M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 września 2010

Wojciech Żabiński wraca do Carlsberga

Doświadczony menedżer zajmie się przygotowaniami marki do Euro 2012.

21 września 2010

Ławniczak ma nadal pełnić obowiązki prezesa TVP

Mimo braku wpisu do KRS rada nadzorcza TVP utrzymała Włodzimierza Ławniczaka na stanowisku p.o. prezesa zarządu.

22 września 2010

Multikino SA z Everest Consulting

Agencja konsultingowa ma doradzać podczas przygotowań do debiutu giełdowego.

22 września 2010

Saatchi prowadzi projekt regionalny Ariela

Polski oddział agencji reklamowej realizuje działania reklamowe dla Ariel Professional z portfolio Procter & Gamble.

22 września 2010

Alessandra Delfini nowym szefem marketingu Vichy

Michał Sacha, dotychczas zarządzający marketingiem polskiego oddziału, awansował w międzynarodowych strukturach koncernu.

22 września 2010

Dariusz Zatorski w Panteonie Sław

Dyrektor kreatywny DDB będzie uhonorowany podczas tegorocznego Golden Drum.

22 września 2010

PZ Cussons chce dotrzeć do alergików

Marketer wprowadza nową linię kosmetyków do mycia marki Luksja. Szykuje kampanię reklamową.

22 września 2010

Marcin Ramus w SMI

Nowy konsultant w SMI Interactive zajmie się m.in. strategiami i rozwojem oferty firmy.

22 września 2010

Maciej Chodorowski strategiem w Eurozecie

Nowy menedżer zajmie się analizami i planowaniem strategicznym nadawcy.

22 września 2010

Placement Suzuki w nowej produkcji TVP

Importer znów pokazuje swoje samochody w serialu telewizyjnym.

22 września 2010

Wałach odpowiada za komunikację GaduAir; Rybus odchodzi z firmy

Jarosław Rybus pracował w Gadu-Gadu od 2004 r. Nadal ma realizować dla firmy projekty na zasadzie outsourcingu.

22 września 2010

TVP współpracuje z BBelements

BBelements będzie obsługiwać serwisy internetowe należące do TVP.

22 września 2010

Kubuś szuka utalentowanych dzieci

Maspex ufundował w promocji konsumenckiej stypendia warte 6 tys. zł każde.

22 września 2010

E-commerce w Tesco już w 2011 r.?

Philip Clarke, który 1 stycznia przyszłego roku obejmie funkcję globalnego prezesa sieci, zapowiada uruchomienie e-sklepu w Polsce.

22 września 2010

Play namawia do przenoszenia numeru

Nowa kreacja reklamowa ma przekonać konsumentów, jaki to łatwy i bezproblemowy proces.

22 września 2010

TP SA udostępnia produkcje TVP "na życzenie"

Telekomunikacja Polska udostępnia produkcje TVP on demand.

22 września 2010

4Fun chce uruchomić trzeci kanał; wkrótce debiut na giełdzie

GPW zatwierdziła prospekt emisyjny nadawcy. Pieniądze pozyskane z giełdy mają posłużyć m.in. wprowadzeniu na rynek trzeciego kanału telewizyjnego.

22 września 2010

Rafał Kunysz nie pracuje już w Totalizatorze

Jego obowiązki, polegające na zarządzaniu projektami mediowymi, przejęli inni specjaliści z działu marketingu.

22 września 2010

Ipla, Onet i Tuba FM w telewizorach Samsunga

Posiadacze telewizorów Samsunga będą mogli w nich korzystać z internetowych serwisów Ipla, Onet i Tuba FM.

22 września 2010

Barbara Leśniczak realizuje badania w IQS

Jako szef działu będzie odpowiadać za całościową koordynację prac realizacyjnych w zakresie badań jakościowych i ilościowych oraz nadzór na studiem badań telefonicznych.

22 września 2010

Dove Men Care zadebiutuje w Polsce

Unilever wprowadzi w przyszłym roku markę kosmetyków dla mężczyzn - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

22 września 2010

Trójka i Czwórka w cenie Trójki

Polskie Radio wprowadziło nową ofertę sprzedaży reklam.

22 września 2010

Duplo rozdawane w Empiku

Agencja Kid & Young przygotowała dla marki Duplo akcję samplingową w salonach Empiku połączoną z konkursem. Czekoladowe batony z orzechowym nadzieniem i kruchym wafelkiem Duplo to nowy produkt firmy Ferrero na rynku polskim.

