M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

7 maja 2010

CAM Media chcą potroić sprzedaż do 2012 r.

W I kwartale 2010 r. spółka odnotowała 10,4 mln zł przychodów. To ponad dwa razy więcej niż rok wcześniej.

10 maja 2010

Bauer Media prowadzi multimedialny projekt dla Gerbera

Realizacja dla Gerbera to pierwszy projekt multimedialny Bauer Media dla tego klienta.

10 maja 2010

Paryżanki dla kobiet

Zakłady Mięsne "Pekpol Ostrołęka" reklamują swój sztandarowy produkt.

10 maja 2010

Wydawca "Zwierciadła" stawia na dywersyfikację portfolio

Nowy prezes Wydawnictwa Zwierciadło chce zróżnicować portfolio spółki - w tym roku nowy tytuł nie dla pań i prognoza dodatniego wyniku finansowego.

10 maja 2010

At Media ze stacjami Orange Sport

Orange Sport oraz Orange Sport Info od czerwca w ofercie At Mediów.

10 maja 2010

Universal McCann z nowymi e-managerami

Hubert Pałkiewicz i Jarosław Nowak dołączyli do agencji.

10 maja 2010

Wojciech Klajner awansuje w Polsat Media

Biuro reklamy Polsatu promuje kolejnego specjalistę.

10 maja 2010

Nowy szef kreacji w Tequili

Paweł Janas został szefem działu kreacji warszawskiego biura agencji marketingu zintegrowanego Tequila/Polska.

10 maja 2010

Kolejny krok na drodze do polaryzacji badań

Spółki popierające alternatywne wobec Megapanelu badania polskiego internetu wysłały zapytania ofertowe do pięciu firm badawczych.

10 maja 2010

Ogilvy z bananem po drodze

Ruszyła akcja promocyjna bananów marki Chiquita przygotowana przez agencję marketingu zintegrowanego Ogilvy Action. Kampania realizowana jest pod hasłem "Pyszna przekąska, z którą zawsze jest po drodze" i obejmuje swoim zasięgiem duże markety.

10 maja 2010

Wójcik twarzą Timeksa w Polsce

Jeden z najbardziej znanych polskich biegaczy został ambasadorem marki Timex w Polsce. Jego wizerunek wesprze działania związane z promocją zegarków sportowych tej marki.

10 maja 2010

Warta będzie bronić pozycji

Ubezpieczyciel po długiej przerwie powraca z reklamą do mediów.

10 maja 2010

Skraba odchodzi z Gigaboardu

Po 6 latach pracy Dariusz Skraba opuszcza Gigaboard.

10 maja 2010

W międzynarodowej sieci

Twenty Four Seven PR partnerem Public Relations Organisation International.

10 maja 2010

Orzeszki na wiele sposobów

Intersnack Poland startuje z kampanią reklamową orzeszków Felix.

11 maja 2010

Y&R tworzy Acceleration Unit

Małgorzata Nęcka obejmuje stanowisko business acceleration head Y&R.

11 maja 2010

300 osób w reklamie Helleny

Największa w historii marki kampania reklamowa.

11 maja 2010

Pekao Pioneer poluje na internautów

Agencja Firstlevel rozpoczęła obsługę "Pekao Pioneer" Powszechnego Towarzystwa Emerytalnego SA w zakresie marketingu w wyszukiwarkach.

11 maja 2010

"Viva!" bez szefa reklamy

Jolanta Kurek odchodzi z wydawnictwa Edipresse.

11 maja 2010

Aktywności Pulmolla przesunięte na jesień

Marka cukierków Pulmoll z portfolio The Lorenz Bahlsen Snack-World zadebiutuje z reklamą w telewizji jesienią.

11 maja 2010

Niepasteryzowane wzmocni autentyczność Łomży

Nowy produkt Royal Unibrew ma pomóc marce parasolowej i trafić do konsumentów nielubiących masówki. Jest to pierwszy projekt nowej firmy Touch projektującej innowacje.

11 maja 2010

Już nie AGB, ale Nielsen

AGB Nielsen Media Research zmienia nazwę na Nielsen Audience Measurement.

11 maja 2010

Nursea od serca

Just Health Club i Media Concept przygotowały kampanię nowej submarki linii Nursea.

11 maja 2010

Z PWN do Egmontu

Beata Lewandowska-Kaftan zamiast Mariusza Czapnika w Egmoncie.

