M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 października 2010

Itaka w mediach społecznościowych

IDM Media Team rozpoczął współpracę z biurem podróży Itaka.

26 października 2010

Lowe GGK pracuje dla marki Delikat za granicą

Agencja jest autorem kampanii reklamowej realizowanej na rynku rumuńskim.

26 października 2010

Think Kong wyróżniony przez jury w USA

Praca polskiej agencji znalazła się na short-liście amerykańskiego konkursu Bees Award.

26 października 2010

Grupa TP adaptuje najlepsze praktyki przetargowe

Marketer będzie się stosować do standardów World Federation of Advertisers.

26 października 2010

Top Secret wspierana w internecie

Cube Group prowadzi działania online dla marki odzieżowej z portfolio firmy Redan.

26 października 2010

Effie 2010 - trzy złota, ale bez grand prix

Agencją Roku została Gruppa66 Ogilvy, a tytuł Domu Mediowego Roku trafił do PanMedia Western. W trakcie XI edycji konkursu Effie przyznano w sumie 26 nagród.

26 października 2010

Dermika chce być bardziej aktywna w mediach

W związku z przejęciem tej marki kosmetyków firma Cederroth zapowiada większe wsparcie marketingowe dla Dermiki.

26 października 2010

Joanna Rodak odpowiada za social media w MEC Interaction

Nowy menedżer w agencji wcześniej był związany z Harder & Harder i Heureką.

26 października 2010

Lipton najsilniejszy według analiz BAV

Zespół BAV Consulting, należący do grupy Y&R, zaprezentował wyniki najnowszego badania BrandAsset Valuator.

26 października 2010

Karolina Wachowicz communication managerem P&G

Były planner domu mediowego MediaCom odpowiada za komunikację marek koncernu.

26 października 2010

Agora przygotowuje ofertę na Euro 2012

Grupa chce wykorzystać wszystkie swoje aktywa do stworzenia ofert kontentowych, reklamowych i promocyjnych na Euro 2012.

26 października 2010

Natalia Hatalska w reklamie Windows 7

Microsoft w ramach promocji systemu Windows 7 postawił na działania internetowe, radiowe i outdoorowe. Wykorzysta w nich wizerunek m.in. znanych blogerów.

26 października 2010

Robert Azembski pokieruje dodatkami finansowymi we "Wprost"

Raz w miesiącu razem z "Wprost" będzie się ukazywał dodatek finansowy.

26 października 2010

P&G wprowadza na polski rynek nową markę

Procter & Gamble wprowadza do Polski markę środka piorącego Dreft.

26 października 2010

Ciszewski pozyskał eksperta od społeczności

Marta Zielińska została dyrektorem produkcji internetowych w agencji.

26 października 2010

Proximity rozbudowuje struktury interaktywne

Urszula Czyżewska została nowym senior account managerem.

26 października 2010

Pola Ziejewska dołączy do zespołu Tailor & Baker

Nowy menedżer obejmie stanowisko head of client service team.

26 października 2010

Mercedes stawia na auta użytkowe

Marketer promuje modele Vito i Viano, które przeszły facelifting.

26 października 2010

Millward Brown wprowadza markę FireFly

Choć debiut marki ma charakter globalny, w polskim oddziale nie oznacza żadnych zmian organizacyjnych ani personalnych.

26 października 2010

Tesco uwiarygadnia tanie marki

Linia brandów dyskontowych będzie rozszerzana o nowe specjalistyczne produkty.

26 października 2010

Era na nagrody w loterii przeznaczyła 4 mln zł

Operator przygotował loterię pod hasłem "Czy stałeś się dzisiaj milionerem?".

26 października 2010

Sales Link tworzy nowe stanowisko

Stanowisko head of concept w strukturach agencji objął Bartek Kmieć.

26 października 2010

Zwierciadło uruchamia portal

Serwis ma oferować kontent z zakresu psychologii i rozwoju osobistego.

27 października 2010

Tele Kamery wracają do TVP2

Gala wręczenia nagród w plebiscycie "Tele Tygodnia" ponownie będzie transmitowana w TVP2.

