M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 września 2010

Royal Unibrew wprowadza kolejne piwa niepasteryzowane

Producent zachęcony sukcesem niepasteryzowanego wariantu Łomży wprowadza dwa kolejne takie piwa.

29 września 2010

Egzo Group pracuje dla ICPD

Agencja pozyskała budżet bułgarskiego dewelopera.

29 września 2010

Polska rynkiem debiutu Red Bulla w butelce PET

Czy nowe opakowanie pomoże marce odzyskać pozycję lidera?

29 września 2010

At Media chcą równać z ceną do stacji ogólnopolskich

Spółka zapowiada podwyżki na przyszły rok.

29 września 2010

MRM autorem platformy LOT-u

Przewoźnik konkursem komunikuje nowe połączenia.

29 września 2010

Fani będą wybierać wokalistkę Ich Troje

Wysyłając głosy SMS-em, fani zdecydują, kto będzie wokalistką zespołu.

30 września 2010

Upiory i potwory w reklamach Mr. Snaków

Frito Lay chce dotrzeć do dzieci w wieku 8-12 lat.

30 września 2010

On Board PR Ecco Network dla UPC Polska

Agencja została doradcą w zakresie komunikacji korporacyjnej.

30 września 2010

IMM przejął 100 proc. udziałów w MediaTrust

Rumuńska firma monitorująca media w całości należy do polskiego IMM.

30 września 2010

Lisner ma nowego szefa marketingu

Menedżer odpowiedzialny za wprowadzenie marek Pastella i Salateria kieruje marketingiem firmy.

30 września 2010

Tailor & Baker debiutuje na rynku reklamy

Aleksandra i Paweł Trochimiukowie rozwijają nowy projekt na rynku usług marketingowych.

30 września 2010

PKO BP rusza z reklamą hipotek

Marketer chce zdyskontować ożywienie na rynku mieszkaniowym.

30 września 2010

Forum Ekspertów - konferencja instytutu GfK Polonia [REKLAMA]

Dokąd zmierzamy? Fakty, trendy, prognozy - analiza sektorowa. Konferencja związana z jubileuszem 20-lecia GfK Polonia.

30 września 2010

Bank Pocztowy adresuje kampanię do seniorów [WIDEO]

Reklama ma przekonać osoby starsze, że pieniądze lepiej trzymać w banku niż w skarpecie.

30 września 2010

Maciej Partyka odchodzi z Kompanii Piwowarskiej

Specjalista ds. brand PR zajmie się pracą naukową.

30 września 2010

US Pharmacia wspiera Vigor [WIDEO]

Marketer rozbudowuje rodzinę preparatów Vigor i rusza z kampanią reklamową.

30 września 2010

Orbis Travel ogłosił bankructwo. Co dalej z marką?

Jeszcze w ub.r. firma była drugim pod względem wydatków reklamodawcą w branży turystycznej.

30 września 2010

MediaCap przed debiutem na GPW

Grupa zamierza przejąć kolejną spółkę, najprawdopodobniej internetową lub BTL-ową.

30 września 2010

Robert Pietrzyk przestaje zarządzać Aripem

Z końcem roku ma odejść z agencji i zająć się własnymi projektami biznesowymi.

30 września 2010

5 mln euro na promocję N-Gine

FoodCare będzie kontynuować współpracę z Kubicą.

30 września 2010

Polcast inwestuje w Tele5

Stacja poprawia jakość transmisji sygnału i planuje wersję HD.

30 września 2010

Discovery może poszerzyć działalność brokerską

Firma rozważa podjęcie obsługi reklamowej kanałów spoza portfolio.

30 września 2010

Absolut realizuje "Projekt Pokolenie"

Wyborowa SA prowadzi kampanię promującą nową platformę komunikacyjną marki Absolut "Jest wiele powodów". To pierwszy tak duży projekt po przejęciu marki przez Pernod Ricard od V&S.

30 września 2010

CR Media Consulting - upadłość likwidacyjna

Sąd zmienia opcję upadłości spółki z układowej w likwidacyjną.

1 października 2010

Bojanowska odchodzi z Avonu

Komunikację Avonu przejmuje zewnętrzna agencja.

