M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 lipca 2010

Disney przygotowuje pierwszą lokalną produkcję

Uczniowskie dylematy na szkolnych korytarzach mają być jednym z motywów pierwszej lokalnej produkcji Disneya w Polsce. Film wzorowany jest na międzynarodowym formacie.

15 lipca 2010

Ekologiczny magazyn na ekopapierze

Pismo "E!stilo" zmienia oprawę.

15 lipca 2010

Cezary Jaszkowski w ZED Digital

Po krótkim epizodzie w Media Contacts Jaszkowski dołączył do ZenithOptimedia.

15 lipca 2010

Mariusz Pitura szefem kreacji JWT

Nowy dyrektor kreatywny agencji rozpocznie pracę w sierpniu br.

15 lipca 2010

ATM produkuje nowości dla TVP i Polsatu

Producent telewizyjny kręci kolejne odcinki do seriali, które pojawią się w jesiennych ramówkach nadawców.

15 lipca 2010

Carlsberg inwestuje w witryny marek

Byss.pl tworzy nowe odsłony serwisów internetowych dla browaru.

15 lipca 2010

Telefonia Dialog na nagrody przeznaczyła 160 tys. zł

Operator kusi obecnych i potencjalnych klientów możliwością wygrania samochodów marki Fiat 500, netbooków i aparatów fotograficznych.

15 lipca 2010

"Top Model. Zostań modelką" główną nowością jesieni w TVN

Bez rewolucji w jesiennej ramówce TVN. Po przerwie wraca "Mam talent!", stacja wyemituje ostatnią serię "Majki" i przymierza się do nowej produkcji na jej miejsce.

15 lipca 2010

Większość słuchaczy e-radia akceptuje reklamy

90 proc. internautów słucha radia w sieci, zdecydowana większość akceptuje reklamy w tym medium, wynika z badań MB SMG/KRC.

16 lipca 2010

Sport Evolution zadba o wizerunek kolarzy

Team kolarski Mróz Active Jet będzie promowany przez firmę marketingu sportowego.

16 lipca 2010

Klara Czerkawska-Heil odchodzi z marketingu Atlantica

Prawdopodobnie już niedługo zwiąże się z ITI Cinema.

16 lipca 2010

PwC ma szefa marketingu

Nowym dyrektorem marketingu w PricewaterhouseCoopers został Paweł Bochniarz.

16 lipca 2010

"Wyborcza" ruszyła z kampanią w 3D [WIDEO]

Film reklamowy pt. "Gazeciarz" stanowi kontynuację kampanii "Gazety Wyborczej" jako marki multimedialnej.

16 lipca 2010

Były szef Cohn & Wolfe rzecznikiem dewelopera

Tomasz Podolak założył własną firmę doradczą i realizuje projekty komunikacyjne m.in. dla Plaza Centers.

16 lipca 2010

Euro RSCG Marketing House zacieśnia współpracę z Brytyjczykami

Polska agencja zamierza realizować wspólne projekty z brytyjską EHS 4D Discovery.

16 lipca 2010

Sony nad Bałtykiem

Marketer inwestuje w road show, którego celem jest prezentacja nowych produktów.

16 lipca 2010

Paweł Siennicki naczelnym stołecznej "Polski"

Warszawskie wydanie "Polski" ma własnego redaktora naczelnego.

16 lipca 2010

Mały Głód atakuje w nowej kampanii

Mały Głód walczy z Danio w nowej odsłonie kampanii reklamowej Danone.

16 lipca 2010

Samuraj i Indianin zachwalają konta w Banku ING [WIDEO]

Indiańskie i japońskie bajki tłumaczy na polski Marek Kondrat.

16 lipca 2010

Beata Dudzic odpowiada za marketing Nintendo

Firma Stadlbauer, dystrybutor Nintendo w Polsce, utworzyła stanowisko marketing managera.

16 lipca 2010

Według Carata Polacy oglądali mundial podobnie jak Francuzi

Najlepszą oglądalność mecz finałowy miał w: Holandii, Niemczech i Hiszpanii. Niewielkie zainteresowanie mundialem wykazali Czesi. Nieźle wypadła Polska, w której przed telewizorami zasiadło dużo kobiet - wynika z badań Carat Sport.

16 lipca 2010

Aviva buduje miasteczka nad morzem

Eventy wakacyjne przygotowały dla marketera agencja New Look Media oraz dom mediowy Universal McCann.

16 lipca 2010

Netia wymienia dentystę na kardiologa [WIDEO]

Tym razem Tomasz Kot zmierzy się w reklamie z lekarzem sadystą.

16 lipca 2010

TVP i TVN drożeją w sierpniu

Stacje telewizyjne otworzyły sprzedaż czasu reklamowego na sierpień br.

