M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 kwietnia 2010

Rusza nowy broker

Michał Janiak uruchamia spółkę brokerską Support Media.

8 kwietnia 2010

Ipla dostępna na iPhone'a

Aplikacja Ipla bezpłatnie do pobrania w sklepie iTunes.

8 kwietnia 2010

Awanse w ZOG-u

Suczyńska, Kałużny i Borak awansują w strukturach ZOG-u.

8 kwietnia 2010

Przetasowania w Polsat Media

Dariusz Trzciński pokieruje działem OOH Polsat Media.

9 kwietnia 2010

Pride & Glory Interactive zatrudnia menedżerów

Do zespołu agencji dołączyła Urszula Młodnicka-Kornaś jako senior account manager.

9 kwietnia 2010

Pierwszy efekt zmian

Agencje EMLab i Scholz & Friends Warszawa zrealizują pierwszy po konsolidacji wspólny projekt dla firmy Tchibo Warszawa.

9 kwietnia 2010

642 zgłoszenia na KTR

Do siódmej edycji konkursu zgłosiło się 150 firm. Rekordzistą jest Leo Burnett.

9 kwietnia 2010

Flügger walczy o rozpoznawalność

Działania komunikacyjne prowadzone są pod hasłem "Malowanie może być proste".

9 kwietnia 2010

Mindflow - nowy na rynku

Agencja Natalii Rostkowskiej pracuje na razie projektowo wspierana przez konsultantów.

9 kwietnia 2010

Grupa Star One dla Frucia

Stovit Group ruszyło z kampanią musów owocowych adresowaną do dzieci.

9 kwietnia 2010

MBank z nowym szefem marketingu

Rafał Borkowski został nowym dyrektorem marketingu mBanku, internetowego banku należącego do BRE Banku.

9 kwietnia 2010

Świat Zdrowia proponuje lojalność

Firma startuje z programem pilotażowym nowego projektu marketingowego.

9 kwietnia 2010

Artysta w 3e

Do agencji 3e Software House & Interactive Agency dołączyła dyrektor artystyczna Monika Rajkowska.

9 kwietnia 2010

Alians Lotosu i Subaru

Startuje kampania reklamowa olejów Lotos Quazar z wykorzystaniem marki Subaru.

9 kwietnia 2010

MEC upraszcza marki

Mediaedge:cia będzie się teraz posługiwał marką MEC, a MediaLab zmienia nazwę na Analytics and Insight.

9 kwietnia 2010

Innovations walczy o new business

Innovations, Metropolis i Crazy Mouse łączą siły i rywalizują o pozyskanie obsługi nowych budżetów reklamowych.

9 kwietnia 2010

Portal wprowadzał w błąd

UOKiK uznał, że reklamy serwisu Pobieraczek.pl wprowadzały w błąd.

9 kwietnia 2010

Ekstra "Wysokie Obcasy"

Agora przygotowuje ekskluzywne wydanie kobiecego dodatku ukazującego się co weekend z „Gazetą Wyborczą”.

9 kwietnia 2010

Unilever idzie na lody

Carte d'Or jeszcze w tym roku uruchomi własną sieć lodziarni.

9 kwietnia 2010

Kraft Foods podkręca Bit

Pod hasłem "Podkręć Bit swojego życia" rozpoczęła kampanię reklamową batonów 3Bit.

9 kwietnia 2010

OMG może się odłączyć od IGroup

Online Media Group rozmawia na temat odłączenia się od Internet Group.

9 kwietnia 2010

Sportfive szuka sponsorów

Sportfive chce poszerzyć ofertę sponsorską wokół Polskiego Związku Piłki Nożnej.

9 kwietnia 2010

Contact - nowe sklepy Intermarche

Sieć handlowa wprowadza nowy, mniejszy format sklepów.

12 kwietnia 2010

S4 dla Piasta Niepasteryzowanego

Carlsberg Polska wprowadza nową markę regionalną.

12 kwietnia 2010

Kolejny menedżer odchodzi z OMG Digital

Jarosław Nowak kończy współpracę z internetowym działem OMG.

12 kwietnia 2010

Złote Magnum i inne smaki

Unilever wprowadza nowości produktowe w ofercie lodów.

12 kwietnia 2010

Wymiana osobowa w Change Integrated

Odeszło siedem osób, przyjęto pięcioro nowych pracowników.

