M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

31 sierpnia 2010

Deichmann i e-commerce

Sieć sklepów z butami planuje uruchomienie sprzedaży przez internet.

31 sierpnia 2010

Upside pozyskał kreatywnych z Gruppy66 Ogilvy

Paweł Stankiewicz i Robert Wasilczuk zostali dyrektorami kreatywnymi oraz partnerami biznesowymi w agencji reklamowej Upside, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

31 sierpnia 2010

Michał Banaszewski w FireFly Group

W agencji zaczyna pracę nowy account director.

31 sierpnia 2010

4fun.tv gotowa na jesień

Nowe twarze, nowe programy w muzycznej stacji. Jarosław Burdek dyr. muzycznym.

1 września 2010

Nowi szefowie anten w Radiu Plus

Zmiany personalne związane są z odejściem z sieci Mateusza Pejasa.

1 września 2010

Mediacore wzmacnia dział sprzedaży

Firma specjalizująca się w rozwiązaniach OOH rozbudowuje zespół.

1 września 2010

Metsa Tissue wspiera sprzedaż edycji Amore Mola

Za obsługę projektu odpowiada agencja reklamowa A Linea.

1 września 2010

IRR kontynuuje współpracę z Wosaną SA

Rusza kampania reklamowa wody dla niemowląt Mama i Ja.

1 września 2010

Piotr Ochocki w agencji Biuro Podróży Reklamy

Agencja utworzyła w strukturze stanowisko creative managera.

1 września 2010

TMG wyodrębnia dział marketingu dziecięcego

Target Mini to nowa agencja powstała w ramach grupy specjalizująca się w marketingu dziecięcym.

1 września 2010

Sephora promuje kosmetyki marki własnej

Sieć perfumeryjna wraca do telewizji z kampanią reklamową dwóch najważniejszych kategorii dla swojej marki.

1 września 2010

Polsat promuje mocne pozycje ramówki

Nadawca ruszył z kampanią reklamową wybranych programów z jesiennej ramówki.

1 września 2010

Aleksander Czepelewski przestał kierować marketingiem Danone na Słowacji

Po czterech latach wraca do Polski, żeby zająć się trade marketingiem.

1 września 2010

At Media poszerza ofertę wideo w internecie o MTV

Reklamy wideo będą teraz dostępne na stronach należących do MTV.

1 września 2010

PKT reklamują swój serwis e-commerce

Firma yellow pages zachęca internautów do zakupów online w swojej Alei Handlowej.

1 września 2010

Nestle rozszerza markę Winiary

Oferta Pomysłu na... zostanie wzbogacona o nowe dania.

1 września 2010

Ekspertki Streetcomu rekomendują Smako-Łyka

Grupa 2,5 tys. kobiet z całej Polski otrzymała 45 tys. litrów Smako-Łyka w czterech smakach. Streetcom Polska prowadzi kampanię marketingu rekomendacji dla firmy Żywiec Zdrój SA.

1 września 2010

Click5 rozwija się w stronę full service

Wielokrotnie nagradzana agencja interaktywna zmieni nazwę i pozycjonowanie.

1 września 2010

Pizza Hut stawia na casual dining

Należąca do AmRest sieć rozpoczęła promocję makaronów, która buduje pozycjonowanie marki jako casual dining.

1 września 2010

Stock Polska relaunchuje markę wódki Żubr

Marketer chce prawdopodobnie uprzedzić ruch konkurencji.

1 września 2010

Sobieski chwali się sukcesem wódki Krupnik i liczy na więcej

W ciągu pięciu miesięcy jej sprzedaż wzrosła pięciokrotnie, a udziały rynkowe skoczyły z 0,4 do 3,3 proc.

2 września 2010

Hochland bez dyr. marketingu

Andrzej Rogowski przestał zarządzać działaniami marketingowymi firmy.

2 września 2010

Interia w zgodzie z regulacjami reklamowymi IAB

Portal jako kolejny w polskim internecie wprowadził nowe standardy ekspozycji formatów reklamowych.

2 września 2010

Planete chce przyciągnąć młodszego widza

Kanał z filmami dokumentalnymi ruszył z kampanią reklamową i konkursem radiowym promującym programy atrakcyjne dla młodszego widza.

2 września 2010

Liberty Direct znów bez agencji

Kreację reklam ubezpieczyciel ponownie przygotował samodzielnie.

2 września 2010

Jajo BOŚ w podróży

Bank startuje z kampanią reklamową Konta bez Kantów, przygotowaną przez Brasil.

