Foods Polska wprowadza nowy wizerunek kawy Maxwell House. W ten sposób zmienia pozycjonowanie marki - teraz ma docierać do...

30 marca 2010

Sieć sklepów motoryzacyjnych Halfords wycofuje się z Polski i Czech

Brytyjska sieć sklepów motoryzacyjnych Halfords wycofuje się z Polski. Decyzja ta zapadła niewiele ponad rok po uruchomieniu w naszym kraju...

30 marca 2010

Kamis sponsorem programu kulinarnego w TVP1

Kamis, producent przypraw, jest głównym sponsorem nowego programu kulinarnego w TVP1. Program "Brodzik od kuchni" z udziałem aktorki Joanny Brodzik...

30 marca 2010

Tikkurila w kampanii prezentuje ofertę farb Jedynka

Tikkurila Polska w rozpoczynającej się kampanii reklamowej chce zaprezentować konsumentom szeroką ofertę farb Jedynka. Spot telewizyjny "Jedynka po prostu maluj!"...

30 marca 2010

"Gangsterska" odsłona kampanii Okocimia

Carlsberg Polska wspiera markę Okocim kampanią w konwencji filmu gangsterskiego z lat 20. Spot wykorzystuje ideę marki, gdzie Okocim stanowi...

30 marca 2010

Salt & Pepper autorem kampanii promocyjnej narzędzi Bosch

Agencja Salt & Pepper przygotowała kampanię promocyjną ogrodowych elektronarzędzi marki Bosch pod hasłem "14 dni kuszenia". W sklepach Castorama pojawiły...

30 marca 2010

Katarzyna Dobrowolska media managerem w ACT Europe

Katarzyna Dobrowolska, senior media planner/buyer w domu mediowym ACT Europe, awansowała na stanowisko media managera. W ACT Europe Dobrowolska pracuje...

31 marca 2010

Youngers poszerza działania o ambient

Platforma Youngers rozbudowuje specjalizację o działania ambientmediowe. W ramach grupy powstaje nowa submarka Youngers.ambient, jej szefową została Karolina Kotowska, związana...

31 marca 2010

Agora za 25 mln euro kupuje Centrum Filmowe "Helios"

Agora (wydawca m.in. "Gazety Wyborczej") podpisała przedwstępną umowę dotyczącą nabycia 84 proc. akcji spółki Centrum Filmowe "Helios" SA od funduszy:...

31 marca 2010

Magdalena Gleinert nie jest już new business directorem w OS3 Multimedia

Magdalena Gleinert, new business director, odeszła z agencji interaktywnej OS3 Multimedia - wynika z naszych informacji. Powody jej odejścia oraz...

31 marca 2010

InPost współpracuje z firmą Sare

Firma InPost (Grupa Integer.pl), największy niezależny operator pocztowy w Polsce, podpisała umowę z agencją e-mailmarketingową Sare. Umowa dotyczy sprzedaży licencji...

31 marca 2010

Andrzej Piątkowski country managerem w General Mills

Andrzej Piątkowski objął stanowisko country managera w firmie General Mills Eastern Europe (właściciel marki lodów Häagen-Dazs). To nowa funkcja w...

31 marca 2010

Ilona Borucka została account managerem w Gruppa66 Ogilvy

Ilona Borucka z początkiem kwietnia obejmie stanowisko account managera w agencji reklamowej Gruppa66 Ogilvy. Wcześniej pracowała jako new business development...

31 marca 2010

Anna Kaczor kierownikiem marketingu w Unilever Foodsolutions

Anna Kaczor objęła funkcję channel marketing managera w Unilever Foodsolutions (dział koncernu Unilever działający na rynku gastronomicznym). Nie udało nam...

31 marca 2010

NetSprint.pl planuje dalszą ekspansję na kraje Skandynawii i Europy Środkowo-Wschodniej

Firma NetSprint.pl, właściciel m.in. wyszukiwarki internetowej i sieci reklam kontekstowych Adkontekst, chce w tym roku utrzymać ubiegłoroczne, 34-procentowe tempo wzrostu....

31 marca 2010

CPC planuje działania marketingowe dla Philips Avent

Agencja doradztwa marketingowego Corporate Profiles Consulting (CPC) pracuje nad projektem strategicznym dla marki Phillips Avent. Celem projektu jest opracowanie długofalowego...

31 marca 2010

Bartosz Niewiadomski przestaje kierować marketingiem Mieszko SA

Bartosz Niewiadomski, dyr. marketingu Mieszko SA, odszedł z firmy. Jego dalsze plany zawodowe nie są znane. Obowiązki Niewiadomskiego prawdopodobnie przejęła...