12 kwietnia 2010

Cormedia wybrukuje media

Realizowana przez dom mediowy Cormedia kampania firmy Bruk-Bet ma ją wypromować jako lidera w branży.

12 kwietnia 2010

Pride & Glory Interactive w natarciu

Pride & Glory Interactive liczy na trzykrotny wzrost przychodów w tym roku. Firma zainwestuje w marketing mobilny.

12 kwietnia 2010

Cyfra Plus wspiera najszybszą Polkę

Natalia Kowalska w obiektywie sponsoringowym Cyfra Plus.

12 kwietnia 2010

Tuba będzie zatrudniać

Agencja buduje zespół do obsługi Totalizatora Sportowego.

12 kwietnia 2010

Klienci Navo sami przygotują ulotki

Grupa dystrybucyjna udostępnia klientom narzędzie do tworzenia materiałów promocyjnych.

12 kwietnia 2010

Z Hypermedia rozstaje się ok. 10 osób

Agencja marketingu interaktywnego Hypermedia (Isobar Polska) zredukowała zespół o ok. 10 osób w związku ze stratą budżetu PKO BP - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

12 kwietnia 2010

Silniejszy Max Weber

Leszek Wolany został specjalistą SEO/SEM w agencji interaktywnej Max Weber. Poprzednio pracował w Hypermedia.

12 kwietnia 2010

Męskie pasje w linii AA

Oceanic wprowadza nową kolekcję kosmetyków AA Men. Po raz pierwszy stosuje pozycjonowanie wiekowe oraz uruchamia specjalny serwis społecznościowy dla przyszłych konsumentów.

12 kwietnia 2010

Nowi naczelni w tytułach Bauera

"Tele Tydzień" i "Świat Seriali", wydawane przez wydawnictwo Bauer, będą miały nowych szefów redakcji. Poprzedni naczelni odchodzą z wydawnictwa. Rotacja personalna objęła także struktury graficzne.

12 kwietnia 2010

Słoń na drzewie ogląda telewizję

LG rusza z mocną 2,5-miesięczną kampanią telewizorów.

12 kwietnia 2010

Szałamacha buduje marketing Garmina

Kilka miesięcy od założenia polskiego przedstawicielstwa Garmin rusza z kolejnym etapem. Zatrudnia Jakuba Szałamachę, którego zadaniem będzie stworzenie struktur marketingowych firmy oraz wdrożenie strategii globalnej.

12 kwietnia 2010

TVP Seriale już wkrótce

Zbliża się start serialowego kanału TVP.

12 kwietnia 2010

Partyka i Chmara dla Pumy

Puma rusza z akcją promującą najnowszą linię obuwia do biegania. Działania prowadzone będą w sieci Intersport. W gronie ekspertów pojawią się znani polscy lekkoatleci.

12 kwietnia 2010

Nielegalnie na Euro 2012

W Polsce odnotowano już pierwsze przypadki ambush marketingu związane z mistrzostwami Europy w piłce nożnej w 2012.

12 kwietnia 2010

Warych odchodzi z Bauera

Z biura reklamy wydawnictwa Bauer odchodzi szef moto.

12 kwietnia 2010

Powrót Old Spice?

Procter & Gamble rozważa wsparcie marki, która niemal popadła w zapomnienie.

12 kwietnia 2010

Startują targi MIPTV w Cannes

Na targach MIPTV w Cannes obecnych jest 38 firm z Polski, w tym 8 wystawców.

12 kwietnia 2010

Media w obliczu tragedii narodowej

Wszystkie główne polskie media w związku z sobotnią tragedią pod Smoleńskiem zmieniły swoje ramówki; zawieszono bloki reklamowe.

13 kwietnia 2010

Proximity zajmie się Ecco

Agencja podpisała z marketerem umowę na obsługę w Polsce i na Węgrzech.

13 kwietnia 2010

Ze 180°PR do Proximity

Radosław Pancewicz dołączył do działu obsługi klienta agencji i objął stanowisko account managera.

13 kwietnia 2010

MarketShare i nowy client service director

Z początkiem kwietnia br. do zespołu agencji MarketShare dołączyła Anna Stawska. Objęła stanowisko client service directora.

13 kwietnia 2010

Danone przełamuje stereotypy reklamy

Sfilmowany event z udziałem dzieci materiałem na spot reklamowy Danone.

13 kwietnia 2010

Intel aktywniejszy reklamowo

Intel więcej wyda w tym roku na reklamę i stawia na integrację działań reklamowych.