M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 listopada 2010

Mariusz Twardowski odchodzi z Hatora

Wieloletni menedżer firmy nie wyklucza, że pozostanie w branży OOH.

18 listopada 2010

"Wielka Kumulacja" tylko dla RMF FM

Stacja ma wyłączne prawo do używania tej nazwy.

18 listopada 2010

Iplex współpracuje z Panasonikiem

Internetowa "wypożyczalnia" z darmowymi filmami będzie dostępna w telewizorach Panasonic, nie wyklucza też współpracy z innymi producentami.

18 listopada 2010

Anna Zwolińska kieruje działem PR Polsatu

Zastąpi Monikę Polewską, która odeszła ze spółki.

18 listopada 2010

Nowy serial z Danutą Stenką wiosną w TVP

Gwiazda wcieli się w rolę policjantki.

18 listopada 2010

MediaVest pracuje dla InsERT

Firma rozpoczyna właśnie kampanię telewizyjną.

18 listopada 2010

Matuszyński odchodzi z ITI Neovision

Po kilku miesiącach w strukturach spółki Matuszyński odchodzi z zarządu.

18 listopada 2010

Pierwsza wizerunkowa kampania Rossmanna

Detalista startuje z nową kampanią, której celem jest poszerzenie grupy konsumentów.

18 listopada 2010

Head & Shoulders w Facebooku i YouTube

P&G po raz kolejny śmiało wykorzystuje media społecznościowe.

19 listopada 2010

Anna Mandes-Tarassov pokieruje dwoma tytułami

Naczelna "Samego Zdrowia" teraz będzie kierowała także redakcją miesięcznika "Dobre Rady", który po odejściu Beaty Dzięgielewskiej pozostał bez redaktora naczelnego.

19 listopada 2010

Diana Kruger twarzą perfum CK Beauty

Światowej sławy modelka po raz pierwszy wystąpiła w kampanii zapachów marki Calvin Klein.

19 listopada 2010

Ładniejsze stroje w McDonald's

Marketer chce kreować swój wizerunek jako pracodawcy i startuje z konkursem na nowe stroje dla pracowników.

19 listopada 2010

Barabasz odpowiedzialna za soki w Maspeksie

Anna Barabasz zastąpi Adama Mikołajczyka na stanowisku dyrektora marketingu, w tym regionu, w kat. soków.

19 listopada 2010

Joanna Opoczyńska odpowiada za RX w Ipsosie

Firma badawcza rusza z ofertą badań leków na receptę.

19 listopada 2010

P&G współpracuje z MHI Group

Marketer realizuje niektóre projekty w Polsce z brytyjskim lettershopem.

19 listopada 2010

Michał Wileński odchodzi ze Starcomu

Rozstaje się z agencją po sześciu latach.

19 listopada 2010

9 mln Polaków słucha radia przez komórkę

Co trzeci słuchacz używa do odbioru radia telefonu komórkowego.

19 listopada 2010

Red8 autorem nowej kampanii Fortuny

Agros Nova pokazuje wyjątkowość soku Sweetie.

19 listopada 2010

Trzyletni plan dla "Wprost", plany akwizycji

PMPG chce w 2013 roku osiągnąć 46,1 mln zł przychodów z "Wprost". W tym czasie co roku zamierza inwestować w promocję i sprzedaż średnio po 15 mln zł rocznie. Rozgląda się za kolejnymi akwizycjami na miarę "Wprost".

19 listopada 2010

Darmowy dostęp do serwisów mobile za reklamy

Firma Inmobile wprowadzi usługę FreeM, która pozwoli bezpłatnie korzystać z popularnych serwisów społecznościowych, komunikatorów i portali internetowych w telefonach komórkowych w zamian za obejrzenie reklam.

19 listopada 2010

Uchański pokieruje dwoma segmentami w Ringier Axel Springer

W związku z odejściem Donaty Cieślik funkcję dyr. wydawniczego pism komputerowych przejmie Aleksy Uchański.

19 listopada 2010

Dwie prace Saatchi na short-liście Epiki

Organizatorzy konkursu podwyższyli liczbę punktów niezbędnych, aby dostać się na short-listę.

19 listopada 2010

Winezja za 2 mln zł

Ambra wraz z firmą technologiczną Jade uruchamiają internetowy portal i sklep winiarski Winezja.pl.

22 listopada 2010

Ringier Axel Springer planuje akwizycję internetową

Ringier Axel Springer Polska przygląda się rynkowi mediów internetowych. Wśród wymienianych celów akwizycji są m.in. Grupa O2 i Nasza Klasa.

