M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 czerwca 2010

Nespresso ma szefa na Polskę

Dariusz Rompa country managerem w Nestle Nespresso Poland.

11 czerwca 2010

Daria Puczyńska dba o wizerunek Społeczności.pl

Nowa marketing manager przeszła z Great Open House.

11 czerwca 2010

Marta Kozłowska na czele teamu L'Oreal w ZOG-u

Zastąpi Katarzynę Pawłowską, która przebywa na urlopie macierzyńskim.

11 czerwca 2010

Volvo stawia na telewizję

Wystartowała kampania promująca odświeżone Volvo C30.

11 czerwca 2010

Maciej Orzelski wraca do GSK

Po kilku miesiącach w Ferrero Maciej Orzelski z powrotem w GlaxoSmithKline.

11 czerwca 2010

W Polsce i w regionie

Warszawska Leo Burnett pracuje dla Strauss Caffe.

11 czerwca 2010

Zero pitu pitu z Nestle

Marketer promuje nowy produkt - wafelek Maxer dla mężczyzn.

11 czerwca 2010

Nowy project manager w SMI

Marcin Prędotka w zespole agencji Supermedia Interactive.

11 czerwca 2010

Reckitt wychodzi z reklamą poza telewizję

Prowadzona właśnie kampania nowego wariantu Vanisha jest pierwszą odzwierciedlającą nową strategię komunikacji marketera - zakładającą reklamowanie się w wielu mediach, nie tylko w TV.

11 czerwca 2010

Szybki jak... dentysta [wideo]

W nowej reklamie Netii Tomasz Kot wcielił się w rolę stomatologa.

11 czerwca 2010

Paweł Polański z reklamy do badań

Nowy kierownik obsługi klienta w Ipsos ASI
.

11 czerwca 2010

Momentum pracuje dla Statoila

Agencja rozpoczyna obsługę sieci stacji benzynowych Statoil. Pierwszym projektem jest launch kawy nowej marki Statoil - Made To Go.

11 czerwca 2010

Just i Universal reklamują Familijne

Kampania promuje nowe ciastka.

11 czerwca 2010

Kolejny projekt mobilnych płatności

Firma SkyCash uruchomi platformę płatności mobilnych niezależną od operatorów.

11 czerwca 2010

Kino Polska kupuje Stopklatkę

Jeden z najstarszych rodzimych serwisów o kinematografii zmieni właściciela.

14 czerwca 2010

Kosmiczna promocja Tigera

Zwycięzcy promocji Tigera zmierzą się ze stanem nieważkości w Honolulu.

14 czerwca 2010

PBC wyda polskie wersje światowych raportów o innowacjach w prasie

PBC chce upowszechnić wiedzę o trendach na rynku wydawniczym.

14 czerwca 2010

Y&R Brands ponownie poszerza ofertę

Współpraca z firmą Brand & Value pozwoli grupie na ekspertyzę z zakresu CSR.

14 czerwca 2010

MEC Interaction wyłania grupy klienckie

Nowa struktura ma usprawnić obsługę rosnącego biznesu online.

14 czerwca 2010

Heyah prowadzi... do celu

PTC reklamuje telefony Nokia z darmową nawigacją w Heyah.

14 czerwca 2010

7Up i Mirinda po liftingu

Pepsi-Cola General Bottlers zmienia opakowania swoich napojów.

14 czerwca 2010

Morawski w Ferrero

Do zespołu Ferrero Polska dołączył Krzysztof Morawski.

14 czerwca 2010

Allianz dla kibiców

Ubezpieczyciel przygotował promocję związaną z piłkarskimi mistrzostwami świata.

14 czerwca 2010

PepsiCo zmieniło strategię komunikacji dla Górskiej Natury

Budżet reklamowy rozciągnięty w czasie i obejmuje inne obszary.

14 czerwca 2010

Domestos zdominował toalety

Marka zwiększa udziały rynkowe szybciej niż cała kategoria.

14 czerwca 2010

Oetker wspiera nowy deser

Paradis Frutto wspierany będzie kampanią w telewizji.

14 czerwca 2010

PZU: albo nadal z Leo Burnett, albo przetarg

Największy polski ubezpieczyciel będzie musiał zdecydować: albo dalsza współpraca z Leo Burnett, albo przetarg.