27 października 2010

National Geographic Channel reklamuje jedną z największych produkcji

Jedna z największych produkcji National Geographic "Wielkie migracje" będzie wspierana kampanią reklamową.

27 października 2010

Dove Men pojawi się na rynku jeszcze w tym roku

Marka kosmetyków dla mężczyzn należąca do Unilevera będzie dostępna w Polsce przed świętami Bożego Narodzenia.

27 października 2010

Hoop zatrudnia w dziale marketingu

Nowi menedżerowie zajmą się markami Paola, Jupik i kategorią wody.

27 października 2010

Sodexo pozycjonuje się jako konsultant

Nowa kampania reklamowa ma podkreślać rolę firmy jako wyspecjalizowanego doradcy.

27 października 2010

Według NAM liczba sprzedanych biletów stale rośnie

W III kwartale br. sprzedano ok. 9,2 mln biletów.

27 października 2010

Ireneusz Ładygin w strukturach marketingowych 3M

Po wielu latach pracy w domach mediowych związał się z firmą 3M.

27 października 2010

Przychody reklamowe TVN rosły szybciej niż rynek

Grupa TVN miała udany III kwartał, jednak spodziewa się wkrótce ochłodzenia rynku reklamowego.

27 października 2010

Novem pracuje na efekt FM Banku

Bank zainwestował w reklamę w sieci afiliacyjnej.

27 października 2010

Byli menedżerowie IQS założyli Spotlight Research

Nowa firma chce specjalizować się w badaniach jakościowych z elementami etnografii. W planach ma prowadzenie stałych badań oraz nawiązanie współpracy z badaczami ilościowymi.

27 października 2010

Zetka i RMF rozpoczną proces cywilny o "wielką kumulację"

Decyzją sądu apelacyjnego spór między stacjami przeniesie się na drogę procesu cywilnego.

27 października 2010

Ambitne plany Jim Beama

Słynny amerykański burbon zamierza podwoić w Polsce sprzedaż w ciągu trzech lat.

27 października 2010

ZOG wprowadza na rynek polski Performics

Nowa struktura zajmie się marketingiem wyszukiwarkowym.

27 października 2010

Michał Komorowski w zespole MEC Interaction

Agencja ma nowego production managera w dziale kreacji.

27 października 2010

Akademia telewizyjna TVP ruszy jesienią br.

Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wyraziła zgodę na utworzenie biura planowania i kontrolingu oraz ośrodka szkolenia i rozwoju - akademii telewizyjnej.

28 października 2010

365 dni z marką według Hypermedia Isobar

Globalny rebranding pociąga za sobą restrukturyzację i poważne inwestycje.

28 października 2010

Numizmatyczna promocja PKN Orlen

Wspólna akcja z Mennicą Polską.

28 października 2010

HBO wprowadzi kolejny kanał z rodziny AXN

W przyszłym roku HBO Polska ma wprowadzić kanał kierowany do młodego widza.

28 października 2010

Nowy dyrektor strategiczny w S4

Robert Michalik zastąpił Marcina Samka.

28 października 2010

Reklama w National-Geographic.pl sprzedawana na wyłączność

G+J wprowadza nowy system sprzedaży reklam w serwisie National-Geographic.pl. W przyszłości takie rozwiązanie obejmie także serwis "Gali".

28 października 2010

Z Nomi do Unilevera

Katarzyna Ładniak-Grońska nowym brand managerem w Unileverze.

28 października 2010

Staniszewska w BR "Harvard Business Review"

Zespół reklamowy magazynu powiększył się o nowego specjalistę.

28 października 2010

Gellwe chce odświeżyć wizerunek

Marka startuje z kampanią i ma nowy serwis WWW.

28 października 2010

Migda odchodzi z RMF

Na razie nie zdradza, czym będzie dalej się zajmować.

28 października 2010

Kompania Piwowarska startuje z promocją wspartą kampanią

2 listopada rozpoczyna się promocja piwa Lech Premium.

28 października 2010

Carlo Rossi będzie promować nowości

Największa w Polsce marka wina chce rosnąć, m.in. penetrując kolejne segmenty rynkowe.

28 października 2010

Paweł Wachowski w Albedo

Warszawskie biuro agencji marketingu zintegrowanego liczy już cztery osoby.