M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 maja 2010

Robert Plesko pokieruje teamem Żywca w Macroscope

Martę Pichlak-Miarkę zastąpi Robert Plesko.

17 maja 2010

Walk The Line dla Ciba Vision

Agencja stworzyła reklamę soczewek kontaktowych adresowaną do aktywnych kobiet.

17 maja 2010

Multikino współpracuje z kinami studyjnymi

W ofercie Multikina znalazło się pięć kin niezależnych.

17 maja 2010

Saab stawia na reklamę w radiu i internecie

Agencja reklamowa DSK zwyciężyła w przetargu Saaba i obsługuje go na zasadzie projektowej.

17 maja 2010

Paralotna wiosennie dla Kia

Wiosenna kampania reklamowa koreańskich samochodów wspiera sprzedaż modeli Cee'd, Sportage i Soul.

17 maja 2010

Anna Polska marketing managerem marek premium Eris

W wyniku rotacji wewnątrz firmy Anna Polska objęła stanowisko marketing managera kosmetyków Dr Irena Eris i dermokosmetyków Pharmaceris. Marketer debiutuje z nową linią słoneczną Pharmaceris.

17 maja 2010

Play według Grandes Kochonos [WIDEO]

"Numer telefonu jest jak drugie imię" - pod tym hasłem startuje najnowsza kampania P4.

17 maja 2010

GaduAir wspólnie z Croppem

Gadu-Gadu i Cropp współpracują przy kolejnej akcji marketingowej. Tym razem Cropp daje 20 proc. zniżki na zakupy, jeśli klienci kupią w salonie starter GaduAir.

17 maja 2010

GoodBrand & Company rozwija struktury i wzmacnia szeregi

Paweł Niziński odpowiada za region, a Katarzyna Wierzbowska za polskie biuro sieci.

17 maja 2010

STGR Group rozbudowuje kreację

Agencja zatrudniła nowego web & graphics designera.

17 maja 2010

AA Prestige chce być także "Fit"

Oceanic poszerzy swoją markę AA Prestige o kosmetyki do pielęgnacji ciała. Mają one nawiązywać do filozofii "Fit".

17 maja 2010

PTBRiO wybrało nowy stary zarząd

Członkowie Polskiego Towarzystwa Badaczy Rynku i Opinii wybrali na kolejną kadencję dotychczasowy zarząd organizacji.

17 maja 2010

Altacet także w plastrach

Firma farmaceutyczna rozszerza linię preparatów Altacet, wprowadzając nowość w postaci hydrożelowego plastra.

17 maja 2010

Carlsberg znacząco zwiększa nakłady na marketing

Trzeci pod względem wielkości producent piwa w Polsce zwiększa w tym roku nakłady marketingowe o kilkanaście procent.

17 maja 2010

Jacek Pietrasik odchodzi z Promotora

Z firmą organizującą m.in. Eska Music Awards Festival rozstaje się Jacek Pietrasik.

17 maja 2010

Redd's w nowej odsłonie

Producent rusza z nową kampanią reklamową marki piwa dla kobiet.

17 maja 2010

Grant's chce być numerem dwa

Marka whisky z portfolio CEDC jest wspierana kampanią, która jest początkiem długofalowych działań opartych na ważnym insighcie konsumenckim.

17 maja 2010

Momentum i MRM pracują dla Amiki

Agencje z Grupy McCann nawiązały współpracę z firmą Amica Wronki. Momentum Worldwide prowadzi program lojalnościowy Amica Golden Club, a MRM Worldwide jest autorem platformy internetowej www.goldenclub.amica.pl.

17 maja 2010

"Ranczo" powróci

TVP1 pokaże piąty sezon serialu "Ranczo".

17 maja 2010

Kolejne zmiany w TVP

Nowym dyrektorem Ośrodka Programów Regionalnych i TVP Info został Łukasz Kardas.

18 maja 2010

Acxiom ma nowego szefa sprzedaży

Dariusz Balcerzak przeszedł z IT do firmy bazodanowej.

18 maja 2010

"Wojna cywilizacji" według Mr. Snaki

Frito Lay rusza z kampanią 
promocyjną marki Mr. Snaki.

18 maja 2010

9 Senses zapowiada przejęcia; firma wciąż w trakcie rejestracji

Tworząca się grupa mediowa chce w tym roku przejąć mniejszościowe pakiety udziałów w firmach związanych z internetem. To kolejna deklaracja grupy, która wciąż nie ma rejestracji.

18 maja 2010

Ariel z Indesitem

Za zakup proszku - pralka.

