M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 września 2010

PKP kończy współpracę z Clear Channel

Przewoźnik nie chce już nośników tej firmy na dworcach kolejowych.

3 września 2010

Łukasz Kaszuba zajmie się marką Jacobs Cronat Gold

Zmiana brand managera w Kraft Foods.

3 września 2010

Aneta Gasińska odchodzi z Momentum

Z firmą rozstaje się senior account manager z prawie 10-letnim doświadczeniem.

3 września 2010

Wzmocnienia w Supermedia Interactive

Weronika Sobolak dołączyła do działu client service Supermedia Interactive jako nowy account manager.

3 września 2010

Z ZOG-a do Equinoksa

Szczepan Okła został account directorem w domu mediowym Equinox.

3 września 2010

Gruppa66 Ogilvy nagrodzona w konkursie Sorrella

Konkurs kreatywny organizowany przez WPP Group przyniósł brąz polskiej agencji.

3 września 2010

Renata Paczkowska-Kostrzewska w Media Expressie

Do utworzonej niedawno w grupie ZPR agencji dołączył nowy menedżer.

3 września 2010

Większa strategia w Change

Artur Sikorski z Euro RSCG i Krzysztof Dworzyński z PZL dołączyli do zespołu agencji.

3 września 2010

SpongeBob zadba o dzieciaki

"Bezpieczna droga z radami SpongeBoba" to akcja, której pomysł powstał w agencji reklamowej Change Integrated.

3 września 2010

Sodexo chce pomóc budować lojalność

Marketer prowadzi działania reklamowe, które mają podkreślić kompleksowość oferowanych rozwiązań motywacyjnych.

6 września 2010

Karasińska przeszła z Chello do MTV

W międzynarodowych strukturach MTV powstało nowe stanowisko dyrektora trade marketingu.

6 września 2010

Uma Thurman w kampanii Giulietty

Aktorka występuje w reklamach promujących nową Alfę Romeo.

6 września 2010

Wielki sampling Fairy

Mieszkańcy ponad stu miejscowości będą mogli wymienić butelkę po płynie do zmywania naczyń Fairy na nowe opakowanie.

6 września 2010

Podravka wchodzi w segment makaronów

Firma chce konkurować m.in. z Lubellą o rynek wart ponad 816 mln zł.

6 września 2010

Reklamy w sieci irytują większość internautów

Bardziej niż reklamie online internauci ufają znajomym i opiniom na forach.

6 września 2010

Kariera powyżej 45. roku życia

Startuje druga odsłona kampanii Wojewódzkiego Urzędu Pracy w Łodzi.

6 września 2010

“Szkolenia - to się opłaca"

Polska Agencja Rozwoju Przedsiębiorczości w kolejnej odsłonie kampanii.

6 września 2010

Very Advertising szuka szefa kreacji

Współpraca z Johanem H. Ohlsonem została zakończona.

6 września 2010

MPG współpracuje z Religia TV

W ciągu najbliższych tygodni ruszy kampania reklamowa jesiennej ramówki stacji.

6 września 2010

Co Discovery Channel pokaże jesienią

Discovery będzie promować ramówkę flagowego kanału.

6 września 2010

Radio Plus z nową ramówką i polityką reklamową

Od 6 września Radio Plus rusza z nowym zasięgiem i nową ramówką. W efekcie porozumienia Grupy Eurozet i Grupy Radiowej "Time" sieć będzie liczyła 21 stacji.

6 września 2010

Starbucks wraca do korzeni

Sieć w promocji pod nazwą Herritage Style nawiązuje do klimatu pierwszego lokalu marki w Seattle, który powstał w 1971 r.

6 września 2010

Mańkowski w Trader.com

Przemysław Mańkowski dyrektorem sprzedaży w Trader.com - grupie należącej do Agory SA.

6 września 2010

Startuje kampania wizerunkowa Cyfry +

Change Integrated autorem nowej platformy komunikacyjnej Cyfry +.

6 września 2010

Unilever wspiera Sagę misiami

Marketer realizuje 10. edycję promocji marki Saga z misiami ukrytymi w opakowaniach.

