M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

14 września 2010

Eska płaci rachunki

Sieć stacji radiowych prowadzi kampanię reklamową kolejnej edycji akcji promocyjnej.

14 września 2010

"Dlaczego" będzie bezpłatne i bazą dla pakietu Student

Platforma Mediowa "Point Group" wprowadza nową platformę komunikacji ze studentami. Jej elementami są magazyny, telewizja, internet oraz kolporterzy.

14 września 2010

Radio Zet inwestuje w zmianę wizerunku

Nadawca chce za pomocą kampanii reklamowej zmienić pozycjonowanie i postrzeganie marki.

14 września 2010

Nie wiadomo, czy marka BZ WBK zostanie zachowana

Nie milkną komentarze po decyzji sprzedaży BZ WBK hiszpańskiemu Santanderowi. Na razie polski bank pracuje bez zmian.

14 września 2010

Jarosław Szczepański odchodzi z Europlant Phytopharm

Międzynarodowy dyrektor marketingu i sprzedaży firmy rezygnuje ze stanowiska.

14 września 2010

IQ Marketing bardziej 360 stopni

Agencja zmienia swoje pozycjonowanie i tworzy struktury wyspecjalizowane w ATL, BTL, online i experiential marketingu.

14 września 2010

Kominek bloguje dla Burger Kinga

Znany bloger wyjedzie do USA - ojczyzny marki Burger King.

14 września 2010

Internet Group sprzedaje za 1 zł CR Media Consulting

BRE Bank kontynuuje porządkowanie sytuacji finansowej w grupie.

14 września 2010

Cena 1,99 zł elementem pozycjonowania Harnasia

Marka ma nowe opakowanie i startuje z kampanią reklamową.

14 września 2010

N reklamuje Ligę Mistrzów

Nadawca promuje usługę, dzięki której można oglądać kilka meczów jednocześnie.

15 września 2010

Siroscan wprowadza markę J. del Pozo

Luksusowa marka perfum inspirowana bursztynem wchodzi na polski rynek.

15 września 2010

Arkadiusz Radwan strategiem w Hypermedia

Agencja tworzy nowe stanowisko w strukturach - strategy and business development directora.

15 września 2010

Multikino idzie na giełdę

Spółka zamierza pozyskać z oferty publicznej kilkadziesiąt milionów złotych i przeznaczyć je na uruchomienie nowych kin.

15 września 2010

Anna Konopka event managerem w Sound of Music

Nowy menedżer firmy wcześniej był związany z grupą Ogilvy.

15 września 2010

Wyborowa odmładza Pana Tadeusza

Marketer inwestuje w spójny wizerunek marki.

15 września 2010

Reckitt wprowadza na rynek markę Dettol

Nowe produkty w portfolio firmy sprzedawane są w aptekach. Za wsparcie ich debiutu odpowiada Euro RSCG Sensors.

15 września 2010

Operatorzy komórkowi mają problemy z portalami

Wejście na nowy portal Orange.pl było wczoraj niemożliwe, a Play wciąż nie może wynegocjować ceny za domenę Play.pl.

15 września 2010

Coty przejmuje zarządzanie marką Sally Hansen

Polski oddział Coty zajmie się marketingiem i sprzedażą kosmetyków do pielęgnacji i koloryzacji paznokci.

15 września 2010

Multimedia Polska promuje internet stacjonarny

Operator w działaniach komunikacyjnych zamierza korzystać przede wszystkim z internetu.

15 września 2010

Paweł Siwecki kieruje działem customowym w Bonnier Business

Wydawca tworzy dział dedykowany projektom z zakresu custom publishing.

15 września 2010

Rafał Bryndal redaktorem naczelnym magazynu "Bluszcz"

Magazyn ma nowego szefa, dziennikarza znanego z Radia Zet.

15 września 2010

FireFly Technology ma nowego szefa

Andrzej Hamankiewicz zastąpił Huberta Czerskiego w zespole agencji.

15 września 2010

Artur Kotowski w dziale marketingu Roche

Były szef marketingu Berlin-Chemie rozpoczął pracę w Roche.

15 września 2010

Wiadomości Onetu w nowej wersji

Portal stawia na wiadomości multimedialne.

