M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

13 kwietnia 2010

Plus umożliwi testy iPadów

Klienci sieci telefonii komórkowej Plus będą mogli przetestować nowość na rynku – tablety firmy Apple.

13 kwietnia 2010

Nepentes reklamuje Elixine

Nepentes wprowadza na polski rynek nową serię Elixine Revitalica skierowaną do kobiet po 50. roku życia. Linia jest wspierana kampanią reklamową.

13 kwietnia 2010

Jedynka z głębią

Farby Jedynka Kolor mają nowe opakowania.

13 kwietnia 2010

Pietrzykowski odchodzi z Interii

Z-ca dyrektora pionu klientów kluczowych w biurze reklamy prawdopodobnie rozstaje się z portalem.

13 kwietnia 2010

Maxus reorganizuje digital

Dom mediowy rezygnuje z osobnej komórki digital, internet będzie planowany w teamach klienckich.

13 kwietnia 2010

TP chce być szybsza, a Orange ma być największy

Grupa TP przedstawiła założenia i cele strategii na lata 2010-2012. Ma szybciej reagować na zmiany rynkowe, szybciej wprowadzać nowe produkty. Stawia na szybki internet, komórki i telewizję.

13 kwietnia 2010

NAM zmienia sposób zarządzania

Małgorzata Mikina country supervisorem w NAM.

13 kwietnia 2010

Nowy account dla nowego klienta

Aleksandra Nowak obsługuje Synoptis w NEKK.

13 kwietnia 2010

Zarobić na tragedii

Wypadek, jaki zdarzył się w sobotę rano, dla wielu jest osobistą tragedią. Są jednak tacy, dla których to okazja do zarobku.

13 kwietnia 2010

Vizir gwarantuje biel

Procter & Gamble wprowadza długofalowy program typu satysfakcja albo zwrot pieniędzy.

13 kwietnia 2010

Julia Roberts dla Lancome

Ruszyła pierwsza kampania z udziałem aktorki Julii Roberts.

13 kwietnia 2010

„Naj" uderzy w „Olivię"

Po zmianie częstotliwości wydawania z tygodnika na miesięcznik „Naj" prawdopodobnie będzie kosztować około 2 zł i uderzy głównie w „Olivię”.

13 kwietnia 2010

Portale jeszcze nie zdecydowały o przywróceniu reklam

Biura reklamy największych portali w Polsce nie podjęły jeszcze decyzji o tym kiedy zostaną przywrócone reklamy.

13 kwietnia 2010

Maciej Dyjas odchodzi z Empiku

Prezes rezygnuje po sześciu latach pracy w NFI Empik Media & Fashion.

13 kwietnia 2010

Cisza w eterze

Stacje radiowe zawiesiły emisję reklam, nie zawsze wiadomo do kiedy.

13 kwietnia 2010

„Ranczo”, „Blondynka” i „Naznaczony” w Cannes

Nowe polskie formaty zostały zauważone na targach MIPTV w Cannes. Produkcje są promowane w prasie.

13 kwietnia 2010

Wydawcy stopniowo wracają z publikacją reklam

Część wydawców, głównie dzienników, wraca z realizacją zleceń reklamowych. Większość wstrzymuje się jeszcze co do pierwszych stron swoich tytułów. Agora zastanawia się.

13 kwietnia 2010

Heureka wzmocniła dział kreacji

Do działu kreacji Grupy Heureka dołączyli Piotr Cedzyński, Agnieszka Wilczek i Michał Sycz.

13 kwietnia 2010

Portale zanotowały rekordową aktywność internautów

To był wyjątkowy pod wieloma względami weekend - podają największe portale w Polsce po katastrofie samolotu prezydenckiego.

13 kwietnia 2010

Biegańska i Chorębała pokierują biznesem książkowym Zwierciadła

Wydawnictwo Zwierciadło wchodzi w nowy segment swojej działalności i tworzy dział książek.

13 kwietnia 2010

Macroscope powiększa zespół

Trzy nowe osoby rozpoczynają pracę w Macroscope OMD.

13 kwietnia 2010

Kir na wizji

Reklamodawcy uszanują żałobę, mimo że stacje umożliwiają wznowienie kampanii.

14 kwietnia 2010

Ponad 20 osób dla PKO BP

McCann Erickson skompletował zespół do obsługi nowego klienta.

14 kwietnia 2010

Odnawialna energia w Proximity

Agencja bez przetargu pozyskała klienta - Fundację REO.

14 kwietnia 2010

Sfinks z dostawą do domu

Restauracje Sphinx i Wook będą dowozić posiłki do biur i domów oraz oferować dania na wynos.

