M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

1 lutego 2011

Pizza Hut dołącza do promocji Orange

Abonenci sieci w środy mogą iść nie tylko do kina, ale także na pizzę.

1 lutego 2011

Podróże z marką Łowicz

Agros Nova rozpoczął promocję konsumencką dżemów z atrakcyjnymi nagrodami autorstwa Euro RSCG 4D.

1 lutego 2011

Oświecenie według Heyah

Operator sieci komórkowej przygotował nową kampanię reklamową z kotem Ryśkiem.

1 lutego 2011

Gazeta.pl winszuje równolatkom

Agora w kampanii składa życzenia wybranym firmom.

1 lutego 2011

Roszkowska odpowiada za internet w łódzkim oddziale Polskapresse

Marta Roszkowska objęła stanowisko menedżera ds. internetu w Prasie łódzkiej.

1 lutego 2011

Orange wprowadza nowy claim marki

"Dziś zmienia się z Orange" - tak brzmi nowy claim marki Orange, który zastąpił dotychczasowy "Together we can do more".

2 lutego 2011

Dwie firmy w rozmowach o badaniu outdooru

Już tylko z dwiema firmami badawczymi rozmawiają przedstawiciele branży OOH nt. wprowadzenia standardu pomiaru.

2 lutego 2011

Celebryci w akcji Public Format

Agencja zaangażowała się w inicjatywę sportowo-edukacyjną Snow Sport Show na rzecz wsparcia rozwoju transplantacji narządów.

2 lutego 2011

Aflofarm wystawił na sprzedaż markę Frugo [WIDEO]

W 2009 r. firma zapłaciła za markę napoju 1 mln zł. Czy teraz dostanie za nią 5 mln zł?

2 lutego 2011

Przemysław Domański przechodzi do Areny

Nowy dom mediowy kontynuuje budowanie zespołu i zatrudnia osobę wcześniej związaną z MEC.

2 lutego 2011

Monday PR obsługuje D-Link Polska

Polski oddział międzynarodowego producenta urządzeń sieciowych inwestuje w PR.

2 lutego 2011

Miłosne wróżby przez GG

Tym razem Wróżbita Maciej pojawi się na Gadu-Gadu.

2 lutego 2011

Nowa agencja marketingu medycznego na rynku

SkyMed chce świadczyć sprofilowane usługi dla placówek medycznych.

2 lutego 2011

9.90 PR będzie pracować z firmami z USA

Agencja podpisała umowę z firmą Why Not USA, zajmie się promocją Targów Pracy z Amerykańskimi Pracodawcami.

2 lutego 2011

Maciej Topolski odchodzi z Kolportera

Grzegorz Maciągowski, dyrektor marketingu spółki, przejął jego obowiązki.

2 lutego 2011

Alior Bank chce dotrzeć do lokalnych społeczności

Bank rozpoczął III edycję konkursu Dom z Wyższą Kulturą. Celem akcji jest dofinansowanie najciekawszych projektów aktywizujących lokalną społeczność.

2 lutego 2011

Związek Firm Public Relations ma nową wiceprezes

Z końcem stycznia br. stanowisko wiceprezesa zarządu organizacji objęła Katarzyna Przewuska z Euro RSCG Sensors.

2 lutego 2011

TBWA\ na rzecz adopcji [WIDEO]

Agencja zachęca do przekazania 1 proc. podatku, który wesprze Fundację Rodzin Adopcyjnych.

2 lutego 2011

ARBOnetwork dla serwisu eBobas.pl

Popularny serwis społecznościowy dla rodziców wzbogacił ofertę sieci reklamy.

2 lutego 2011

Rossmann adresuje reklamę do młodzieży

Zespół Kumka Olik w spocie reklamowym i rabat na kosmetyki - to ma zwrócić uwagę młodzieży i zachęcić ją do zakupu kosmetyków.

2 lutego 2011

Sphinx promuje nowe menu; za projekt odpowiada Practum

Akcja przeprowadzana jest w lokalach, na stronie WWW i poprzez działania PR.

2 lutego 2011

Animex debiutuje w nowej kategorii produktowej

Marketer wprowadza na rynek mrożonki pod marką Morliny.

2 lutego 2011

West chce umocnić pozycję w segmencie niskich cen

Imperial Tobacco wprowadza innowację produktu, który teraz będzie sprzedawany w trzech wersjach.

2 lutego 2011

Edyta Płuciennik w zespole Pro Duct By Business

Wcześniej była związana z firmą public relations On Board PR.

2 lutego 2011

Suerte chce specjalizować się w działaniach w internecie

Rusza agencja social media & video marketingu.

2 lutego 2011

Żywiec na poważnie w Facebooku

Marka piwa współpracuje w tworzeniu profilu w portalu z Jackiem Wasilewskim.

