M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

3 lutego 2011

Bank Millennium planuje kolejne inwestycje w bankowość mobilną

Dzięki promocji na iPhone'y i iPady za 1 zł z Orange Bank Millennium notuje bardzo duże zainteresowanie uruchomioną niedawno mobilną bankowością.

3 lutego 2011

Programy informacyjne Telewizji Polskiej w HD

"Wiadomości", "Panorama", "Teleexpress" oraz TVP Info w nowej rozdzielczości 16:9.

3 lutego 2011

PepsiCo wdraża nowy model operacyjny

Marketer angażuje się też w promowanie idei zrównoważonego rozwoju.

3 lutego 2011

Absolut chce zdominować segment premium imports

W portfolio Wyborowej SA będzie miejsce i na Absolut, i na markę Wyborowa - mówi Victor Jerez, CEO Wyborowej.

3 lutego 2011

Według Maison powoli rośnie dobrobyt i świadomość produktów finansowych

Z III edycji Money Tracka zrealizowanego przez Dom Badawczy Maison wynika, że stopień ubankowienia wciąż rośnie.

3 lutego 2011

Leibniz zmienia opakowania

Bahlsen odświeża flagową markę herbatników.

3 lutego 2011

Carlsberg głównym partnerem przystanku Woodstock

Międzynarodowa marka piwa będzie obecna na największym w Europie festiwalu muzycznym.

3 lutego 2011

ACT powiększa skład i awansuje

Trzy nowe osoby zatrudniła agencja obsługująca General Motors i Nokię.

3 lutego 2011

Cropp zakłada młodzieżowego bloga

Ruszył nowy blog marki odzieżowej zatytułowany "Who cares?". Ma być skierowany do młodych indywidualistów, ludzi otwartych i niezależnych.

4 lutego 2011

Arena i What dla Kopernika SA

Umowa dotyczy długoterminowej i kompleksowej współpracy przy obsłudze marketingowej portfela marek spółki.

4 lutego 2011

Ericsson i Mobizzy powołują Admarket

Firma technologiczna Ericsson z firmą marketingu mobilnego Mobizzy (Sobierajski, Płocharski) tworzą nową platformę reklamy i marketingu mobilnego Admarket.

4 lutego 2011

Monika Dimapilis w OOH Group

Wieloletnia szefowa Posterscope wiąże się z branżą reklamy wielkoformatowej.

4 lutego 2011

National Geographic w Cyfrowym Polsacie

Do oferty programowej Cyfrowego Polsatu został włączony National Geographic Channel.

4 lutego 2011

Marek Czyż przechodzi z TVS do Telewizji Polskiej

Poprowadzi "Forum" w TVP Info, w TVS jego obowiązki przejmie Anna Piątek.

4 lutego 2011

Rainbow Tours wyda 15 mln zł na reklamy

Touroperator chce mieć w tym roku o co najmniej jedną piątą klientów więcej, dlatego podnosi budżet na reklamę.

4 lutego 2011

Debiutuje Comedy Central Family

Kolejny kanał z rodziny Comedy Central wszedł na polski rynek. MTV utrzyma stacje VH1.

4 lutego 2011

Wsparcie dla oliwkowej Delmy

Ikona marki Delma promuje nowy smak margaryny. Reklamę przygotowała agencja Gruppa66 Ogilvy.

4 lutego 2011

KidsCo nadal w telewizji kablowej Toya

Międzynarodowy kanał dziecięcy KidsCo ogłosił przedłużenie umowy z operatorem kablowym.

4 lutego 2011

Indesit wybiera Solski Burson-Marsteller

Firma powierzyła agencji prowadzenie działań PR.

4 lutego 2011

Rusza serwis Autosalon24.pl

Serwis specjalizuje się w negocjowaniu wysokich rabatów w imieniu klientów i umożliwia zamówienie dowolnego, nowego samochodu przez internet lub telefon.

4 lutego 2011

Nowy tygodnik opinii Presspubliki

Redaktorem naczelnym tytułu będzie Paweł Lisicki, a Michał Karnowski jego zastępcą.

4 lutego 2011

"Tylko muzyka. Must be the music" od marca w Polsacie

Nowy muzyczny talent show na antenie Polsatu poprowadzą Paulina Sykut i Maciej Rock.

4 lutego 2011

Grzegorz Nawacki zastępcą naczelnego "Pulsu Biznesu"

Nawacki był dziennikarzem działu newsowego.

4 lutego 2011

Saatchi & Saatchi wzmacnia kreację

Martin Winter i Jakub Zielecki dołączyli jako główny team seniorski do agencji.

4 lutego 2011

Udział w reklamie kanałów tematycznych urósł w styczniu o 2,6 pkt proc.

Tematyczne mają już 22,7 proc. w rynku reklamy telewizyjnej.

4 lutego 2011

Uchate - nowa marka mleka na rynku

Polmlek wprowadza na rynek swoją pierwszą markę mleka.

4 lutego 2011

Moc warzyw w kampanii telewizyjnej D’aucy

Celem kampanii jest komunikacja marki oraz prezentacja produktów.

