M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 kwietnia 2010

Doskonałość w reklamie Ustronianki

Ruszyła skierowana do kobiet kampania promująca wodę mineralną Ustronianka.

29 kwietnia 2010

60 tys. zł i laptopy w promocji Tymbarku

Atrakcyjne nagrody do zdobycia w najnowszej promocji Tymbarku.

29 kwietnia 2010

MediaCom o nastrojach Polaków po katastrofie lotniczej

Media wykazały wyczucie, ale młodych ludzi przytłoczyła żałoba i brakowało im informacji na inne tematy - pokazuje badanie MediaComu.

29 kwietnia 2010

Zbigniew Biskupski w zarządzie Infor Ekspert

Z początkiem maja do zarządu spółki Infor Ekspert dołączy Zbigniew Biskupski, który jako członek zajmie się nadzorem nad sprawami wydawniczymi.

29 kwietnia 2010

Z EMLabu do FireFly Creation

Klara Markiewicz wzmocniła dział strategii agencji FireFly Creation.

29 kwietnia 2010

Pozytywny wizerunek marki poprzez sponsoring

Nestle Nutrition sponsoringiem popularnych programów TV wspiera kampanię marki Gerber.

29 kwietnia 2010

Nowe osoby w Burdzie

Burda wzmacnia zespoły reklamy i marketingu.

29 kwietnia 2010

OOH wciąż dołuje: raport IGRZ

Mimo 11-proc. spadku w I kwartale Izba spodziewa się dodatniego wyniku za cały rok 2010.

29 kwietnia 2010

AdAction i IDMnet budują wspólną ofertę reklamową

AdAction i IDMnet stworzą wspólnie sieć reklamową AdAction Network, która będzie jedną z sieci tematycznych IDMnetu.

29 kwietnia 2010

Streetcom inwestuje w sprzedaż

Michał Netel zajmie się pozyskiwaniem nowych klientów w firmie i obsługą bieżących projektów.

29 kwietnia 2010

Kup monitor Samsunga - wygrasz kabriolet... albo i nie

Koreański producent w nietypowy sposób zachęca do kupna swoich monitorów komputerowych.

29 kwietnia 2010

Orlen wspiera sprzedaż marki Verva

Verva Racing Team to nie tylko zespół rajdowy, ale też przede wszystkim platforma zintegrowanej komunikacji marketingowej.

29 kwietnia 2010

Alior chce skusić klientów większą gotówką

Alior Bank postanowił najwyraźniej "przebić" ofertę BZ WBK i klientom, którzy założą w nim konto, zaoferuje nawet do 600 zł.

29 kwietnia 2010

Po tragedii Lech zmienił hasło

W związku ze smoleńską katastrofą lotniczą Kompania Piwowarska rezygnuje z tagline'u "Więcej z życia. Zimny Lech".

29 kwietnia 2010

Promocja kanałów tematycznych

At Media przekonuje w kampanii, że kanały tematyczne to najlepsze miejsce na reklamę.

29 kwietnia 2010

Polacy lubią załatwiać sprawy osobiście

Klienci najchętniej korzystają z tradycyjnych kanałów kontaktu z dostawcami usług - wynika z badania Ipsosu.

29 kwietnia 2010

Carlsberg rusza z piłkarską promocją

Producent piwa Carlsberg w najbliższej promocji rozda oryginalne koszulki ulubionych reprezentacji piłkarskich.

30 kwietnia 2010

Storck poszerza brand Nimm2 o lizaki

Euro RSCG 4D realizuje kampanię wprowadzającą nowy produkt pod marką Nimm2.

30 kwietnia 2010

Warka w plastiku w telewizji

Kampania reklamowa piwa Warka w 1,5-litrowych butelkach PET zwraca uwagę na takie atrybuty jak niezatapialność i nierozbijalność.

30 kwietnia 2010

Tyskie łączy Polaków i Rosjan

Nowa kampania piwa Tyskie kontynuuje platformę komunikacji tej marki jako "dumy narodowej" Polaków.

30 kwietnia 2010

Nowe otwarcie w Grey Group

Nowi menedżerowie, nowe narzędzia - grupa dostosowuje się do zmieniających się warunków na rynku.

30 kwietnia 2010

Pierwsza kampania Briggs & Stratton

Amerykański producent silników do kosiarek rozpoczął ogólnopolskie działania reklamowe.

