M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

26 listopada 2010

AtomClick promuje ofertę świąteczną

AtomClick, dział interaktywny IQ Marketing, rozpoczął promocję swoich usług przed nadchodzącymi świętami.

26 listopada 2010

BRiH TVP planuje rozwój struktury

Podobnie jak w BR TVN w strukturze handlowej TVP mają się pojawić brand managerowie.

29 listopada 2010

Y&R inwestuje w marketing sportowy

Brand & Sport dysponuje badaniem marketingowej wartości 106 sportowców.

29 listopada 2010

"Prosto w serce" zastąpi "Majkę"

Tuż przed świętami będzie premiera nowego serialu "Prosto w serce" w TVN.

29 listopada 2010

Jelfa SA z nowym menedżerem

Krzysztof Łokaj został dyrektorem zarządzającym ds. handlowych w firmie.

29 listopada 2010

"Express Ilustrowany" uruchamia emisję TV

Łódzki dziennik ma swój telewizyjny odpowiednik.

29 listopada 2010

"Newsweek" także do słuchania

Audioteka.pl poszerza ofertę tygodników opinii o "Newsweeka". Za 4 zł można odsłuchać bieżący numer pisma.

29 listopada 2010

McDonald's w strefach kibica

Sieć postawi mobilne restauracje na Euro 2012.

29 listopada 2010

12 proc. to hit

Nordea Bank Polska reklamuje lokaty.

29 listopada 2010

Joanna Pędzińska odpowiada za komunikację marketingową LOT-u

Była szefowa komunikacji marketingowej Lukas Banku, a wcześniej Playa, kieruje teraz komunikacją marketingową LOT-u.

29 listopada 2010

Przełom w komunikacji Ahmad Tea London

Marka herbaty ma pierwszą ogólnopolską kampanię.

29 listopada 2010

Tesco wraca z marką Organic

Po dwóch latach przerwy sieć zaoferuje produkty organiczne i startuje z półką fair trade.

29 listopada 2010

Disney gruntownie reorganizuje europejskie struktury

Z poziomu Warszawy będą koordynowane sprzedaż i marketing na rynki CEE.

29 listopada 2010

TVP Seriale liczy na duży zasięg

Kanał w momencie startu chce mieć w zasięgu 3 mln gospodarstw domowych.

29 listopada 2010

Marek Tretyn prezesem Rady Reklamy

Walne zebranie członków Związku Stowarzyszeń Rada Reklamy wybrało nowe władze i zmieniło regulamin.

29 listopada 2010

MarketShare przystąpiła do sieci AMIN Worldwide

Polska agencja reklamowa liczy na wymianę know-how i pozyskanie nowego biznesu.

30 listopada 2010

Telepizza walczy o fanów amerykańskiego ciasta

Sieć chce przejąć dotychczasowych klientów Pizza Hut, którzy preferują pizzę przygotowywaną na sposób amerykański.

30 listopada 2010

Philips w kobiecej sieci

Marketer chce przekonać kobiety, że golarka Philips Senso Touch 3D jest najlepszym prezentem dla mężczyzn.

30 listopada 2010

Carat Polska obsługuje portal prezentowy

Dom mediowy będzie współpracował przy realizacji kampanii reklamowej serwisu KataloguMarzeń.pl.

30 listopada 2010

Monika Włodarczyk z ZOG do Bauera

Nowy menedżer zajmie się ofertą reklamową magazynów telewizyjnych.

30 listopada 2010

Symetria poszerza zespół kreatywny

Adam Węgrzynowicz dołączył do działu kreatywnego agencji interaktywnej.

30 listopada 2010

BBC wchodzi na platformę Canal+

Kanały BBC będą dostępne dla abonentów platformy Canal+. Tym samym będą dostępne na trzech największych platformach satelitarnych.

30 listopada 2010

Spółka MailMedia będzie samodzielna

Sare przeznaczy środki z emisji m.in. na rozwój spółki realizującej e-mailing do zewnętrznych baz adresowych.

30 listopada 2010

4Fun Media notuje ponad 50-proc. wzrost zysku

Grupa mediowa odnotowała lepsze wyniki niż w ub.r. Przychody wzrosły o 17,6 proc., a zysk netto o 50,5 proc. Dziś spółka debiutuje na giełdzie.

30 listopada 2010

Zwierciadlo.pl stawia na komunikację wirusową

Specjalne nakręcony film i promocja w wyszukiwarkach to tegoroczne plany promocyjne dla serwisu magazynu "Zwierciadło".

30 listopada 2010

"TV Okey" reklamowany w telewizji

Magazyn telewizyjny ukazał się z serialem “Colombo" i jest promowany w mediach.