16 lipca 2010

Coca-Cola stawia na VoD

Coca-Cola rozpoczęła nową akcję promocyjną. Po zakupie litrowej butelki napojów konsumenci będą mogli obejrzeć film na platformie Iplex.pl.

16 lipca 2010

Programy TVN dostępne w UPC na żądanie

UPC jest pierwszym operatorem telewizji kablowej, który oferuje programy TVN w usłudze na żądanie. Trwają rozmowy z TVP.

16 lipca 2010

IQ Marketing wspiera trade dla Zelmera

Odświeżenie wortalu dla sprzedawców ma zwiększyć lojalność wśród partnerów handlowych producenta sprzętu AGD.

16 lipca 2010

Saturn poleca, by nie dać się wwwkręcić

W internecie musi być najtaniej - przekonuje sieć elektromarketów w kampanii reklamowej.

19 lipca 2010

Garnier powiększa udziały w rynku

Po kilku tygodniach nowość Garniera podnosi udziały do blisko 10 proc. w kategorii szamponów.

19 lipca 2010

Szymańska zastępuję Całkę w "Glamourze"

Nowy szef reklamy miesięcznika został awansowany wewnętrznie.

19 lipca 2010

Jan Domański zarządza sprzedażą w Grono.net

Nowy menedżer odpowiada za sprzedaż reklam i rozwój nowych produktów.

19 lipca 2010

ZPR-y chcą uruchomić kolejny projekt TV

Grupa ZPR planuje nowe przedsięwzięcie telewizyjne, prawdopodobnie bazujące na marce "Super Expressu".

19 lipca 2010

"SE" testuje aplikację na iPady

W ciągu najbliższych miesięcy będą prowadzone testy aplikacji "Super Expressu" na iPhone'y i iPady.

19 lipca 2010

Samsung inwestuje w reklamy diodowe

W centrum Warszawy firma Samsung zainstalowała nowoczesną reklamę.

19 lipca 2010

"Metro" realizuje projekt wizerunkowy "Moim zdaniem!"

Agora wykorzystuje swoje nośniki do promocji dziennika bezpłatnego "Metro".

19 lipca 2010

Krytycy Megapanelu organizują związek pracodawców

Firmy, które pracują nad alternatywnym pomiarem internetu, tworzą własną organizację.

19 lipca 2010

Almette uzupełnia ATL działaniami public relations

Agencja prowadzi kampanię PR-ową serków, promując różne możliwości ich zastosowania.

19 lipca 2010

TV Biznes będzie nadawać z Warszawy

TV Biznes zamyka biuro w Poznaniu. Od października program będzie przygotowywany w Warszawie i nadawany również ze stolicy.

19 lipca 2010

KP kończy współpracę z Grandes Kochonos; będzie przetarg na Lecha

Kompania Piwowarska, producent m.in. piwa Lech, kończy współpracę z agencją Grandes Kochonos i rozpisze przetarg na obsługę tej marki.

19 lipca 2010

Ferrero na plaży i na Facebooku

Pan Chłodek to postać wykreowana na potrzeby promocji chłodzonych batonów Kinder Pingui, Kinder Maxi King i Mlecznej Kanapki.

19 lipca 2010

CMO of the Year z Koterskim, ale bez Playa

Roman Jędrkowiak zajmie się stroną marketingową projektu nowego filmu Marka Koterskiego.

19 lipca 2010

Mam na imię Abrosław i jestem fotelem

Sieć sklepów meblowych Abra ruszyła z letnią kampanią wyprzedażową.

19 lipca 2010

Mikołaj Komornicki strategiem w AdPistols

Do zespołu agencji dołączyli także Dominik Moćko i Joanna Malec.

19 lipca 2010

Play bez dyrektora komunikacji marki

Marcin Wieczorkowski, który odpowiadał za komunikację marki Play, rozstaje się z firmą P4.

20 lipca 2010

K2 dla Whirlpool Cube

Agencja K2 Internet przygotowała dla Whirlpoola projekt "Zmysłowa kuchnia".

20 lipca 2010

Chamlet - konkurs na najgorsze reklamy roku

W pracach jury weźmie udział Dirk Henkelmann, dyrektor kreatywny z TBWA.

20 lipca 2010

Badanie obecności marek w mediach społecznościowych

Rusza badanie Social Media Brand Index 2010, którego inicjatorem jest Think Kong.

20 lipca 2010

Grey zatrudnia kolejnego stratega

Jan Barański nowym plannerem strategicznym agencji.

20 lipca 2010

FireFly Group bez kreatywnych

Jacek Pawlak i Dariusz Szubiak odeszli z działu kreacji agencji.

20 lipca 2010

"Orange Kino Letnie" w PKP Intercity

Animacja powstała w Animatic Studio na zlecenie agencji Szwejkowski ma wspierać projekt polskiej kolei.