M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

11 lutego 2011

Englert prezesem, Malinowski w radzie nadzorczej Stroera

Tomasz Englert przejmuje zwierzchnictwo nad wszystkim spółkami grupy Stroer.

11 lutego 2011

LPP zwiększa dwukrotnie wydatki na internet

Ponadto ATL wesprze markę Reserved, a eventy - Cropp i House.

11 lutego 2011

Axe myśli nad "Aniołami"

Unilever Polska rozważa, czy zyskująca wielką popularność kampania "Angels" nie jest dla Polski zbyt odważna.

11 lutego 2011

Ciszewski pracuje dla DPD

Agencja pozyskała obsługę firmy kurierskiej.

11 lutego 2011

OMG rozbudowuje dział internetowy

Elżbieta Goczyńska odpowiada za client service w internetowym dziale Omnicom Media Group.

11 lutego 2011

Kolejne rynki MEC pod pieczą Anny Lubowskiej

Anna Lubowska awansuje w strukturach sieciowych MEC.

11 lutego 2011

​Pkt.pl rozwija rynek reklamy mobilnej

W bieżącym roku spółka planuje również wprowadzenie rozwiązań dla Windows Mobile 7. Wśród nowości pojawią się także kolejne wersje aplikacji na iPhone’a, iPada oraz urządzenia z systemem Android.

11 lutego 2011

Loteria SMS Ery na cenzurowanym

Komisja Etyki Reklamy skrytykowała loterię SMS Ery "Czy stałeś się dzisiaj milionerem".

11 lutego 2011

Zwolniona w trybie natychmiastowym

Weronika Rehorowska przestaje być szefem client service w BBDO.

14 lutego 2011

Phenomé ma nowego PR-owca

Magda Bulera obsługuje markę kosmetyków.

14 lutego 2011

Word of mouth w kampanii Warzylionu

Marketing rekomendacji ma wzmocnić świadomość marki.

14 lutego 2011

Storck z nową komunikacją dla Merci

Działania mają podkreślać emocjonalny charakter marki.

14 lutego 2011

PMR: Generyki będą rosły szybciej niż leki oryginalne

Z informacji zawartych w najnowszym raporcie firmy badawczej PMR wynika, że w zeszłym roku rynek leków generycznych w Europie Środkowej wzrósł o 12 proc., podczas gdy rynek leków innowacyjnych rozwijał się w tempie około 10 proc.

14 lutego 2011

Home.pl współpracuje z Erą

Klienci Ery skorzystają z preferencyjnych warunków zakupu hostingu, a klienci Home.pl będą mogli wykupić internet blueconnect.

14 lutego 2011

PZU wprowadza nowy format reklamowy

Największy w kraju ubezpieczyciel chce wzmocnić wizerunek marki.

14 lutego 2011

BBDO cd.: Z szefem, nie zespołem

Piotr Batogowski podkreśla, iż Weronika Rehorowska skonfliktowana była przede wszystkim z nim; Rehorowska twierdzi, że konfliktu nie było.

14 lutego 2011

Nestle reorganizuje, by mocniej angażować

Dział mediów i produkcji reklamowej poszerza kompetencje i zmienia nazwę na Brand Communication Development Department. Joanna Jakucewicz odpowiada w nim za rozwój obecności marek Nestle w mediach cyfrowych.

14 lutego 2011

Rusza kampania Cyfry+

Rusza intensywna kampania prezentująca zawartość programową stacji. Kampania, która potrwa do końca lutego, ma na celu wzmocnienie wizerunku stacji jako kanału premium o najbogatszej na rynku ofercie sportowo-filmowej.

14 lutego 2011

TP rozdaje maskotki Serca i Rozumu

Operator postanowił wykorzystać popularność swoich maskotek reklamowych Serca i Rozumu i rozdaje je klientom.

14 lutego 2011

Jan Niezbędny w nowej kategorii

Sarantis Polska poszerza markę o inny segment.

14 lutego 2011

Duży wzrost w Gruppie66 Ogilvy

Sukces biznesowy agencji przełożył się na sukces innych spółek w ramach grupy.

14 lutego 2011

Netia nie odpowie na parodię TP SA

Mimo że TP SA gra coraz ostrzej, Netia nie zamierza reagować na "zaczepki" reklamowe.

14 lutego 2011

Nowy dyrektor zarządzający w Nielsenie

Kyriakos Kyriakou wcześniej zarządzał oddziałami w Czechach i na Słowacji.

