M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 lipca 2010

ARBOinteractive powołuje Tribe Guru

Powstaje nowa agencja marketingu społecznościowego.

20 lipca 2010

Babcia Paola w TVP1

Marka Paola - Kompot Domowy sponsoruje prognozę pogody.

20 lipca 2010

Paulina Maszewska odchodzi z Mediów Regionalnych

Zmiany w biurze reklamy Mediów Regionalnych.

20 lipca 2010

Play promuje rozmowy bez limitu [WIDEO]

Brain przygotował dla sieci komórkowej Play (P4) nowe reklamy.

20 lipca 2010

Polskapresse i Press Media razem sprzedają

Nowe pakiety telewizyjne w ofercie biura reklamy Polskapresse.

20 lipca 2010

Beata Geneja odpowiada za marketing Alfy Romeo i Lancii

Beata Geneja zastąpiła w strukturach Fiat Auto Poland Małgorzatę Głażewską.

20 lipca 2010

PBS inwestuje w badania jakościowe

W sopockiej firmie badawczej PBS DGA powstała nowa marka badań jakościowych PBS Qual. Szefową nowej struktury została Joanna Kwiatkowska.

20 lipca 2010

Ankieta internetowa w ramach Radio Tracka

Dzienniczek elektroniczny wypełniło prawie 2 tys. osób w badaniu prowadzonym przez MB SMG/KRC.

20 lipca 2010

Sprostowanie: Anna Malec w New Look

Anna Malec została nowym menedżerem w New Look Group.

20 lipca 2010

Z serwera AdOcean na BBelements

Ad.net zmienia adserwer i wprowadza nowe produkty.

20 lipca 2010

Andrzej Smolik przygotował nowe jingle dla Chilli Zet

Część nowej oprawy muzycznej programu stacji przygotował artysta związany z nią od samego początku nadawania.

20 lipca 2010

Kufel Specjala z twoim imieniem

Grupa Żywiec wspiera sprzedaż marki Specjal Jasny.

21 lipca 2010

United PR pracuje dla NaviExpert

Dostawca systemu mobilnej nawigacji GPS wybrał firmę PR.

21 lipca 2010

Almette wyróżnione w Brukseli

Liberty Group prowadzi kampanię reklamową w związku z wyróżnieniem tytułem iTQi Superior Taste Award 2010.

21 lipca 2010

Nowy multimedia manager Filmweb.pl

Julia Taczanowska wzmocniła dział wideo portalu.

21 lipca 2010

Grey zatrudnia kolejnego stratega

Patrycja Lejk powróciła do zespołu agencji.

21 lipca 2010

SAR i "Press" - koniec sporu

SAR oraz wydawca miesięcznika "Press" zgodnie oświadczają, że kończą spór wokół badania "Smile Check 2009".

21 lipca 2010

Z ACNielsena do Pepsi

Magdalena Jóźwik rozpoczęła pracę jako category coordinator w Pepsi.

21 lipca 2010

Górska Natura w wersji Active i Beauty

Pepsi odwołuje się w najnowszej kampanii reklamowej wody do nowych wartości, które mają kojarzyć się z marką.

21 lipca 2010

Tomasz Gołąb dyrektorem marketingu w SKOK Wspólnocie

Organizacja finansowa przeprowadza zmiany w strukturach, również marketingowych.

21 lipca 2010

Makolab ponownie z Toolboksem

Agencja public relations ma zadbać o wizerunek firmy.

21 lipca 2010

Urszula Mucha ma odpowiadać za komunikację Playa

Menedżerka z doświadczeniem w marketingu fast food i FMCG będzie odpowiadała za komunikację sieci komórkowej Play.

21 lipca 2010

Lion po relaunchu

Nestle Polska przeprowadziło relaunch batona Lion.

21 lipca 2010

Tic Tac na półce w Empiku

Ferrero rozszerza sprzedaż produktu o ogólnopolską sieć salonów z prasą, książkami i multimediami.

21 lipca 2010

Starcom analizuje wideo w sieci

Polski oddział sieci zbadał efektywność reklam filmowych w nowych kanałach komunikacji.

21 lipca 2010

Polskapresse i Grupa Money.pl współpracują reklamowo

Ogłoszenia Gratka.pl w serwisach Money.pl

21 lipca 2010

Rada Reklamy uznała, że reklama Enei jest nieetyczna

Arbitrzy reklamy odrzucili skargi na reklamy Kompanii Piwowarskiej i McDonald's. Uznali jednak, że reklama Enei narusza środowiskową samoregulację.

