M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 czerwca 2010

Seriale najchętniej oglądane z wiosennych nowości

Analiza Macrofaq pokazuje, że Polaków przed ekrany skuteczniej przyciągają nowe seriale, a nie show czy teleturnieje.

28 czerwca 2010

Wieczorem w telewizji, rano w internecie

Po badaniu iKoniec, które pokazało, jak outdoor działa na internet, Aegis podsumowuje projekt iTelewizja.

28 czerwca 2010

Walk Group będzie pracować dla Rexony

Kolejne odsłony działań reklamowych dezodorantów zrealizuje Walk Group.

28 czerwca 2010

Vegeta w nowych odmianach

Podravka rozszerza ofertę marki i reklamuje ją w TV.

28 czerwca 2010

Saatchi i "Kurt Weill" triumfatorami Golden Arrow

Grand prix i dwie nagrody w tegorocznej edycji konkursu trafiły do Saatchi & Saatchi za projekt dla Teatru Wielkiego. Pozostałym pracom przyznano w sumie 12 nagród.

28 czerwca 2010

"Wprost" reklamuje zmiany

Tygodnik rusza z pierwszą kampanią informującą o zmianach.

28 czerwca 2010

Polacy po Cannes: dwa srebrne i jeden brązowy Lew

Na 80 zgłoszonych do konkursu prac z Polski tylko trzy okazały się zwycięskie.

29 czerwca 2010

Wschodnia Polska promowana u sąsiadów

Polska Organizacja Turystyczna rozpoczyna kampanię kilku województw. Działania reklamowe po raz pierwszy będą prowadzone także na Ukrainie i w Niemczech.

29 czerwca 2010

MEC Interaction robi kreację dla Nestle na sześć rynków

Dział interaktywny MEC reklamuje płatki śniadaniowe Nestle.

29 czerwca 2010

"Polityka" 3D sprzedała ok. 80 proc. nakładu, teraz po format sięga "Playboy"

Trójwymiarowa przedwyborcza okładka tygodnika "Polityka" rozeszła się w około 80 proc. nakładu w tej wersji. Technikę 3D wykorzystuje teraz najnowszy "Playboy" przy sesjach z playmate.

29 czerwca 2010

Nowy team kreatywny w S4

Jarosław Pawlik i Tomasz Ptak dołączyli do stołecznego oddziału agencji.

29 czerwca 2010

"Cars" w Zwierciadle?

Wydawca rozważa anglojęzyczny tytuł dla nowego magazynu motoryzacyjnego, nad którym pracuje.

29 czerwca 2010

Wedel dla Japończyków

Japońska grupa Lotte nowym właścicielem Wedla. Ostateczne warunki przejęcia jeszcze nieznane.

29 czerwca 2010

Ubezpieczenia w pakiecie

Link4 promuje pakiet OC + AC.

29 czerwca 2010

Agnieszka Łubiarz awansuje w Edipresse

Obsadzono nowo utworzoną funkcję dyrektora segmentu pism true stories w wydawnictwie.

29 czerwca 2010

Aleksandra Gwiazda w Innovations

Grupa Innovations wzmacnia dział obsługi klienta.

29 czerwca 2010

Wielka Loteria promowana

Reader's Digest rozpoczyna kampanię loterii.

29 czerwca 2010

Biedronka sponsorem reprezentacji

Właściciel sieci dyskontów będzie wspierać naszych piłkarzy.

29 czerwca 2010

Niziołek w GroupM, Świątek awansuje w Mindshare

Tomasz Niziołek negocjuje zakupy OOH, kina i radia dla całej GroupM. Maciej Świątek zastępuje go w Mindshare.

29 czerwca 2010

Żywiec zaprasza na Męskie Granie

Projekt promowany jest w telewizji.

29 czerwca 2010

Reklama 3D bez okularów

Nowy nośnik reklamowy 3D digital signage w ofercie Multikina.

29 czerwca 2010

Katarzyna Wasiluk odchodzi z OMG

Jej team i klienci zostaną przejęci przez inne zespoły w ramach Optimum Media OMD.

29 czerwca 2010

Tomasz Przybyłowicz rozstaje się z Naszą-Klasą

Dominik Czarnota przejmie na razie jego obowiązki.

30 czerwca 2010

Lotto w nowym stylu i w nowym studiu

Losowania Lotto zmienią formułę na bardziej rozrywkową.

30 czerwca 2010

Hulimka i Gozdek dołączyły do Supermedia

Dział client service firmy Supermedia powiększył się o dwóch nowych accountów.