2 września 2010

De Dietrich stawia na luksusowe AGD

Marketer koncentruje się na działaniach, które mają doprowadzić do wzrostu wskaźników rozpoznawalności marki na polskim rynku.

2 września 2010

Polsat wchodzi na konkurencyjną Cyfrę Plus

Kanały Polsatu będą dostępne w ofercie platformy cyfrowej Canal Plus Cyfrowy.

2 września 2010

Radio Zet celuje w nowy target, chce zmienić wizerunek

Nadawca wprowadza zmiany, nie rezygnując z dotychczasowego formatu muzycznego.

2 września 2010

Velux promuje w reklamach niższe ceny

Projekt komunikacyjny jest obsługiwany przez Fruits & Friends i Maxusa.

2 września 2010

Ewa Lampart pokieruje "SE"; zmiany w zarządzie Muratora

Wieloletni menedżer "Faktu" będzie teraz zarządzał konkurencyjnym "Super Expressem". Zmieniają się kompetencje członków zarządu wydawnictwa.

2 września 2010

Maciej Szczechura nie jest już wiceprezesem ds. marketingu Eurobanku

Bank nie mianował jeszcze jego następcy, który ma zostać wybrany w ciągu najbliższych tygodni.

2 września 2010

Tomasz Wiaderek zajmie się PR w Artegence

W strukturze agencji objął stanowisko brand evangelist.

2 września 2010

Piotr Badowski może zostać szefem McCann Worldgroup

Prawdopodobnie od października br. Piotr Badowski obejmie stanowisko prezesa McCann Erickson Polska i szefa McCann Worldgroup.

2 września 2010

Dotychczasowy szef marketingu został prezesem Philip Morris

Aleksander Grzesiak awansował w strukturach firmy. Dotychczasowy prezes wyjechał do Madrytu.

2 września 2010

Springer uruchamia pierwszy e-sklep pod marką pisma

Magazyn komputerowy "Komputer Świat" firmuje swoim brandem sklep internetowy.

2 września 2010

Dariusz Drewnicki ma odpowiadać za marketing AmRestu

Następca Zoltana Lukaca rozpocznie pracę w październiku br.

2 września 2010

Interia współpracuje z Monsterem

Portal internetowy umożliwi dostęp do ofert pracy jednego z największych serwisów z ofertami pracy.

2 września 2010

CAM Media osiągnął przychód prawie 26 mln zł

Grupa CAM Media po pierwszych sześciu miesiącach br. odnotowała 0,7 mln zł zysku. Rok temu miała prawie 1,5 mln zł straty.

2 września 2010

SMB chce ograniczyć agresję promocji SMS-owych

Grupa interaktywna działająca w ramach Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego rozważa możliwość wprowadzenia kodeksu regulującego promocje SMS-owe.

2 września 2010

TVP i PR tworzą agencję informacyjną

Projekt jest na razie na bardzo wstępnym etapie.

3 września 2010

Aleksandra Kossowska z At Mediów inwestuje we własną agencję

Były szef komunikacji At Mediów zakłada agencję reklamową ze studiem fotograficznym.

3 września 2010

Wirtualna Polska promuje pocztę w "dresiku"

Dowcip językowy to główny koncept agencji reklamowej 303 wykorzystany w kampanii reklamowej portalu.

3 września 2010

Polskapresse kupuje pakiet akcji w Gruper.pl

Wydawca "Polski" inwestuje w internetową platformę zakupów grupowych.

3 września 2010

Maja Włoszczowska w butach CCC

Wicemistrzyni olimpijska w kolarstwie górskim została bohaterką kampanii reklamowej popularnej marki butów.

3 września 2010

US Pharmacia rusza ze wsparciem Ibupromu

Za kreację reklam Ibupromu Zatoki i Ibupromu SprintCaps odpowiada Opus B.

3 września 2010

Katarzyna Cichopek w reklamach Head & Shoulders

Gwiazda serialu "M jak miłość" i współprowadząca program "Jak oni śpiewają" będzie promowała szampony Head & Shoulders.

3 września 2010

Julian Kozankiewicz w zarządzie jPalio odpowiada za strategię i komunikację

Menedżer do niedawna zarządzający spółką EMLab SA zajmie się zarządzaniem firmą technologiczną.

3 września 2010

Motorola wprowadzi na rynek nowy smartfon Defy

Debiut rynkowy nowego produktu marketer zaplanował na IV kwartał br.

3 września 2010

"Puls Biznesu" wykorzystuje czytelników w reklamie

Wydawca chce wzmocnić swój wizerunek w grupach docelowych, które reprezentują czytelnicy.