M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 czerwca 2010

Supermarkety przyszłości - fikcja czy rzeczywistość?

Comarch startuje z kampanią przybliżającą nowoczesne technologie.

16 czerwca 2010

Syoss ze wsparciem w TV

Henkel wspiera kampanią kosmetyki do włosów.

16 czerwca 2010

Za 4 lata rynek reklamy w Polsce wart będzie 3,2 mld dol.

Według szacunków PricewaterhouseCoopers tempo wzrostu polskiego rynku reklamy średniorocznie będzie wynosiło 5,0 proc. Najdynamiczniej będzie rozwijał się internet, głównie kosztem prasy codziennej.

16 czerwca 2010

Mikulska-Kwiek odpowiedzialna za pisma młodzieżowe Bauera

Magazyny młodzieżowe Bauera mają nowego dyrektora wydawniczego wybranego w drodze wewnętrznego awansu.

16 czerwca 2010

Unilever podkreśla walory Liptona

Marketer wspiera gamę herbat w piramidkach.

16 czerwca 2010

Nowy Shrek z Kinder Joy

Do sprzedaży trafiła letnia wersja Kinder Niespodzianki z zabawkami ze "Shreka 4".

16 czerwca 2010

Agata Sikorska awansowała w Polsat Media

Jest obecnie specjalistą ds. sprzedaży.

16 czerwca 2010

Daniel Przemęcki zmienia dział

Z Dove do biznesu chemicznego Unilvera.

16 czerwca 2010

"Wysokie Obcasy Extra" w tym roku jeszcze dwukrotnie

Agora planuje kolejne wydania magazynu "Wysokie Obcasy Extra".

16 czerwca 2010

Zasilenie w Hand Made

Agencja ma nowy zespół kreatywny.

16 czerwca 2010

Bauer szykuje relaunch "Show"

Na początku lipca br. ma pojawić się zmieniony magazyn people "Show".

16 czerwca 2010

Microsoft uruchomi Xbox Live w Polsce

Rodzimi posiadacze konsoli Microsoftu będą wreszcie mogli skorzystać z platformy gamingowej Xbox Live.

16 czerwca 2010

Gdzie powstanie wakacyjna plaża?

OS3 promuje plażowe spotkania w sieci z Redd’sem.

16 czerwca 2010

"Polityka" z trójwymiarową okładką

Tygodnik przygotował specjalną okładkę, która jednocześnie pokazuje dwóch liderów najbliższych wyborów.

16 czerwca 2010

Szef marketingu BZ WBK przejdzie do Banku ING

Grzegorz Wyrzykowski będzie nowym szefem marketingu ING Banku Śląskiego.

16 czerwca 2010

Maciej Turkawski w Demo Effective Launching

Do zespołu agencji dołączył nowy account executive.

16 czerwca 2010

Coca-Cola w biedronki

Specjalna edycja puszki Coca-Coli z wizerunkiem owada pojawiła się w największej sieci dyskontów.

16 czerwca 2010

Agros Nova z nowym właścicielem

Inwestor ma pomóc spółce umocnić jej pozycję rynkową.

16 czerwca 2010

Call Center ściąga globalnie

Firma telemarketingowa wdraża usługę Global Debt.

16 czerwca 2010

ProxyAd z ClickAd

ProxyAd rozpoczyna współpracę z ClickAd w zakresie sprzedaży reklamy.

16 czerwca 2010

Gotowy na festiwal?

Rusza Heineken Open’er Festival.

17 czerwca 2010

Zmiany w dziale promocji Bauera

Iwona Sitkiewicz zajmie się kolekcjami i projektami specjalnymi wydawnictwa.

17 czerwca 2010

Netizens wzmacnia kompetencje strategiczne

Do zespołu agencji dołączył Krzysztof Wierzbicki, były strateg Click5.

17 czerwca 2010

Relaunch "Show" skonfrontowany z nową "Vivą!"

Bauer w lipcu br. pokaże nowe "Show". To kolejny tytuł z segmentu people, który przechodzi zmiany.

17 czerwca 2010

Bartosz Lechowski awansował w strukturach Danone

Zajmie się e-marketingiem w Danone Medical Nutrition w Amsterdamie.

17 czerwca 2010

Mały Głód ma coraz więcej fanów

Już 120 tysięcy fanów Małego Głoda pojawiło się w Facebooku.