11 maja 2010

Totalizator sponsorem Kubicy

Polski kierowca Formuły 1 w barwach Totalizatora Sportowego.

11 maja 2010

Nie tylko dla 5-latków

Link4 reklamuje ubezpieczenia od kradzieży auta i przekonuje, że warto z nich skorzystać nawet w przypadku 15-letnich samochodów.

11 maja 2010

Z galanterii do kosmetyków

Marka Lirene ma nowego PR managera. Została nim Anna Pilip.

11 maja 2010

Kubica z N-Gine na billboardach

Ruszyła kampania reklamowa napoju energetycznego N-Gine.

11 maja 2010

Z Hatora do Gigaboard

Robert Górski w zespole sprzedaży Gigaboard Polska.

11 maja 2010

White Rabbit pracuje dla Aster Biznes

Aster chce wypromować pakiet usług telekomunikacyjnych adresowanych do dużych i małych firm.

11 maja 2010

Polski Dom Mediowy tnie koszty

Spółka likwiduje etaty, ale ma działać niezmiennie.

11 maja 2010

Warta powalczy o klientów PZU

Warta znacznie zwiększa swój budżet reklamowy i rzuca wyzwanie PZU w assistance.

11 maja 2010

Telefony komórkowe Hyundaia w Polsce

AB SA wprowadzi na polski rynek telefony komórkowe i aparaty fotograficzne marki Hyundai.

11 maja 2010

Pierwsza reklama paryskiego Disneylandu w telewizji

Scan Holiday proponuje: na Dzień Dziecka jedźcie do Disneylandu. Pod Paryżem.

11 maja 2010

Na podbój Hollywood

Na ekrany kin w USA wszedł film, którego współscenarzystą był Jakub Korolczuk, dyrektor kreatywny Change.

11 maja 2010

ZT Kruszwica promuje olej w internecie

Max Weber realizuje kampanię edukacyjną promującą właściwości oleju rzepakowego.

11 maja 2010

Pocztowy smakowity

Pod hasłem "Smakowity procent do wzięcia" Bank Pocztowy promuje 6-miesięczną lokatę.

11 maja 2010

Smako-Łyk do obiadu

Mistrzowie kuchni w kampanii Smako-Łyka.

11 maja 2010

Burmajster kieruje dwoma tytułami w Bauerze

Naczelny "Motoru" przejął także kierownictwo redakcji "Auto Moto".

11 maja 2010

Sześć regionów mniej

Coca-Cola optymalizuje struktury - z dziesięciu europejskich regionów zostaną tylko cztery.

11 maja 2010

"Echo Miasta" ma dyr. wydawniczego

Iwona Bakiera objęła nowe stanowisko w Grupie Polskapresse.

11 maja 2010

TP bardziej HD

Telekomunikacja Polska poszerza ofertę telewizyjną o stacje HD.

11 maja 2010

Multikino zatrudnia i awansuje

Iwona Mizdra sales managerem, Marcin Duda starszym specjalistą ds. sprzedaży.

12 maja 2010

Michał Mozyrko z Eurozetu do IMS

Michał Mozyrko będzie odpowiedzialny za sprzedaż w firmie reklamowej IMS zajmującej się m.in. reklamą audio w sieciach handlowych.

12 maja 2010

Leroy Merlin doradza w YouTube

Firma Leroy Merlin Polska, właściciel sieci marketów remontowo-budowlanych, uruchomiła kanał tematyczny w YouTube. Doradza w nim w zakresie budownictwa. Projekt zrealizowała we współpracy z agencją interaktywną Adv.pl.

12 maja 2010

GfK implementuje badania mediów cyfrowych

GfK inwestuje w nowe technologie badawcze poświęcone mediom cyfrowym. Nowe rozwiązania będą również proponowane na rynku polskim.

12 maja 2010

Rafał Olejniczak doradcą Radia Zet

Były pracownik Radia Zet będzie jego zewnętrznym konsultantem.

12 maja 2010

Grey Warszawa dla Lenora w Europie

Agencja reklamowa Grey Warszawa przygotowała kampanię nowego produktu Lenora na kilka rynków europejskich.

12 maja 2010

CBeebies w At Mediach

Od czerwca br. broker rozpoczyna sprzedaż reklam w kolejnej dziecięcej stacji telewizyjnej.

12 maja 2010

Liberty Direct poszerza portfolio polis

Ubezpieczyciel direct Liberty Direct wchodzi w sektor ubezpieczeń mieszkaniowych.