1 października 2010

Jagielski szefem muzycznym Radia Zet

Wraca do stacji po trzech latach.

1 października 2010

Mapa Dobrych Emocji Prince Polo

Kraft prowadzi promocję konsumencką marki Prince Polo.

1 października 2010

Drugie życie spotu

Reader's Digest wznawia kampanię promującą 24. edycję Wielkiej Loterii.

1 października 2010

Facebook pod kontrolą

Serwis jest kolejnym portalem społecznościowym monitorowanym przez BrandoMetr.

1 października 2010

Krystyna Zagórska w dziale direct Codemedia

Jako account executive będzie zarządzała projektami wsparcia sprzedaży.

1 października 2010

Debiutuje nowy magazyn "Food & Life"

Na rynku pojawił się magazyn o luksusowych produktach FMCG.

1 października 2010

S&F dla Tchibo w Polsce i Czechach

Agencja po raz pierwszy realizuje kampanię adaptowaną na inne rynki.

1 października 2010

Kutak wiceprezesem w MTV

Były menedżer grupy Bauer oficjalnie dołączył do struktur MTV.

1 października 2010

Ars Thanea autorem oprawy kanału Wojna i Pokój

Kanał poświęcony rosyjskiej kinematografii zmienia oprawę graficzną.

1 października 2010

Pięć Golfów od ING

ING Życie zachęca do kupna ubezpieczenia, kusząc możliwością wygrania aut Volkswagen Golf.

1 października 2010

LaSer stworzy konkurencję dla Paybacka

Francuska grupa planuje stworzenie programu lojalnościowego wzorowanego na znanym programie S'Miles.

1 października 2010

Marka Chesterfield wchodzi w segment super slim

Polska jednym z pierwszych rynków debiutu nowego formatu.

1 października 2010

Podboje Polskiego Radia w internecie

Radio planuje rozwinięcie działającej już platformy internetowej do 85 kanałów.

1 października 2010

Nowy dział w TBWA PR

Consumer PR skupi się na kampaniach komunikacyjnych marek i produktów konsumenckich.

1 października 2010

Cmokate pobudza w telewizji

Reklamy Mokate pojawią się w największych stacjach, kampania potrwa do świąt.

1 października 2010

Marta Gajowniczek brand managerem Chilli Zet

Marta Gajowniczek z Omnicom Media Group przechodzi do Eurozetu.

1 października 2010

Heineken i u nas z Ligą Mistrzów

Marka w Polsce po raz pierwszy skorzystała z paneuropejskiego kontraktu z UEFA. Przeważyły argumenty centrali o efektywności kosztowej tej platformy.

1 października 2010

Relaks jak się patrzy w kampanii N

Telewizja N ociepla wizerunek i promuje nowoczesny profil.

1 października 2010

Wizaz.pl szuka ambasadorki dla Under Twenty

Dr Irena Eris prowadzi internetowy konkurs na ambasadorkę marki kosmetyków Under Twenty. Projekt realizowany jest przez serwis Wizaz.pl.

1 października 2010

Grzegorz Lewandowski odszedł z Grupy Żywiec

Firmę po siedmiu latach pracy opuszcza doświadczony marketing manager.

1 października 2010

Parczyńska odchodzi z "Metra"

Po 15 latach pracy z Agorą rozstaje się Joanna Parczyńska.

4 października 2010

Euro RSCG Sensors dla Żywiec Zdrój SA

Startuje II edycja kampanii edukacyjnej "Mamo, tato, wolę wodę".

4 października 2010

"TomTom" promuje się w Facebooku

Ruszyła druga edycja gry online "TomTom Race".

4 października 2010

4Frame wzmacnia dział kreacji i obsługi klienta

Anna Piech, Olga Sroka, Sebastian Przychodzień i Marcin Bobrowicz dołączyli do zespołu agencji reklamowej 4Frame.

4 października 2010

Strategiczny Work In Progress debiutuje na rynku

Joanna Rewaj i Tomasz Jędrzejczak startują z własną firmą, która ma świadczyć usługi w zakresie strategii.