M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

21 stycznia 2002

Krzysztof Czupryna odchodzi z Grupy Ogilvy

Krzysztof Czupryna pełniący funkcję head of country Grupy Ogilvy w Polsce złożył rezygnację z zajmowanego stanowiska. O swojej decyzji poinformował...

21 stycznia 2002

Tele Pizza rozpoczyna współpracę z Lowe Lintas GGK i PanMedia Western

Agencja reklamowa Lowe Lintas GGK będzie obsługiwać budżet strategiczno-kreatywny sieci pizzerii Tele Pizza Poland, a dom mediowy PanMedia Western będzie...

21 stycznia 2002

Zbigniew Gajewski odpowiada za tytuł ekonomiczny Bauera

Zbigniew Gajewski jest nowym dyrektorem wydawniczym w Wydawnictwie H. Bauer. W najbliższych miesiącach będzie zajmował się przede wszystkim wprowadzeniem na...

21 stycznia 2002

BTL Group stworzyła kampanię promocyjną dla Bahlsena

Na zlecenie firmy Bahlsen agencja BTL Group zajęła się przygotowaniem akcji promocyjnej dla 4 produktów z portfolio firmy: Crunchips, Monster...

21 stycznia 2002

Grupa Ströer koncentruje inwestycje na nośnikach papierowego plakatu

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Ströer zamierza skoncentrować swoje wysiłki inwestycyjne w tym roku wyłącznie na rozwoju sieci trzech formatów nośników...

21 stycznia 2002

Sprostowanie

W wydaniu Dziennego Serwisu "MiMP" z 18 stycznia br. do informacji zatytułowanej "BRE Bank prowadzi kampanię promującą platformę finansową Multiport"...

22 stycznia 2002

Edipresse Polska kupiło miesięczniki "Pani" i "Uroda"

Edipresse Polska kupiło prawa wydawnicze do magazynów "Pani" i "Uroda". W ten sposób poszerzyło swoją ofertę wydawniczą o luksusowe miesięczniki...

22 stycznia 2002

Andrzej Rezler w zarządzie spółki TP Internet

Andrzej Rezler został powołany na stanowisko członka zarządu spółki TP Internet. Do tej pory pracował w TP Internet jako dyrektor...

22 stycznia 2002

Media Styl - nowa spółka wydawnicza "Twojego Stylu"

Media Styl to nazwa nowej spółki, w której skład wchodzą "Twój Styl", "Filipinka" i "Votre Beaute". Są to trzy miesięczniki...

22 stycznia 2002

Zmiany w miesięczniku "Wiedza i Życie" wydawnictwa Prószyński i S-ka

"Wiedza i Życie", miesięcznik popularnonaukowy wydawnictwa Prószyński i S-ka, zmienił sposób przekazu treści i szatę graficzną. Zapowiadał zmiany już parę...

22 stycznia 2002

Eurozet i Broker FM zlecają badania SMG/KRC Poland Media

Eurozet i Broker FM podpisały umowę o finansowaniu badań słuchalności radia w latach 2002-2004. Przeprowadzenie badań zostało zlecone instytutowi SMG/KRC...

22 stycznia 2002

Partner of Promotion pracuje dla marki Pritt

Agencja public relations Partner of Promotion od stycznia 2002 r. pracuje dla koncernu Henkel Polska SA, obsługując medialnie markę Pritt...

23 stycznia 2002

Eurozet i Broker FM właścicielami badań audytorium radiowego w 2002 r.

Eurozet i Broker FM są właścicielami badań audytorium radiowego, których wykonywanie nadawcy ci zlecili instytutowi SMG/KRC Poland Media (umowa między...

23 stycznia 2002

Sejm RP rozpoczyna prace nad liberalizacją ustawy antyalkoholowej

Posłowie na Sejm RP obecnej kadencji rozpoczynają przygotowania do wprowadzenia zmian w Ustawie o wychowaniu w trzeźwości i przeciwdziałaniu alkoholizmowi...

23 stycznia 2002

Zespół IP Polska będzie pozyskiwał reklamy dla telewizji Tele 5

Wiceprezes stacji telewizyjnej Tele 5 Andrzej Muras potwierdził informację, że pozyskiwaniem reklam dla tej telewizji zajmie się 10-osobowy zespół, zatrudniony...

23 stycznia 2002

Nominacje na kluczowe stanowiska w Reader's Digest Przegląd

Wydawnictwo Reader's Digest Przegląd poszerzyło swoje struktury menedżerskie o nowe stanowiska. Jacek Tomczuk został dyrektorem marketingu wydawnictwa. Będzie odpowiedzialny za...

23 stycznia 2002

J. Walter Thompson/Parintex wzmacnia dział obsługi klienta

Dział obsługi klienta agencji reklamowej J. Walter Thompson/Parintex (JWT) należącej do grupy The Bridge wzmocni się o nowe osoby zajmujące...

