M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

16 września 2010

Multikino cyfrowe

Od października Multikino rusza z całkowicie cyfrową technologią.

17 września 2010

Walkowiak odszedł z marketingu Nivei

Wieloletni menedżer rozstał się z koncernem Nivea Polska.

17 września 2010

Seriale walczą w papierze

Wydawnictwo Bauer ruszyło z kampanią reklamową pisma "Świat Seriali". Kilka dni temu zadebiutował nowy tytuł Springera "Nasze Seriale".

17 września 2010

Bauer obniża cenę trzech TV-guide'ów

Tygodniki: "Kurier TV", "Super TV", "Tele Max", będą tańsze. Rusza "Wielka krzyżówka".

17 września 2010

Małgorzata Bartoszewicz w exchange

Przesunięcie z pionu obsługi klienta do negocjacji w ramach Mindshare.

17 września 2010

Powstanie nowy zespół w ramach BRiH TVP

Powstanie dedykowany team do sprzedaży kanałów tematycznych.

17 września 2010

Paweł Fogt w zespole Koledzy Strategia & Kreacja

Znany menedżer dołączył do agencji jako konsultant ds. client service i rozwoju biznesu.

17 września 2010

Time wprowadza lokalne pakiety reklamowe

Time Warszawa, Time Kraków, Time Łódź i inne powalczą o lokalne budżety reklamowe.

17 września 2010

Zupy Winiar specjalnością zakładu

Marketer rusza z akcją "Październik miesiącem zup".

17 września 2010

RMF Classic promuje się w Poznaniu

Stacja informuje, że nadaje także w stolicy Wielkopolski.

17 września 2010

Nowi kreatywni w Momentum Worldwide

Do działu kreacji Momentum Worldwide dołączył Maciej Kmiecik jako creative group head, a Konrad Dałek objął stanowisko senior copywritera.

17 września 2010

Burger King wróci do telewizji

Marka po rozbudowie swojej sieci ruszy z kampanią reklamową ATL.

17 września 2010

Kurs na media plannera

Starcom MediaVest zajmie się edukacją mediowców w Szkole Mistrzów Reklamy.

17 września 2010

Jacek Powałka dyrektorem marketingu InPost

Były wiceprezes i dyrektor strategiczny agencji Great Open House został szefem marketingu największego konkurenta Poczty Polskiej.

17 września 2010

Liga Europejska w ofercie VoD Cyfrowego Polsatu

Kibice piłki nożnej będący abonentami Cyfrowego Polsatu będą mogli oglądać spotkania Ligi Europejskiej w usłudze wideo na żądanie.

17 września 2010

12-proc. wzrost CPP w TVN

BR TVN rozpoczyna sprzedaż na październik.

20 września 2010

Sonia Bohosiewicz wspiera wizerunkiem Bebilon

Popularna aktorka wystąpiła w kolejnej edycji projektu marketingowego Nutricii.

20 września 2010

Joanna Koroniewska ambasadorką Barbie

Kolejna gwiazda "M jak miłość" wystąpi w reklamach lalek firmy Mattel.

20 września 2010

Infor będzie sprzedawał kontent "Informatora"

Nowy tygodnik specjalistyczny chce od początku pobierać opłaty za dostęp do treści.

20 września 2010

"Manager MBA" w centrach biznesu

Wydawca magazynu chce dotrzeć do menedżerów w korporacjach i przedstawicieli wolnych zawodów.

20 września 2010

PwC odświeża wizerunek

Firma konsultingowa, obecna w Polsce od 20 lat, wprowadza nowe logo. To pierwsza tego typu zmiana od momentu rozpoczęcia działalności na naszym rynku.

20 września 2010

Marketshare z nowym senior art directorem

Do działu kreacji Marketshare dołączył Jerzy Woszczyński, obejmując stanowisko senior art directora.

20 września 2010

SAR liczy, że PTC uzna reguły

Rozpisany przetarg będzie sprawdzianem egzekwowania wewnętrznych regulacji branży reklamowej.

20 września 2010

Nieprzyzwoicie dobra Honda

Importer informuje o promocjach cenowych na modele Civic i City.