22 listopada 2010

Małgorzata Cetera-Bulka wraca do Springera

Po kilkuletniej przerwie znowu pokieruje biurem reklamy w Ringier Axel Springer Polska.

22 listopada 2010

Ipla będzie wspierana projektem reklamowym

Należący do spółki Redefine internetowy serwis wideo chce pozyskać nowych użytkowników.

22 listopada 2010

PMPG szykuje kolejne pakiety reklamowe

W ofercie biura reklamy Platformy Mediowej "Point Group" wkrótce pojawi się nowy pakiet reklamowy - biznesowy. Będzie to już trzecia taka oferta multimedialna grupy, tym razem bazująca na "Wprost".

22 listopada 2010

Getin przejmie Alianz Bank

Grupa Allianz wycofuje się z bankowości i skupi się na sprzedaży ubezpieczeń.

22 listopada 2010

Marzena Burza odpowiada za sprzedaż w Inter Partner Assistance

Była dyr. sprzedaży PZU zajmie się teraz kontaktami handlowymi firmy Inter Partner Assistance

22 listopada 2010

K2 uruchamia Ambasadę Trendów

Agencja tworzy bazę trendsetterów na potrzeby akcji marketingu rekomendacji.

22 listopada 2010

Wrigley stawia na "mentolnięcie"

"Przytkało Cię? Poczuj mentolnięcie" - pod takim hasłem marketer reklamuje gumę do żucia Airwaves.

22 listopada 2010

"Seks" i "pieprzoty" w TVP tylko po 20

Telewizja Polska reklamę Inteligo z udziałem Marii Peszek emituje tylko w nocy.

22 listopada 2010

Polityka cenowa stacji sugeruje schłodzenie rynku

TVN i TVP bez podwyżek, Polsat lekko podnosi CPP w grudniu br.

22 listopada 2010

Nestlé prowadzi "End Year Promotion"

Kampania reklamowa ma wspierać przede wszystkim zakupy impulsowe.

22 listopada 2010

Change delikatnie dla Luksji [WIDEO]

Nowa kampania PZ Cussons wspierająca żele pod prysznic Luksja SkinKind została przygotowana przez Change Integrated.

22 listopada 2010

GIODO chce skontrolować Facebooka

Generalny Inspektor Danych Osobowych ma wątpliwości co do polityki prywatności portalu społecznościowego.

22 listopada 2010

Saatchi & Saatchi jedynym polskim zwycięzcą Epiki

W konkursie przyznano 61 nagród i 4 grand prix.

23 listopada 2010

Awans w TBWA\PR

Agnieszka Krawczyńska awansowała na stanowisko account managera.

23 listopada 2010

Simplus: 800 tys. lat p.n.e.

Kontynuacja filmowego formatu w kampanii Polkomtela.

23 listopada 2010

Polka w jury Eurobest

Asiya Malinowska z Brain jedynym przedstawicielem Polski w jury konkursu.

23 listopada 2010

J&J zwiększy wydatki na reklamę

Przyszłoroczny budżet reklamowy Johnson & Johnson ma być o kilka procent wyższy od tegorocznego. Głównymi kategoriami, w które marketer zamierza inwestować, będą kosmetyki pielęgnacyjne i leki OTC.

23 listopada 2010

Bulera będzie promowała Joannę Klimas

Magdalena Bulera zajmie się promocją wizerunku projektantki Joanny Klimas.

23 listopada 2010

Edipresse współpracuje z Media Service Zawada

Edipresse zajmie się kompleksową obsługą prenumeraty tytułów tego wydawnictwa.

23 listopada 2010

Nordea Bank reklamuje bankowość korporacyjną

Aby wzmocnić przekaz wiarygodności oferty, bank pokazuje w reklamach logo 21 swoich klientów.

23 listopada 2010

Nazwiska klientów PanMedia Western w kampanii SEM

Szefowie marketingu firm obsługiwanych przez agencję po wpisaniu swoich nazwisk do Google trafiają na specjalną stronę agencji.

23 listopada 2010

Aplikacja P&G w Facebooku

Marketer będzie wspierał komunikację brandu Pantene za pomocą aplikacji.

23 listopada 2010

Durczyńska media managerem w Arenie

Nowy dom mediowy kompletuje zespół.

23 listopada 2010

Smolik ambasadorem marki Johnnie Walker

Andrzej Smolik reklamuje nie tylko bank Inteligo, ale także znaną markę whisky.

23 listopada 2010

Sylwia Vogel w Sare

Agencja wyspecjalizowana w e-mailingu ma nowego PR managera.

23 listopada 2010

TVN szykuje nowy muzyczny show na wiosnę

Wzorowany na "X Factorze" program może się pojawić w nowej ramówce stacji.