23 stycznia 2002

Mmd Public Relations będzie obsługiwała IBM Polska

Agencja Mmd Public Relations będzie obsługiwała budżet public relations firmy IBM Polska. "Jest to umowa na poziomie globalnym i rezygnacja...

23 stycznia 2002

Kolejny awans Jacka Niteckiego, prezesa zarządu Antalis Poland

Jacek Nitecki, założyciel firmy Antalis Poland, lidera na rynku dystrybucji papieru w Polsce, i dyrektor zarządzający w Antalisie regionem centralnej...

23 stycznia 2002

McDonald's rozpoczyna promocję olimpijską

W restauracjach McDonald's na terenie całej Polski rozpoczęła się nowa promocja pod hasłem "Zjedz na medal". W ramach tej akcji...

24 stycznia 2002

Inwestycje G+J Polska w Grupę Marketingu i Reklamy oraz w bizz.pl

Aneta Nowakowska objęła stanowisko research managera w Grupie Marketingu i Reklamy wydawnictwa G+J Polska. Będzie odpowiadać za sporządzanie analiz wydatków...

24 stycznia 2002

Rozpoczęła się kampania reklamowa Volvo

W połowie stycznia rozpoczęła się kampania reklamowa samochodów Volvo Diesel. Jej celem jest dotarcie do jak najliczniejszego grona potencjalnych klientów...

24 stycznia 2002

Regulavit w Agencji Reklamowej CzART

Agencja Reklamowa CzART w styczniu rozpoczęła realizację przygotowanej akcji promocyjnej herbatek ziołowych Regulavit. Brand Regulavit należy do firmy Vitax -...

24 stycznia 2002

Linda występuje w kampanii reklamowej nowej zabawy w Radiu Zet

Rozpoczęła się trzymiesięczna kampania reklamowa wspierająca nową zabawę "Bogusław Linda prezentuje", która 4 lutego br. zadebiutuje na antenie Radia Zet....

24 stycznia 2002

Julita Tomczyk została new business managerem w agencji Art FM

Julita Tomczyk objęła stanowisko new business managera w warszawskim oddziale agencji reklamowej Art FM. "Stanowisko, które pani Tomczyk objęła 21...

25 stycznia 2002

Biuro Reklamy TVP będzie licytować czas reklamowy

Biuro Reklamy Telewizji Polskiej SA będzie sprzedawać czas reklamowy na drodze licytacji. Dotyczy to bloków reklamowych towarzyszących emisjom finałowych indywidualnych...

25 stycznia 2002

Sprzedaż akcji AMS SA wciąż stoi pod znakiem zapytania

Według Polskiej Agencji Prasowej wyłączność na negocjacje w sprawie zakupu pakietu akcji firmy reklamy zewnętrznej AMS SA od głównego akcjonariusza...

25 stycznia 2002

Jarek Podsiadło dyrektorem marketingu Coca-Coli w Czechach

Jarek Podsiadło, dotychczasowy flavours category marketing manager w koncernie Coca-Cola Poland, otrzymał nominację na stanowisko dyrektora marketingu Coca-Coli w Czechach....

25 stycznia 2002

Marcin Prokop dyrektorem generalnym Machiny Press

Marcin Prokop, redaktor naczelny "Machiny", został mianowany dyrektorem generalnym Machiny Press, spółki wydającej tytuł. Jednocześnie zachował wcześniejszą funkcję. Do tej...

25 stycznia 2002

Saatchi & Saatchi przygotowała najnowszą reklamę bombonierek Wedla

Agencja reklamowa Saatchi & Saatchi przygotowała kampanię reklamową dla firmy Wedel, wspierającą sprzedaż bombonierek. Emisja spotu telewizyjnego, w którym reklamowane...

25 stycznia 2002

Kolejne zmiany w ramówce kanału Minimax/Hyper

Dziecięcy kanał tematyczny Minimax wprowadził od połowy stycznia br. kolejną zmianę w swojej ramówce. Przez cały tydzień w jego bloku...

25 stycznia 2002

Sprostowanie

Planowaniem i zakupem mediów do kampanii reklamowej zabawy Radia Zet "Bogusław Linda prezentuje", którą opisaliśmy w DS "MiMP" 24 stycznia...

5 lutego 2002

Rupert Slade przestaje pełnić funkcję dyrektora zarządzającego IM

Rupert Slade, dyrektor zarządzający domu mediowego Initiative Media (IM), z dniem 8 lutego br. przestanie pełnić swoją funkcję. Dyrektorem generalnym...

5 lutego 2002

Wydawnictwo Murator rozbudowuje działalność multimedialną

Wydawnictwo Murator uruchomiło kolejny serwis internetowy. Najnowsza witryna jest skierowana do konsumentów, ma charakter informacyjno-poradniczy, została podzielona na dziewięć bloków...

