M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 sierpnia 2010

Pierwsze projekty Microsoftu w Facebooku

Gigant technologiczny promuje najnowszą przeglądarkę Internet Explorer 8.

10 sierpnia 2010

Cztery nowe kategorie w konkursie Mixx Awards

W tym roku zgłoszone projekty będą rywalizować w trzynastu kategoriach.

10 sierpnia 2010

Jelp użyje zdjęcia nadesłanego przez konsumentki

Marketer wprowadził na rynek nowy żel do prania.

10 sierpnia 2010

MRM wzmacnia zespół client service

Zespół Izabeli Walczyk, która niedawno awansowała na stanowisko account directora, został wzmocniony i powiększony.

10 sierpnia 2010

Canal Plus prowadzi projekt "3 razy 500+"

Nadawca prowadzi wizerunkową kampanię reklamową Canal Plusa autorstwa Change i MPG.

10 sierpnia 2010

BRE Bank przejął negocjacje w sprawie przejęcia Ad.netu

To od BRE Banku zależą teraz losy akwizycji sieci reklamowej Ad.net.

11 sierpnia 2010

Celebryci w kampanii Samsunga

Nowy model telefonu Samsung Wave promują znane osoby świata show-biznesu.

11 sierpnia 2010

Nowa marka odzieży sportowej na polskim rynku

Redan wprowadza do swojej oferty odzież sportową.

11 sierpnia 2010

Podobieństwo niezamierzone

Podobieństwo spotu Signala do Mentosa jest przypadkowe - twierdzi Unilever.

11 sierpnia 2010

Tesco w megaformacie

Największy operator hipermarketów w Polsce testuje nowy wielki format sklepu - Tesco Extra.

11 sierpnia 2010

P&G przedłuża współpracę ze 180° PR

Agencja PR-owa na kolejny rok przedłużyła kontrakt dotyczący obsługi marki Max Factor.

11 sierpnia 2010

TVN stawia na sprawdzone formaty

Seria filmów fabularnych i dwa nowe reality show to jedyne nowości programowe TVN tej jesieni.

11 sierpnia 2010

"Cars" już promuje się w Facebooku

Nowy tytuł motoryzacyjny jeszcze przed debiutem uruchomił stronę w Facebooku.

11 sierpnia 2010

Polsat stawia na rozrywkę

Podobnie jak TVN także Polsat w jesiennej ramówce stawia na nowości w rozrywce.

11 sierpnia 2010

Ogłoszenia rekrutacyjne we "Wprost" głównie dla menedżerów

Uruchamiając nową ofertę reklamową, wydawca liczy na klientów szukających kadry menedżerskiej.

11 sierpnia 2010

Konsumenci proszą Google

Użytkownicy smartfonów z systemem Android wysłali petycję o udostępnienie pełnej wersji Android Market.

11 sierpnia 2010

Reklama Playa z bezdomnym psem nieetyczna

Rada Reklamy uznała, że P4 naruszyło środowiskową samoregulację. Oddaliła natomiast skargi na reklamy Unilevera i McDonald's.

11 sierpnia 2010

Dział PR w Don't Worry

Agencja eventowa tworzy dział public relations.

12 sierpnia 2010

Marketing szeptany wspiera serię Znaku

VanguardPR przygotuje internetową promocję dla nowego klienta - wydawnictwa Znak. W ramach projektu zastosuje autorskie narzędzie.

12 sierpnia 2010

City inwestuje w wielki format

Oprócz sieci nośników LED spółka rozwija sieć wielkoformatową.

12 sierpnia 2010

Garnier rozbudowuje męską kategorię

Po debiucie w segmencie dezodorantów teraz Garnier wprowadza kosmetyki do pielęgnacji i stylizacji włosów dla mężczyzn.

12 sierpnia 2010

Nowa kierownik sprzedaży regionalnej w Polsat Media

Katarzyna Bałdo-Bożek kierownikiem ds. sprzedaży bezpośredniej i regionalnej biura reklamy Polsat Media.

12 sierpnia 2010

Topyła dyrektorem w lubelskim BR Polskapresse

Lubelska filia biura reklamy wydawcy "Polski" ma nowego szefa.

12 sierpnia 2010

Opóźniony start Wyborowej

Globalna kampania słynnej polskiej marki wódki odbędzie się kilka miesięcy później.

12 sierpnia 2010

Polak w globalnych strukturach P&G

Menedżer z polskiego oddziału Procter & Gamble awansował do biura w Bostonie.

12 sierpnia 2010

Unilever edukuje i promuje Domestosa

Marketer wspiera żel usuwający kamień, powołując się na groźne bakterie.

