M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

8 lutego 2002

Sąd uchylił zakaz używania przez Agorę SA tytułu "Metro"

Agora SA powiadomiła, że Sąd Apelacyjny oddalił wniosek spółki TPP o zabezpieczenie przyszłego powództwa i uchylił tymczasowy zakaz używania przez...

8 lutego 2002

TV Puls poszerza ofertę programów sportowych

Stacja telewizyjna TV Puls poszerza swoją ofertę sportową. Od 17 lutego br. rozpocznie emisję nowego programu sportowego pt. "Puls Sportu"....

8 lutego 2002

Magna Global Polska podpisuje umowy z firmami reklamy zewnętrznej

Magna Global Polska (MGP) finalizuje proces podpisywania umów, dotyczących wykorzystania nośników reklamy zewnętrznej w kampaniach reklamowych w 2002 r. Ich...

8 lutego 2002

Papagayo wspiera wejście na polski rynek cukierków Verbena

Agencja reklamowa Papagayo zajęła się kreacją i strategią działań reklamowych wprowadzających na polski rynek słowackie cukierki Verbena, importowane i dystrybuowane...

8 lutego 2002

Druk Serwis należący do grupy 4 Media SA wyodrębnił nowy dział

Druk Serwis Sp. z o.o., należący do grupy 4 Media SA, wyodrębnił w swoich strukturze Biuro ds. Promocji i Sprzedaży...

8 lutego 2002

Interia obsługuje serwis polsatowskiego reality show "Bar"

Portal Interia przygotuje serwis internetowy do najnowszego programu typu reality show o nazwie "Bar", który będzie emitowany w marcu na...

11 lutego 2002

SMG/KRC Poland Media rozesłało ofertę do lokalnych stacji radiowych

Instytut badawczy SMG/KRC Poland Media rozesłał ofertę cenową badań słuchalności radia Radio Track 2002 do około 100 lokalnych stacji radiowych,...

11 lutego 2002

Branża farmaceutyczna chce zmian zasad promocji i reklamy leków

Organizacje branżowe, zrzeszające koncerny farmaceutyczne, optują za zmianą części przepisów ustawy o prawie farmaceutycznym w części dotyczącej promocji i reklamy...

11 lutego 2002

"Big Brother Bitwa" zamiast "Big Brother 3"

Emisja trzeciej edycji programu reality show "Big Brother" na antenie telewizji TVN rozpocznie się w połowie marca br. (10 marca...

11 lutego 2002

ClickAd zastosuje marketing wirusowy, reklamując Simplusa

Internetowy dom mediowy ClickAd zajął się strategią i zakupem mediów na potrzeby kampanii wizerunkowej marki Simplus (prepaid sieci telefonii komórkowej...

11 lutego 2002

Kampania reklamowa wspiera wejście "Dzień dobry" do kolejnych miast

Wejście znanej dotychczas z rynku warszawskiego gazety "Dzień dobry" do kolejnych pięciu aglomeracji (Wrocław, Poznań, Kraków, Łódź, Trójmiasto) wspiera kampania...

11 lutego 2002

Firma Best podpisze umowę z Syrena Entertainment Group

Broker reklamy kinowej firma Best Marketing & Promotion Agency finalizuje rozmowy z dystrybutorem filmowym Syrena Entertainment Group dotyczące przygotowywania dla...

11 lutego 2002

Magdalena Czaja została prezesem agencji reklamowej San Markos

Magdalena Czaja została prezesem agencji reklamowej San Markos - Republika Dobrej Marki, która na początku tego roku wyodrębniła się ze...

11 lutego 2002

Mini Media wprowadzają badania do swojej oferty

Firma reklamy zewnętrznej Mini Media, dysponująca w Polsce siecią tzw. miniboardów (tablice o formacie 252 x 119 cm), zaczęła wykorzystywać...

11 lutego 2002

Bertelsmann inwestuje w sprzęt komputerowy dla pracowników

Koncern medialny Bertelsmann AG organizuje wśród swoich pracowników międzynarodową akcję PC4ALL, której polska edycja nosi nazwę "Komputer dla każdego". Program...

11 lutego 2002

ITC.COM.PL przygotowała oprawę olimpijskich bloków reklamowych

Firma ITC.COM.PL na zlecenie Biura Reklamy TVP SA przygotowała oprawę bloków reklamowych nadawanych przez TVP SA w czasie Igrzysk Olimpijskich...

12 lutego 2002

KFC wspomaga sprzedaż w Warszawie

Kentucky Fried Chicken, sieć restauracji należąca do firmy AmRest, rozpoczęła kampanię, która ma wspomóc sprzedaż produktów KFC w Warszawie. Kampania...