14 czerwca 2010

Skoda kontekstowo w "GW"

Skoda zaskakuje komunikacją.

14 czerwca 2010

Ipla w telewizorze

Czołowa polska telewizja internetowa ma pojawiać się w telewizorach.

14 czerwca 2010

Nowa osoba w Brasil Interactive

Marta Krzemińska project managerem.

14 czerwca 2010

"Nowa tradycja" dla Wódki Extra Żytnia

VA Strategic Communications przygotowała strategię, kreację i realizację kampanii reklamowej dla marki Extra Żytnia.

15 czerwca 2010

Michał Mieluch w biurze reklamy TV Puls

W stacji zajmie się m.in. sprzedażą niestandardową.

15 czerwca 2010

Paradis Frutto wsparte kampanią

Owocowa przyjemność 
od Dr.Oetkera od lipca reklamowana w TV.

15 czerwca 2010

Debiutant Danonis edukuje

Do czego służy grecki jogurt? Odpowiedź da Danone w kampanii swojej nowości.

15 czerwca 2010

Mariola Wiercińska awansuje w PMPG

Na skutek zmian struktur sprzedażowych PMPG Wiercińska pokieruje jednym z nowych zespołów biura reklamy.

15 czerwca 2010

Bonnier liczy na potencjał lekarzy

Połączenie z Medicine Today Polska ma wzmocnić wydawcę "Pulsu Biznesu" o atrakcyjną pod względem dotarcia grupę docelową. Spółka chce wykorzystywać także synergię kosztową.

15 czerwca 2010

Krzysztof Lindner pokieruje marketingiem SPI

Kanały z rodziny FilmBox mają szefa marketingu; do firmy dołącza także Joanna Dąbek jako dyrektor ds. PR.

15 czerwca 2010

Lemoniada dla "young adults"

Coca-Cola odmładza target Cappy Lemon & Nada i startuje z kampanią.

15 czerwca 2010

Think Kong w IAB Polska

128. firma na liście członków IAB w Polsce.

15 czerwca 2010

Kontrolowana stabilizacja, niewielki wzrost

Z badania płac opublikowanego przez SAR wynika, że zarobki w branży reklamowej nadążały za wskaźnikami inflacji.

15 czerwca 2010

Lab szuka inwestora; Ohme "wraca" do Polski

Rafał Ohme, założyciel firmy badawczej Lab, prowadzi rozmowy z zagranicznymi inwestorami. Wśród nich znajdują się międzynarodowe sieci firm badawczych.

15 czerwca 2010

Plus powtarza akcję lojalnościową

Operator komórkowy przeznaczył ponad 700 tys. zł na nagrody w akcji lojalnościowej dla abonentów.

15 czerwca 2010

Nie tylko pachnie, ale i myje

Rusza kampania reklamowa wprowadzająca żele pod prysznic marki Axe.

15 czerwca 2010

Maria Kiełczyńska zarządza PHD Media Direction

Docelowo zespół tej agencji ma liczyć 50 osób.

15 czerwca 2010

Kolejny dokument "Faktu" w Polsacie

Telewizja Polsat po raz trzeci wyemituje na głównej antenie dokument przygotowany przez dziennik "Fakt".

15 czerwca 2010

Orange nadal będzie łożył na reprezentację piłkarską

Jutro Grupa TP i PZPN podpiszą nową umowę sponsorską.

15 czerwca 2010

Absolwent chwali się miliardem

"Miliard sprzedanych butelek" to hasło najnowszej kampanii promocyjnej wódki Absolwent.

15 czerwca 2010

Anna Koczarska w MagnifiCo

Zajmie się obsługą m.in. Incentive Concept i Salad Story.

15 czerwca 2010

Golden Arrow: grand prix i 14 statuetek

Jury piątej edycji konkursu zakończyło obrady; ogłoszenie zwycięzców 25 czerwca br.

16 czerwca 2010

Nowy wariant Tchibo ze wsparciem reklamowym

Tchibo Warszawa wspiera reklamowo launch wariantu Gold Selection Crema. Działania obejmują kanały ATL, BTL i PR.