M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 czerwca 2010

Wajcht-Łaniewska awansuje w BR "Gazety Wyborczej"

W dziale klientów strategicznych "Gazety Wyborczej" powołano na zastępcę dyrektora Katarzynę Wajcht-Łaniewską.

2 czerwca 2010

Z PR managera na rzecznika Springera

Anna Gancarz-Luboń, dotychczas PR manager w biurze zarządu Axel Springer Polska, obejmuje stanowisko rzecznika prasowego firmy. To głównie zmiana nazwy funkcji.

2 czerwca 2010

Niagaro może powalczyć z Muzodajnią

Wkrótce ruszy nowy projekt internetowy Eurozetu. Pierwszymi, którzy zobaczyli Niagaro.pl, byli wybrani blogerzy. Jeden z nich podzielił się już swoją opinią.

2 czerwca 2010

Tak Tak na YouTube bije rekordy popularności

Reklama internetowej oferty Tak Taka bije rekordy oglądalności na YouTube.

2 czerwca 2010

Prokuratura: nie będzie śledztwa w sprawie reklam Żywca z Adamkiem

Prokuratura odmówiła wszczęcia postępowania w sprawie reklam piwa Żywiec z udziałem boksera Tomasza Adamka.

2 czerwca 2010

Szwakopf pokieruje Nickelodeonem

Do zespołu MTV Networks Polska dołączyły dwie nowe osoby. Marta Szwakopf objęła stanowisko senior channel managera kanału dziecięcego Nickelodeon, a Adrian Klimek został dyrektorem finansowym firmy.

2 czerwca 2010

MEC Interaction rozwija kreację

Internetowy zespół MEC poszerza kompetencje.

2 czerwca 2010

Głowacki w zespole badań konsumenckich Pentora

Mateusz Głowacki został account directorem w Pentor Research International.

2 czerwca 2010

Orange testuje ekoplakaty Cityboardu

Władze Cityboard Media wierzą w proekologiczne technologie w służbie outdooru.

2 czerwca 2010

PKO BP do końca roku w ZOG

Przynajmniej do końca roku marketer pozostawi obsługę w ZenithOptimedia.

7 czerwca 2010

Hip-hopowiec Pjus w El Padre

Karol Nowakowski, w kręgach hiphopowych znany jako Pjus, wzmacnia kreację El Padre.

7 czerwca 2010

Garnier wprowadza markę ekoszamponów

Garnier Naturalna Pielęgnacja to nowa marka kosmetyków do pielęgnacji włosów. To kolejny marketer, który wykorzystuje modę na naturalne produkty.

7 czerwca 2010

Bukmacherzy w czołówce sponsorów

Pentagon oszacował, że dzięki sponsoringowi drużyny w Ekstraklasie marketerzy uzyskali ekwiwalent promocyjny w wysokości ponad 7 mln zł. W czołówce znalazły się: BetClic, telewizja N oraz Bet-at-home.

7 czerwca 2010

Jacek Kapela prezesem Audytorium 17

Były szef działu radiowego CR Media Consulting zaopiekuje się rozgłośniami regionalnego Polskiego Radia.

7 czerwca 2010

Absolwent ASP wygrał konkurs na logo Ery

PTC rozstrzygnęła konkurs na modyfikację logotypu sieci komórkowej Era. Zwyciężyła praca Kazimierza Pelczara, absolwenta Akademii Sztuk Pięknych w Warszawie.

7 czerwca 2010

Awanse w strukturach Nestle

W firmie pojawił się nowy dyrektor sprzedaży w Nestle Waters Polska oraz nastąpił awans w zespole marketingu Nestle Professional.

7 czerwca 2010

Mokate we włoskim wymiarze

Reklamę nowego produktu firmy wyreżyserował Andrzej Sawczuk. Marketer nie ujawnia nazw współpracujących z nim agencji.

7 czerwca 2010

Samsung pyta: po co w aparacie dwa wyświetlacze?

Marketer rozpoczyna działania komunikacyjne wspierające sprzedaż nowego modelu PL150.

7 czerwca 2010

"Nokturn" Iwo Zaniewskiego wsparty reklamą

Vizeum i PZL wspierają nietypowe wydarzenie artystyczne.

7 czerwca 2010

Michał Kociankowski zakłada Synergion

Były strateg z Y&R rozpoczyna działalność na własny rachunek.

7 czerwca 2010

Polska "gwiazdą" internetu

Nasz rynek jest trzeci pod względem dynamiki wydatków na reklamę interactive w Europie.

7 czerwca 2010

Alicja Pietraszewska w Starlinku

Nowa plannerka w agencji przeszła z Universal McCann.

7 czerwca 2010

Piotr Badowski inwestuje w agencję reklamową

Były COO grupy reklamowej Euro RSCG w Polsce zamierza założyć nową agencję na rynku.

