M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 maja 2010

Przekąska dla wojowników

The Lorenz Bahlsen Snack-World i Unilever Deutschland reklamują nową na naszym rynku markę BiFi.

26 maja 2010

Serwisy Polskapresse w BusinessClicku

Sieć reklamy kontekstowej BusinessClick zajmie się sprzedażą reklam w serwisach Polskapresse.

26 maja 2010

Weryfikacja pomysłów wyróżnikiem

Upside, nowa firma Marcina Winklera i Janusza Plenclera, chce rekomendować tylko pretestowane pomysły i być wynagradzana w systemie success fee.

26 maja 2010

Chmiel i Kajzer mają stworzyć nową strukturę sprzedażową PMPG

Wydawca m.in. "Wprost" tworzy nową organizację dla swoich struktur sprzedażowych i marketingowych.

26 maja 2010

Ratowanie "Wprost" to ogromne wyzwanie dla Lisa

Wydawcy twierdzą, że znany dziennikarz dużo ryzykuje, przychodząc do "Wprost". Jednak od dłuższego czasu Tomasza Lisa kusiły projekty prasowe.

26 maja 2010

77 Creative dla miasteczka N

Butik kreatywny 77 Creative opracował branding dla eventu organizowanego przez telewizję N z okazji Dnia Dziecka.

26 maja 2010

Orange uruchomi własny portal

Polski Orange wzorem m.in. brytyjskiego i francuskiego w miejsce witryny firmowej uruchomi własny portal ogólnotematyczny i będzie sprzedawał w nim reklamy.

26 maja 2010

POT ma swój program w TVP2

Polska Organizacja Turystyczna w cyklu programów w Telewizji Polskiej szuka ambasadorów rodzimej turystyki.

26 maja 2010

Z brand managera na szefa marketingu Bacardi

Łukasz Cieplak awansował na stanowisko marketing managera jednego z wiodących producentów i dystrybutorów alkoholi w kraju.

26 maja 2010

Nie Baltic Arena, ale PGE Arena

Nowy stadion w Gdańsku będzie się oficjalnie nazywał PGE Arena Gdańsk. Sponsor zapłaci za taką nazwę 35 mln zł.

26 maja 2010

TV4 z serialami

Nadawca TV4 chce mieć własną stację serialową.

26 maja 2010

JDK Media Insight pracuje dla Mercka

Marketer ma doradcę przy przetargu mediowym.

26 maja 2010

Lionel Messi promuje Lay's

Frito Lay Poland wykorzystuje zbliżający się mundial do promocji swojej flagowej marki.

26 maja 2010

Nowy standard badań internetu uwzględni radio

Badanie słuchalności kanałów internetowych ma być częścią nowego standardu pomiaru internetu.

26 maja 2010

Maciej Żakowski w Centrum Nauki "Kopernik"

Placówka zatrudnia doradcę ds. strategii marki.

26 maja 2010

Nowe osoby w ACR

Aneta Iwanowicz, Marta Mazurkiewicz i Marcin Ramus w zespole internetowego domu mediowego ACR.

26 maja 2010

Konsulting od Synovate

Firma badawcza wprowadza usługi doradcze. Pierwszy projekt realizuje dla Komisji Europejskiej.

26 maja 2010

Leo Burnett hubem dla kolejnej marki P&G

Marketer powierza warszawskiej agencji obsługę regionalną Drefta. Do Leo Burnett trafił też sieciowo budżet Chryslera.

26 maja 2010

Urodzinowy e-mailing

Nowe narzędzie Sare Script pozwala m.in. na dynamiczne dostosowanie kontentu do odbiorcy.

26 maja 2010

Adamed wchodzi w dermokosmetyki

"Cenne jest to, co w środku" - pod takim hasłem firma Adamed wprowadza na rynek markę dermokosmetyków Inside.

26 maja 2010

Samsung skutecznie "poszerza rzeczywistość"

Producent chwali się dobrymi wynikami akcji marketingowej promującej telewizory 3D LED TV.

26 maja 2010

Awanse w Mather i SoHo

W agencjach Mather Communications i SoHo nastąpiły wzmocnienia i awanse.

27 maja 2010

KinADs ma obsługiwać kina niezależne

Kinga Dołęga-Lesińska, była dyrektor biura reklamy Multikina, założyła własną firmę.

27 maja 2010

Kamila Stefaniak w McCann Erickson

Agencja kompletuje zespół do obsługi PKO BP.

27 maja 2010

Ernst & Young ma nowego szefa marketingu

Barbara Górska odpowiada za komunikację, marketing i rozwój biznesowy firmy konsultingowej.

