M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

9 lutego 2011

STAMPS i Endo dla fundacji Rak'n'Roll

Fundacja Rak'n'Roll we współpracy z firmą STAMPS stworzyła limitowaną edycję gadżetów zaprojektowanych przez rysowniczkę Endo.

9 lutego 2011

Agnieszka Mosurek-Zava awansuje w Douglas

Menedżer odpowiedzialna m.in. za marketing sieci perfumerii Douglas awansuje w strukturach firmy.

9 lutego 2011

Hand Made Flow ma większy zespół

Jakub Szufnarowski wzmocnił dział koordynacji projektów, a Grzegorz Jamróz dział produkcji.

9 lutego 2011

IDMnet uruchomił walentynkową grę w Facebooku

Na profilu IDMnet w Facebooku wystartowała walentynkowa gra - IDMnet łączy.

9 lutego 2011

Sprostowanie: "Przepis na życie", a nie "Przepis na rodzinę"

Najnowsza produkcja serialowa TVN nazywa się "Przepis na życie".

9 lutego 2011

Pascal Brodnicki gotuje smaki chipsów

Konkurs na smak chipsów w kolejnej fazie.

9 lutego 2011

Nowe duety Berlinek

Animex kontynuuje ubiegłoroczną kampanię marki.

9 lutego 2011

Bank Millennium też na sprzedaż?

Niewykluczone, że Bank Millennium zmieni właściciela, tymczasem szykuje nową platformę komunikacji.

9 lutego 2011

Domino's Pizza opóźniona

Sieć uruchomi pierwszy lokal w Warszawie w marcu. Ma za to już fan page w Facebooku.

10 lutego 2011

PZL przygotował pierwsze projekty dla rosyjskich piw [WIDEO]

Agencja zmierzyła się z restrykcyjnym prawem rosyjskim dotyczącym reklam piwa i przygotowała dwa pierwsze projekty dla Heinekena w Rosji.

10 lutego 2011

WP szuka nowych usług i nowych partnerów biznesowych

Ruszył program Wirtualnej Polski dla start-upów - Labstar.wp.pl.

10 lutego 2011

TVP2 wzmacnia pasma sobotnie

W wiosennej ramówce TVP2 pojawią się nowe propozycje programowe. Stacja liczy na ponad 14-procentowy udział w grupie komercyjnej.

10 lutego 2011

Trefl zmienia identyfikację wizualną

Wszystkie produkty mają jednolity layout i spójną infografikę.

10 lutego 2011

TVN poszerza zespół biura reklamy TVN

Zmiany dotyczą zespołu zarządzanego przez Wiolettę Zbińkowską.

10 lutego 2011

Konrad Wiśniewski szefem Gazeta.tv

Konrad Wiśniewski objął nowo utworzone stanowisko szefa telewizji internetowej Agory - Gazeta.tv.

10 lutego 2011

ARBO zatrudnia w AdAhead

Agata Krynicka dołączyła do zespołu agencji AdAhead, gdzie odpowiadać będzie za produkty mobile.

10 lutego 2011

"Malemen" z nowym PR managerem

Dominika Michalska zajmie się projektami public relations magazynu "Malemen".

10 lutego 2011

Marta Rybicka-Fijoł i Maja Strzałkowska-Kominiak w zespole IQS

Firma badawcza zdecydowała się zatrudnić nowych menedżerów w zespole badań ilościowych.

10 lutego 2011

Pepsi Twist zagości w akademikach

Rozpoczęła się kampania wizerunkowa Pepsi Twist przygotowana przez IQ Marketing. W ramach działań promocyjnych napój ma dotrzeć do mieszkańców 81 akademików.

10 lutego 2011

Agnieszka Turowska w BTL Point Group

Objęła stanowisko account managera. 

10 lutego 2011

Katarzyna Kossakowska w zespole GfK UK

Zajmie się pracą dla Unilevera w ramach badań trackingowych Europanel.

10 lutego 2011

Nestle wspiera innowacje marki Maggi

Produkt ma odświeżoną etykietę i zmienione opakowanie.

10 lutego 2011

Augmented reality w Wirtualnej Przymierzalni

Serwis Tanio.pl - jako pierwsza polska porównywarka cen - wykorzystał technologię augmented reality.

10 lutego 2011

Disney Junior zadebiutuje w Dzień Dziecka

Nowy kanał zajmie miejsce Playhouse Disney.

10 lutego 2011

Edipresse szykuje specjalną ofertę reklamową dla branży modowej

Do oferty reklamowej Edipresse Polska ma trafić pakiet reklamowy skierowany do reklamodawców modowych.

10 lutego 2011

Znany krytyk filmowy poprowadzi blog Ale Kino!

Blog Bartosza Żurawieckiego na stronie internetowej kanału filmowego Ale Kino! ma zagwarantować oryginalne opinie na temat sztuki filmowej.

10 lutego 2011

TVN wprowadził innowacyjny sposób wsparcia ramówki

Stacja chce zwrócić uwagę na to, że aktorzy, prezenterzy telewizyjni i dziennikarze są osobami bliskimi widzom jej programu.