7 czerwca 2010

Media Markt dla kibiców, a Saturn dla piwoszy

Sieci elektromarketów kuszą klientów. Każda na swój sposób.

7 czerwca 2010

Change i ZOG dla Almette

Agencja reklamowa Change i dom mediowy ZenithOptimedia przygotowały nową kampanię dla jednej z głównych marek z portfolio Hochlandu.

7 czerwca 2010

Tomasz Piotrowski ma koordynować marketing Samsunga

Polski oddział Samsunga przebudowuje struktury marketingowe.

7 czerwca 2010

Felix o smaku ziemniaka

Producent orzeszków i przekąsek Inter Snack wspiera działaniami komunikacyjnymi debiut rynkowy nowych produktów.

7 czerwca 2010

MB SMG/KRC wspiera sprzedaż KidExplorera

Zmiany w świecie dzieci i poszukiwanie nowych dróg ich zrozumienia były podstawą powstania nowego produktu badawczego.

7 czerwca 2010

TVP Polonia chce się unowocześnić

Letnia ramówka jest wstępem do większych zmian planowanych w stacji na jesień.

7 czerwca 2010

Ewa Lampart odchodzi ze Springera

Z Axel Springer Polska rozstaje się dyrektor nowych projektów biznesowych w "Fakcie".

7 czerwca 2010

IGroup potwierdza: Dzienisz prezesem CR Media Consulting

Paweł Stachnik, dotychczasowy prezes spółki, rozstaje się z firmą, ale jego dalsze plany zawodowe nie zostały ujawnione.

7 czerwca 2010

"Wprost" wraca do historycznego logo

Tygodnik wraca do korzeni. Wprowadza nową winietę i stare logo. W piśmie debiutują Magda Gessler i Grzegorz Markowski.

8 czerwca 2010

Z pełniącej obowiązki na pełne stanowisko

Joanna Zmysłowska dyrektorem biura reklamy Multikina.

8 czerwca 2010

Support Media pracuje dla "Angory"

Zmiana brokera odpowiadającego za sprzedaż reklam w tygodniku.

8 czerwca 2010

Activia i Actimel - reklamy bez zmian

Danone na razie utrzymuje status probiotyków dla swoich dwóch marek.

8 czerwca 2010

TVP wkrótce wprowadzi serwis VoD

Telewizja Polska planuje launch serwisu VoD m.in. z serialami i filmami.

8 czerwca 2010

Z PRO Media House do VanguardPR

Po kilku latach pracy w domu mediowym Paweł Zieliński dołączył do zespołu agencji VanguardPR, obejmując stanowisko PR specialist.

8 czerwca 2010

Wzorek w Starcomie

Przemysław Wzorek przeszedł z MediaComu Warszawa do Starcomu.

8 czerwca 2010

Kursy językowe od Vizira

W konkursie internetowym marki można wygrać zagraniczne kursy językowe i zapasy proszku do prania.

8 czerwca 2010

Awanse i nowe osoby w BR tytułów luksusowych Bauera

Dział reklamy pism luksusowych Bauera wzmocnili Dorota Kapturowska oraz Jarosław Machocki. To efekt wewnętrznych awansów.

8 czerwca 2010

Niagaro oferuje muzykę na żądanie

Nowa platforma muzyczna nadawcy Radia Zet ma odnieść sukces dzięki streamingowi i funkcjonalnościom społecznościowym.

8 czerwca 2010

Przede wszystkim kultura

Nowa agencja Go Culture chce się specjalizować w promocji wydarzeń kulturalnych.

8 czerwca 2010

Polskie browary przestrzegają etyki reklamowej

Z raportu przygotowanego przez EASA i Brewers of Europe wynika, że polska branża piwna przestrzega zasad etycznego reklamowania się.

8 czerwca 2010

Z piwa do kosmetyków

Iwona Gniedziejko-Płuciennik przeszła z Royal Unibrew do Phenome.

8 czerwca 2010

Designerska stolica Wielkopolski

W nowych działaniach wizerunkowych Poznań stawia na miejscowy design.

8 czerwca 2010

Tylko projektowo

Maspex - nie po raz pierwszy - zmienia zasady współpracy ze swoją wiodącą agencją Saatchi & Saatchi.

8 czerwca 2010

Grey będzie inwestować

Kreacja i digital to obszary najbliższych nakładów sieci w Polsce.

9 czerwca 2010

Solution inwestuje w debiut nowej marki

ŁubuDubu PR będzie obsługiwać markę Belly Bandit.

9 czerwca 2010

IQS bada opakowania

PackScan ma pozwolić na testy opakowań i być podstawą decyzji o wprowadzaniu w nich zmian.

9 czerwca 2010

Tymbark w nowych smakach, Kubuś dla sportowców

Maspex poszerza ofertę swoich produktów i wspiera je kampaniami reklamowymi.