17 czerwca 2010

Orange sponsorem reprezentacji piłkarskiej do 2014 r.

Grupa TP przedłużyła sponsorowanie narodowej reprezentacji piłkarskiej na kolejne 4 lata - do finałów Mistrzostw Świata w Piłce Nożnej Brazylia 2014.

17 czerwca 2010

Cebra - nowe analizy siły celebrytów

Millward Brown SMG/KRC wprowadza na rynek badania marek i znanych osób o nazwie Cebra. Pozwalają one na wyłonienie odpowiednich par jak znana osoba + marka.

17 czerwca 2010

BZ WBK będzie szukał dyrektora marketingu

Bank będzie szukał następcy Grzegorza Wyrzykowskiego, który przeszedł do ING.

17 czerwca 2010

Z Kimberly-Clark do Reckitt Benckisera

Bernard Wyszyński został group key account managerem w Reckitt Benckiserze.

17 czerwca 2010

TP SA szuka głównego specjalisty ds. planowania i zakupu mediów

Telekomunikacja Polska szuka następcy na stanowisko Pawła Berlińskiego, który rozstał się z firmą.

17 czerwca 2010

KMH w centrum zainteresowania inwestorów

M Capital kupił udziały w grupie mediowej KMH. Zakup pakietu akcji negocjuje także 9 Senses.

17 czerwca 2010

Żuravit SOS tylko w mediach Bauera

Bauer Media przygotował kolejny projekt w dziale oferty multimedialnej.

17 czerwca 2010

Sebastian Maj założył Film Reaktor

Na rynku zadebiutował nowy dom produkcyjny. Pierwsze filmy powstały na zlecenie G7.

17 czerwca 2010

Orange reklamuje mobilny internet z netbookiem HP

Orange reklamuje ofertę mobilnego internetu Orange Free z netbookiem Hewlett-Packard HP Mini 210.

17 czerwca 2010

Presspublica przestała być udziałowcem PBI

Osiem firm rozmawia o wejściu do grona współudziałowców spółki Polskie Badania Internetu.

17 czerwca 2010

30-proc. wzrost CPP w TVP w lipcu br.

Telewizja Polska otwiera sprzedaż czasu reklamowego na lipiec br.

17 czerwca 2010

Paweł Królikowski z CEDC do Avonu

W nowej firmie objął stanowisko customer activation directora z kompetencjami w regionie.

17 czerwca 2010

Lotto inwestuje w wizerunek [WIDEO]

"Wszystko zaczyna się od marzeń" - tak brzmi hasło nowej kampanii wizerunkowej Lotto.

17 czerwca 2010

Jacek Powałka odchodzi z GOH

Dyr. strategiczny i wiceprezes zarządu agencji zajmie się pracą naukowo-badawczą.

17 czerwca 2010

New Age Media poszerza zespół

Dwie nowe osoby dołączyły do działu sprzedaży brokera kinowego.

17 czerwca 2010

Zmiany w managemencie Telepizzy

Dyrektorem generalnym firmy został Dariusz Bąk, dotychczasowy dyr. marketingu.

18 czerwca 2010

Right Guard w wersji piłkarskiej

Nowa marka dezodorantów dla mężczyzn chce wykorzystać zainteresowanie piłką nożną.

18 czerwca 2010

Kolejny regionalny menedżer Avonu z Polski

Iwona Przybylska pokieruje marketingiem firmy na region CEE.

18 czerwca 2010

BR TVP promuje letnie nowości

Promocja stacji tematycznych i launch serwisu VoD.

18 czerwca 2010

Chipsletten po relaunchu debiutuje z reklamą w TV

Lorenz zainwestował w relaunch marki i jej wsparcie reklamowe - po raz pierwszy w telewizji.

18 czerwca 2010

Very Advertising zamiast VA

Agencja VA Strategic Communications zmienia nazwę, zatrudnia nowego szefa kreacji i inwestuje w nowe usługi.

18 czerwca 2010

Regionalnie dla Metsä Tissue

TBWA/PR koordynuje działania producenta papierów higienicznych w Czechach i na Słowacji.

18 czerwca 2010

Krzysztof Michalski pokieruje Diageo

Topowy menedżer firmy Procter & Gamble przechodzi do branży alkoholowej.

18 czerwca 2010

Z Hypermedia, dla Hypermedia

Agencja nowym klientem PR Kwadrat obsługiwanym przez swego dotychczasowego PR managera.