M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

20 października 2010

Według ARC konsumenci są odporni na promocje cenowe

Największą popularnością wśród polskich konsumentów cieszą się stosunkowo nieskomplikowane formy promocyjne - wynika z najnowszej fali raportu BTL Monitor przygotowywanego przez ARC Rynek i Opinia.

20 października 2010

HBO przygotowuje polskie produkcje

Amerykański nadawca inwestuje w polski kontent.

20 października 2010

TVN Siedem inwestuje we własny kontent

Kolejny kanał Grupy ITI będzie miał w ramówce lokalne produkcje telewizyjne.

20 października 2010

PIKE chce wprowadzić system obliczania opłat za kanały TV

Nowy model miałby łączyć dane z kilku źródeł.

20 października 2010

Ströer ma zielone światło na przejęcie News Outdoor

Zgoda UOKiK otwiera drogę do powstania firmy, która realnie może zagrozić pozycji AMS-u.

21 października 2010

Sharp liczy na odbicie rynku RTV

Japoński producent ruszy niebawem ze wsparciem sprzedaży telewizorów Aquos.

21 października 2010

Społeczności.pl awansują menedżerów

Anna Białkowska rozwija nowy projekt. Do zespołu firmy dołączyły nowe osoby.

21 października 2010

SPC ma commercial directora

Bartłomiej Kaliś dołączył do zespołu domu mediowego SPC House of Media.

21 października 2010

Anna Mucha w projekcie dla wódki Smirnoff

Projekt "The Night is in Your Hands" ma sprawić, że Smirnoff Black z marki kupowanej w prezencie stanie się wódką na sobotnią imprezę.

21 października 2010

Chello wprowadza kanały Food Network i Outdoor Channel

Dwa nowe kanały poszerzą ofertę Chello na polskim rynku.

21 października 2010

SPI chce wspierać nowe kanały i planuje inwestycje

SPI International Polska pod koniec br. przeprowadzi kampanię reklamową swoich kanałów filmowych.

21 października 2010

Saatchi przygotowało pierwszy film akcji "Podaruj dzieciom słońce" [WIDEO]

Na potrzeby kampanii społecznej organizowanej co roku przez Procter & Gamble powstało pięć spotów reklamowych. Za kreację odpowiada Saatchi & Saatchi, a za planowanie i zakup mediów MediaCom.

21 października 2010

Nowi menedżerowie w grupie CzteryCzwarte

Do zespołu dołączyły Joanna Aleksandrowicz i Monika Pazik, wcześniej związane m.in. z Dragon Rouge.

21 października 2010

Konrad Suszczyński nie jest już szefem marketingu FoodCare

Jego obowiązki przejęli brand managerowie poszczególnych marek z portfolio.

21 października 2010

Publicis tworzy firmę MSL Warsaw

Nowa spółka zastąpi 180º Public Relations oraz Publicis Consultants/Rowland.

21 października 2010

Inflacja CPP największa w TVP

Stacje telewizyjne rozpoczęły sprzedaż czasu reklamowego na listopad br.

21 października 2010

Nowy kreatywny we Fresh Brand Design

Krystyna Tomaszewska wraca do zespołu agencji.

21 października 2010

Marks & Spencer wspiera otwarcie nowych sklepów

Brytyjska sieć handlowa przygotowała kreację we własnym zakresie, a za planowanie i zakup mediów odpowiadają Star Media i Star Digital.

21 października 2010

Tchibo kompleksowo wspiera nowy produkt [WIDEO]

Marketer zdecydował się na integrację działań reklamowych, sponsoringu telewizyjnego oraz samplingu.

21 października 2010

WP zainwestowała w badania mobilnego internetu

Około 11 proc. dorosłych Polaków korzysta z mobilnego internetu - wynika z badania Mobile Exposure.

21 października 2010

Citi Handlowy kieruje przekaz do korporacji

Wunderman przygotował kampanię reklamową dla banku, która opiera się na komunikacji BtoB.

22 października 2010

Doświadczeni marketerzy pokierują sprzedażą i marketingiem NCS

Były dyr. generalny i były szef marketingu polskiego oddziału Sony Ericsson pokierują sprzedażą i marketingiem Narodowego Centrum Sportu.

22 października 2010

TVP chce wprowadzić nową strukturę zarządzania, tworzy fundusz na produkcje

Do końca tego roku ma zostać przedstawiona strategia zarządzania kanałami TVP.

22 października 2010

TVP Seriale ma ruszyć w połowie grudnia br.

