M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

10 września 2010

Mikołaj Ciaś zmienia kompetencje w Coca-Coli

Będzie odpowiadał za strategie marek firmy związane ze zbliżającymi się Euro 2012.

10 września 2010

Stacja 4fun.tv kreuje wizerunek

Pod hasłem "Nie bawisz się, nie żyjesz" ruszy kampania reklamowa popularnej stacji muzycznej.

10 września 2010

Afilo wzmacnia dział obsługi klienta

Grzegorz Stasiuk i Roman Nuckowski dołączyli do zespołu agencji marketingu internetowego.

10 września 2010

Anna Janicka przeszła z Bauera do Edipresse

Edipresse tworzy nowe stanowisko redaktora naczelnego ds. projektów specjalnych.

10 września 2010

Kinder Maxi wspierana projektem internetowym

OS3 Multimedia przygotowała szereg aktywności sieciowych dla jednego z produktów Ferrero.

10 września 2010

Polskie Smaki stawiają na innowacje

Bakoma poszerza swoją markę o produkt będący połączeniem jogurtu i deseru mlecznego.

10 września 2010

21-latek bohaterem nowej reklamy Ery

Student zarządzania z Gdańska wystąpi w nowej kampanii reklamowej sieci komórkowej Era.

10 września 2010

Adamed zainwestował w nowe opakowania

Za nowy projekt marketingowy dla linii suplementów diety odpowiada agencja Deskartes.

10 września 2010

Kia organizuje "Big Brother" dla chomików

Firma motoryzacyjna podgląda chomiki na stronach portalu Facebook.

10 września 2010

Grzegorz Skowron-Moszkowicz startuje z nową agencją

Były dyrektor sprzedaży Point Group i menedżer działu marketingu Bolsa uruchamia agencję marketingu zintegrowanego Transparencia.

10 września 2010

Scholz & Friends inwestuje w digital i strategię

Agencja chce zmienić swoje postrzeganie na rynku. Stawia na nowe kompetencje i prowadzi rekrutację nowych pracowników.

10 września 2010

Codemedia wprowadza zmiany w zarządzie

Anna Gruszka i Marta Suchenek na nowych stanowiskach menedżerskich.

10 września 2010

Rossignol koncentruje się na public relations

Agencja !Buzz zajmie się kompleksową obsługą marki w zakresie PR.

10 września 2010

Żubrówka Czysta nowością CEDC

Nowa marka ma poprawić nadwątloną pozycję marketera na polskim rynku wódki.

10 września 2010

Adrian Foltyn przeszedł z IQS do McKinseya

W firmie konsultingowej został szefem zespołu badawczego.

10 września 2010

Pomarańczowe atrapy jako ambient PZU

Ubezpieczyciel wspiera w niestandardowy sposób sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych.

10 września 2010

"Waseet" prowadzi projekt "Łap okazje!"

Equinox i Jędrzej Łaniecki przygotowali nową kampanię reklamową dla "Waseet".

10 września 2010

Wyjaśnienie: Neckermann pracuje z Value Media

Wszelkie kampanie Neckermann Polska są prowadzone za pośrednictwem domu mediowego Value Media.

10 września 2010

Rada Reklamy oddala skargi na Żywca i Agros Novą

Zespół orzekający zastanawiał się, czy reklama piwa ma coś wspólnego z "przezwyciężaniem problemów życiowych". W przypadku reklamy soku Karotka chodziło o "kontrowersyjny" brak cukru.

10 września 2010

Anna Robotycka będzie zarządzać FaceAddicted

Anna Robotycka została partnerem zarządzającym w FaceAddicted, agencji innowacji i interakcji, oraz objęła stanowisko szefa komunikacji holdingu BrandAddicted.

10 września 2010

Swiift dla Zażartego Cheesburgera

Agencja przygotowała opakowania dla nowego produktu Cheetos Irokez.

10 września 2010

Danuta Dobrzyńska w zespole Agencji Informacyjnej

Została pełnomocnikiem ds. współpracy z Polskim Radiem w ramach struktur Agencji Informacyjnej.

13 września 2010

Henkel wprowadza nowy produkt do włosów

Marketer chce konsumentom zaproponować innowację produktową - farby w formie pianki.

13 września 2010

Axel Springer wprowadza tygodnik o serialach

"Nasze Seriale" to najnowszy magazyn w portfolio wydawnictwa.

13 września 2010

TLC pierwszym kanałem Discovery kierowanym głównie do kobiet

Nowy kanał zastąpi Discovery Travel & Living. To zdecydowane otwarcie na kobiecą widownię. W przyszłym roku mają pojawić się w niej polskie produkcje.

