Itaka w mediach społecznościowych
IDM Media Team rozpoczął współpracę z biurem podróży Itaka.
IDM Media Team rozpoczął współpracę z biurem podróży Itaka.
Agencja jest autorem kampanii reklamowej realizowanej na rynku rumuńskim.
Praca polskiej agencji znalazła się na short-liście amerykańskiego konkursu Bees Award.
Marketer będzie się stosować do standardów World Federation of Advertisers.
Cube Group prowadzi działania online dla marki odzieżowej z portfolio firmy Redan.
Agencją Roku została Gruppa66 Ogilvy, a tytuł Domu Mediowego Roku trafił do PanMedia Western. W trakcie XI edycji konkursu Effie przyznano w sumie 26 nagród.
W związku z przejęciem tej marki kosmetyków firma Cederroth zapowiada większe wsparcie marketingowe dla Dermiki.
Nowy menedżer w agencji wcześniej był związany z Harder & Harder i Heureką.
Zespół BAV Consulting, należący do grupy Y&R, zaprezentował wyniki najnowszego badania BrandAsset Valuator.
Były planner domu mediowego MediaCom odpowiada za komunikację marek koncernu.
Grupa chce wykorzystać wszystkie swoje aktywa do stworzenia ofert kontentowych, reklamowych i promocyjnych na Euro 2012.
Microsoft w ramach promocji systemu Windows 7 postawił na działania internetowe, radiowe i outdoorowe. Wykorzysta w nich wizerunek m.in. znanych blogerów.
Raz w miesiącu razem z "Wprost" będzie się ukazywał dodatek finansowy.
Procter & Gamble wprowadza do Polski markę środka piorącego Dreft.
Marta Zielińska została dyrektorem produkcji internetowych w agencji.
Urszula Czyżewska została nowym senior account managerem.
Nowy menedżer obejmie stanowisko head of client service team.
Marketer promuje modele Vito i Viano, które przeszły facelifting.
Choć debiut marki ma charakter globalny, w polskim oddziale nie oznacza żadnych zmian organizacyjnych ani personalnych.
Linia brandów dyskontowych będzie rozszerzana o nowe specjalistyczne produkty.
Operator przygotował loterię pod hasłem "Czy stałeś się dzisiaj milionerem?".
Stanowisko head of concept w strukturach agencji objął Bartek Kmieć.
Serwis ma oferować kontent z zakresu psychologii i rozwoju osobistego.
Gala wręczenia nagród w plebiscycie "Tele Tygodnia" ponownie będzie transmitowana w TVP2.
Jedna z największych produkcji National Geographic "Wielkie migracje" będzie wspierana kampanią reklamową.
Marka kosmetyków dla mężczyzn należąca do Unilevera będzie dostępna w Polsce przed świętami Bożego Narodzenia.
Nowi menedżerowie zajmą się markami Paola, Jupik i kategorią wody.
Nowa kampania reklamowa ma podkreślać rolę firmy jako wyspecjalizowanego doradcy.
W III kwartale br. sprzedano ok. 9,2 mln biletów.
Po wielu latach pracy w domach mediowych związał się z firmą 3M.
Grupa TVN miała udany III kwartał, jednak spodziewa się wkrótce ochłodzenia rynku reklamowego.
Bank zainwestował w reklamę w sieci afiliacyjnej.
Nowa firma chce specjalizować się w badaniach jakościowych z elementami etnografii. W planach ma prowadzenie stałych badań oraz nawiązanie współpracy z badaczami ilościowymi.
Decyzją sądu apelacyjnego spór między stacjami przeniesie się na drogę procesu cywilnego.
Słynny amerykański burbon zamierza podwoić w Polsce sprzedaż w ciągu trzech lat.
Nowa struktura zajmie się marketingiem wyszukiwarkowym.
Agencja ma nowego production managera w dziale kreacji.
Rada nadzorcza Telewizji Polskiej wyraziła zgodę na utworzenie biura planowania i kontrolingu oraz ośrodka szkolenia i rozwoju - akademii telewizyjnej.
Globalny rebranding pociąga za sobą restrukturyzację i poważne inwestycje.
W przyszłym roku HBO Polska ma wprowadzić kanał kierowany do młodego widza.
G+J wprowadza nowy system sprzedaży reklam w serwisie National-Geographic.pl. W przyszłości takie rozwiązanie obejmie także serwis "Gali".
Katarzyna Ładniak-Grońska nowym brand managerem w Unileverze.
Zespół reklamowy magazynu powiększył się o nowego specjalistę.
Marka startuje z kampanią i ma nowy serwis WWW.
2 listopada rozpoczyna się promocja piwa Lech Premium.
Największa w Polsce marka wina chce rosnąć, m.in. penetrując kolejne segmenty rynkowe.
Warszawskie biuro agencji marketingu zintegrowanego liczy już cztery osoby.