21 lipca 2010

Domino's Pizza wraca do Polski

Amerykańska sieć pizzerii wraca nad Wisłę po wieloletniej nieobecności.

21 lipca 2010

Multibank promuje wypłaty bezprowizyjne

Bank prowadzi działania reklamowe pod hasłem "Twoje bankomaty są wszędzie".

22 lipca 2010

Artegence przygotowała website festiwalowy dla TVN

Nowy serwis Orange Warsaw Festival 2010 został zintegrowany z Facebookiem.

22 lipca 2010

Resort zbada efektywność projektu matematycznego

Ministerstwo Nauki i Szkolnictwa Wyższego chce ocenić efektywność kampanii na rzecz kierunków matematycznych, przyrodniczych i technicznych.

22 lipca 2010

Katarzyna Stępień kieruje nowym działem w CAM Media

CAM Media tworzy nowy dział, który będzie sprzedawał powierzchnię ekspozycyjną na nośnikach typu citylight.

22 lipca 2010

PKN Orlen proponuje pieniądze z dystrybutora

Kierowcy, tankując na stacjach Orlenu, będą mogli skorzystać z usługi cash back.

22 lipca 2010

Bref wprowadza innowacyjną formułę

Henkel wprowadza nową linię zawieszek toaletowych.

22 lipca 2010

Muller wspiera sprzedaż obniżką ceny

Marketer koncentruje się na zwiększeniu sprzedaży mleka smakowego w handlu nowoczesnym.

22 lipca 2010

Biznes poszukiwany na iFind.pl; Leszek Konkel prezesem

Polsko-amerykańska firma iFind uruchomiła pod adresem iFind.pl internetową platformę umożliwiającą bezpłatną prezentację firm w sieci.

22 lipca 2010

Pośrednicy chcą pozwu zbiorowego przeciw Link4 za reklamy

Korzystając z obowiązujących od kilku dni przepisów, pośrednicy ubezpieczeniowi szykują pozew zbiorowy przeciw Link4 za reklamy z 2008 r.

22 lipca 2010

GetResponse integruje maila z obrazem

Platforma e-mailmarketingowa GetResponse wprowadza zintegrowaną usługę wideo e-mail marketingu.

22 lipca 2010

Play dostępny w mPunktach

P4 poszerza sieć sprzedaży - oferta sieci komórkowej Play dostępna jest w salonach mPunktu.

22 lipca 2010

Katarzyna Meller będzie rzecznikiem Plusa

Siostra redaktora naczelnego "Playboya" będzie nowym rzecznikiem Polkomtela, operatora sieci komórkowej Plus.

23 lipca 2010

Maciej Dziewolski w zespole Brand Avenue

W spółce ma być odpowiedzialny za rozwój systemów nośników reklamy wielkoformatowej.

23 lipca 2010

Sare zmienia układ właścicielski

Agencja e-mail marketingu ma nowego udziałowca. Awans Łukasza Rzewuskiego.

23 lipca 2010

Agora może kupić Heliosa, a Electro World zmieni właściciela

UOKiK wydał zgody na zmiany właścicielskie sieci kin i sieci elektromarketów.

23 lipca 2010

At Media chce dotrzeć do marketerów

At Media przekonuje do skuteczności kampanii reklamowych prowadzonych w kanałach tematycznych.

23 lipca 2010

Urszula Biegańska awansowała w strukturach międzynarodowych P&G

Na nowym stanowisku zajmie się marką Lenor m.in. na rynku rosyjskim.

23 lipca 2010

Katarzyna Jóźwik dyrektorem marketingu Providenta

Menedżerka z doświadczeniem w działaniach marketingowych dotyczących kredytów konsumenckich będzie odpowiadała za marketing firmy pożyczkowej.

23 lipca 2010

Locomotiva przygotowała imprezowe etykiety Desperadosa

Przez najbliższe dwa miesiące na rynku będzie dostępna limitowana seria piwa Desperados z trzema różnymi etykietami o imprezowym charakterze.

23 lipca 2010

Opel prowadzi przetarg reklamowy

Polski oddział General Motors na razie nic nie wie o planach własnej centrali.

23 lipca 2010

GfK wprowadza zmiany do CPC Volumetric

Narzędzie badawcze ma pozwalać określić potencjał rynkowy produktu w niemal każdej fazie jego rozwoju.

23 lipca 2010

MasterCard korzysta z reklamy w telefonach komórkowych

Organizacja płatnicza postanowiła w nietypowy sposób dotrzeć do podróżujących za granicę.