5 lutego 2002

Wkrótce ruszy kampania reklamowa nowej linii napojów Frugo Ego

Alima-Gerber wprowadza do sprzedaży nową linię napojów owocowych o nazwie Frugo Ego. Początkowo dostępne będą trzy rodzaje tego produktu: Frugo...

5 lutego 2002

Agnieszka Holland reżyseruje najnowszy film reklamowy Plus GSM

Autorem spotu reklamowego najnowszej kampanii reklamowej usług telefonii komórkowej Plus GSM (Polkomtel SA), przygotowanej przez agencję reklamową Leo Burnett Warszawa,...

5 lutego 2002

Pracownicy Kinley & Wendl zakładają własną agencję BTL - Deep Blue

Grzegorz Dąbrowski i Rafał Nałęcz-Staniszewski, wcześniej przez wiele lat związani z firmą Kinley & Wendl, specjalizującą się w produkcji gadżetów...

5 lutego 2002

Clear Channel Poland prowadzi sanację swojego portfolio produktów

Firma reklamy zewnętrznej Clear Channel Poland (CCP) zdecydowała się na likwidację części swojej sieci nośników tego medium. W całości został...

5 lutego 2002

Outsource Center Poland zamiast International Business Solutions

Firma marketing services International Business Solutions (IBS) zmieniła nazwę na Outsource Center Poland (OCP). Zdaniem kierownictwa firmy nowa nazwa lepiej...

6 lutego 2002

Publicis i MediaCom będą obsługiwać budżet firmy Kamis-Przyprawy

Przetarg na obsługę budżetu kreatywnego firmy Kamis-Przyprawy SA wygrała agencja reklamowa Publicis. Obsługą medialną kampanii reklamowych zajmie się natomiast dom...

6 lutego 2002

Dziennik "Życie" obniża cenę i kontynuuje wsparcie promocyjne tytułu

Dziennik "Życie" obniżył cenę egzemplarzową. Wydanie codzienne krajowe kosztuje teraz 1 zł, w Warszawie - 1,5 zł. Za wydanie weekendowe...

6 lutego 2002

Grupa Outdoor nie będzie inwestować w 2002 r.

Firma reklamy zewnętrznej Grupa Outdoor nie zamierza rozpoczynać w tym roku żadnych inwestycji w nowe sieci nośników tego medium. Działalność...

6 lutego 2002

Nestle Polska rozpoczyna promocję kawy Nescafe Classic

Koncern Nestle Polska rozpoczął promocję kawy Nescafe Classic, dołączając do opakowań 200-g produktu kasetę z hitami muzycznymi. "Wzmocnienie sprzedaży i...

6 lutego 2002

Discovery Channel rozpocznie sprzedaż produktów ze swoim logo

Eastern European Merchandising Corporation (EEMC) została oficjalnym przedstawicielem telewizji Discovery Channel w krajach Europy Środkowo-Wschodniej, dysponując prawem do podpisywania umów...

6 lutego 2002

RMS Polska przeprowadza panele szkoleniowe dla stacji radiowych

Broker radiowy RMS Polska rozpoczął organizację cyklu paneli szkoleniowych dla stacji radiowych pod hasłem "Efektywne planowanie kampanii radiowych jako narzędzie...

7 lutego 2002

Z firmy Prószyński i S-ka SA wyodrębnił się samodzielny pion czasopism

Z wydawnictwa Prószyński i S-ka SA wyodrębniła się spółka Prószyński i S-ka Czasopisma Sp. z o.o. Jej 100-proc. właścicielem jest...

7 lutego 2002

Schulstad zmienia agencję

Schulstad, producent i sprzedawca pieczywa pakowanego, powierzył wszystkie działania reklamowo-promocyjne oraz zakup mediów agencji AHA. Dotychczas był to klient Testardo,...

7 lutego 2002

Wystartował internetowy program lojalnościowy Żywca

Ruszył program lojalnościowy piwa Żywiec, który jest realizowany w Internecie. Celem programu BIRLive jest zwiększenie świadomości marki Żywiec, zwiększenie lojalności...

7 lutego 2002

Krajowa Rada rozdała dwie częstotliwości w Warszawie

Na wczorajszym posiedzeniu Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji przyznała warszawską częstotliwość 94,0 (nadajnik na Pałacu Kultury i Nauki o mocy...

7 lutego 2002

Jolanta Plieth-Cholewińska została rzecznikiem prasowym PTC

Jolanta Plieth-Cholewińska objęła 4 lutego br. stanowisko rzecznika prasowego Polskiej Telefonii Cyfrowej, operatora sieci telefonii komórkowej Era. "Świetnie pracowało mi...