14 lutego 2011

Grey z aplikacją na walentynki

Agencja kontynuuje projekt, który rozpoczęła od Wielkiej Świątecznej Improwizacji.

14 lutego 2011

Z Marketing Investment Group do nowej firmy

Justyna Dziegieć, communication manager, przechodzi do innej firmy, jednak nie zdradza do jakiej.

15 lutego 2011

"Malemen" w wersji na iPada

Wydawca dwoma bezpłatnymi wydaniami chce zwiększyć zasięg odbiorców wersji na tablet; kolejne numery będą płatne.

15 lutego 2011

Wizard ma nowego szefa kreacji i client service'u

Jacek Praszałek dołączył do agencji jako partner i szef działu kreacji, a Katarzyna Podyma jako client service director.

15 lutego 2011

Korcz i Maliszewski w Huncwocie

Zespół studia interaktywnego Huncwot zasiliły dwie osoby: Magda Korcz i Michał Maliszewski.

15 lutego 2011

Paweł Jaskólski za Zofię Szymańską w Leo Burnett

Zmiany personalne w teamie pracującym dla Fiata.

15 lutego 2011

Dorota Staszewska zajmie się sponsoringiem w Castrol Polska

Producent olejów, który jest oficjalnym partnerem Euro 2012, utworzył stanowisko menedżera ds. sponsoringu.

15 lutego 2011

Czwórka Radio z Wizją wejdzie do oferty At Mediów

Radio w telewizji to kolejny kanał w ofercie domu sprzedaży.

15 lutego 2011

Kopernik wprowadza nową markę

Wystartowała kampania reklamowa dla Bagatelki.

15 lutego 2011

Minutki Orange lecą w kosmos [WIDEO]

Nowa animacja autorstwa Leo Burnett promuje promocję hiperOdnowa dla użytkowników pre-paidów w Orange.

15 lutego 2011

Przemysław Bogdanowicz nowym przewodniczącym KTR

Kot Przybora zrezygnował z pełnionej funkcji.

15 lutego 2011

Katarzyna Murawska w BTL Point Group

Nowa account manager poprzednio pracowała w Clos Brothers.

15 lutego 2011

Fisiel w nowej kampanii [WIDEO]

Rieber Foods Polska chce przekonać do Fisiela i dzieci, i ich mamy.

15 lutego 2011

Horacio "Chacho" Puebla w jury KTR 2011

"Chacho" przewodniczącym zintegrowanego jury; ogłoszono też prowadzących jury w innych kategoriach.

15 lutego 2011

Z p.o. na szefa kreacji Artegence

Michał Kobierzewski nowym dyrektorem kreatywnym agencji.

15 lutego 2011

Z Las Vegas do Mamastudio

Do zespołu agencji dołączył Erik Hurless, nowy project manager.

15 lutego 2011

Merlin dla zakochanych

Serwis oferuje użytkownikom Facebooka kreator kartek walentynkowych.

15 lutego 2011

Co trzeci abonent Cyfrowego Polsatu ma dekoder HD

Liczba abonentów Cyfrowego Polsatu korzystających z dekoderów wysokiej rozdzielczości przekroczyła milion.

15 lutego 2011

Polsat szykuje wiosenną kampanię

Na początku marca rusza kampania reklamowa wiosennej ramówki stacji.

15 lutego 2011

MEC dla Calzedonii

Marka po raz pierwszy zareklamuje się w telewizji.

15 lutego 2011

Paweł Gorczyca odchodzi z CEDC

Z firmą rozstaje się marketing manager odpowiedzialny za kluczowe marki.

15 lutego 2011

FireFly Creation przebudowuje dział client service

Dział zostaje podzielony na trzy teamy mogące tworzyć zintegrowaną komunikację.

15 lutego 2011

Świeża Nordea.pl

Nowy website banku powstał we współpracy z Blue Services.

15 lutego 2011

Tele5 stawia na wieczorną rozrywkę

Nowy talk-show "Stardust" poprowadzą Maja Frykowska i Daniel Wieleba.

15 lutego 2011

"Wymyśl nowy smak" wiodącym projektem Frito Lay w 2011 r.

Projekt z ub.r. aktywizujący konsumentów będzie kontynuowany i wspierany w mediach; Paweł Wilczak nadal w kampanii chipsów.

15 lutego 2011

Aimcomms zadba o PR FoodCare

Agencja Jacka Łęskiego i Marcina Cioka odpowiada za PR korporacyjny marketera.

15 lutego 2011

Liderin ruszył z kampanią w walentynki

Walmark reklamuje nowy środek wspomagający erekcję.