Nowy kanał TVP chce zadebiutować przed końcem roku.

22 października 2010

TVP2 ma lepsze wyniki w grupie komercyjnej

W tym roku TVP2 obchodzi 40-lecie. W przeciwieństwie do TVP1 stacja poprawia wyniki w grupie komercyjnej.

22 października 2010

URE edukuje w "M jak miłość"

Urząd informuje o prawie do zmiany sprzedawcy energii.

22 października 2010

Focus Media Group inwestuje w eventy

Agencja powołała firmę eventową, w której jest większościowym udziałowcem.

22 października 2010

Polski Fastbridge hubem na 12 rynkach

Komórka digital Initiative i Brand Connection została regionalnym koordynatorem w obszarze digital.

22 października 2010

Marketing Zelmera w Warszawie?

Czołowy polski producent AGD rozważa przeniesienie działu marketingu - dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

22 października 2010

IPG wprowadzi Reprise Media do Polski

Nowa firma SEM ma wyrosnąć w grupie IPG.

22 października 2010

Nowa animacja Orange One (wideo)

Sieć komórkowa Orange ruszyła z nową kampanią oferty Orange One.

22 października 2010

Zmiany personalne w IAA

Marcin Marjański przechodzi do Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości.

22 października 2010

Podwyżki w Esce

Grupa Radiowa "Time" podnosi ceny w wybranych stacjach Eski. Eska Rock zdrożeje najbardziej.

22 października 2010

Nowi pracownicy w Prowokatorze

Wzmocnienie w działach produkcji, kreacji oraz new business.

22 października 2010

Wyjaśnienie: Warzecha dyrektorem marketingu Avonu

Avon podkreśla, że Katarzyna Warzecha jest dyrektorem marketingu, a nie marketing managerem Avonu.

22 października 2010

Sustainable Br&nds zamiast Brands & Values

Young & Rubicam Brands tworzy własną strukturę do realizacji projektów CSR.

22 października 2010

Spróbować Blu-ray od Samsunga

Samsung umożliwia nabywcom odtwarzaczy bezpłatne wypożyczenie filmów, buduje też trial, wypożyczając odtwarzacze.

25 października 2010

TVP2 chce utrzymać program z Lisem

Szef TVP2 liczy, że uda się kontynuować współpracę z Tomaszem Lisem w ramach programu "Tomasz Lis na żywo".

25 października 2010

Skowroński pokieruje marketingiem grupy Onet.pl

Marcin Skowroński obejmuje nowe stanowisko w ramach koncernu.

25 października 2010

Johan H. Ohlson dyrektorem kreatywnym w San Markos

Kreacją agencji będzie zarządzał wraz z Tomaszem Chojnackim.

25 października 2010

Hubert "Matrioszka" Urbański w reklamie Banku Millennium [WIDEO]

Znany prezenter ponownie reklamuje depozyty w Banku Millennium, ale tym razem w nietypowej roli...

25 października 2010

Marki własne rosną w kryzysie

Rośnie ich sprzedaż w hipermarketach i dyskontach.

25 października 2010

HSBC rusza z mocną odsłoną reklamową

Bank nakłania do oszczędzania i pomnażania pieniędzy z myślą o przyszłości.

25 października 2010

Tyskie bez programu lojalnościowego

Marketer wstrzymał projekt programu, na który rozważał rozpisanie przetargu.

25 października 2010

Rdzanek dołączył do Media Brokera

Firma specjalizująca się m.in. w obsłudze reklamowej ma nowego menedżera.

25 października 2010

TVN przejmuje Jastrzębską z TVP2

Dziennikarka specjalizująca się w tematyce show-biznesu zmienia barwy.

25 października 2010

Nowy prezes i dyrektor marketingu w PTC

Miroslav Rakowski zastąpi Klausa Hartmanna jako prezes PTC, operatora Ery, zaś nowym szefem strategii marketingu i sprzedaży będzie Grzegorz Bors.

25 października 2010

Pekao SA o domowych sprawach

Bank w przyjaznej formie informuje o kredytach hipotecznych i mieszkaniowych na swoim minisicie.

25 października 2010

Dr Irena Eris chce odmłodzić markę dzięki wizerunkowi Scorupco

Firma kosmetyczna nawiązała współpracę z nową gwiazdą.

25 października 2010

Malwina Kiepiel odpowiada za marketing Grupy MNI

Malwina Kiepiel została dyrektorem utworzonego w Grupie Kapitałowej MNI SA biura komunikacji i strategii marketingowej.