22 września 2010

Marek Sawejko w Interaktywnym Instytucie Badań Rynkowych

Nowy menedżer zajmuje się poszerzeniem oferty firmy z Grupy Gemius m.in. o badania jakościowe realizowane metodami tradycyjnymi.

22 września 2010

Murator wspiera reklamowo "Podróże"

Październikowe "Podróże" i dwa wydania specjalne o Tunezji i Egipcie będą wspierane tygodniową kampanią promocyjną.

23 września 2010

Joanna Urbanowicz w BCMFD

Nowy PR manager w agencji public relations.

23 września 2010

Misie Sagi w internecie

IDMnet zaprasza do internetu na urodziny marki Saga.

23 września 2010

Atrapy PZU w YouTube

K2 i ACR specjalnie dla kanału PZU w YouTube.

23 września 2010

Samsung zwraca kasę za zakup produktów foto i RTV

Producent elektroniki po raz kolejny korzysta z mechanizmu promocji typu cashback.

23 września 2010

42 prace nominowane do Effie

Najwięcej nominacji w tegorocznej edycji otrzymała Gruppa66 Ogilvy.

23 września 2010

Multibank szuka szefa marketingu

Bank szuka następcy Wojciecha Bolanowskiego, który rozstał się z firmą.

23 września 2010

Lewis PR dla Huddleston Associates

Agencja rozpoczyna współpracę ze studiem graficznym.

23 września 2010

MagnifiCo powiększa zespół

Do agencji dołączyły trzy nowe osoby.

23 września 2010

Tiger zmienia design i nazwę

Lider rynku energetyków trafia na rynek w nowej, bardziej prestiżowej odsłonie i wyższej cenie.

23 września 2010

Rogowska ambasadorką marki Green-Up

Energetyk Herbapolu nawiązał współpracę z mistrzynią świata.

23 września 2010

Musiałowska po 19 latach żegna się z "Polityką"

Jeden z najdłużej pracujących specjalistów ds. sprzedaży rozstaje się z biurem reklamy tygodnika.

23 września 2010

Świstuniuk zastąpiła Piekarskiego w Infor Biznesie

Wydawca "Dziennika Gazeta Prawna" ma nowego prezesa. Z tytułem rozstał się menedżer, który od początku koordynował przebieg fuzji.

23 września 2010

Ławniczak odsuwa gwiazdy programów śniadaniowych

Zarząd TVP SA po analizie przestrzegania zasad etyki odsunął Beatę Sadowską i Paulinę Smaszcz-Kurzajewską od prowadzenia programów. Powodem jest udział w reklamach.

23 września 2010

Euro RSCG Sensors będzie doradzać HBR

Harvard Business Review Polska chce większej świadomości marki.

23 września 2010

Martyna Wojciechowska twarzą kampanii Timotei

Unilever rozpoczyna wielokanałową akcję "W kobiecą podróż z Timotei".

23 września 2010

Apteka w Onecie

W serwisie MedOnet.pl ruszyła sprzedaż leków.

23 września 2010

Tesco wprowadzi F&F Home

Sieć pod własną marką będzie oferować wyposażenie domu - podobnie jak na świecie Zara i H&M.

23 września 2010

Burn testuje na Facebooku

Aplikacja autorstwa FireFly pozwala ocenić "kreatywny stan zapalny".

23 września 2010

Chopin pod piramidami

Made in PR odpowiedzialna za promocję obchodów Roku Chopinowskiego w Egipcie.

24 września 2010

Większa kreacja w Schulzu

Katarzyna Sochacka została nowym senior copywriterem w agencji.

24 września 2010

IRR realizuje projekt dla Castrol Polska

Jesienna kampania oleju Castrol nawiązuje do rajdów WRC.

24 września 2010

Stock poszerza portfolio marki o gin

Producent Żołądkowej Gorzkiej wchodzi na rynek ginu z nową marką.

24 września 2010

Danone inwestuje w projekt kontekstowy dla Actimela

Marketer przypomina o sobie rodzicom w internecie.

24 września 2010

Łomża wspierana nową kreacją [WIDEO]

Nową odsłonę kampanii reklamowej piwa przygotowała agencja Testardo Gram.

24 września 2010

Fox Life szykuje kolejną odsłonę kampanii "Magii kłamstwa"

Serial o specjaliście od wykrywania kłamstw wkrótce będzie wspierany reklamą.