12 lutego 2002

Patryk Tsu rozstał się z wydawnictwem G+J Polska

Patryk Tsu, dyrektor wydawniczy wydawnictwa G+J Polska, rozstał się z firmą. Związany był z nią przez ostatnich 6 lat. Sprawował...

12 lutego 2002

Zmiany w ramówce MTV Polska

Telewizja muzyczna MTV Polska od marca zmieni ramówkę swoich programów. Na antenie pojawią się trzy nowe programy. Pierwszy to "MTV...

12 lutego 2002

IDMnet rozpoczyna współpracę z wortalem Chip Online

Sieć reklamy internetowej IDMnet podpisała na początku lutego br. umowę o współpracy z wortalem Chip Online. "Umowa zakłada, że wortal...

13 lutego 2002

McCann-Erickson stracił budżety Gillette, Oral Care, Brauna i Duracella

Agencja reklamowa McCann-Erickson straciła budżety czterech marek należących do Gillette Co.: Gillette, Oral Care, Braun i Duracell. Koordynacją wszystkich działań...

13 lutego 2002

Publicis kreuje produkty do pielęgnacji ciała Garnier

Agencja reklamowa Publicis przygotowuje kreację na potrzeby kampanii reklamowej produktów do pielęgnacji ciała Garnier, która rozpocznie się w połowie marca...

13 lutego 2002

"Moje Logo" - nowe pismo o telefonii komórkowej

"Moje Logo" to nowe pismo skierowane do osób zainteresowanych telefonią komórkową. Pierwszy numer ukazał się z datą luty 2002 r....

13 lutego 2002

"Prawo i Ekonomia w Telekomunikacji" - nowy tytuł Migut Media SA

"Prawo i Ekonomia w Telekomunikacji" jest nowym tytułem wydawnictwa Migut Media SA. Będzie się ukazywać jako kwartalnik, jedynie w systemie...

13 lutego 2002

Ad.net poszerza portfolio swojej sieci o witryny mediowe

Sieć reklamy internetowej Ad.net poszerza portfolio swojej sieci o witryny związane z mediami. Na początku lutego br. do sieci dołączyły...

14 lutego 2002

Agencja TJ Partner i dom mediowy Impact Media przestały istnieć

Agencja reklamowa TJ Partner i dom mediowy Impact Media już nie istnieją. Agencja została postawiona przez właściciela - Andrzeja Jesionka...

14 lutego 2002

Magazyn "Dziecko" powodem rozprawy między Edipresse a Prószyńskim

Wczoraj rozpoczął się proces wydawnictwa Edipresse Polska SA przeciwko spółce Prószyński i S-ka SA. Sprawa dotyczy wydawanego przez Prószyńskiego magazynu...

14 lutego 2002

Start kampanii margaryny Benecol przesunięto na koniec lutego

Start kampanii reklamowej wprowadzającej na polski rynek margarynę Benecol przesunięto na koniec lutego br. Kampania trwać będzie do końca kwietnia....

14 lutego 2002

Trwa kampania Usługi Identyfikacji Produktów firmy Microsoft

Microsoft rozpoczął kampanię internetową Usługi Identyfikacji Produktów PID Service. Celem kampanii jest zapoznanie użytkowników oprogramowania komputerowego z bezpłatną możliwością weryfikacji,...

14 lutego 2002

"Kochaj i rzuć palenie!" - walentynkowa akcja producenta Nicorette

Z okazji Walentynek producent gum i plastrów Nicorette firma Pharmacia proponuje palaczom oryginalny prezent dla ukochanej osoby: rzucenie palenia. Sto...

14 lutego 2002

Agencja EPS zajęła się adaptacją reklam Nokii 6510

Agencja reklamowa EPS jest odpowiedzialna za adaptację materiałów do kampanii reklamowej wchodzącego na rynek polski aparatu Nokia 6510 rozpoczętej w...

14 lutego 2002

Zmiana na stanowisku prezesa Nestle Polska

Nestle Polska ma nowego prezesa. Został nim Sulivan O'Carroll. Zastąpi na tym stanowisku Alfreda Kavelina, który przez ostatnie kilka lat...

15 lutego 2002

Agora SA będzie kontynuować w tym roku inwestycje w media

Na wczorajszej konferencji prasowej Agory SA, podsumowującej wyniki finansowe spółki w 2001 r., Wanda Rapaczyński, prezes Agory, poinformowała, że firma...

15 lutego 2002

Telewizja Tele 5 zabiega o koncesję KRRiTV

Andrzej Muras, wiceprezes spółki Fincast, która jest właścicielem nowej telewizji Tele 5, złożył w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wniosek...