30 kwietnia 2010

Dla Cyfry Plus bez przetargu

Argonauts pracuje nad projektem dla platformy cyfrowej.

30 kwietnia 2010

Pudliszki już czują grilla

Heinz wspiera m.in. kampanią TV keczupy Pudliszki.

30 kwietnia 2010

Kubuś promowany w Europie

Maspex prowadzi kampanię Kubusia na siedmiu rynkach europejskich.

30 kwietnia 2010

MediaCom rozwija markę kreatywną

MediaCom Create na początek powalczy o budżety interaktywne.

30 kwietnia 2010

Agora inwestuje w biznesową sieć

Wydawca "Gazety Wyborczej" objął połowę udziałów w sieci reklamowej Business Ad Network należącej do Money.pl.

30 kwietnia 2010

Projekty specjalne Bauera w nowych rękach

Wydawca poszerzył kompetencje dyrektor wydawniczej, odchodzi dotychczasowa szefowa działu projektów specjalnych.

30 kwietnia 2010

Będą marki IQ Marketing

Agencja wprowadzi brandy pokazujące cały wachlarz usług.

30 kwietnia 2010

Własne stacje w Tubie

Tuba.FM pozwala tworzyć własne stacje i dzielić się nimi z innymi internautami.

30 kwietnia 2010

PDSA: zmiany w zarządzie, ustalenie priorytetów

Przedstawiciele firm digital signage wybrali nowych członków zarządu stowarzyszenia branżowego i określili priorytety: wybór firmy badawczej i edukację rynku.

30 kwietnia 2010

Borys Szyc klika dla Axe

Marka ponownie dowodzi, że działa na kobiety.

30 kwietnia 2010

Marlena Przybyszewska w Digital One

Agencja ma nowego client service directora.

4 maja 2010

Większy MediaCom Interaction

Konrad Wiak, Augustyn Świątek i Stefan Sawicki dołączyli do działu internetowego agencji.

4 maja 2010

Anna Green zarządza produkcją Greya

Menedżer studia filmowego CutCut przechodzi do nowej firmy.

4 maja 2010

Juliusz Baliszewski w McCann Erickson

Nowy menedżer będzie szefem zespołu, który zajmie się obsługą PKO BP.

4 maja 2010

Olympus idzie na łatwiznę

Producent aparatów fotograficznych przekonuje, że robienie zdjęć nigdy nie było tak łatwe.

4 maja 2010

Urbański poleca konta Millennium

Marketer po raz kolejny promuje produkty bankowe tego marketera.

4 maja 2010

Shopper marketing dla mam

Sieć handlowa Tesco rozpoczyna multibrandowy program adresowany do matek. Realizuje go agencja 4Frame.

4 maja 2010

Rossmann nie zwalnia tempa

Sieć otworzy w tym roku ponad 100 sklepów i wyda 140 mln na inwestycje. Pieniądze te zostaną przeznaczone głównie na otwarcie nowych drogerii, budowę centrali i rozbudowę magazynu w Łodzi.

4 maja 2010

Ekstraklasa już w 3D

15 maja Canal Plus z LG przeprowadzą pierwszą w Polsce transmisję z meczu piłki nożnej w technologii 3D.

5 maja 2010

Słodki klient Cumulusa

Zakład Cukierniczy "Musiał" s.c. zmieni identyfikację wizualną spółki i opakowania produktów.

5 maja 2010

Wyżej w Polsat Media

Artur Andrzejczyk awansował na stanowisko starszego specjalisty.

5 maja 2010

Ulgix na wzdęcia - na szklanym ekranie

GPD i MEC przygotowały launch Ulgiksu.

5 maja 2010

Pomysłowe Winiary

Należąca do Nestlé Polska marka Winiary wprowadza nowości w ofercie "Pomysłu na..."

5 maja 2010

Knorr wesprze sałatkowe dodatki

W ofercie Knorra debiutują nowe sosy sałatkowe 2 w 1; niebawem ruszy kampania.

5 maja 2010

Wróżby od Samsunga

Samsung promuje modele monitorów LCD z tunerem TV w kampanii z wróżbą.

5 maja 2010

Z Mmd do Grupy Exception

Agata Sander została group account directorem w agencji !Buzz Public Relations.

5 maja 2010

Kasztelan debiutuje w telewizji

Rusza pierwsza kampania telewizyjna piwa Kasztelan.

5 maja 2010

Edyta Sęk w Alvernia Studios

Do zespołu wytwórni dołączyła kolejna osoba.