12 sierpnia 2010

Liberty promuje polisy w internecie

Firma ubezpieczeniowa zachęca do kupowania polis OC przez internet i telefon.

12 sierpnia 2010

Ciszewski w marketingu Sanitec Koło

Kierownik komunikacji marketingowej pokieruje działaniami internetowymi firmy w regionie.

12 sierpnia 2010

Na kawę 26 złotych

Polacy coraz częściej odwiedzają kawiarnie, zwłaszcza sieciowe - wynika z badań "Cafe Monitor" firmy ARC.

12 sierpnia 2010

Rexona chwali się wzrostem udziałów

Wyniki badań Nielsena pokazują, że marka poprawiła wynik o 0,7 punktu procentowego. To najpewniej zasługa kampanii "Jak jej to powiedzieć".

13 sierpnia 2010

Jan Mosiejczuk rozstał się z Very Advertising

Z agencji reklamowej Very Advertising odszedł jeden ze współwłaścicieli, pełniący jednocześnie funkcję dyrektora strategicznego.

13 sierpnia 2010

Zysk Agory wyniósł 41,9 mln zł

Giełdowa spółka mimo mniejszych przychodów ponownie odnotowuje wzrost wyniku netto. Tym razem w pierwszym półroczu br.

13 sierpnia 2010

Lewis Hamilton reklamuje buty Reebok

Reebok zaplanował kampanię reklamową promującą najnowszy model butów do biegania ZigTech.

13 sierpnia 2010

PZL rozpoczyna współpracę z Grupą Żywiec

Agencja reklamowa PZL będzie prawdopodobnie pracować dla marki piwa Tatra, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

13 sierpnia 2010

Ambra przeprowadzi rebranding sieci detalicznej

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami do końca roku powstanie spójna sieć sklepów detalicznych sygnowanych przez Centrum Wina.

13 sierpnia 2010

Harnaś Mocne zmieniony przez Mamastudio

Nowe opakowanie piwa odwołuje się do tradycyjnych gustów konsumenta.

13 sierpnia 2010

Prezes Telecom Media odchodzi

Sławomir Szymański po sześciu latach kierowania spółką mobile marketingu rezygnuje.

13 sierpnia 2010

Przychody reklamowe TVN wzrosły o 9 proc.

TVN ocenia, że jego wpływy reklamowe rosły szybciej niż średnio rynek telewizyjny. Przychody całej grupy zwiększyły się o 13 proc. w II kwartale br.

13 sierpnia 2010

Wrigley bez dyrektora marketingu

Były dyr. marketingu producenta gum odpowiada za innowacje w browarze.

13 sierpnia 2010

Kreatywni Leo Burnett z całego świata w Polsce

W poniedziałek w Warszawie rozpoczyna się tygodniowe spotkanie szefów kreacji sieci agencji reklamowych Leo Burnett z całego świata.

13 sierpnia 2010

Marcin Klimczak koordynuje projekty specjalne MediaComu

Po rebranding Magic Moments Marcin Klimczak przejmuje opiekę nad niestandardowymi projektami MediaComu.

13 sierpnia 2010

Zuzanna Napiórkowska w marketingu Polpharmy

Zajmie się zarządzaniem markami w dziale marketingu Rx.

16 sierpnia 2010

Rafał Kochański brand managerem Olay

W zespole marketingu nastąpiła zmiana szefa marki kosmetycznej.

16 sierpnia 2010

Z PZ Cussons do Hoop Polska

Magdalena Brzózka zajmie się zarządzaniem kategorią wody.

16 sierpnia 2010

Radosław Lewandowski odpowiada za marketing 5 Stars

Firma zajmująca się projektami incentive inwestuje we wsparcie sprzedaży.

16 sierpnia 2010

13th Street zastąpi markę Hallmark

Nowy kanał telewizyjny ma łączyć w ramówce najbardziej popularne seriale Hallmarka oraz nowe produkcje.

16 sierpnia 2010

Carte d'Or tworzy sieć

Marka lodów premium Unilevera będzie miała własną sieć kawiarni.

16 sierpnia 2010

Fablo debiutuje na rynku e-commerce

Firma chce wprowadzić narzędzia, które lepiej rozumieją intencje internautów.

16 sierpnia 2010

Wirtualna Hostessa redukuje koszty

Agencja Gemini Nova wdrożyła nowe narzędzie do animacji w miejscu sprzedaży.

16 sierpnia 2010

At Max mocny latem

W lipcu br. pakiet At Mediów dał się wyprzedzić tylko TVP1.