18 maja 2010

Wymiana starego auta na nowe BMW

W Warszawie i we Wrocławiu trwa kampania zachęcająca do wymiany samochodu dowolnej marki na BMW lub Mini.

18 maja 2010

Ty odpoczywasz, a twoje pieniądze nie

Bank BPH rusza z nową kampanią reklamową lokaty o nazwie Pracowita.

18 maja 2010

Lublin na dużym ekranie

Ruszyła kampania miasta, na której przygotowanie wydano 775 tys. zł.

18 maja 2010

Aviva odpowiada na ofertę Warty

Nietypowa kampania ma przekonać kierowców do ubezpieczeń komunikacyjnych tego towarzystwa.

18 maja 2010

Płonące głowy dla Burna

Coca-Cola promuje markę Burn poprzez niestandardowe eventy z udziałem mistrzów deskorolki, muzyki klubowej i kitesurfingu.

18 maja 2010

Telewizory Samsunga "poszerzają rzeczywistość"

Koreański producent jako kolejny sięga po augmented reality w reklamie.

18 maja 2010

Nowe władze Mango Media

Prezesem zarządu został Olgierd Dobrzyński z Grupy TVN.

18 maja 2010

Lisner stawia na sałatki

Coraz większa konsumpcja gotowych sałatek zachęciła Lisnera do wsparcia tej kategorii indywidualną kampanią. Firma chce zwiększyć swoje udziały w kategorii.

18 maja 2010

Większa rodzina Pawełka

Wedel w kampanii nowego wariantu Pawełka chce dotrzeć do większego grona konsumentów.

18 maja 2010

Czy byki dadzą radę panterze, pelikanowi i delfinowi?

Era prezentuje swoją odpowiedź na "zwierzaki" Orange.

18 maja 2010

ITI wprowadza Telewizję na Kartę HD

Nowa oferta cyfrowych usług płatnej telewizji dostępna dla klientów od 21 maja.

18 maja 2010

Cyfrowy Polsat szykuje mocne wsparcie triple play

Operator pracuje nad ofertą zintegrowaną i jej wsparciem reklamowym.

18 maja 2010

US Pharmacia startuje z pierwszą kampanią NaXII

Kolejny lek przeciwbólowy reklamowany jest w telewizji.

18 maja 2010

ProxyAd w drodze na NewConnect

Spółka oprócz debiutu giełdowego planuje rozbudowę sieci nadajników wysyłających reklamy na komórki.

18 maja 2010

Jupik zabierze dzieci na obóz

Hoop w akcji promocyjnej napoju chce przekonać matki, że dba o ich dzieci.

18 maja 2010

Polskie reklamy Ceresitu za granicą

Agencja Walk The Line po raz kolejny przygotowała reklamy dla chemii budowlanej Henkla, które będą wykorzystane na innych rynkach.

18 maja 2010

Szymon Waluś awansuje w Nissanie

Dyrektor planowania korporacyjnego to najwyższe, jak dotychczas, stanowisko zajmowane przez Polaka w strukturach japońskiego koncernu.

19 maja 2010

Sieci IDMnet i Budowia większe o trzy serwisy

Według ZPR-ów powiększona sieć ma niemal 3 mln użytkowników.

19 maja 2010

Fox z serialami na wyłączność

Więcej seriali Twentieth Century w ofercie kanałów Fox International.

19 maja 2010

BGŻ kreatywny w sieci [WIDEO]

Bank reklamuje kredyty hipoteczne dla klientów indywidualnych oraz w nietypowy sposób ofertę dla małych i średnich firm.

19 maja 2010

Unilever pracuje nad e-commerce

Gigant FMCG zamierza wykorzystać sprzedaż online do promocji i badań.

19 maja 2010

MR w Lublinie zwalniają niemal jedną trzecią zespołu

W efekcie łączenia redakcji i powstania nowej struktury reklamowej pracę w lubelskim oddziale Mediów Regionalnych straciło ok. 30 proc. pracowników.

19 maja 2010

Blueconnect za 9 złotych [WIDEO]

PTC poszerza wachlarz usług oferowanych użytkownikom telefonów na kartę.

19 maja 2010

IAB przekonuje, że branding jest ważny

IAB Polska stworzyło grupę roboczą, która zajmie się reklamą wizerunkową.

19 maja 2010

TVN podnosi ceny w czerwcu o 30 proc.

BR TVN rozpoczyna sprzedaż czasu reklamowego na czerwiec br.

19 maja 2010

Paweł Stachnik może opuścić CR Media

Prezes spółki po niespełna pół roku może zrezygnować z pełnienia tej funkcji.