27 maja 2010

Support Media przejmuje klientów Ad Meritum

"Gazeta Podatkowa" dołączyła do portfolio tytułów obsługiwanych przez Support Media.

27 maja 2010

Adam Wróblewski w MPG

Agencja zatrudniła nowego media plannera/buyera.

27 maja 2010

Tadeusz Zwierzyński w Red Carpet

W studiu filmowym pojawił się nowy kierownik produkcji.

27 maja 2010

OMG szuka następcy Winklera i zmienia strukturę

Dom mediowy Optimum Media OMD należący do Omnicom Media Group rekrutuje dyrektora zarządzającego i reorganizuje strukturę.

27 maja 2010

Multimedia kuszą nagrodami do zakupu telewizji cyfrowej

W akcji promocyjnej operator wykorzystuje swój interaktywny kanał telewizyjny aMazing.

27 maja 2010

Polskapresse inwestuje w marketing internetu

W wydawnictwie stworzono nowe stanowisko, które objął były menedżer z Wirtualnej Polski.

27 maja 2010

Paryżanki z nową strategią i kampanią

Kampania reklamowa wspierająca Paryżanki jest wynikiem przyjęcia nowej strategii dla tej marki.

27 maja 2010

Barilla rozpoczęła współpracę ze Streetcomem

Producent makaronów Barilla korzysta z rekomendacji konsumenckich, promując swoje produkty na polskim rynku. Za prowadzone działania odpowiedzialna jest agencja Streetcom.

27 maja 2010

Alior skusił dopłatami ponad 5 tys. osób

Alior Bank, który od początku miesiąca obiecuje potencjalnym klientom, że za otwarcie konta zapłaci im nawet kilkaset złotych, skusił w ten sposób 5,2 tys. osób.

27 maja 2010

Żywiec i Aflofarm etyczne

Rada Reklamy odrzuciła skargi konsumentów na spoty obu marketerów.

27 maja 2010

PMPG ma wyłączność na studentów

Dział out-of-home media Platformy Mediowej Point Group (PMPG) rozszerzył współpracę z Pol TV, operatorem sieci digital signage Student TV oraz Traffic TV, o klauzulę wyłączności.

27 maja 2010

Radio Zet z dużym projektem w internecie

Właściciel stacji chce inwestować w jeden z największych radiowych projektów w sieci - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

27 maja 2010

Sobala nie jest już szefem Trójki

Po pięciu miesiącach kierowania radiową Trójką Jacek Sobala został odwołany z tej funkcji.

28 maja 2010

VW organizuje internetowy casting

Koncern Volkswagena przekonuje w kampanii, że jest lepszy od konkurencji. Aktywności internetowe marki mają do niej przekonać głównie młodych konsumentów.

28 maja 2010

ConnectS wchodzi na rynek CSR

Jolanta Kennedy, Piotr Jagielski i Paweł Kudzia zakładają firmę CSR-ową.

28 maja 2010

E-papierosy szykują ofensywę

Quality and Company wspiera launch elektronicznych papierosów.

28 maja 2010

FoodCare z agencją PR

TBWA/PR wspiera komunikację marek: Gellwe, Fitella, Tiger, N-Gine i 4Move.

28 maja 2010

Pełka Creatives ma więcej zleceń od Hero Polska

Agencja zajmująca się dotychczas PR-em została wybrana po rekomendacji do obsługi kampanii reklamowej Corny i Hero Baby.

28 maja 2010

Telewizja po kaszubsku

Kaszubi chcą mieć swoją telewizję.

28 maja 2010

Heinz przeprasza za reklamę Agros Novej

Przeprosiny za reklamę produktu konkurencji opublikował Heinz Polska w "Rzeczpospolitej". Agros Nova zapowiada skierowanie sprawy do sądu.

28 maja 2010

Trójwymiarowy Eurosport

Kanał trójwymiarowy Eurosportu będzie dostępny również w Polsce.

28 maja 2010

25 tytułów nagrodzono podczas Szpalt Roku

W tegorocznej edycji konkursu Szpalty Roku najwięcej nagród zebrała Direct Publishing Group. Po raz pierwszy w konkursie wzięły udział Edipresse i Valkea Media.

28 maja 2010

Sadowska pierwszą polską ambasadorką Priusa

Dziennikarka będzie promowała hybrydową Toyotę w Polsce.

28 maja 2010

PBC zbada ukrywane dochody

W badaniach PBC ma się pojawić pełna informacja o dochodach wszystkich respondentów.

28 maja 2010

BTL Point Group czeka rebranding

PMPG opracowuje nową koncepcję dla agencji BTL Point Group. Realizacją zajmują się m.in. Andrzej Chmiel i David Williams.