M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 czerwca 2010

Plus chce zarabiać na reklamach online

Operator komórkowy chce czerpać zyski ze sprzedaży reklam w swoich witrynach internetowych.

18 czerwca 2010

Z Hoop do Danone

Ewa Pachorenko opiekuje się marką Activia.

18 czerwca 2010

O czym nie rozmawiają dżentelmeni? [wideo]

Jerzy i Maciej Stuhrowie ponownie występują w reklamie Raiffeisen Banku.

18 czerwca 2010

4move chce gasić pragnienie amatorów sportu

FoodCare z marką 4move debiutuje w segmencie izotoników. Rusza z kampanią reklamową.

18 czerwca 2010

Dzienniki regionalne w jednym pakiecie

Konkurencyjni wydawcy dzienników regionalnych tworzą wspólny pakiet Big press.

18 czerwca 2010

ZPR-y uruchamiają agencję marketingową

Nową strukturą pokieruje Waldemar Izdebski.

18 czerwca 2010

Henryk Klawe w Touch

Będzie odpowiadał za projekty strategii budowania marek.

21 czerwca 2010

"SE" obniża ceny na lato

Wydawca "Super Expressu" wprowadza specjalny cennik na wybrane reklamy. Spośród wydawców dzienników na zmiany nie zdecydował się m.in. Springer i Media Regionalne. Agora nie precyzuje swoich planów na okres wakacyjny.

21 czerwca 2010

Fox soczystych seriali

Fox Life inwestuje w kampanię reklamową wspierającą ramówkę stacji.

21 czerwca 2010

Freszlab dla Żywiec Zdrój Smako-Łyk

Eventy kulinarne wspierają sprzedaż smakowych wariacji produktowych.

21 czerwca 2010

Kolastyna zmienia nazwę na Miraculum

Firma zmienia strategię promocyjną i koncentruje działania marketingowe na Miraculum. Spółka zmienia też nazwę.

21 czerwca 2010

80 prac z Polski startuje w Cannes

Polskie agencje reklamowe wysłały znacznie mniej prac niż w roku ubiegłym. W jury Cyber Lion zasiada Rafał Górski.

21 czerwca 2010

Carlsberg sprzedaje markę El Sol

Marka wina przejdzie do portfolio firmy Ambra SA, która chce wzmocnić swoją pozycję w segmencie win stołowych.

21 czerwca 2010

Emocjonalne kompoty Paola

Hoop rozpoczyna wsparcie kompotów Paola.

21 czerwca 2010

Hyundai rozbudza piłkarskie emocje

Importer promuje model w wersji nawiązującej do trwającego mundialu.

21 czerwca 2010

Novotel dla rodzin z dziećmi

Sieć hoteli Novotel promuje program dla rodzin z dziećmi.

21 czerwca 2010

Sobieski imprezuje z RTD

Producent alkoholi przygotował na lato cykl eventów wspierających markę Sobieski Impress.

21 czerwca 2010

Religia TV tworzy dział marketingu

Stacja z Grupy ITI inwestuje w struktury marketingowe, którymi pokieruje Anna Górny, wcześniej związana z "Super Expressem".

21 czerwca 2010

Matuszyński i Anting w zarządzie ITI Neovision

Nowi menedżerowie zadbają o rozwój telewizji N.

21 czerwca 2010

Wprowadzenie Big Pressu wróży koniec Giganta

Wspólna oferta reklamowa dzienników regionalnych to konkurencja dla pakietu Gigant, który Media Regionalne tworzyły z Agorą. Obie strony na razie nie określają planów dotyczących dalszej współpracy. Nie będzie Mediataku Bis.

21 czerwca 2010

Advertisers.pl dla reklamodawców

Roman Jędrkowiak, były dyr. marketingu ING, tworzy stowarzyszenie reklamodawców.

21 czerwca 2010

BOŚ planuje zmiany strategii reklamowej

Po wakacjach bank wprowadzi nową platformę komunikacji z konsumentami.

21 czerwca 2010

SportKlub kończy współpracę z At Mediami

Czas reklamowy w stacji będzie sprzedawał jej wyłączny przedstawiciel w Polsce.