10 lutego 2011

Branża badawcza odnotowała 13,6 proc. wzrostu w 2010 r.

Z danych firm badawczych poddanych audytowi przez OFBOR wynika, że przychody branży wyniosły 596,2 mln zł.

10 lutego 2011

Rossmann ponownie testuje online

Detalista wprowadził możliwość zamawiania niektórych artykułów przez internet.

10 lutego 2011

Infornext PL uruchamia nowy wortal medyczny

Firma kontynuuje inwestycje w tematykę zdrowotną. Chce zająć czołowe miejsce w kategorii zdrowia i medycyny w internecie.

10 lutego 2011

Damian Zapłata zarządza Paybackiem

Nowy manager zastąpi Sylwię Pyśkiewicz na stanowisku dyr. zarządzającego Loyalty Partner Polska, operatora programu Payback.

10 lutego 2011

Michał Kobosko pokieruje Point Group Business Unit

Startuje projekt medium biznesowego kierowanego do przedsiębiorców.

11 lutego 2011

TVP1 woli spójny wizerunek niż ściganie się na wyniki

Wiosną tego roku TVP1 zaprezentuje dwa nowe seriale oraz dokumenty. "Wiadomości" pojawią się w nowej odsłonie. W kampanii reklamowej stacja chce mocniej wykorzystać cyfrowe nośniki outdoorowe oraz kino.

11 lutego 2011

Pełka Consulting opracował strategię dla Topeksu

Dział Pełka Consulting, część agencji reklamowej Pełka Creatives & Pełka PR, przygotował dla firmy Topex kompleksową strategię korporacyjną.

11 lutego 2011

Kampania Unilevera na nośnikach Headz

Headz Marketing Partner, dostawca wielkoformatowych nośników reklamy zewnętrznej, realizuje dwumiesięczną kampanię promocyjną "Gorący Kubek" w największych polskich kurortach narciarskich.

11 lutego 2011

Sphinx promuje walentynkową ofertę dla par

Sieć restauracji rozpoczyna promocję "Wieczory we dwoje" oraz zapowiada "Powalentynkowy zawrót głowy".

11 lutego 2011

WP stworzyła walentynkowy serwis na zlecenie Asusa i X-Kom

Serwisowi poświęconemu Tylkotwoj.wp.pl towarzyszy konkurs, w którym m.in. można poznać produkty tajwańskiej marki i wygrać netbooka.

11 lutego 2011

Delecta wygrała z Oetkerem spór o Karpatkę

Rieber Foods ma wyłączne prawo do znaku towarowego.

11 lutego 2011

Rusza druga odsłona kampanii walentynkowej Allegro

Centralnym punktem drugiej odsłony kampanii walentynkowej Allegro są teraz wróżby grupowe. Nowością jest także kolejna postać - kot Futrus.

11 lutego 2011

Winiary z innowacją na rynku sosów

Nestle wprowadza nowy produkt Soser i planuje kampanię.

11 lutego 2011

Tomasz Piasny w brytyjskim oddziale Skody

Zostanie tam do maja, wyznaczono następców do kontaktów z mediami.

11 lutego 2011

Koczarska odchodzi z MagnifiCo

Anna Koczarska kończy współpracę z agencją MagnifiCo PR.

11 lutego 2011

Wyjaśnienie: media ATL dla Lukas Banku kupuje Initiative Warszawa, PanMedia Western zaś - online

Obsługą budżetu mediowego Lukas Banku zajmują się dwa domy mediowe.

11 lutego 2011

Henkel z pasją

Firma prezentuje nowy wizerunek graficzny i nowe hasło przewodnie: "Henkel - Excellence is our passion".

11 lutego 2011

FabrykaMuzy.pl z nowymi kanałami

Eska Teens, Eska Total Fresh, Eska Alternative i Radio My Music są dostępne z poziomu serwisów FabrykaMuzy.pl oraz Eska.pl.

11 lutego 2011

Byss przeprowadza konkurs Horteksu

Agencja interaktywna Byss realizuje dla firmy Hortex kreację i obsługę strony WWW "Wielki Konkurs Leona".

11 lutego 2011

Zmiany w Publiconie: nowa struktura, nowe projekty

Agencja ma dziewięć nowych projektów oraz funkcjonuje jako spółka z o.o.

11 lutego 2011

Euro 2012 coraz bliżej, a kibiców coraz mniej

Na rok przed Euro 2012 odsetek osób zainteresowanych piłką nożną jest najniższy od blisko dziesięciu lat.

11 lutego 2011

Piotr Kuc wraca na polski rynek reklamy

W skład rady nadzorczej grupy Mediacap weszli Piotr Kuc oraz Filip Friedmann.

11 lutego 2011

Edipresse stawia na reklamowe projekty modowe

Aktywizacja i promocja branży modowej ma być jednym z głównych zadań biura reklamy Edipresse Polska. Wydawnictwo wprowadza ofertę Edipresse4Fashion.