M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

19 maja 2010

S4 awansuje w dziale client service

Monika Wysocka zarządza zespołem obsługi klienta w warszawskim oddziale agencji.

19 maja 2010

Rexona kończy ze świnką i rozpoczyna edukację

Unilever rusza z kolejnym etapem komunikacji antyperspirantów Rexona dla kobiet. Marketer koncentruje się teraz na edukacji Polek.

19 maja 2010

PKO BP wspiera kredyty mieszkaniowe [WIDEO]

Testardo Gram odpowiada za nowy projekt komunikacyjny banku. Aleksandra Grzymska z Dragon Rouge dołączyła do zespołu marketingowego PKO BP.

19 maja 2010

Adv.pl poszerzyła rzeczywistość dla Volvo S60

Agencja w kampanii wprowadzającej na rynek nowe Volvo S60 zrealizowała projekt z wykorzystaniem technologii augmented reality.

19 maja 2010

Współautorka "Słownika sloganów reklamowych" dołączyła do Netizens

Do agencji Netizens dołączyła copywriter Marta Spychalska.

19 maja 2010

Anna Hernik-Solarska szefem platformy TV w Bauerze

Bauer tworzy nowe stanowisko szefa redakcji kilku TV-guide'ów. Wiąże się to z odejściem naczelnych "Super TV" i "Tele Maksa".

19 maja 2010

Ogłoszenia z Allegro także na WP

Wirtualna Polska poszerza współpracę z Allegro, aby zwiększyć zasięg serwisów ogłoszeniowych.

19 maja 2010

Paweł Oświęcimski awansował w Springerze

Dział projektów specjalnych i wsparcia marketingowego w biurze reklamy dzienników ma nowego szefa.

19 maja 2010

Zaczyna się bitwa o wiaty w Warszawie

Startuje od dawna oczekiwany przetarg na obsługę wiat przystankowych w stolicy. Kontrakt zapewni zwycięzcy topowe warszawskie lokalizacje reklamowe.

19 maja 2010

Mamastudio przygotuje logotyp dla Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej

Firma brandingowa wygrała przetarg na opracowanie logotypu dla UMCS w Lublinie.

19 maja 2010

Synoptis poszerza markę Nursea

Marketer wprowadza nowy preparat z linii Nursea i planuje wsparcie marketingowe.

19 maja 2010

TV Puls dzieciom

TV Puls chce mieć własną stację dla dzieci.

19 maja 2010

ATM Grupa bez rewelacji

Przychody spółki w I kwartale 2010 r. wyniosły 25,07 mln zł, a zysk netto 863 tys. zł.

19 maja 2010

Mateusz Rozwadowski przechodzi do EMLabu

Agencja chce wzmocnić dział ambientowy i zatrudnia menedżera z New Look Group.

19 maja 2010

Monika Piernikowska w zespole Blue Grass

Agencja wzmacnia dział obsługi klientów i tworzy nowe stanowisko w firmie.

19 maja 2010

Hoop planuje relaunch wody Arctic

Marketer pracuje nad zmianami produktowymi i nową identyfikacją wizualną marki.

20 maja 2010

Leo Burnett będzie inwestować

Shopper marketing, działy kreacji i obsługi klienta - agencja ma stać się aktywna przede wszystkim w tych obszarach.

20 maja 2010

Tribal DDB zatrudnił nowe osoby

Karol Stefański i Karol Karbownik w zespole agencji.

20 maja 2010

Paweł Kowalewski dalej w zarządzie IAA Global

Szef Communication Unlimited został wiceprezesem ds. rozwoju i komunikacji marki oraz strategii CSR w Międzynarodowym Stowarzyszeniu Reklamy IAA.

20 maja 2010

SiroScan spróbuje sił w pielęgnacji i makijażu

Dystrybutor kosmetyków zapachowych, które przejął od P&G, wejdzie w nowy dla siebie obszar kosmetyków.

20 maja 2010

Kolorowe koszulki za cukierki

Wawel startuje z promocją karmelków, którą wspiera kampania.

20 maja 2010

50 tys. smyczy od Pedigree

Mars Polska promuje markę Pedigree akcją "Wyciągnij smycz z Pedigree".

20 maja 2010

Nowe stacje MNI

MNI i Telestar zapowiadają kolejne kanały tematyczne.

20 maja 2010

Play ponownie reklamuje Stan Darmowy

Operator rozpoczyna nową kampanię, w której zachwala połączenia bez limitu w swojej sieci.

20 maja 2010

G+J Polska stawia na produktową komunikację "Naj"

W pierwszej połowie czerwca br. na rynku zadebiutuje "Naj" po zmianie na miesięcznik. Jego komunikacja będzie mocno produktowa.