20 września 2010

Raphacholin w telewizji

Po raz pierwszy dla tej marki media planuje i kupuje Equinox.

20 września 2010

CPP w TVP w górę o 30 proc.

Cena cennikowa, jak podaje stacja, rośnie o 9 proc. w stosunku do października 2009 r.

20 września 2010

Koledzy poszerzają współpracę z Bunge

ZT Kruszwica, należąca do grupy Bunge, powierzyła agencji obsługę kolejnej marki margaryny.

20 września 2010

"My name is Hołowczyc, Krzysztof Hołowczyc"

Wkrótce ruszy nowa kampania reklamowa zegarków Atlantic.

20 września 2010

Metro Warszawskie do 2013 r. w rękach AMS i Stroera

Metro przedłużyło umowę z dotychczasowymi operatorami reklamowymi.

20 września 2010

Telewizja N inwestuje w reklamę

Już wkrótce platforma telewizyjna należąca do ITI rozpocznie działania prosprzedażowe.

20 września 2010

Nordea Bank rusza z reklamą hipotek [WIDEO]

Tony Hyyryläinen znów reklamuje kredyty hipoteczne w Banku Nordea.

20 września 2010

Robert Jesionek dyrektorem wydawniczym w INK Communication

Nowy menedżer w firmie wcześniej był związany z IDG Poland.

20 września 2010

MBank bawi się słowami [WIDEO]

Wirtualny mBank startuje z najintensywniejszą w tym roku kampanią reklamową.

20 września 2010

"Wprost" dostępny w weekend

W nocy z soboty na niedzielę będzie można czytać e-wydania tygodnika.

20 września 2010

Doda supermarką, Wałęsa - marką klasyczną

Y&R zbadał kondycję marek gwiazd medialnych w Polsce.

20 września 2010

Change globalnym partnerem PZ Cussons

Polska agencja będzie odpowiedzialna za międzynarodowe projekty komunikacyjne marketera.

21 września 2010

Nowa Kampania Škody Yeti

Spot promuje wyposażenie modelu.

21 września 2010

Polsat ocenia wzrost CPP na 12 proc.

Biuro reklamy Polsatu otworzyło sprzedaż na październik.

21 września 2010

O praniu forsy

Bank Pocztowy ma ofertę dla tych, którzy piorą pieniądze (niekoniecznie brudne).

21 września 2010

Orange dla obrotnych

Sieć komórkowa Orange promuje ofertę dla firm.

21 września 2010

Gronowska pokieruje reklamą tytułów moto Bauera

Były menedżer "Top Geara" przechodzi do konkurencji.

21 września 2010

Patrycja Hatalska dyrektorem marketingu Vistuli

Była szefowa marketingu Royal Collection odpowiada teraz za marketing marek: Vistula, Wólczanka oraz W.Kruk.

21 września 2010

Hentosz przeszła ze Zwierciadła do Polsat Media

Po kilku latach pracy w prasie Beata Hentosz rozwija karierę w dziale reklamy w telewizji.

21 września 2010

"Przekrój" rusza z kampanią za 2 mln zł

Wydawnictwo Przekrój rozpoczyna działania reklamowe związane z relaunchem tygodnika.

21 września 2010

Lirene w niemieckim Rossmannie

Seria kosmetyków Lirene jako pierwsza polska marka pojawiła się na stałe w ofercie produktowej sieci drogerii Rossmann w Niemczech.

21 września 2010

Avon wysyła zamówienia do paczkomatów

Paczkomaty 24/7 są nowym kanałem dostawy przesyłek dla konsultantek Avonu.

21 września 2010

Total przypomina o przeglądach technicznych

Promuje oleje silnikowe Elf i Total.

21 września 2010

Axa ma złoty środek

Ubezpieczyciel rusza z kampanią o charakterze wizerunkowo-produktowym.

21 września 2010

Johnnie Walker idzie z gigantami

Największa marka whisky z wyższej półki będzie adaptować w Polsce kampanię "Walk with Giants".

21 września 2010

Kucharz Jamie Oliver w reklamie Nikona

Jamie Oliver weźmie udział w najnowszej odsłonie kampanii reklamowej "Jestem Nikon". W Polsce tylko w wydaniu online.