14 kwietnia 2010

Michał Berezowski i jego Practica

Nowa agencja ma się zajmować nietypowymi projektami komunikacyjnymi. Chce łączyć badania postaw konsumenckich, działania public relations i event marketing.

14 kwietnia 2010

Casting na twarz reklam L'Oreala

Koncern już po raz drugi szuka bohaterek do kampanii produktów do koloryzacji Casting Creme Gloss. Zwycięskie twarze będzie można zobaczyć w reklamach prasowych, a być może również w telewizji.

14 kwietnia 2010

Apel o jedno badanie internetu

Branżowe organizacje SAR i ProMarka apelują o stworzenie jednego badania internetu w Polsce. Realizująca je obecnie PBI będzie dłużej czekać na zgłoszenia od potencjalnych współudziałowców tej spółki.

14 kwietnia 2010

Były szef Team One idzie do Euro RSCG

Michał Krejza jako growth director wzmocni spółki grupy Euro RSCG Poland.

14 kwietnia 2010

BGŻ o prostocie rachunków bankowych

White Rabbit przygotował kampanię promującą konta Banku BGŻ.

14 kwietnia 2010

Aparaty przed wakacjami

Podobnie jak w ubiegłym roku Samsung będzie promował aparaty z dwoma wyświetlaczami.

14 kwietnia 2010

ING wstrzymało "prezydencką" kampanię

Marek Kondrat miał ponownie parodiować prezydenta w kampanii banku ING. Na własne szczęście marketer nie zdążył ruszyć z kampanią przed katastrofą pod Smoleńskiem.

14 kwietnia 2010

Zamiast działu - biuro PR

Polbank utworzył biuro public relations, którym kieruje Kamil Chudzik.

14 kwietnia 2010

Limuzyna warta inwestycji... w reklamę

Volvo Auto Polska wyda w tym roku na reklamy 30 proc. więcej niż przed rokiem, żeby przekonać konsumentów do nowej wersji modelu S60.

14 kwietnia 2010

Miazek pozostał w Saatchi

Krzysztof Miazek po zamknięciu agencji Team One pracuje w Saatchi & Saatchi Think Tank.

14 kwietnia 2010

Radio bez reklam do niedzieli

Grupa RMF wydłuża czas bez reklam na antenach swoich stacji; pozostali komercyjni nadawcy radiowi na razie zwlekają z decyzjami.

14 kwietnia 2010

Mały Głód znów atakuje

Danone komunikuje wejście na rynek nowej wersji smakowej serka Danio.

14 kwietnia 2010

Społecznościowy AmRest

Właściciel marek KFC i Pizza Hut coraz odważniej korzysta z mediów społecznościowych.

14 kwietnia 2010

Katarzyna Krupska w Optimum Media OMD

Optimum Media OMD ma nową senior media plannerkę.

14 kwietnia 2010

Realne zasilenie Citi Handlowego

Gabriela Borowczyk po kilkunastu latach w sieci Real przechodzi do bankowości.

14 kwietnia 2010

Bój o piłkarski show

Polsat i TVP zabiegają o nowy format Endemola – „Football new star”.

14 kwietnia 2010

MIPTV: zainteresowanie Katyniem i osobą prezydenta

Podczas trwających targów MIPTV Chorwaci kupili „Katyń”; kontrahenci składają Polakom kondolencję w związku z tragedią narodową.

14 kwietnia 2010

Chodliwe produkcje TVP

Duże zainteresowanie animacjami i serialami TVP na targach w Cannes.

15 kwietnia 2010

Rozstanie z ZPR-ami

Mariola Wysocka odchodzi z ZPR-ów.

15 kwietnia 2010

Wolszczak i Krochmalska twarzami Pilgrima

Aktorka i partnerka znanego rapera Liroya będą promowały biżuterię firmy Pilgrim. W Polsce jej dystrybucją zajmuje się spółka, w której jednym z udziałowców jest Liroy.

15 kwietnia 2010

Stanowisko nie będzie obsadzone

Johan Olsen odszedł z DDB.

15 kwietnia 2010

Z "Twojego Stylu" do Simple

Monika Długokęcka przechodzi z mediów do firmy odzieżowej Simple, gdzie pokieruje marketingiem.

15 kwietnia 2010

Z VA do G7

Robert Lech account managerem w G7.

15 kwietnia 2010

Prawdziwa ekspansja Empiku

NFI Empik Media & Fashion w ciągu pięciu lat może otworzyć nawet 900 nowych sklepów.

15 kwietnia 2010

AGB przedstawił się KBR-owi i PBI

AGB przedstawiło pomysły na pomiar słuchalności radia w sieci.