M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

28 października 2010

Santander Bank powróci na ulice

250 placówek AIG Bank Polska zmieni szyldy na nowe - z logo Santander Consumer Banku. W przyszłym roku.

28 października 2010

Codemedia zmienia osobowość prawną

Zmiana ze spółki z ograniczoną odpowiedzialnością w spółkę akcyjną.

29 października 2010

O 1 proc. lepszy III kwartał dla outdooru

IGRZ raportuje 1 proc. wzrostu w III kwartale. Od stycznia do września przychody branży spadły o 3,5 proc.

29 października 2010

Nowy konsultant w On Board PR

Michał Kozaczyński zajmie się m.in. komunikacją z instytucjami rządowymi oraz samorządowymi.

29 października 2010

Mitsubishi ASX w odsłonie Schulza

Startuje kampania wprowadzająca na rynek model crossover.

29 października 2010

SiroScan bez szefa marketingu

Małgorzata Cecherz-Kowalska ma nowe plany zawodowe.

29 października 2010

"Wprost" wyznacza cel sprzedażowy na 120 tys. egz.

Ostatnie wyniki sprzedażowe tygodnika wpłynęły na podwyższenie planów sprzedażowych przez wydawcę.

29 października 2010

Ipla liczy na sport

Internetowy serwis wideo Ipla.tv wprowadzi abonamenty na transmisje sportowe.

29 października 2010

BAT broni pozycji w segmencie slim

Dwie marki papierosów łączy w jedną.

29 października 2010

Nowy manager Irvinga

Przetasowania personalne w marketingu w Kamisie.

29 października 2010

Niczewski pracuje dla ZOG już niezależnie

Robert Niczewski rozstaje się z Liberty Group, jest doradcą zarządu ZOG ds. PR.

29 października 2010

Sportklub znów w At Mediach

Kanał po kilku miesiącach sprzedażowej samodzielności wraca do portfolio brokera.

29 października 2010

Bauer zmienia cennik pod konkurencję

Nowy cennik reklam w magazynach Bauera ma być dopasowany do konkurencji. Tylko brutto.

29 października 2010

PO rozpoczyna kampanię wyborczą w internecie

Platforma Obywatelska umożliwia swoim kandydatom w wyborach samorządowych proste i szybkie tworzenie witryn internetowych.

29 października 2010

KP chce poprawić wizerunek kategorii piwa

Największy producent piwa startuje z projektem klubu dziennikarskiego, który ma przekonać prasę, że piwo jest kategorią ciekawą i aspiracyjną.

29 października 2010

Helios wybuduje do 2014 r. 17 nowych multipleksów

W nowych salach kinowych powstanie blisko 21 tys. miejsc.

2 listopada 2010

Gellwe stawia na wadowickie kremówki

Marketer chce dotrzeć przede wszystkim do kobiet.

2 listopada 2010

TUI przedłuża współpracę z Brasil, a kończy z Mather

Touroperator skonsolidował obsługę budżetu kreacji reklamowej.

2 listopada 2010

Marcin Piróg prezesem LOT-u

Były prezes Carlsberg Polska, a ostatnio przez niemal trzy miesiące prezes Ruchu, został prezesem Polskich Linii Lotniczych LOT.

2 listopada 2010

Małgorzata Wyszyńska pokieruje "Wiadomościami"

W zespole programu informacyjnego publicznej Jedynki zastąpi Jacka Karnowskiego.

2 listopada 2010

Bonnier uruchomił serwis Who is Who

Wydawca "Pulsu Biznesu" chce wykorzystać materiały zbierane przez lata i uruchamia serwis dla ludzi biznesu.

2 listopada 2010

Coca-Cola wspiera handel tradycyjny

Marketer chce przeciwstawić się niekorzystnej dla niego tendencji stopniowej marginalizacji małych sklepów.

2 listopada 2010

Sudler & Hennessey ma nowego szefa

Jerzy Królewicz-Zboina zastąpił w agencji Czesława Duckiego.

2 listopada 2010

Philips inwestuje w rekomendację żelazek

Streetcom odpowiada za projekt, w którym są organizowane pokazy prasowania.

2 listopada 2010

Banner Lecha z błędem

W najnowszej kampanii reklamowej marki wyemitowano banner z rażącym błędem ortograficznym.

2 listopada 2010

Ciosek i Staszewski w zespole reklamy Burdy

Zespół biura reklamy tytułów Burdy powiększa zespół.

