M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 października 2010

Nutricia inwestuje w komunikację soków dla niemowląt

Marketer poszerza ofertę soków BoboVita.

15 października 2010

MBank też płaci swoim klientom

Za polecenia usług mBanku znajomym jego klienci mogą dostać do 1,2 tys. zł.

15 października 2010

"Dobre Wnętrze" w wersji 3D

Wizualizacje wnętrz w trójwymiarze to nowa propozycja magazynu "Dobre Wnętrze". W piśmie pojawiły się także reklamy w wersji 3D.

15 października 2010

TVP chce być bardziej obiektywna

Zarząd TVP wprowadza zasady postępowania dziennikarzy w czasie wyborów.

15 października 2010

Alians TVN i TP: wspólne treści i technologie

TVN i TP ogłaszają współpracę.

18 października 2010

Schudnij i wygraj zdrowie

Made PR pracuje ze Stowarzyszeniem Walki z Otyłością.

18 października 2010

Maspex powalczy na rynku sosów

Zmierzy się na nim m.in. z Agros Novą, Heinzem i Unileverem.

18 października 2010

Płużańska dołączyła do BR G+J

Przez lata pracowała w w biurze reklamy AWR "Wprost". Teraz będzie odpowiedzialna za reklamę grupy tytułów "Focus".

18 października 2010

"Świat Kobiety" docelowo rezygnuje z gadżetów

Wyniki sprzedażowe pierwszego bezgadżetowego wydania magazynu zachęciły wydawcę do kontynuowania tej strategii.

18 października 2010

Nowy projekt Cyfrowego Polsatu kanałem dystrybucji prasy

Wraz z rozwojem nowego projektu TV-guide'u Cyfrowego Polsatu pojawią się dodatkowe usługi, w tym m.in. możliwość dystrybucji prasy do domu.

18 października 2010

Mokate pierwszy raz w czeskiej telewizji

Marketer reklamuje tam swoją herbatę w ramach hitowego kulinarnego show.

18 października 2010

Nowe osoby w Focus Media Group

Agencja zwiększa dział client service.

18 października 2010

Renault w restauracjach sushi

Importer podkreśla jakość flagowego modelu.

18 października 2010

ARC będzie badać kampanie w punktach sprzedaży

Badanie adresowane jest do firm stosujących narzędzia promocji w placówkach handlowych.

18 października 2010

Wyjaśnienie dot. Kokosalu

Pierwsza od lat, a nie w historii marki.

18 października 2010

Nielsen będzie uwzględniał time shift viewing

Za kilka miesięcy Nielsen Audience Measurement udostępni pomiar oglądalności przesuniętej w czasie.

18 października 2010

Plus powraca do loterii

Polkomtel po raz drugi organizuje dużą loterię SMS-ową z nagrodami.

18 października 2010

Cyfrowy Polsat rozwija ofertę mobilnego internetu

Operator platformy satelitarnej wzmacnia swoją ofertę internetową.

18 października 2010

Reklama online 18 proc. w górę

IAB AdEx pokazuje mocny trend wzrostowy dla rynku internetowego.

18 października 2010

Nowy PR w Heurece

Borys Czyhin został PR managerem w agencji Heureka.

18 października 2010

Polskie SoHo w Londynie

Polska agencja Mather Communications/SoHo Square przygotowała kampanię na zamówienie Avon UK. Jest to projekt promujący tegoroczną edycję globalnej akcji firmy Avon Cosmetics na rzecz walki z rakiem piersi.

18 października 2010

Tribal DDB realizuje projekt dla Polfy Rzeszów

Agencja interaktywna rozpoczęła kampanię reklamową Calcenato, suplementu diety, który uzupełnia niedobór wapnia i witaminy D3 w codziennej diecie.

18 października 2010

Kierownictwo Presspubliki zaskoczone wnioskiem o rozwiązanie spółki

Mniejszościowy udziałowiec wydawcy "Rzeczpospolitej" chce rozwiązania firmy. Wniosek składa bez wiedzy drugiego z udziałowców.

18 października 2010

IG odzyskał kontrolę nad Ad.netem

Wciąż liczy na znalezienie branżowego inwestora.

18 października 2010

Green Up uhonorowany w konkursie Sial

Napój Herbapolu zbiera laury za innowacyjność.