6 września 2010

Eurobank wraca do pożyczek

W najnowszej kampanii reklamowej bank będzie promował pożyczki gotówkowe.

6 września 2010

Mistrz ortografii copywriterem

Adam Borczyński w El Padre.

6 września 2010

Kraft Foods Polska poszerza markę Milka

Kampania outdoorowa wspiera debiut Milka ChocoJaffa.

6 września 2010

Z MNI do MobileFormats

Ewa Tenczyńska dołączyła do zespołu firmy zajmującej się mobile marketingiem.

6 września 2010

Crazy Mouse dla Top Secret

Odzieżowa marka Redanu w jesiennej kampanii.

6 września 2010

Andrzej Krok i Michał Łukawski wśród menedżerów Tribal DDB

Nowi menedżerowie odpowiadają m.in. za ofertę usług w mediach społecznościowych oraz budowę oferty szkoleniowej.

6 września 2010

Mather i SoHo zatrudniają w client service

Nowe osoby pojawiły się w dziale obsługi klienta agencji reklamowych Mather Communications i SoHo Square.

6 września 2010

Według Clear Channel informacje PKP są nieprawdziwe

Firma OOH zajęła stanowisko w sprawie zakończenia współpracy z PKP.

7 września 2010

Koniec z Głodomorrą

Chipita Polska wspiera kampanią sprzedaż 7Days.

7 września 2010

38PR z Da Grasso

Sieć ponad 200 pizzerii i restauracji będzie miała wsparcie PR.

7 września 2010

Kaszpirowski znów na wizji

Netia powraca z udaną kampanią reklamową i Tomaszem Kotem w roli hipnotyzera, zapewniając, że tym razem podoła...

7 września 2010

Poznań reklamuje się... trawą

"POZnań* Miasto Know How" - ruszyła kolejna odsłona kampanii dla tego miasta. Kampania jest multimedialna, ponadto trwają działania promujące koncert Stinga otwierający rozbudowany stadion.

7 września 2010

Era współorganizuje pierwszy w Polsce koncert Katy Perry

Piosenkarka będąca twarzą Deutsche Telekom i T-Mobile wystąpi w Polsce na zaproszenie Ery.

7 września 2010

Katarzyna Krzywicka-Zdunek wraca do IQS

Jako business unit manager będzie kierowała zespołem jakościowym, odpowiadając za rozwijanie współpracy z obecnymi i nowymi klientami oraz współtworzenie narzędzi badawczych.

7 września 2010

Artur Więckowski przechodzi z Link4 do Pkt.pl

Dotychczasowy dyr. marki i komunikacji firmy ubezpieczeniowej Link4 przechodzi do wydawcy yellow pages Pkt.pl Polskie Książki Telefoniczne.

7 września 2010

MEC wprowadza nowe zasady budowania komunikacji

W ramach strategii active engagement dom mediowy wprowadza zasady, które mają wyznaczać sposób budowania komunikacji z konsumentami.

7 września 2010

Ubezpieczenia szyte na miarę

W nowej kampanii Link4 przekonuje, że ma ofertę na miarę oczekiwań i potrzeb klientów.

7 września 2010

Jacobs w wariancie espresso

Marketer poszerza ofertę marki kawy o nowy wariant.

7 września 2010

Cumulus autorem kampanii NPlay

Na Lubelszczyźnie rusza nowa telewizja cyfrowa NPlay. Jej kampanię przygotowała agencja Cumulus.

7 września 2010

Maksymalna moc Pura

Henkel wprowadził Pur w nowej formule.

7 września 2010

Obcy na tropie oferty Simplusa

Agencja 303 autorem kosmicznej produkcji.

7 września 2010

Bieganie między budkami z Nike

"Nike Grid" to najnowsza gra dla biegaczy w Warszawie.

7 września 2010

Franciszek Toeplitz w DDB

Saatchi & Saatchi prowadzi rekrutację do działu kreacji.

7 września 2010

Intermarche reklamuje marki własne

Sieć prowadzi działania wspierające private labels.

7 września 2010

Nowa marka Orange One

Centertel wprowadzi nową markę pre-paid Orange One.