Nutricia inwestuje w komunikację soków dla niemowląt
Marketer poszerza ofertę soków BoboVita.
Marketer poszerza ofertę soków BoboVita.
Za polecenia usług mBanku znajomym jego klienci mogą dostać do 1,2 tys. zł.
Wizualizacje wnętrz w trójwymiarze to nowa propozycja magazynu "Dobre Wnętrze". W piśmie pojawiły się także reklamy w wersji 3D.
Zarząd TVP wprowadza zasady postępowania dziennikarzy w czasie wyborów.
Made PR pracuje ze Stowarzyszeniem Walki z Otyłością.
Zmierzy się na nim m.in. z Agros Novą, Heinzem i Unileverem.
Przez lata pracowała w w biurze reklamy AWR "Wprost". Teraz będzie odpowiedzialna za reklamę grupy tytułów "Focus".
Wyniki sprzedażowe pierwszego bezgadżetowego wydania magazynu zachęciły wydawcę do kontynuowania tej strategii.
Wraz z rozwojem nowego projektu TV-guide'u Cyfrowego Polsatu pojawią się dodatkowe usługi, w tym m.in. możliwość dystrybucji prasy do domu.
Marketer reklamuje tam swoją herbatę w ramach hitowego kulinarnego show.
Badanie adresowane jest do firm stosujących narzędzia promocji w placówkach handlowych.
Za kilka miesięcy Nielsen Audience Measurement udostępni pomiar oglądalności przesuniętej w czasie.
Polkomtel po raz drugi organizuje dużą loterię SMS-ową z nagrodami.
Operator platformy satelitarnej wzmacnia swoją ofertę internetową.
IAB AdEx pokazuje mocny trend wzrostowy dla rynku internetowego.
Polska agencja Mather Communications/SoHo Square przygotowała kampanię na zamówienie Avon UK. Jest to projekt promujący tegoroczną edycję globalnej akcji firmy Avon Cosmetics na rzecz walki z rakiem piersi.
Agencja interaktywna rozpoczęła kampanię reklamową Calcenato, suplementu diety, który uzupełnia niedobór wapnia i witaminy D3 w codziennej diecie.
Mniejszościowy udziałowiec wydawcy "Rzeczpospolitej" chce rozwiązania firmy. Wniosek składa bez wiedzy drugiego z udziałowców.
Wciąż liczy na znalezienie branżowego inwestora.
Napój Herbapolu zbiera laury za innowacyjność.
Agencja przygotuje kampanię reklamową związaną z olimpiadą 2012 r. w Londynie.
Inotel wspiera sprzedaż nowych usług i organizację promocji produktowych.
Agencja przygotowała projekt wspierający Owocowe Duety.
Bank ruszył z kampanią reklamową kont oszczędnościowych. Za komunikację odpowiada G7 i Starcom.
Bank prowadzi działania reklamowe w mediach lifestyle'owych.
Rennie z portfolio firmy Bayer będzie reklamowany spotem przygotowanym w Polsce.
Nowe osoby pojawiły się w dziale kreacji i obsługi klienta.
Za działania reklamowe odpowiada Henyo Behrendt i Maxus.
Sieć komórkowa Plus ruszyła z kampanią loterii, w której można wygrać Golfy i Passaty.
Z firmą CEDC pożegnał się menedżer odpowiedzialny za marki piwne.
Grupa, która zainwestowała we własny klub muzyczny, wybrała osoby, które będą nim zarządzały.
Powstał magazyn na temat marketingu w wyszukiwarkach.
Artur Chmielewski został kierownikiem ds. sprzedaży specjalnej i sponsoringu.
Dom mediowy zatrudnił menedżerów związanych wcześniej z Polskim Domem Mediowym i Media Republic.
Producent liczy na odbicie rynku RTV i chce się na nie przygotować.
OS3 Multimedia powołuje do życia niezależną agencję marketingu społecznościowego.
Fani banku w Facebooku mogą wygrać trzy iPady i tysiąc zbliżeniowych kart płatniczych.
Do końca listopada br. bank zaplanował intensywne wsparcie reklamowe.
Telewizja Polsat zamierza skupić się na wzmocnieniu pozycji swoich obecnych kanałów oraz obudowywaniu innych projektów dodatkowymi elementami pozwalającymi generować dodatkowe przychody.
Marketer prowadzi sampling nowych produktów marki Ariel Professional.
Nowy format będzie się pojawiał jako link tekstowy.
W firmie pojawił się nowy konsultant odpowiedzialny za badania konsumenckie.
Projekt ma ujrzeć światło dzienne na początku 2011 r.
Wspólny projekt dystrybutorów i operatorów opiera się na koncepcie muzyki na żądanie.