19 października 2010

Polski Leo Burnett globalnie dla P&G

Agencja przygotuje kampanię reklamową związaną z olimpiadą 2012 r. w Londynie.

19 października 2010

Wielkopolska kablówka dla "Dla domu i rodziny"

Inotel wspiera sprzedaż nowych usług i organizację promocji produktowych.

19 października 2010

Artegence po raz pierwszy dla Wedla

Agencja przygotowała projekt wspierający Owocowe Duety.

19 października 2010

Kredyt Bank i uśmiechnięty Zygmunt Stary [WIDEO]

Bank ruszył z kampanią reklamową kont oszczędnościowych. Za komunikację odpowiada G7 i Starcom.

19 października 2010

BNP Paribas Fortis adresuje reklamę do kobiet

Bank prowadzi działania reklamowe w mediach lifestyle'owych.

19 października 2010

JWT Warszawa autorem kampanii na rynek brytyjski

Rennie z portfolio firmy Bayer będzie reklamowany spotem przygotowanym w Polsce.

19 października 2010

Kropka Bordo zatrudnia nowych pracowników

Nowe osoby pojawiły się w dziale kreacji i obsługi klienta.

19 października 2010

Oshee promuje wersję Vitamin Shot [WIDEO]

Za działania reklamowe odpowiada Henyo Behrendt i Maxus.

19 października 2010

Volkswageny od Plusa (wideo)

Sieć komórkowa Plus ruszyła z kampanią loterii, w której można wygrać Golfy i Passaty.

19 października 2010

Jakub Walasek menedżerem marek w Bacardi Martini

Z firmą CEDC pożegnał się menedżer odpowiedzialny za marki piwne.

19 października 2010

Internet Group w obliczu likwidacji

Sąd chce upadłości likwidacyjnej spółki.

19 października 2010

FireFly Group zatrudnia menedżerów w klubie

Grupa, która zainwestowała we własny klub muzyczny, wybrała osoby, które będą nim zarządzały.

20 października 2010

Max Weber i Young & Rubicam Brands partnerami "SEM Specialist"

Powstał magazyn na temat marketingu w wyszukiwarkach.

20 października 2010

Awans w biurze reklamy Multikina

Artur Chmielewski został kierownikiem ds. sprzedaży specjalnej i sponsoringu.

20 października 2010

Nowe osoby w zespole Equinoksa

Dom mediowy zatrudnił menedżerów związanych wcześniej z Polskim Domem Mediowym i Media Republic.

20 października 2010

LG planuje zwiększenie budżetu marketingowego na 2011 r.

Producent liczy na odbicie rynku RTV i chce się na nie przygotować.

20 października 2010

Ostryga uzyskuje samodzielność

OS3 Multimedia powołuje do życia niezależną agencję marketingu społecznościowego.

20 października 2010

Bank ING rozdaje w Facebooku iPady i karty zbliżeniowe

Fani banku w Facebooku mogą wygrać trzy iPady i tysiąc zbliżeniowych kart płatniczych.

20 października 2010

Alior Bank rusza z kampanią wizerunkowo-produktową

Do końca listopada br. bank zaplanował intensywne wsparcie reklamowe.

20 października 2010

Polsat skupia się na własnych aktywach i walce o pozycję w grupie komercyjnej

Telewizja Polsat zamierza skupić się na wzmocnieniu pozycji swoich obecnych kanałów oraz obudowywaniu innych projektów dodatkowymi elementami pozwalającymi generować dodatkowe przychody.

20 października 2010

P&G rozdaje ponad 100 tys. odplamiaczy

Marketer prowadzi sampling nowych produktów marki Ariel Professional.

20 października 2010

Interia wprowadza nową formę reklamy

Nowy format będzie się pojawiał jako link tekstowy.

20 października 2010

TNS OBOP wzmacnia zespół

W firmie pojawił się nowy konsultant odpowiedzialny za badania konsumenckie.

20 października 2010

Marek Sowa pracuje nad internetowym projektem reklamowym

Projekt ma ujrzeć światło dzienne na początku 2011 r.

20 października 2010

Core zadebiutuje z serwisem muzycznym Mood

Wspólny projekt dystrybutorów i operatorów opiera się na koncepcie muzyki na żądanie.