M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

27 kwietnia 2010

Debiut giełdowy Kulczyk Oil Ventures wspiera kampania

Trwa kampania wspierająca debiut firmy Kulczyk Oil Ventures na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie.

27 kwietnia 2010

Axa ma nową szefową marketingu

Agnieszka Chabrzyk awansowała na stanowisko dyrektora marketingu Axa Polska.

27 kwietnia 2010

Interactive Solutions dla libańskiego rynku

Interactive Solutions odpowiada za internetową kampanię marki Crest 3D White Pearl, odpowiednika marki Blend-a-med w Libanie.

27 kwietnia 2010

Ubezpieczyciele dbają o swój wizerunek (w reklamach)

Równolegle ruszają kampanie wizerunkowe dwóch firm ubezpieczeniowych: ING i Axa. Pierwsza potrwa do końca maja, a druga tydzień dłużej.

27 kwietnia 2010

Zwierzaki Orange już na wizji

Obejrzyj kampanię nowych taryf: Delfin, Pelikan oraz Pantera.

27 kwietnia 2010

JWT porządkuje struktury

Andrzej Zawadzki, nowy dyr. zarządzający, reorganizuje agencję.

27 kwietnia 2010

RMF przed TVN24 w rankingu opiniotwórczości

W zestawieniu najczęściej cytowanych mediów w marcu po raz pierwszy od czerwca 2005 r. radiostacja wyprzedziła telewizję.

27 kwietnia 2010

Życie w kolorach szlachetnych kamieni

Kampania reklamowa agencji Publicis dla farb Magnat.

27 kwietnia 2010

Vitax eksploduje owocowością

Premium Foods SA reklamuje linię premium herbat marki Vitax - Vitax Superfruits.

27 kwietnia 2010

Garnier kontra zmarszczki

Kampania reklamowa kremu UltraLift z Pro-Retinolem marki Garnier.

27 kwietnia 2010

Black & White dla Corneliusa

Piwo z Piotrkowa Trybunalskiego pod opieką agencji PR.

27 kwietnia 2010

Lody z dużej paczki

Nestle reklamuje lody Manhattan w dużych opakowaniach.

27 kwietnia 2010

Dla najbardziej gospodarnych

Projekt na zlecenie Europejskiego Funduszu Rozwoju Wsi Polskiej prowadzi Brainshop U-Boot.

27 kwietnia 2010

Hand Made powołała agencję interaktywną

Zadebiutowała agencja interaktywna Hand Made Flow. Zespołem kieruje Agnieszka Damaszk.

27 kwietnia 2010

San Markos z grand prix Media Trendów za "Kumpla z przeszłości"

Rozdano nagrody Media Trendy 2010. W konkursie Innowacje w Mediach najwięcej nagród otrzymała Agora, a w konkursie Innowacje w Planowaniu Mediów najwięcej nagród zdobył MediaCom. Grand prix w obu częściach otrzymała agencja reklamowa San Markos.

27 kwietnia 2010

Artur Malinowski w Media Direction OMD

Dział digital agencji większy o kolejną osobę.

27 kwietnia 2010

Spedycje.pl mają zapłacić Inforowi za zamieszczane artykuły

Sąd nakazał właścicielowi serwisu Spedycje.pl zapłatę 14,8 tys. zł wydawcy "Gazety Prawnej" za zamieszczanie artykułów z dziennika bez jego zgody.

27 kwietnia 2010

DDB zajmie się Florą

Agencja reklamowa DDB rozszerza współpracę z koncernem Unilever. Kolejną marką, która znajdzie się w portfolio agencji, jest Flora.

27 kwietnia 2010

Regionalna kampania Łomży niepasteryzowanej

Producent reklamuje nowy wariant piwa Łomża w północno-wschodniej Polsce.

27 kwietnia 2010

Okulary Hoopa teaserem przed głównym uderzeniem marketingowym

Hoop Cola rozpoczyna dużą kampanię wizerunkową. Chce dotrzeć do swojego głównego targetu - młodych ludzi.

27 kwietnia 2010

PO znów z Media Inshight, a PiS się namyśla

Główni konkurenci przygotowują przyspieszone kampanie prezydenckie.

27 kwietnia 2010

Viasat Nature bez reklam

Viasat World wprowadza do Polski nowy kanał, wolny od reklam.

27 kwietnia 2010

TP daje bezpłatnie Movies 24 i Nickelodeon

Wszyscy klienci usług telewizyjnych TP otrzymają na rok bezpłatnie dostęp do kanałów Movies 24 i Nickelodeon.

27 kwietnia 2010

138 prac w konkursie "To nas dotyczy"

Podczas XXXVI Konferencji i Wystawy PIKE 2010 zostaną nagrodzone najlepsze programy telewizji lokalnych.

27 kwietnia 2010

Debiut Pickwicka?