30 listopada 2010

Nestle Polska i Intermarche realizują wspólną promocję

W puli akcji nagrody o łącznej wartości ponad 80 tys. zł

30 listopada 2010

Miraculum chce przypomnieć markę Pani Walewska

Ambasadorką kosmetycznej marki została Katarzyna Gniewkowska, aktorka teatralna i filmowa. Będzie to pierwsza w historii marki kampania.

30 listopada 2010

Zmiany w top managemencie marketingu Ery

Paweł Szarkowski nowym dyr. departamentu komunikacji; Wojciech Kliniewski awansował na szefa sprzedaży i marketingu rynku prywatnego.

30 listopada 2010

Byss.pl i Costa zapraszają do raju

Hortex uruchomił serwis Prostozraju.pl.

30 listopada 2010

Ogilvy zatrudnia; Artur Pluta kreatywnym w Ogilvy Interactive

Ogilvy Group Poland wzmocniła zespoły poszczególnych spółek nowymi osobami.

30 listopada 2010

Chamlety za najgorsze reklamy

Reklamy OSM Chojnice i sztab wyborczy Grzegorza Napieralskiego znalazły się wśród najgorszych kreacji reklamowych.

30 listopada 2010

Rada Reklamy uznała reklamy Żywca i Aflofarmu za nieetyczne

Skargi dotyczyły reklam w internecie i radiu.

30 listopada 2010

BTL Point Group traci kolejnego menedżera

Z agencją rozstała się Urszula Ryciak, dyrektor kreatywna.

1 grudnia 2010

Powstaje grupa komunikacyjna What

Marcin Godlewski został new business directorem.

1 grudnia 2010

AdAction czaruje dla Harry’ego Pottera

Promocja kolejnej części kinowego hitu skierowana do miłośników gier.

1 grudnia 2010

Walk & Talk dla Home.pl

Dostawca usług internetowych wspomagany przez PR.

1 grudnia 2010

Marcin Kulczycki w Biurze Podróży Reklamy

Agencja będzie miała wsparcie przy projektach zewnętrznych.

1 grudnia 2010

Tilk obejmie stanowisko prezesa Ringier Axel Springer Polska

Po kilku miesiącach kierowania wydawnictwem Andreas Tilk oficjalnie objął stanowisko prezesa tej firmy.

1 grudnia 2010

PBS DGA zbada wizerunek inwestorów indywidualnych

Stowarzyszenie Inwestorów Indywidualnych realizuje program "10 na 10..." mający na celu promowanie wysokich standardów komunikacji spółek giełdowych z inwestorami. Partnerem projektu jest PBS.

1 grudnia 2010

Zmiana na stanowisku szefa AtomClick

Łukasz Sójka zastąpił Pawła Kornosza na stanowisku interactive directora w AtomClick, dziale interaktywnym IQ Marketing.

1 grudnia 2010

Z SiroScanu do Oriflame

Małgorzata Cecherz-Kowalska została szefem marketingu Oriflame.

1 grudnia 2010

Szef marketingu Metsa Tissue odchodzi

Z firmą rozstaje się Robert Wieczorek.

1 grudnia 2010

Przeagencja dla NAM

Rusza międzynarodowa strona NAM.

1 grudnia 2010

Mariola Wysocka w Gadu-Gadu

Była wiceprezes IDMnetu oraz pełnomocnik zarządu ds. rozwoju produktów Grupy Radiowej "Time" w ZPR-ach będzie teraz zarządzać treściami w produktach GG Network SA.

1 grudnia 2010

Ewa Komin odchodzi z Albedo Marketing

Z agencją rozstaje się new business manager.

1 grudnia 2010

4Fun Media uruchomi dwa nowe kanały

Nadawca planuje uruchomienie dwóch nowych kanałów tematycznych i zapowiada wprowadzenie "dużych" formatów w ramówkach w przyszłym roku.

1 grudnia 2010

Prawie 3 GRP na każdy centymetr śniegu

Według obliczeń At Mediów w ciągu poniedziałkowego ataku zimy w telewizjach wyemitowano o 55,3 GRP więcej niż w poniedziałek tydzień wcześniej.

1 grudnia 2010

BAT z nowym dyrektorem sprzedaży

Na stanowisko to awansował Rafał Wysowski; inne przesunięcia personalne.

1 grudnia 2010

Zakopane czy Szczyrk i Witów? Wybierz najlepszą kampanię [REKLAMA]

LED's Snow to zimowa oferta interaktywnych kampanii reklamowych na nośnikach Cityscreen. Chcesz dotrzeć ze swoją reklamą tylko do Zakopanego czy może do 8 największych kurortów narciarskich w Polsce? Planujesz kampanię interaktywną czy produktową? Firma City dostosuje ofertę do Twoich potrzeb.