M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

5 maja 2010

J&J zachęca do stosowania tamponów

Koncern chce przełamywać obawy młodych dziewczyn przed stosowaniem tamponów. Ruszyła kampania O.B. ProComfort.

5 maja 2010

Łomża z pomysłem

Producent piwa tej marki w sprytny sposób nawiązuje do kampanii konkurencji.

5 maja 2010

Universal Networks zatrudnia agencję PR

Dobra Communications zadba o wizerunek Universal Networks International.

5 maja 2010

Orzeszki dla siebie i dla znajomych

Rusza drugi etap promocji Nic Nac’s wykorzystującej marketing rekomendacji.

5 maja 2010

Anna Maria Jopek będzie promowała Sharpa

Znana wokalistka ma pomóc w promocji telewizorów Sharp Aquos Quattron.

5 maja 2010

Reklama Sensodyne jest etyczna

Rada Reklamy odrzuciła skargę Colgate-Palmolive na reklamę past do zębów z portfolio GlaxoSmithKline.

5 maja 2010

SizeerClub chce przyciągnąć kinomanów

Sieć sportowa rusza z akcją promocyjną swojego programu lojalnościowego.

5 maja 2010

K2 i Starcom będą reprezentować Polskę podczas EBA

W ramach konkursu The European Business Awards wyłoniono 25 firm, które będą reprezentować Polskę. Wśród nich znalazły się także dwie branżowe - K2 i Starcom.

5 maja 2010

Flaming podejrzewa przestępstwo, prokuratura odmawia śledztwa

Prokuratura Rejonowa Warszawa Ochota odmówiła wszczęcia śledztwa w sprawie zawiadomienia złożonego przez Flaming Advertising Sp. z o.o. Dotyczyło ono podejrzenia popełnienia przestępstwa przez Juliusza Krysiaka i Huberta Wąsiela, ówczesne władze spółki, w okresie od 30 kwietnia do końca maja 2009 r.

6 maja 2010

Re-akcja bukuje outdoor dla SLD

Kolejna partia wybiera partnerów do kampanii wyborczej.

6 maja 2010

Wirtualna Polska ma nowe ceny reklam

Wirtualna Polska zmieniła ceny reklam i wprowadziła do cennika nowe formaty.

6 maja 2010

Tequila obiecuje rezultaty

Agencja marketingu zintegrowanego Tequila Polska wdraża nowe pozycjonowanie "results driven" i rozlicza się na zasadzie success fee.

6 maja 2010

Na bolące nogi

Hasco-Lek reklamuje nowy lek na obolałe nogi DiH.

6 maja 2010

Nowa szefowa agencji Pentagon Media Team

Katarzyna Zaremba p.o. dyrektorem agencji reklamowej Pentagon Media Team należącej do Muratora.

6 maja 2010

Karmi powraca do telewizji

Po dłuższej przerwie marka Carlsberga pojawi się w telewizji.

6 maja 2010

Katarzyna Herman ambasadorką marki Knorr

Aktorka Katarzyna Herman wkrótce pojawi się w kampanii marki Knorr.

6 maja 2010

Nowy account manager w Think Kong

Do agencji Think Kong dołączył account manager Emil Tomczuk.

6 maja 2010

Focus wspierany nową ofertą

Pod hasłem "Przyciągająca siła w nowej, kuszącej ofercie" rozpoczęła się nowa kampania Forda Focusa przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Ogilvy Action.

6 maja 2010

Trwa postępowanie upadłościowe agencji Rossegger

Wrocławska agencja marketingu zintegrowanego znajduje się w stanie upadłości, projekt grupy komunikacyjnej z agencją Koledzy zawieszono.

6 maja 2010

Avon będzie reklamować nowość linii Anew

Firma kosmetyczna przygotowuje się do kampanii nowego produktu z serii Anew - Anew Luminosity.

6 maja 2010

Wojciech Dagiel w Portorożu

Polski juror w konkursie Golden Drum.

6 maja 2010

Behavia zaczęła działać w Rumunii

ARBOmedia Polska uruchomiły kolejne biuro sieci Behavia w Europie - tym razem w Rumunii.

6 maja 2010

Forbes.pl rusza z pierwszą odsłoną

Nowa witryna magazynu "Forbes" to pierwszy krok do uruchomienia serwisu dla nowoczesnych biznesmenów.

6 maja 2010

Większa Konkret PR

Ewelina Ciuchta senior project managerem w agencji.

6 maja 2010

Stopińska odchodzi z PR marki Lirene

Anna Stopińska rozstaje się z działem komunikacji PR-owej marek ekonomicznych LK Dr Irena Eris.