Sara Lee rozważa wejście na rynek herbaty - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

28 kwietnia 2010

Change Integrated w "Campaign"

Change Integrated znalazła się wśród 13 wiodących niezależnych agencji reklamowych na świecie w 2010 roku.

28 kwietnia 2010

Kino notuje rekordy frekwencji

W I kwartale br. blisko 7,3 mln widzów poszło do kina.

28 kwietnia 2010

Magdalena Surowiec zarządza Adv.pl

Magdalena Surowiec zastąpiła Konrada Pankiewicza na stanowisku dyrektora zarządzającego w agencji Adv.pl.

28 kwietnia 2010

McDonald's w komórce

Sieć restauracji fast food jako jeden z pierwszych marketerów uruchomiła internetową stronę lajt przeznaczoną do przeglądania za pomocą telefonów komórkowych.

28 kwietnia 2010

Interia uruchomiła agencję Sempathy

Portal Interia.pl uruchomił agencję Sempathy specjalizującą się w marketingu w wyszukiwarkach. Jej dyrektorem zarządzającym jest Kornel Dulęba, dyrektor działu mediów w Interii.

28 kwietnia 2010

Piotr Fiećko strategiem Eskadry Opcom

Do działu strategii agencji interaktywnej Eskadra Opcom dołączył Piotr Fiećko, który został strategy plannerem.

28 kwietnia 2010

Tomasz Hilt zarządza Leo Burnett

Marcin Barcz przestanie kierować polskim oddziałem sieci. Nowy szef pojawi się oficjalnie w agencji 1 maja br.

28 kwietnia 2010

Modecom dba o reputację

Modecom nawiązał współpracę w zakresie public relations z agencją Studio 111.

28 kwietnia 2010

Think Kong pracuje dla EUROrabatu

Agencja opracuje strategię obecności w internecie programu lojalnościowego prowadzonego przez Succes Fee.

28 kwietnia 2010

Leo Burnett Agencją Roku w konkursie KTR

Najwięcej nagród KTR - 10, za najwięcej zgłoszeń - 57 dla agencji Leo Burnett.

28 kwietnia 2010

Prasa chce się promować

Wydawcy chcą promować prasę - przeznaczą na to 0,5 mln zł na dwa lata.

28 kwietnia 2010

Firma PR z interaktywnymi korzeniami

Agencja interaktywna Insignia i Grzegorz Miłkowski tworzą agencję PR. Firma oficjalnie wystartuje w pierwszej połowie maja.

28 kwietnia 2010

Z Orange do HTC

HTC wzmacnia siły sprzedażowe - Mariusz Zieliński sales managerem.

28 kwietnia 2010

Bayer świętuje 50-lecie pigułki

W Multikinie Bayer przeprowadzi akcję uświadamiającą możliwości antykoncepcji.

28 kwietnia 2010

Szersza oferta reklam wideo w Pino

Grupa Pino wprowadza w swoich serwisach nowe formaty reklam wideo.

28 kwietnia 2010

PiS porównuje oferty Equinoksa i Effective Media

Prawdopodobnie jedna z tych agencji zaplanuje kampanię prezydencką Jarosława Kaczyńskiego.

28 kwietnia 2010

Tauron sponsorem Basket Ligi

Firma energetyczna podpisała kontrakt sponsorski z PLK do końca obecnego sezonu.

28 kwietnia 2010

"Claudia" promuje się przed domami mediowymi

Specjalne nadmuchiwane nośniki reklamowe stanęły przed siedzibami największych domów mediowych. W ten sposób G+J reklamuje relaunch "Claudii". Jest to pierwsza realizacja ambientowej firmy grupy 9 Senses.

29 kwietnia 2010

VanguardPR dla Ubezpieczenie.pl

Portal Ubezpieczenie.pl powierza działania wizerunkowe bez przetargu.

29 kwietnia 2010

Fresh Ventures wzmacnia dział promocji

Krzysztof Tietz odpowiada za PR warszawskich klubów.

29 kwietnia 2010

Heureka powiększyła client service

Do działu obsługi klienta agencji reklamowej Heureka dołączył junior account executive Tymoteusz Kopczewski.

29 kwietnia 2010

Y&R Brands Grupą Reklamową Roku, Media Direction OMD Domem Mediowym Roku

Pierwszy raz w historii raportu nie ma Agencji Reklamowej Roku.

29 kwietnia 2010

Tonino Lamborghini wybiera Marketing & Advertising House

Tonino Lamborghini zwiększy asortyment produktów w Polsce.

29 kwietnia 2010

Hand Made Flow zrealizowała pierwszą kampanię

Hand Made Flow zrealizowała pierwszą kampanię - dla marki Mlekołaki z portfolio firmy Lubella.

29 kwietnia 2010

Drozda w Eurozecie

Do działu komunikacji Eurozetu dołączył Radosław Drozda.