15 września 2010

MEC i SoInteractive pracują dla Comarchu

Obie agencje planują internetowe działania spółki zajmującej się dostarczaniem rozwiązań IT.

15 września 2010

Karolina Kowalczyk w marketingu FoodCare

Odpowiada m.in. za współpracę marketera z domem mediowym.

15 września 2010

Polskie Radio ma sklep internetowy

Publiczny nadawca udostępnia odbiorcom sygnowane przez siebie wydawnictwa fonograficzne.

15 września 2010

Więcej wolności w polskim Google

Reklamodawcy mogą już kupować słowa kluczowe, które są znakami towarowymi innych firm.

15 września 2010

PiN promuje hasło "Muzyka i biznes"

Nadawca powiększył ostatnio zasięg nadawania o Kielce.

15 września 2010

DDB prowadzi projekt dla Pilsner Urquell

W najnowszej kampanii reklamowej marka skupia się na pochodzeniu i oryginalności produktu.

15 września 2010

Albedo autorem promocji Maggi

Nestle chce ożywić kategorię i odebrać konsumentów konkurencyjnym markom.

16 września 2010

Ponad 4 mln odsłon na YouTube

Viralowa kampania Gdańska popularna wśród wielbicieli filmików.

16 września 2010

TVP czeka z otwarciem sprzedaży na TVN

BRiH TVP po raz pierwszy od dawna chce zacząć sprzedaż czasu po BR TVN.

16 września 2010

Lotte będzie inwestować w Wedla

Nowy właściciel Wedla jest przygotowany na poważne inwestycje związane m.in. z wejściem w nowe kategorie.

16 września 2010

Marketing Chryslera w Fiacie

Struktury marketingowe Chryslera w Polsce przeniesiono do Fiat Auto Poland.

16 września 2010

Mazda w iPadzie

Mazda dzięki aplikacji "Newsweeka" skorzysta z komunikacji z użyciem iPada.

16 września 2010

Cichocki zastąpił Kozłowską-Walesiak w RN PBC

Przedstawiciel Charakterów wszedł na miejsce przedstawiciela AWR "Wprost" (obecnie PMPG).

16 września 2010

Coś do zrazów od Nestle

Marketer silną kampanią promuje sos do bitek wieprzowych; chce utrzymać wzrost kategorii.

16 września 2010

Różne wizje rozwoju Bonnier Business powodem odejścia prezesa

Arkadiusz Dawid, prezes Bonnier Business Polska, odchodzi z wydawnictwa.

16 września 2010

"Wysokie Obcasy Extra" przegoniły "Newsweeka"

Tygodnik Springera chciał być pierwszy z aplikacją na iPada. "Wysokie Obcasy Extra" już ją uruchomiły.

16 września 2010

Jagodzińska twarzą marki Yes

Znana polska modelka wesprze swoim wizerunkiem działania promocyjne biżuterii marki Yes.

16 września 2010

Activia zintegrowana w mediach

Young & Rubicam i Wunderman autorem zintegrowanej kampanii Danone.

16 września 2010

Projekcje Skody na Pałacu Staszica

W weekend Skoda wyświetli videomappingowe obrazy.

16 września 2010

Marketingowo-reklamowa ofensywa Raiffeisena

Raiffeisen Bank Polska celuje w klientów bankowości premium.

16 września 2010

Stopklatka.pl z grupą ARBOinteractive

Serwis filmowy dołączył do oferty sieci ARBOnetwork.

16 września 2010

Orange dla niej, dla niego i One (wideo)

Operator sieci Orange ruszył z nowymi kampaniami.

16 września 2010

Polkomtel renegocjuje umowy z call centers

Jeden z największych klientów branży zredukował liczbę współpracujących z nim firm.

16 września 2010

MS Services stawia na shopper marketing

Agencja wyodrębnia nową komórkę odpowiedzialną za usługi trade- i shoppermarketingowe.

16 września 2010

Fissler GmbH wybrał Brand Communications

Agencja zajmie się obsługą marki na polskim rynku.

16 września 2010

Małgorzata Kalicka z angielsko-polską firmą

Pictures Experience oferuje nowe narzędzie marketingowe.