30 czerwca 2010

Ścibior pokieruje "Viva! Moda", Kowalska zastąpi ją w "Pani"

"Viva! Moda" i "Pani" zmieniają szefów odpowiedzialnych za modę.

30 czerwca 2010

Warszawa przesuwa deadline w konkursie na wiaty

O trzy tygodnie wydłużono termin na składanie wniosków przez firmy OOH.

30 czerwca 2010

Męski "Monkey" w wersji online debiutuje w Polsce

9Senses wydaje na licencji internetowy magazyn "Monkey" dla panów.

30 czerwca 2010

Justyna Żbikowska w Google

Z PTC przeszła do działu sprzedaży Google.

30 czerwca 2010

Portal Polskiego Radia w Ad-Vice

Polskie Radio rozpoczęło współpracę z siecią Ad-Vice.

30 czerwca 2010

BoboVita w kolejnych wariantach

Nutricia poszerza ofertę BoboVity o nowe smaki i wspiera ją kampanią.

30 czerwca 2010

Anna Tutuak-Kordyl w Pepsi

Menadżerka doskonale znająca rynek FMCG została dyrektorem marketingu Pepsi Cola General Bottlers - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

30 czerwca 2010

Paweł Wągrodzki dyrektorem zarządzającym Call One

Jego rolą będzie przede wszystkim pozyskiwanie nowego biznesu dla call center.

30 czerwca 2010

Wszystko będzie przebadane

GoldenSubmarine tworzy dział badań i analiz.

30 czerwca 2010

Rekomendacje bardziej efektywne

Najnowsze badania MB SMG/KRC dla Streetcomu wykazały, że rekomendacje konsumenckie będą tańsze i bardziej efektywne.

30 czerwca 2010

Biedronka dla wszystkich

Sponsorowanie polskiej reprezentacji piłkarskiej ma m.in. poszerzyć grupę docelową sieci.

30 czerwca 2010

Czterech prowadzących wieczór wyborczy w stacjach Polsatu

Dorota Gawryluk i Tomasz Machała oraz Magdalena Sakowska i Jarosław Gugała poprowadzą niedzielny wieczór wyborczy w Polsacie i Polsat News. Sondaż przeprowadzi Homo Homini metodą CATI.

30 czerwca 2010

TVP będzie bazować na sondażach OBOP-u

Instytut, podobnie jak przy pierwszej turze wyborów prezydenckich, wykona sondaż także w najbliższą niedzielę.

30 czerwca 2010

ARBOinteractive tworzy markę reklam niestandardowych

Sieć zaczyna od oferty reklamy w grach. W przyszłości pod tą marką będą sprzedawane także reklamy w urządzeniach mobilnych.

1 lipca 2010

ZPAV z Ciszewski PR do QL City

Organizacja ma nową agencję PR.

1 lipca 2010

Polpharma wchodzi w segment dermokosmetyków

Kolejny gracz wchodzi w kategorię kosmetyków aptecznych. Na razie Polpharma debiutuje z produktami do pielęgnacji włosów.

1 lipca 2010

Ad Publica na podstawie rekomendacji

Agencja zajmie się obsługą PR-ową dwóch nowych klientów.

1 lipca 2010

Aleksandra Trochimiuk odchodzi z Polymusa

Dyrektor zarządzająca po roku pracy rozstaje się z agencją.

1 lipca 2010

Przemysław Trzaskowski w OnBoard PR

Agencja wzmocniła dział finansowy.

1 lipca 2010

Cisowianka w wielkim mieście

W nowej kampanii marketer odchodzi od tradycyjnie wykorzystywanych w spotach wód argumentów przemawiających za piciem wody.

1 lipca 2010

Innowacje dla klientów banku

Touch i BRE Bank będą pomagać firmom tworzyć innowacje.

1 lipca 2010

Website LOT-u po zmianach

LOT.com wystartował po przebudowie autorstwa FireFly.

1 lipca 2010

Neuron pracuje dla Javartu

Firma software'owa zatrudnia agencję PR.

1 lipca 2010

Milak szefową marketingu "Faktu"

Z pełniącej obowiązki, awans na pełnoprawne stanowisko

1 lipca 2010

Centrum dystrybucji Inforu otwarte na innych wydawców

W ramach grupy Infor powstaje niezależna spółka zajmująca się szeroko rozumianą dystrybucją. Nastawia się na outsourcing dla innych wydawców.