20 maja 2010

Kanał dziecięcy TVN w 2011 r.?

Grupa TVN wzmocni ofertę stacji tematycznych i zespół ITI Neovision.

20 maja 2010

UPC na mundial

Operator przygotował kampanię poświęconą tematyce futbolowej. Celem tej akcji jest pokazanie, że dzięki nowoczesnym usługom UPC abonenci mogą w pełni doświadczyć emocji związanych z futbolem.

20 maja 2010

Pogoń za lodowymi patykami

Unilever prowadzi w internecie akcję promocyjną dla marki Big Milk.

20 maja 2010

Kabanosy w telewizji

Indykpol rusza z kampanią reklamową Kabanosa Jedynaka.

20 maja 2010

BRE chwali się, jaki jest duży

Z emisji akcji bank chce zebrać 2 mld zł, więc w kampanii wizerunkowej przekonuje inwestorów, że warto.

20 maja 2010

Złote bakalie Helio

Firma wprowadza na rynek markę bakalii premium; wkrótce kampania.

20 maja 2010

Carrefour stawia na convenience

Detalista zapowiada rozwój małych formatów i zbiera pierwsze owoce strategii niskich cen.

20 maja 2010

Spoty autorstwa... gołębi

20 filmów nakręconych przez krakowskie gołębie będzie promować Kraków.

20 maja 2010

Grupa Żywiec rusza z kolejnymi kampaniami

Producent startuje z kampanią marki Desperados i szykuje aktywności dla Tatry.

20 maja 2010

Telecom Media tworzy funkcję szefa komunikacji marketingowej

Anna Wytrykowska przeszła z Headlines do Telecom Media.

20 maja 2010

Tomasz Modzelewski pokieruje jury Golden Arrow

Dyrektor marketingu Zelmera szefem jury V edycji konkursu Golden Arrow.

21 maja 2010

NetCenter Solution pracuje dla "Marma" Polskie Folie

Przetwórca tworzyw sztucznych - firma "Marma" Polskie Folie - chce być zauważony w internecie.

21 maja 2010

Szansa na polubowne zakończenie

Spółka Polskie Badania Internetu przedstawiła warunki potencjalnym wspólnikom. W ciągu najbliższych dni rozpoczną się rozmowy stron.

21 maja 2010

Z ARBOinteractive do NetSales

Michał Sieńko wzmocnił zespół sieci afiliacyjnej NetSales należącej do Cube Group.

21 maja 2010

Liga Typerów piąta na świecie

Przygotowana przez agencję Next dla telewizji N sportowa aplikacja na Facebooka okazała się jedną z najpopularniejszych na świecie.

21 maja 2010

Paweł Milcarz wchodzi na rynek audytu mediowego

GreenAlley Consultants dystansuje się od dotychczasowych standardów branży audytorskiej.

21 maja 2010

Unilever szykuje na lato kampanię telewizyjną Kasi

W lipcu Unilever Polska rozpocznie telewizyjną kampanię reklamową marki Kasia. Będzie to prawdopodobnie jedyna tegoroczna kampania Kasi w telewizji.

21 maja 2010

Wraca "Wieczór Wybrzeża" w wersji online

Jeden z najbardziej znanych tytułów regionalnych wraca do gry. Teraz w wersji online.

21 maja 2010

Sanofi i Nepentes łączą siły

Dzięki przejęciu Nepentes Sanofi wejdzie w segment dermokosmetyków z takimi markami jak m.in. Iwostin i Elixine.

21 maja 2010

GetClose przejmie od Equinoksa Stannah Stairlifts

Agencja zajmie się obsługą mediową firmy specjalizującej się m.in. w sprzedaży wind schodowych.

21 maja 2010

Max Factor partnerem akcji 10-lecia Wizaz.pl

Na potrzeby akcji po raz pierwszy powstał specjalny serwis realizowany wspólnie z marką Max Factor.

21 maja 2010

Winiary poszerzają wybór sosów i promują ofertę grillową

W portfolio Winiar pojawiły się dwa nowe sosy; marketer przypomina też o sezonie na grillowanie.

21 maja 2010

Heineken w stronę social media

Argonauts twórcą nowej strony internetowej Heinekena, wkrótce kolejne aktywności reklamowe marki.

21 maja 2010

Legend Group inwestuje w interactive

Piotr Falenta będzie rozwijał dział interaktywny agencji Legend Group.

21 maja 2010

Blisko 40-proc. podwyżka w Polsacie

Także Polsat wprowadza dużą podwyżkę cen w czerwcu.