M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 kwietnia 2010

Mlekołaki w telewizji

Maspex Wadowice reklamuje limitowane wersje płatków śniadaniowych.

20 kwietnia 2010

Słoń LG wchodzi na drzewo

Koreański producent sprzętu RTV rusza z zawieszoną z powodu żałoby narodowej kampanią reklamową.

20 kwietnia 2010

Anna Burda odpowiada za marketing S4

Jej awans na stanowisko new business managera wiąże się z poszerzeniem kompetencji.

20 kwietnia 2010

Menedżerski transfer z TP do Orlenu

Tomasz Fill będzie zarządzał komunikacją korporacyjną w PKN Orlen.

20 kwietnia 2010

Murator pomaga w zakupach online

Wydawca uruchomił nowy projekt e-commerce. Jest to serwis sprzedaży okazjonalnej - Supertanio.pl.

20 kwietnia 2010

Tylko 5 tys. GRP w czasie ciszy reklamowej

Na ciszy reklamowej trwającej w stacjach telewizyjnych, związanej z żałobą narodową, mogą skorzystać inne media.

20 kwietnia 2010

Anna Gołębicka strategiem Grey Group

Jako pełnomocnik zarządu kierujący strategią Grey Group będzie zarządzać procesami tworzenia strategii na rzecz wszystkich spółek grupy i rozszerzenia oferty agencji.

20 kwietnia 2010

Rexona i dylemat „powiedzieć czy nie”

Unilever rusza z odważną kampanią reklamową Rexony, która uczy, jak delikatnie zwrócić uwagę na problem przykrego zapachu.

20 kwietnia 2010

Chesterfieldy (prawie) jak nowe

Philips Morris po raz kolejny wybiera Polskę na miejsce debiutu ważnego projektu marketingowego.

20 kwietnia 2010

Agora, Time i Eurozet tworzą nowy pakiet

Zakup "Drapacza Chmur Young i Radia Zet" pozwala na dodatkowy 10-proc. rabat w każdej ze stacji, które stworzyły ten pakiet.

20 kwietnia 2010

At Media rozpoczynają sprzedaż Polsat JimJam

Stacja jest już szóstą w portfolio brokera, która jest kierowana do dzieci.

20 kwietnia 2010

Delta Contact rozbudowuje infrastrukturę

Warszawskie call center wciąż inwestuje. W planach ma otwarcie kolejnego oddziału.

20 kwietnia 2010

Gratka.pl debiutuje w telewizji

Polskapresse po raz pierwszy promuje serwis ogłoszeniowy w telewizji.

20 kwietnia 2010

Leszek Badowski odchodzi z Acxiom

Kluczowy menedżer po 11 latach rozstaje się z firmą.

20 kwietnia 2010

Portale nie traktują ciszy reklamowej w kategoriach strat

Portale nie informują, ile straciły na wstrzymaniu emisji reklam w ubiegłym tygodniu. Część jeszcze nie oszacowała strat, a niektóre deklarują, że w ogóle nie będą tego robić.

21 kwietnia 2010

Telefony złowione w sieci

Polkomtel chwali się, że w MixPlusie ma najwięcej telefonów za 1 zł.

21 kwietnia 2010

Touchpoints kontra trądzik

Touchpoints Media Group przygotowała kampanię preparatu Sensilab Cerin.

21 kwietnia 2010

TradeDoubler wzmocnił szeregi

Wyspecjalizowaną w performance marketingu firmę TradeDoubler wzmocniły dwie osoby, a jedna awansowała na stanowisko account executive.

21 kwietnia 2010

Chipita promuje 7Days

W internecie i TV rusza kampania rogalików 7Days.

21 kwietnia 2010

Z agencji do banku

Sławomir Czajkowski pracuje w Polbanku.

21 kwietnia 2010

Nowi ludzie w Schulz Brand Friendly

Agencja Schulz Brand Friendly wzmocniła działy kreacji i obsługi klienta.

21 kwietnia 2010

Honda pokazuje swój charakter, budżet wciąż w Effective Media

Honda promuje model Civic GT, mimo paneuropejskiego rozstrzygnięcia współpracuje z Effective Media.

21 kwietnia 2010

Nowy team w BBDO

Agencja powiększa dział kreacji.

21 kwietnia 2010

Volvo stawia na społeczność

Szwedzki koncern motoryzacyjny wykorzystuje media społecznościowe w komunikacji.

21 kwietnia 2010

Francuskie rogaliki w McDonald's

McDonald's wprowadził do śniadaniowej oferty croissanty.

21 kwietnia 2010

Pomarańczowy zwierzyniec

Orange wykorzystuje słodkie zwierzaki w promocji taryf.