4 lutego 2011

Pasmo informacyjne TVP1 przejdzie metamorfozę

Zmiany graficzne to tylko część prac nad odwróceniem trendu spadku widowni "Wiadomości".

4 lutego 2011

"Polityka" ma cennik reklam na iPady

Wydawca tygodnika jako pierwszy w segmencie wprowadza ofertę reklamową wydań na iPady.

4 lutego 2011

Agata Młynarska reklamuje preparat dla kobiet

Asa Polska szykuje kampanię dla preparatu LaciBios Femina. Twarzą kampanii będzie Agata Młynarska.

4 lutego 2011

ArtGraph podkreśla szerokie kompetencje reklamowe

Agencja dzięki zmianie m.in. identyfikacji wizualnej chce zaznaczyć, że może zapewnić obsługę fullservice.

4 lutego 2011

Maciej Skuz odpowiada za CRM w Providencie

Maciej Skuz został nowym kierownikiem ds. rozwoju relacji z klientem w firmie pożyczkowej Provident Polska.

4 lutego 2011

Narożna w teatrze Kwadrat, Chaberska w Egmoncie

Patrycja Narożna została szefem marketingu warszawskiego teatru Kwadrat. W wydawnictwie Egmont zastąpiła ją Aleksandra Chaberska.

7 lutego 2011

Ewelina Czuba czasowo poszerzy kompetencje w BR TVP

Do momentu znalezienia nowego menedżera ds. reklamy i sponsoringu funkcję tę przejęła Ewelina Czuba.

7 lutego 2011

TVP gotowe na obsługę zimowych zmagań w Oslo

Zmagania sportowców podczas zbliżających się mistrzostw świata w narciarstwie klasycznym skomentują Szaranowicz, Jóźwik, Snopek i Szczęsny, a studio w Norwegii poprowadzą Kurzajewski i Babiarz.

7 lutego 2011

Kolejne stacje MTV w Cyfrowym Polsacie

Comedy Central Family dołączył do oferty Cyfrowego Polsatu, a VH1 European zastąpił stację VH1 Polska.

7 lutego 2011

Jennifer Lopez wystąpi w reklamie Gillette Venus

Procter & Gamble wykorzysta w kampanii reklamowej kobiecych maszynek wizerunek znanej amerykańskiej piosenkarki pop.

7 lutego 2011

Nowa organizacja Discovery, awans Żurkowskiej-Bytner

Połączenie struktur europejskich Discovery z rynkami wschodzącymi wymusiło zmianę nazwy, odzwierciedlającej zasięg nowej organizacji. Warszawskie biuro staje się główną siedzibą na region.

7 lutego 2011

Digital One zatrudnia w dziale kreacji

Krzysztof Turek został nowym art directorem w zespole agencji.

7 lutego 2011

Legend Group zatrudnia nowych menedżerów

Agencja wzmacnia dział kreacji i obsługi klienta.

7 lutego 2011

Relaunch marki LogosTour

Biuro Turystyki ZNP "LogosTour", polski lider wyjazdów egzotycznych, odświeża swój wizerunek.

7 lutego 2011

PepsiCo zaczyna sprzedawać w sieci Kolporter

W ten sposób właściciel znanych marek napojów chce zwiększyć swój udział w rynku.

7 lutego 2011

Allegro uruchomi serwis zakupów grupowych

Serwis Citeam.pl ma ruszyć już niebawem.

7 lutego 2011

Dwie nowe promocje Unimil Skyn na stacjach Orlenu i Shella

Na stacji Orlen można wygrać unikatowe wersje iPhone'a 4, a na Shellu ilustrowane wydanie "Kamasutry".

7 lutego 2011

Raiffeisen Bank przejmie kontrolę nad Polbankiem

Konsolidacji rynku ciąg dalszy, austriacki Raiffeisen znacznie wzmocni pozycję na rynku bankowości detalicznej i awansuje do czołówki w kraju - będzie miał ponad 1 mln klientów.

7 lutego 2011

UOKiK mówi nie przejęciu Merlina przez Empik

Urząd obawia się nadmiernej koncentracji na rynku sprzedaży książek i płyt z muzyką. Właściciel Empiku rozważa odwołanie się od tej decyzji.

7 lutego 2011

Heureka uruchamia firmę Plug & Play Events

Zespół eventowy ma się na razie skupić na obsłudze dotychczasowych klientów grupy.

7 lutego 2011

FoodCare obniża cenę N-Gine

Napój ma kosztować w detalu niecałe dwa złote.

7 lutego 2011

Red8 Digital zastępuje Genero

Agencja zreorganizowała częściowo swoje struktury, powiększyła dział kreacji i dynamicznie rozbudowuje cały swój zespół.

7 lutego 2011

"Fakt" startuje z akcją poradniczą o rentach i emeryturach

Na łamach "Faktu" rozpoczyna się dwudniowa akcja "Wyższe renty i emerytury". Spoty reklamowe pojawią się w radiu i telewizji.