13 września 2010

Cyfra+ i jej "4,5 tys. goli na sezon" [WIDEO]

Nadawca wspiera kampanię wizerunkową nowym spotem, który ma podkreślać jego przewagi konkurencyjne.

13 września 2010

"Newsweek" chce być pierwszym z aplikacją na iPada

W październiku br. Springer uruchomi mobilną wersję tygodnika, którą będzie można czytać w iPadzie.

13 września 2010

Według NAM w kinach jest coraz więcej widzów

W miesiącach letnich firma odnotowała rekord frekwencji w obsługiwanych przez siebie kinach.

13 września 2010

Publicis uczy reklamy na UW

Trwa rekrutacja słuchaczy do V edycji studiów podyplomowych prowadzonych pod auspicjami Publicisu i Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.

13 września 2010

"Czas na Polki" - nowy projekt badawczy

Firma badawcza 4P oraz firma Practica Market Conversations ruszają z nowym cyklicznym badaniem, które jest poświęcone wyłącznie kobietom.

13 września 2010

Adam Kellermann awansował w Coca-Cola HBC

Dotychczasowy trade marketing manager teraz odpowiada za rozwój poszczególnych kategorii produktowych firmy.

13 września 2010

Monika Zatorska szefem komunikacji At Media

Po odejściu Aleksandry Kossowskiej nowym szefem komunikacji At Mediów została Monika Zatorska.

13 września 2010

Sól Emska odmieniona wróciła na rynek

Polski Lek odnowił opakowanie produktu i planuje jego wsparcie komunikacyjne.

13 września 2010

Knorr inwestuje w innowacje produktowe

Unilever stawia na nowości Knorra w ofercie Fix Danie na dziś.

13 września 2010

Internauci na okładce najnowszego katalogu IKEA

Sieć zaangażowała blogerów do promocji najnowszej oferty i przygotowała dla nich specjalne wersje katalogu.

13 września 2010

GPD pracuje dla Dębowego

Agencja jest autorem najnowszej kampanii odświeżającej wizerunek marki Dębowe Mocne.

13 września 2010

MediaOn zmienia identyfikację i zatrudnia

Dom mediowy zapowiada rekrutację i inwestycje w badania mediowe.

13 września 2010

Media Markt i Saturn wprowadzą marki własne

Produkty pod markami ok i Koenic pojawią się jeszcze w tym, a pod markami Peaq i Isy - w przyszłym roku.

13 września 2010

Cif gwarantuje satysfakcję

Unilever prowadzi promocję nowego produktu "satysfakcja lub zwrot pieniędzy".

13 września 2010

Dynamiczmy chatbot elementem kampanii WP

Animowana postać wirtualnego asystenta promuje nowe usługi portalu.

13 września 2010

Prokop i Wellman wspierają fundusze UE [WIDEO]

MRR promuje efekty działania funduszy europejskich w Polsce.

13 września 2010

Armand Ziemiński strategiem w PZL

Nowy strateg zastąpił Krzysztofa Dworzyńskiego w zespole PZL Nawigacja.

13 września 2010

Finicotin radzi "Przestań rzucać palenie"

Change Integrated przygotowało kampanię reklamową dla jednej z marek Polskiego Leku.

14 września 2010

Jacek Borkowski w reklamach ArthroStop

Walmark będzie wspierał sprzedaż suplementu diety wspomagającego układ ruchowy i stawy.

14 września 2010

Wiedeń szuka Polaków, którzy lubią wino i ciekawy design

Austria.info buduje wizerunek Wiednia wśród Polaków, w akcji realizowanej przez IDM Media Team i Afilo.

14 września 2010

Paweł Wilczak zachęca do konkursu chipsów

Aktor namawia konsumentów, aby wymyślili nowy smak chipsów.

14 września 2010

4Fun chce wejść na giełdę

Nadawca szykuje się do wejścia na giełdę oraz debiutu na rynku rumuńskim.

14 września 2010

Fox Life szuka twarzy do kampanii "Magii kłamstwa"

Nadawca wykorzysta w reklamach zdjęcia swoich widzów.

14 września 2010

Orange wchodzi na rynek z nowymi ofertami

Operator będzie reklamował nową ofertę pre-paid oraz mobilnego internetu

14 września 2010

Kasia Kowalska reklamuje hipoteki Banku Millennium

Bank zaangażował do reklam kolejną gwiazdę muzyki pop.