21 kwietnia 2010

Nowy system reklamy internetowej - Ad4Mass

Na polskim rynku pojawił się system reklamy internetowej Ad4Mass. Jego właściciel, firma GTW Media, do końca kwietnia 2011 roku chce pozyskać 2 tys. wydawców i 300 reklamodawców.

21 kwietnia 2010

Więcej nSportu

Sieć Inea poszerza ofertę o kanały sportowe N.

21 kwietnia 2010

Obejrzysz film, jeśli obejrzysz reklamę

Volkswagen sponsoruje filmy na TVscreen.

21 kwietnia 2010

Deląg zareklamuje konkurs Milioneria

EL2 ruszy z pierwszą kampanią telewizyjną swojego konkursu Milioneria. W reklamie wystąpi Paweł Deląg.

21 kwietnia 2010

ConTrust dla Ecco Walkathonu

Agencja zajmie się oprawą medialną przedsięwzięcia.

21 kwietnia 2010

Więcej meczów na żywo w Orange Sport Info

Orange Sport Info będzie transmitował więcej meczów na żywo, a Orange sSport – więcej sportów walki.

21 kwietnia 2010

IDMnet wzmocnił dział agencyjny

Do działu agencyjnego IDMnet SA dołączyli key account managerowie Magdalena Olejniczak i Przemysław Jankowski.

21 kwietnia 2010

Jak ochrzcić prom morski?

Stena Line szuka nazw dla dwóch promów pływających po Bałtyku i szykuje działania reklamowe przed wakacjami.

21 kwietnia 2010

Paweł Bochenek odpowiada za strategię rozwoju Filmwebu

Paweł Bochenek został product managerem portalu filmowego Filmweb. Odpowiada m.in. za strategię rozwoju portalu i wdrażanie nowych funkcjonalności.

21 kwietnia 2010

Tesco rośnie

Sieć otworzy w tym roku 50 nowych sklepów, zdobyła już 2 mln uczestników programu Clubcard. Rośnie rola private label.

21 kwietnia 2010

ARBOmedia podkreśla szersze komeptencje

Nowa identyfikacja wizualna agencji ma podkreślać jej kompetencje także m.in. w zakresie kreacji.

21 kwietnia 2010

Ambient w ramach 9 Senses

Grupa mediowa kończy pierwszy z etapów inwestycji, uruchamia strukturę ambientową. Jej zarządzanie przekazuje Annie Czyżewskiej.

21 kwietnia 2010

Pepsi przed Coca-Colą

Pepsi rozpoczyna kampanię związaną z mundialem; oficjalnym sponsorem jest Coca-Cola.

21 kwietnia 2010

150 tys. użytkowników poczty GG w miesiąc

GG Network chwali się szybkim przyrostem użytkowników swojej poczty e-mail.

21 kwietnia 2010

Polsat otwiera sprzedaż na maj

Przewidywania mówią o 42-proc. wzroście cennikowego CPP.

21 kwietnia 2010

Badania dowodzą synergii OOH i internetu

Outdoor odsyła do internetu, a prezentacja nieznanej marki na nośnikach OOH skłania do poszukiwania w sieci informacji na jej temat - przekonały się Carat, Hypermedia i AMS dzięki realizacji badania iKoniec.

22 kwietnia 2010

Wojciech Kądziołka zasili Everest Consulting

Były dziennikarz i rzecznik kilku spółek współwłaścicielem i wiceprezesem agencji Everest Consulting.

22 kwietnia 2010

Bonnier zadebiutuje z płatnymi serwisami

Jesienią tego roku wydawca "Pulsu Biznesu" planuje uruchomienie kilku płatnych serwisów. Jednocześnie wydawca zaprzecza pogłoskom o przejściu z papieru na e-wydanie.

22 kwietnia 2010

Ugrać na clutterze

Pakiety VideoBreak to nowy format reklamy wideo w ofercie Wirtualnej Polski.

22 kwietnia 2010

Nadal razem

Konkret PR będzie przez kolejny rok pracować dla Bacardi-Martini Polska.

22 kwietnia 2010

Przegląd kadr marketingowych Coca-Coli

Paneuropejska restrukturyzacja marketingu koncernu może mieć wpływ także na polski rynek.

22 kwietnia 2010

Powiedz mi, jakim zwierzęciem jesteś...

Delfin, Pelikan i Pantera - to nazwy nowych taryf dla klientów indywidualnych w Orange.

22 kwietnia 2010

Z "DGP" do "Wprost"

Katarzyna Mokrzycka pokieruje sekcją gospodarczą we "Wprost".

22 kwietnia 2010

Najpierw cukierek, potem kawa

Storck Polska poszerza markę Kopiko o kawy 3 w 1; ruszyła kampania.