15 lutego 2002

Czy miastoplusa.pl zakończy działalność?

Niewykluczone, że w ciągu kilku tygodni z sieci zniknie witryna miastoplusa.pl będąca marketingowym przedsięwzięciem spółki Polkomtel, operatora sieci telefonii komórkowej...

15 lutego 2002

Agencja interaktywna Upload uruchomiła swoją witrynę

Agencja interaktywna Uplaod uruchomiła swoją witrynę korporacyjną. "Kierujemy ją do małych i średnich przedsiębiorstw chcących włączyć Internet do swojej strategii...

15 lutego 2002

New Soft & Easy zaplanowała półroczną promocję

Agencja Belive, od roku obsługująca firmę New Soft & Easy, producenta papieru toaletowego Regina, przygotowała dla swojego klienta konsumencką promocję...

15 lutego 2002

D'Arcy Interactive przygotowała internetową kampanię Fiata Stilo

D'Arcy Interactive przygotowała kreację internetowej kampanii reklamowej promującej Dni Otwarte Fiata Stilo trwające od 15 do 17 lutego br. Planowaniem...

15 lutego 2002

Agora SA będzie kontynuować w tym roku inwestycje w media

Na wczorajszej konferencji prasowej Agory SA, podsumowującej wyniki finansowe spółki w 2001 r., Wanda Rapaczyński, prezes Agory, poinformowała, że firma...

15 lutego 2002

Telewizja Tele 5 zabiega o koncesję KRRiTV

Andrzej Muras, wiceprezes spółki Fincast, która jest właścicielem nowej telewizji Tele 5, złożył w Krajowej Radzie Radiofonii i Telewizji wniosek...

15 lutego 2002

Czy miastoplusa.pl zakończy działalność?

Niewykluczone, że w ciągu kilku tygodni z sieci zniknie witryna miastoplusa.pl będąca marketingowym przedsięwzięciem spółki Polkomtel, operatora sieci telefonii komórkowej...

15 lutego 2002

Agencja interaktywna Upload uruchomiła swoją witrynę

Agencja interaktywna Uplaod uruchomiła swoją witrynę korporacyjną. "Kierujemy ją do małych i średnich przedsiębiorstw chcących włączyć Internet do swojej strategii...

15 lutego 2002

New Soft & Easy zaplanowała półroczną promocję

Agencja Belive, od roku obsługująca firmę New Soft & Easy, producenta papieru toaletowego Regina, przygotowała dla swojego klienta konsumencką promocję...

15 lutego 2002

D'Arcy Interactive przygotowała internetową kampanię Fiata Stilo

D'Arcy Interactive przygotowała kreację internetowej kampanii reklamowej promującej Dni Otwarte Fiata Stilo trwające od 15 do 17 lutego br. Planowaniem...

18 lutego 2002

TVN zarzuca TVP3 wykorzystanie wizerunku Tomasza Lisa

14 lutego br. w wieczornym wydaniu programu informacyjnego TVN "Fakty" Tomasz Lis zarzucił Telewizji Polskiej wykorzystanie w reklamie programu TVP3...

18 lutego 2002

Rekord oglądalności i wpływy TVP z reklam w blokach z SLC 2002

Rekord telemetryczny z 1997 r. został pobity ("Wiadomości" w TVP1 z 19 stycznia 1997 r.). Oglądalność konkursu skoków narciarskich na...

18 lutego 2002

UPC Telewizja Kablowa poszerza ofertę o Canal Plus Multiplex

UPC Telewizja Kablowa wzbogaca ofertę programową o kanały nadawane w ramach Canal Plus Multiplex (Canal Plus, Canal Plus Niebieski i...

18 lutego 2002

Davidoff Cafe - nowa luksusowa marka kawy w portfolio Tchibo

Firma Tchibo wprowadziła na rynek nową luksusową markę kawy - Davidoff Cafe. Tym samym rozszerzyła segment kaw premium, w którym...

18 lutego 2002

Unicom Bols Group wprowadził na rynek czystą Wódkę Niagara

Unicom Bols Group (UBG) wprowadził na rynek czystą wódkę o nazwie Niagara. Wprowadzenie produktu na rynek wspiera kampania BTL-owa opracowana...

18 lutego 2002

Optimedia Poland wykorzystuje zagraniczne serwisy w kampanii EkoDiesel

W kampanii oleju EkoDiesel (PKN Orlen) zaplanowanej przez Optimedia Poland wykorzystano serwisy internetowe Bloomberga i Financial Times. Jak powiedział Maciej...