31 marca 2010

Kinga Szydzińska odpowiada za PR kolejnych spółek Grupy ZPR

Kinga Szydzińska przejęła obsługę PR spółek AdAction i Afilo. Zmiany są związane z rozszerzeniem jej obowiązków w ramach Grupy ZPR. Kinga...

31 marca 2010

Stacje English Club TV i English Club Kids mogą pojawić się w Polsce

Jeszcze w br. w Polsce mogą pojawić się kanały tematyczne English Club TV i English Club Kids. Są to stacje...

31 marca 2010

Studio A pracuje nad nowym serialem, który jesienią pokaże Polsat

Ruszają zdjęcia do nowego serialu, za którym stoi firma producencka Studio A (powiązana z ATM Grupą) "Ludzie Chudego". Reżyserem filmu...

31 marca 2010

Media Direction rozbudował dział digital

Media Direction OMD zgodnie z zapowiedziami (DS "MMP" z 3 lutego) rozbudował zespół internetowy o kilkunastu nowych pracowników. Zatrudnia obecnie...

31 marca 2010

Odcinek "Milionerów" z rekordową wygraną oglądało w TVN 2,8 mln widzów

Według AGB Nielsen Media Research emitowany 28 marca br. odcinek teleturnieju TVN "Milionerzy" oglądało średnio 2,8 mln widzów (wskaźnik AMR...

31 marca 2010

Andrzej Pągowski autorem etykiet Cisowianki z Fryderykiem Chopinem

Nałęczów Zdrój, producent wody mineralnej Cisowianka, jest partnerem strategicznym obchodów Roku Chopinowskiego i z tej okazji wprowadzi na rynek wodę...

31 marca 2010

Henkel mocniej zainwestuje w innowacyjne podejście do komunikacji

Henkel Polska w tym roku chce zwiększyć aktywność marketingową swoich kosmetyków w obszarze innowacyjnych projektów, wykorzystując m.in. nowe media. Jak...

31 marca 2010

Paweł Janas szefem kreacji warszawskiego biura Tequila Polska

Paweł Janas objął stanowisko creative group head, stając na czele kreacji warszawskiego biura agencji Tequila Polska. Z firmą tą związany...

31 marca 2010

Triumph rusza z kampanią bielizny i kostiumów kąpielowych

Triumph International wkrótce rozpocznie kampanie reklamowe promujące najnowsze kolekcje bielizny Triumph Fashion i kostiumów kąpielowych Miss Triumph. Początkowo na nośnikach...

31 marca 2010

Jacek Otffinowski prezesem Ipsosu, Vogt dyrektorem Ipsos ASI

Jacek Otffinowski od 1 kwietnia będzie nowym prezesem firmy badawczej Ipsos w Polsce. Zastąpi na tym stanowisku Dinko Svetopetrica, który...

31 marca 2010

Stanisławczyk ostatecznie rozstaje się z "Sukcesem"

Barbara Stanisławczyk nie będzie dalej współpracowała z wydawcą magazynu "Sukces", Wydawnictwem Przekrój. Obecnie przygotowuje ostatni, majowy numer, a następnie na...

1 kwietnia 2010

PKO BP bez rzecznika prasowego

Tomasz Marszałł, dyr. marketingu PKO BP, czasowo poszerza obowiązki o te, którymi zajmował się odchodzący z firmy Marek Kłuciński.

1 kwietnia 2010

Marcin Gortat twarzą Wirtualnej Polski

Marcin Gortat, najbardziej znany polski koszykarz i jedyny Polak grający w lidze NBA, został twarzą portalu Wirtualna Polska i będzie gwiazdą jego najbliższej kampanii reklamowej.

1 kwietnia 2010

Znani lektorzy dla Dialogu

Telefonia Dialog zatrudniła do reklam Krystynę Czubównę i Ksawerego Jasieńskiego.

1 kwietnia 2010

MB SMG/KRC na czele rankingu OFBOR-u

Według OFBOR-u MB SMG/KRC wciąż generuje największe przychody w branży.

1 kwietnia 2010

Silniejsi o 20 proc. - plany Equinoksa na 2010 r.

Equinox liczy w tym roku na 20-proc. wzrost przychodów brutto.

1 kwietnia 2010

Wawelskie Smoki w mediach

Lorenz wspiera nowe krakersy Wawelskie Smoki.

1 kwietnia 2010

Siemens w trosce o wiosenny nastrój

Siemens rusza z nową promocją 5 lat gwarancji.

1 kwietnia 2010

Gisele w bieliźnie

Gisele Bündchen w reklamie bielizny Intimissimi.

1 kwietnia 2010

Razem o benefitach zmywarek

Bosch i Finish prowadzą wspólny projekt marketingowy.

1 kwietnia 2010

Sojowe Alpro w nowej szacie

Alpro zmienia szatę graficzną produktów.