2 lutego 2011

Ford podkreśla innowacje modelu C-Max [WIDEO]

Marketer włączył do kampanii reklamowej działania w internecie, w tym platformy społecznościowe, portale i aplikację.

2 lutego 2011

MTV reorganizuje struktury

Polski oddział MTV tworzy nowe zespoły. Z firmy odchodzą Robert Cieśluk i Tomasz Bruss. Do zespołu dołączyła Agnieszka Gajzler.

2 lutego 2011

McDonald's ma nieoficjalny fan page

Marketer nie mógł się zdecydować na założenie fan page'a, więc zrobili to za niego... konsumenci.

2 lutego 2011

Kropka Bordo pracuje nad strategią Dolcanu

Agencja współpracuje z deweloperem na podstawie bezterminowej umowy.

2 lutego 2011

Rafał Karczewski zajmie się także In-store TV w Polsat Media

Będzie reprezentował Iplę oraz ma odpowiadać za przychody w segmencie In-store TV.

2 lutego 2011

Radio Zet partnerem medialnym TVP2

Radio Zet zostało strategicznym partnerem medialnym nowego muzycznego show TVP2 pod tytułem "Bitwa na głosy!".

2 lutego 2011

Zmiany w ramówce PiN i nowe kanały stacji w internecie

Radio PiN dwukrotnie zwiększa ilość wiadomości biznesowych na swojej antenie i równocześnie uruchamia pięć muzycznych stacji internetowych.

2 lutego 2011

Idealia łączy kompetencje e-marketingu i pozyskiwania funduszy UE

Agencja rozpoczęła świadczenie kompleksowych usług e-marketingowych i webdeweloperskich klientom zewnętrznym.

2 lutego 2011

Jelfa zmienia strukturę marketingu

Na początku roku firma Jelfa SA wdrożyła nową strukturę zarządzania marketingiem i sprzedażą. W styczniu i lutym br. rozpoczynają pracę nowi dyrektorzy w poszczególnych grupach produktowych.

2 lutego 2011

Konsument Łowicza sam decyduje o urlopie [WIDEO]

Marketer wystartował z promocją, w której można wygrać wakacje.

2 lutego 2011

MillionYou przebudował serwis i dodał nowe funkcjonalności

Zmianom towarzyszy rozpoczęcie trzech konkursów, w których łączna pula nagród wynosi 70 tys. zł.

3 lutego 2011

Wedel cały czas stawia na Saatchi

Producent słodyczy przedłuża umowę z dotychczasową agencją i zamierza mocniej zainwestować w reklamę.

3 lutego 2011

Polsat szuka gwiazd w Facebooku

Ostatni precasting do nowego talent show Polsatu "Must be the music. Tylko muzyka" odbędzie się w Facebooku.

3 lutego 2011

Ava planuje wsparcie sprzedaży kosmetyków online

Laboratorium Kosmetyczne Ava uruchamia sklep online, który będzie wspierany działaniami public relations.

3 lutego 2011

Infor PL realizuje projekty "zdrowotne" online

Spółka Infornext.pl należąca do Grupy Infor PL przejmuje serwis Commed.pl.

3 lutego 2011

"Newsweek" wybiera najlepsze reklamy społeczne

Tygodnik po raz czwarty organizuje konkurs "100 procent z 1 procenta" na najlepsze kampanie reklamowe zachęcające do przekazywania 1 proc. podatku na rzecz organizacji pożytku publicznego.

3 lutego 2011

BBC Knowledge już w HD

Kanał BBC Knowledge można oglądać w wysokiej rozdzielczości na platformie N.

3 lutego 2011

TV Puls stawia na mieszane sztuki walki

Stacja będzie prezentować zawody organizowane przez UFC - Ultimate Fighting Championship.

3 lutego 2011

Piotr Łysak z McCann Erickson w IAA

Dyrektor zarządzający agencji reklamowej został członkiem polskiego oddziału IAA.

3 lutego 2011

US Pharmacia bez prezesa

Jacek Plewa po roku pracy odchodzi z zarządu spółki.

3 lutego 2011

Łukasz Janowski client service directorem w BTL Point Group

Do tej pory porządkował struktury agencyjne i budował zespół.

3 lutego 2011

Markety Obi realizują projekt "Chomikowanie"

Biuro Podróży Reklamy przygotowało akcję promocyjną w internecie dla sieci marketów budowlanych Obi.

3 lutego 2011

Siemens zachęca do odświeżenia szafy

Marketer organizuje konkurs dla miłośników mody z atrakcyjnymi nagrodami. Wspiera w ten sposób sprzedaż suszarek do ubrań.

3 lutego 2011

Christian Gierycz odpowiada za marketing i produkcję Platige Image

Do zarządu spółki dołączył wieloletni dyrektor artystyczny Canal+ Cyfrowego.