21 czerwca 2010

Krzysztof Gawrych tworzy własną agencję

Były menedżer Jet Events rozmawia z potencjalnymi partnerami.

21 czerwca 2010

Allegro awansuje w strukturach marketingu

Krzysztof Śpiewek został dyrektorem działu projektów specjalnych i promocji online w Grupie Allegro.pl.

21 czerwca 2010

Więcej P&G w Leo Burnett

Anna Jackowska awansowała w strukturach agencji na stanowisko group account directora. Będzie odpowiedzialna za pracę dla P&G w regionie Europy Środkowej i Bałkanów.

21 czerwca 2010

Leo Burnett inwestuje w usługi interaktywne

W strukturach agencji utworzono nowe stanowisko menedżerskie.

22 czerwca 2010

Schauma w telewizji

Kampania telewizyjna wspiera najnowszą linię kosmetyków do włosów tej marki.

22 czerwca 2010

Debiutuje Kolko Communications

Nowy podmiot w strukturach Rubikom Strategy Consultants.

22 czerwca 2010

Ergo Hestia zmienia logo i planuje kampanię na jesień

Nowa identyfikacja zbliża Hestię do niemieckiego właściciela.

22 czerwca 2010

Next dla Samsunga w internecie

Agencja Next przygotowała kampanię dla modelu telefonu Samsung Wave.

22 czerwca 2010

Nowy zespół kreatywny w Publicisie

Monika Sitek i Janusz Gałuszka zaczynają pracę w agencji.

22 czerwca 2010

IDMnet wydziela sieć medyczno-farmaceutyczną

ZdrowieNet to nowa oferta reklamowa sieci reklamy internetowej IDMnet. Tematyka zdrowotna, według badań firmy, cieszy się coraz większym zainteresowaniem internautów.

22 czerwca 2010

Pepsi w lodówce

Pepsi prowadzi działania crosspromocyjne z Indesitem.

22 czerwca 2010

Ströer dzięki przejęciu NOP chce być liderem branży

Zmienia się układ sił na rynku reklamy zewnętrznej.

22 czerwca 2010

Dwie nagrody dla Polski w Cannes

Change Integrated i San Markos zdobyły Lwy.

22 czerwca 2010

Z myślą o radiu

W Time powstaje dział doradztwa radiowego.

22 czerwca 2010

Akcja internetowa got2b stawia na konkurs

Henkel Polska aktywizuje markę got2b.

22 czerwca 2010

Prince Polo nadal stawia na emocje

Kraft Foods Polska w kampanii kontynuuje ubiegłoroczną strategię.

22 czerwca 2010

Powstaje spółka holdingowa Ciszewski Marketing Group

W ramach spółki działają trzy firmy: PR, Financial Communication i Marketing Sportowy.

22 czerwca 2010

Wirtualna Polska oferuje VoD

TVscreen.pl i Wirtualna Polska podpisały umowę na wyłączność.

22 czerwca 2010

Dwie nowe osoby w Q&A Consulting

Piotr Sitarek i Urszula Czerwińska dołączyli do zespołu agencji Q&A Consulting.

22 czerwca 2010

At Media jedynym przedstawicielem witryn AXN

Dom sprzedaży pozyskał na wyłączność trzy witryny internetowe AXN.

22 czerwca 2010

Bliskie przejęcie AdNetu?

Internet Group finalizuje negocjacje z niemiecką spółką.

22 czerwca 2010

TVN też chce mieć program o modelkach

Po "Supermodelkach" w TVP1 teraz będą top modelki w TVN. To jedna z jesiennych nowości stacji.

22 czerwca 2010

Polska nominacja do Euro Effie

Legend Group w gronie najskuteczniejszych.

22 czerwca 2010

Ponad 20 proc. wzrost CPP w Polsacie na lipiec

Polsat otwiera sprzedaż czasu reklamowego.

23 czerwca 2010

Małgorzata Socha w reklamach Rexony

Unilever Polska ruszył z kolejną odsłoną reklamy antyperspirantów Rexona.

23 czerwca 2010

Gotuj z Naszą Klasą

K2 i Coca-Cola gotują wspólnie w portalu społecznościowym.

23 czerwca 2010

Kolejne nominacje w Cannes

Change Integrated znów dwukrotnie na short-liście.