M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 kwietnia 2010

Dla Ery i nie tylko

VA Strategic Communications zatrudnia nowych ludzi.

15 kwietnia 2010

Badacze o świadomości i nieświadomości

PTBRiO, organizator Letniego Seminarium Badawczego, ustaliło ostateczny program imprezy w Nowym Zyzdroju.

15 kwietnia 2010

Bosch promuje urządzenia z niebieskiej linii

On Board PR Ecco Network realizuje globalną kampanię Boscha promującą narzędzia dla profesjonalistów.

15 kwietnia 2010

Reklamy wrócą do portali po żałobie

Największe polskie portale odmrożą reklamy na stronach głównych dopiero po zakończeniu żałoby narodowej.

15 kwietnia 2010

Katsushi Inoue prezesem Honda Poland

Dotychczasowy prezes przechodzi do europejskiej centrali Hondy.

15 kwietnia 2010

Lego potrzebuje rekomendacji

Streetcom rozesłał do młodych mam zestawy klocków Duplo.

15 kwietnia 2010

Bluerank obsługuje Markt.de

Bluerank pracuje dla niemieckiego serwisu ogłoszeniowego Markt.de. Celem działań jest zwiększenie ruchu na stronach serwisu.

15 kwietnia 2010

Ciszę reklamową przerwali tylko pojedynczy klienci

Stacje komercyjne niewiele zyskały, przywracając reklamy.

15 kwietnia 2010

„Czterej pancerni...” i inne transakcje na MIPTV

Tako Media kupiło prawa do formatu All3Media International, a TVP sprzedaje animacje do Portugalii. Nabywcę znaleźli też... „Czterej pancerni i pies”. W Niemczech.

15 kwietnia 2010

TVP rekomenduje zakup cennika na maj

BR TVP otwiera dziś sprzedaż czasu na maj.

16 kwietnia 2010

Zwycięzca przeglądu LPP nie dał rady

Nowy serwis Cropp dla LPP przygotuje agencja Engine; Projektowanie.org, która wygrała przegląd ofert na ten projekt, ponoć sobie nie poradziła.

16 kwietnia 2010

Z Polski do Brazylii

Grupa Żywiec będzie miała nowego prezesa po odejściu Christophera Barrowa.

16 kwietnia 2010

Orlen nie zamierza łożyć na Ekstraklasę

PKN Orlen zaprzecza, jakoby miał sponsorować Ekstraklasę.

16 kwietnia 2010

Siódmy prezes w ciągu siedmiu lat

Wydawnictwo Zwierciadło ma nowego prezesa. Tym razem jest to były top manager Wydawnictwa Bauer - Jerzy Szulwic.

16 kwietnia 2010

"Claudia" luksusowa, "Naj" masowe

Dalsze wydawanie tygodnika poradnikowego jest według G+J nieopłacalne. "Naj" zamiast tygodnika ma być ekspresowym miesięcznikiem dla młodych kobiet.

16 kwietnia 2010

Polskie dokumenty w Szwecji

MIPTV: Szwedzi kupili polskie produkcje dokumentalne od TVP.

16 kwietnia 2010

Wyciek z Bauera

Marcin Warych, dotychczas w Bauerze, ma być jedną z osób odpowiedzialnych za reklamę nowego projektu motoryzacyjnego Zwierciadła.

16 kwietnia 2010

Twórca Ciufci wystawcą na MIPCOM

Han Bright chce mieć własne stoisko na październikowych targach MIPCOM w Cannes.

16 kwietnia 2010

Przegląd na świecie, ale nie w Polsce

Globalny przetarg na obsługę mediową SCA pominie rynek polski. Nasz oddział bazuje na działaniach trademarketingowych. W najbliższym czasie zamierza wprowadzić kilka nowości pod marką Zewa.

16 kwietnia 2010

Direct response w MediaComie

Agencja wprowadza nową specjalistyczną markę.

16 kwietnia 2010

TVP, TVN i Polsat połączą siły

Trzech głównych nadawców telewizyjnych zawarło porozumienie, na mocy którego wspólnie zrealizuje sobotnio-niedzielne uroczystości pogrzebowe ofiar tragedii pod Smoleńskiem.

16 kwietnia 2010

GPS jako nośnik reklam

Producent map do nawigacji satelitarnej MapaMap oferuje w nich reklamy.

16 kwietnia 2010

Więcej Goodyera w UM

Universal McCann Polska został hubem na sześciu rynkach dla Goodyeara CEE.

16 kwietnia 2010

Outdoor bez reklam na trasie konduktu

AMS i Stroer, największe firmy OOH, chcą usunąć reklamy na trasie konduktu w Warszawie i w Krakowie.

19 kwietnia 2010

Danone wybiera - jogurty czy probiotyki?