2 listopada 2010

Iwona Dynowska odchodzi z SAR-u

Z organizacją reprezentującą branżę reklamową była związana od siedmiu lat.

2 listopada 2010

Patryk Piputa dołącza do zespołu Disneya

Sprzedaż reklam w Disney XD ma być koordynowana z Polski.

2 listopada 2010

Anna Nowakowska kieruje marketingiem Stena Recykling

Nowa menedżer tworzy strategię marketingu i komunikacji firmy recyklingowej.

2 listopada 2010

Wojciech Humiński odpowiada za marketing w zarządzie Eurobanku

Wojciech Humiński przejmie obowiązki Macieja Szczechury.

2 listopada 2010

Castrol z TVP aż do Euro 2012

Producent oleju będzie obecny na antenie przy okazji wszystkich towarzyskich meczów reprezentacji Polski aż do czerwca 2012 r.

2 listopada 2010

Juliusz Baliszewski awansuje w McCann Erickson

Objął stanowisko client service directora w agencji.

2 listopada 2010

4Move sponsorem kadry narodowej

Marka przez cztery lata będzie wspierać polskich piłkarzy.

3 listopada 2010

Springer oficjalnie zmienia nazwę na Ringier Axel Springer Polska

Po etapie łączenia spółek wprowadzono nową nazwę dla nowej firmy, w Polsce reprezentowanej przez Axel Springer Polska.

3 listopada 2010

BSH podkreśla innowacyjność marki Bosch

Pięciotygodniowa kampania reklamowa obejmie telewizję, prasę i internet.

3 listopada 2010

E do naczyń wraca na rynek po relaunchu

Zmiany mają pomóc w odbudowie rynkowej pozycji marki.

3 listopada 2010

"Bluszcz" będzie promowany w 2011 roku

Na rynku pojawiło się pierwsze wydanie magazynu przygotowane pod kierunkiem Rafała Bryndala. Działania promocyjne tytułu planowane są na początek przyszłego roku.

3 listopada 2010

Michał Rafa wraca z Genewy do agencji FireFly

Po kilku latach pracy w międzynarodowych strukturach P&G Michał Rafa wzmocni zespół obsługi klientów FireFly.

3 listopada 2010

Katarzyna Piecuch brand managerem Radia Zet

Nowy menedżer pokieruje zespołem odpowiedzialnym za strategię komunikacyjną.

3 listopada 2010

Agora łączy redakcje motoryzacyjne

Redakcja Moto.pl połączyła się z zespołem branżowych magazynów motoryzacyjnych wydawnictwa.

3 listopada 2010

Agnieszka Głowacz przechodzi z K2 do Pride & Glory Interactive

Agencja pozyskała account managera do koordynacji obsługi nowego klienta.

3 listopada 2010

Nowe osoby w agencji PRS

Maria Bielak i Paulina Sosińska zostały nowymi menedżerami w firmie.

3 listopada 2010

Nissan ma nowego dyrektora generalnego

W firmie nastąpiły też zmiany w dziale public relations.

3 listopada 2010

CEDC liczy na sukces Żubrówki Białej

Producent chce z czystą odmianą tej marki rywalizować o pozycję nr 1 w segmencie mainstream.

3 listopada 2010

Robert Dobrzyński odpowiedzialny za wygląd tytułów komputerowych Springera

Ringier Axel Springer Polska tworzy nowe stanowisko dyrektora artystycznego tytułów "Komputer Świat".

3 listopada 2010

Lotos reklamuje paliwa Dynamic

Ruszyła kampania reklamowa paliwa marki Dynamic po raz pierwszy przygotowana przez Testardo Gram.

3 listopada 2010

Wydawca "Wprost" wspiera sprzedaż magazynu

PMPG rozpoczyna kolejną akcję reklamową tygodnika pod hasłem "Zawsze Wprost".

3 listopada 2010

Equinox tworzy dział internetowy

Agencja chce wzmacniać kompetencje w nowych mediach.

3 listopada 2010

E-mailing bardziej społecznościowy

Prawie 90 procent firm w Polsce dostrzega korzyści z e-mailingu. Nowością jest integracja z social media - wynika z badania przeprowadzonego przez firmę Sare.

3 listopada 2010

Media Shop rozpoczyna sprzedaż zimowej oferty

Jednocześnie zespół agencji wzmocniła Magdalena Wiśniewska jako sales manager.