6 maja 2010

Henryk Sawka pije Żywca

Znany rysownik dołączył do bohaterów czarno-białych reklam piwa Żywiec.

6 maja 2010

Nowe twarze w Media Shopie i Fabryce Pomysłów

Katarzyna Stępień w Media Shopie, a Bartosz Kośmider w Fabryce Pomysłów wzmocnili grupę SparkPark.

6 maja 2010

Bauer liczy na większe przychody z projektów multimedialnych

W tym roku Grupa Bauer zamierza podwoić wartość projektów reklamowych realizowanych na bazie mediów z całego swojego portfolio: prasy, radia oraz internetu.

6 maja 2010

Nokia rusza z kampanią map Ovi

Producent promuje wartość dodaną dla użytkowników swoich komórek.

6 maja 2010

iPlus w teledysku

W konwencji teledysku Polkomtel reklamuje ofertę mobilnego internetu.

7 maja 2010

Dobre Łaciate wraca ze śmietanką

G7 i MEC przygotowały nowy projekt dla Mlekpolu. Wykorzystuje on dotychczasowy koncept kreatywny.

7 maja 2010

Krzyżaniak łączy PR Muratora i Time'u

W związku z odejściem Agnieszki Odachowskiej dotychczasowy PR manager Muratora przejmie analogiczną funkcję także w stacjach radiowych ZPR-ów.

7 maja 2010

Z Intermedia do e-budownictwo

Remigiusz Łagodzki odpowiada za rozbudowę oferty reklamowej Grupy e-budownictwo.

7 maja 2010

Xavier Belison prezesem Żywca

Szef Heinekena w Europie Środkowej pokieruje polską spółką.

7 maja 2010

Polski "Newsweek" bez zmian

Właściciel tytułu chce go sprzedać ze względu na spadki sprzedaży egzemplarzowej oraz zmniejszenie się wpływów z reklamy.

7 maja 2010

Ofensywa reklamowa Carlsberga

Trzeci gracz na rynku piwa zaplanował na ten sezon mocne uderzenie marketingowe.

7 maja 2010

Rusza V edycja Golden Arrow

Do 21 maja można nadsyłać zgłoszenia do tegorocznej edycji konkursu marketingu bezpośredniego.

7 maja 2010

Nutella debiutuje w McDonald’s

Ferrero we współpracy z liderem fast food na polskim rynku promuje jeden ze swoich flagowych produktów.

7 maja 2010

Panattoni rozdysponował budżet PR

Konkret PR ma odpowiadać za budowę wizerunku Panattoni Europe w Polsce.

7 maja 2010

Badowski dyrektorem sprzedaży Mazdy

Do zespołu polskiego oddziału Mazdy dołączył Rafał Badowski i wypełnił wielomiesięczny wakat.

7 maja 2010

Puma otwiera projekt mundialowy

Puma Polska zamierza przeznaczyć na działania promocyjne nawiązujące do mistrzostw świata w RPA 25 proc. swojego tegorocznego budżetu.

7 maja 2010

Othersource tworzy spółkę Spook

Agencja interaktywna Othersource uruchomiła w Szwecji spółkę Spook Communications, aby zwiększyć przychody i nie być kojarzoną jako podwykonawca.

7 maja 2010

Kropla Beskidu stawia na pochodzenie

McCann Erickson i Starcom odpowiadają za najnowszy projekt komunikacyjny marki wody z portfolio Coca-Coli.

7 maja 2010

Adamczyk twarzą nowego Volvo S60

Popularny aktor jest pierwszym użytkownikiem nowego modelu Volvo.

7 maja 2010

Mini wjechał do Krakowa

W Krakowie trwa kampania outdoorowa promująca otwarcie pierwszego w tym mieście salonu samochodowego marki Mini.

7 maja 2010

Miejska ofensywa cityscreenów

City planuje rozbudowę sieci ekranów interaktywnych.

7 maja 2010

Atlas z przekazem do kobiet

Firma Atlas rozpoczyna kampanię reklamową, w której zaprezentuje zaprawy klejowe.

7 maja 2010

Bluerank zatrudnia w dziale obsługi klienta

Agata Marczewska dołączyła do zespołu agencji jako account manager.

7 maja 2010

Nowi menedżerowie w ContactPoint

Do zespołu ContactPoint dołączyli prezes Martyna Adamczyk i członek zarządu Paweł Filipczak.

7 maja 2010

Cube Group wzmocniła zespół

Do agencji Cube Group dołączyły trzy osoby, w tym business development manager Łukasz Gierańczyk.