Mikołaj Ciaś zmienia kompetencje w Coca-Coli
Będzie odpowiadał za strategie marek firmy związane ze zbliżającymi się Euro 2012.
Będzie odpowiadał za strategie marek firmy związane ze zbliżającymi się Euro 2012.
Pod hasłem "Nie bawisz się, nie żyjesz" ruszy kampania reklamowa popularnej stacji muzycznej.
Grzegorz Stasiuk i Roman Nuckowski dołączyli do zespołu agencji marketingu internetowego.
Edipresse tworzy nowe stanowisko redaktora naczelnego ds. projektów specjalnych.
OS3 Multimedia przygotowała szereg aktywności sieciowych dla jednego z produktów Ferrero.
Bakoma poszerza swoją markę o produkt będący połączeniem jogurtu i deseru mlecznego.
Student zarządzania z Gdańska wystąpi w nowej kampanii reklamowej sieci komórkowej Era.
Za nowy projekt marketingowy dla linii suplementów diety odpowiada agencja Deskartes.
Firma motoryzacyjna podgląda chomiki na stronach portalu Facebook.
Były dyrektor sprzedaży Point Group i menedżer działu marketingu Bolsa uruchamia agencję marketingu zintegrowanego Transparencia.
Agencja chce zmienić swoje postrzeganie na rynku. Stawia na nowe kompetencje i prowadzi rekrutację nowych pracowników.
Anna Gruszka i Marta Suchenek na nowych stanowiskach menedżerskich.
Agencja !Buzz zajmie się kompleksową obsługą marki w zakresie PR.
Nowa marka ma poprawić nadwątloną pozycję marketera na polskim rynku wódki.
W firmie konsultingowej został szefem zespołu badawczego.
Ubezpieczyciel wspiera w niestandardowy sposób sprzedaż ubezpieczeń komunikacyjnych.
Equinox i Jędrzej Łaniecki przygotowali nową kampanię reklamową dla "Waseet".
Wszelkie kampanie Neckermann Polska są prowadzone za pośrednictwem domu mediowego Value Media.
Zespół orzekający zastanawiał się, czy reklama piwa ma coś wspólnego z "przezwyciężaniem problemów życiowych". W przypadku reklamy soku Karotka chodziło o "kontrowersyjny" brak cukru.
Anna Robotycka została partnerem zarządzającym w FaceAddicted, agencji innowacji i interakcji, oraz objęła stanowisko szefa komunikacji holdingu BrandAddicted.
Agencja przygotowała opakowania dla nowego produktu Cheetos Irokez.
Została pełnomocnikiem ds. współpracy z Polskim Radiem w ramach struktur Agencji Informacyjnej.
Marketer chce konsumentom zaproponować innowację produktową - farby w formie pianki.
"Nasze Seriale" to najnowszy magazyn w portfolio wydawnictwa.
Nowy kanał zastąpi Discovery Travel & Living. To zdecydowane otwarcie na kobiecą widownię. W przyszłym roku mają pojawić się w niej polskie produkcje.
Nadawca wspiera kampanię wizerunkową nowym spotem, który ma podkreślać jego przewagi konkurencyjne.
W październiku br. Springer uruchomi mobilną wersję tygodnika, którą będzie można czytać w iPadzie.
W miesiącach letnich firma odnotowała rekord frekwencji w obsługiwanych przez siebie kinach.
Trwa rekrutacja słuchaczy do V edycji studiów podyplomowych prowadzonych pod auspicjami Publicisu i Wydziału Psychologii Uniwersytetu Warszawskiego.
Firma badawcza 4P oraz firma Practica Market Conversations ruszają z nowym cyklicznym badaniem, które jest poświęcone wyłącznie kobietom.
Dotychczasowy trade marketing manager teraz odpowiada za rozwój poszczególnych kategorii produktowych firmy.
Po odejściu Aleksandry Kossowskiej nowym szefem komunikacji At Mediów została Monika Zatorska.
Polski Lek odnowił opakowanie produktu i planuje jego wsparcie komunikacyjne.
Unilever stawia na nowości Knorra w ofercie Fix Danie na dziś.
Sieć zaangażowała blogerów do promocji najnowszej oferty i przygotowała dla nich specjalne wersje katalogu.
Agencja jest autorem najnowszej kampanii odświeżającej wizerunek marki Dębowe Mocne.
Dom mediowy zapowiada rekrutację i inwestycje w badania mediowe.
Produkty pod markami ok i Koenic pojawią się jeszcze w tym, a pod markami Peaq i Isy - w przyszłym roku.
Unilever prowadzi promocję nowego produktu "satysfakcja lub zwrot pieniędzy".
Animowana postać wirtualnego asystenta promuje nowe usługi portalu.
MRR promuje efekty działania funduszy europejskich w Polsce.
Nowy strateg zastąpił Krzysztofa Dworzyńskiego w zespole PZL Nawigacja.
Change Integrated przygotowało kampanię reklamową dla jednej z marek Polskiego Leku.
Walmark będzie wspierał sprzedaż suplementu diety wspomagającego układ ruchowy i stawy.
Austria.info buduje wizerunek Wiednia wśród Polaków, w akcji realizowanej przez IDM Media Team i Afilo.
Aktor namawia konsumentów, aby wymyślili nowy smak chipsów.
Nadawca szykuje się do wejścia na giełdę oraz debiutu na rynku rumuńskim.
Nadawca wykorzysta w reklamach zdjęcia swoich widzów.
Operator będzie reklamował nową ofertę pre-paid oraz mobilnego internetu
Bank zaangażował do reklam kolejną gwiazdę muzyki pop.