Marketer może zmienić podstawowe założenia strategii marketingowych dla marek Activia i Actimel.

19 kwietnia 2010

Edipresse nie zmieni cyklu wydawania

Wydawca dwutygodnika "Przyjaciółka" i tygodnika "Pani Domu" nadal widzi uzasadnienie biznesowe dla takich cykliczności i na razie nie planuje zmian.

19 kwietnia 2010

Meksykanka Francys promuje Chio Nachos

The Lorenz Bahlsen Snack-World wspiera w internecie markę chipsów kukurydzianych Chio Nachos.

19 kwietnia 2010

Onet stawia na FMCG i farmację

Grupa Onet.pl chce w tym roku zwiększyć przychody z reklam, aktywizując marketerów z branży żywieniowej i farmaceutycznej. Portal liczy na nawet kilkusetprocentowe wzrosty wydatków niektórych firm.

19 kwietnia 2010

Dr Irena Eris inwestuje w zmysł piękna

Aktorka Anna Dereszowska pojawiła się na okładce nowego magazynu "Sense of Beauty". Pismo ma być bardziej luksusowe, po raz pierwszy treści pojawią się w dwóch wersjach językowych - polskiej i angielskiej.

19 kwietnia 2010

Józef Dutkiewicz odchodzi z DDB

Po czterech latach pracy jeden z art directorów odchodzi z agencji.

19 kwietnia 2010

Uwierz w bezpieczny Explorer 8.0

Firma prowadzi największą w Polsce kampanię reklamową. Chwali się w niej wynikami testów bezpieczeństwa.

19 kwietnia 2010

Kiedyś copywriter, dziś PR manager

Agnieszka Jabłońska nowym PR managerem w Eskadrze

19 kwietnia 2010

Córka Rossellini twarzą Tresora

Córka pierwszej muzy Lancome wystąpiła w najnowszej kampanii reklamowej zapachu Tresor in Love. Po 20 latach Tresor proponuje zapach dla młodszych kobiet.

19 kwietnia 2010

Han Bright wydziela dział development

Agencja chce skupić się na budowaniu portfolio multimediowych formatów.

19 kwietnia 2010

Polsat stawia na "scripted reality”

Tako Media wyprodukuje dla Polsatu dwa nowe formaty telewizyjne.

19 kwietnia 2010

FM Bank poznasz po kolorze

Mamastudio autorem identyfikacji wizualnej nowego banku w Polsce.

19 kwietnia 2010

Konrad Ciesiołkiewicz szefem sponsoringu TP

Dotychczasowy dyrektor departamentu sponsoringu w firmie odchodzi po czterech miesiącach pracy.

19 kwietnia 2010

Domy mediowe solidarnie przeciwko gwarancjom?

Domy mediowe próbują uporać się z problemem składania gwarancji kosztowych w przetargach.

19 kwietnia 2010

G+J rozwiązał zespół pisma "Rodzice"

Miesięcznik "Rodzice" wydawany przez wydawnictwo G+J zostanie przekształcony w kwartalnik.

19 kwietnia 2010

Blender Boscha w augmented reality

BSH innowacyjnie wspiera blender marki Bosch.

20 kwietnia 2010

Sante zmienia wizerunek

Nowa kampania reklamowa marketera została przygotowana przez Icon i Mediapol.

20 kwietnia 2010

Złap Mercedesa jak motyla

Swiift odpowiada za najnowszą kampanię reklamową aut Vito i Sprinter.

20 kwietnia 2010

Euro RSCG Warsaw regionalnie dla Akzo

Dulux startuje z nową kampanią reklamową pod hasłem „Let's colour”

20 kwietnia 2010

Rubikom Strategy poszerza portfolio usług

Rubikom Strategy Consultants rozbudowuje struktury i tworzy dział PR.

20 kwietnia 2010

Hoop inwestuje w nowej kategorii

Hoop Polska debiutuje na rynku kompotów. Niebawem rozpocznie się kampania reklamowa marki Babci Paoli.

20 kwietnia 2010

Snickers chce reklam konsumentów

Mars Polska zachęca internautów do zrobienia własnej wersji reklamy Snickersa.

20 kwietnia 2010

Być jak... Nikon

Producent sprzętu fotograficznego startuje z kampanią wizerunkową z udziałem Robbiego Williamsa.

20 kwietnia 2010

TVN podnosi ceny na maj o 19 proc.

Według jednego z domów mediowych CPP w TVN wzrośnie o 23 proc.

20 kwietnia 2010

Samsung wspiera trzeci wymiar

Marketer rusza z największą kampanią reklamową w I połowie roku, której celem jest wzbudzenie zainteresowania telewizorami wykorzystującymi technologię 3D.

20 kwietnia 2010

Maxus dla Gardeny

Maxus zaplanował kampanię reklamową Husqvarny i należącej do niej marki Gardena.