M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

15 lutego 2011

Ebiquity (Billets) partnerem Stars

Butik Rafała Szysza jest partnerem międzynarodowej firmy konsultingu marketingowego.

16 lutego 2011

Jan Mosiejczuk w San Markos

Były partner Very Advertising zostaje szefem strategii w agencji.

16 lutego 2011

Multi Communications kolejny rok z marką Rama

Unilever przedłużył współpracę z agencją w zakresie m.in. media relations i programów edukacyjnych.

16 lutego 2011

Scholz & Friends rozprawia się z potworami

W ramach współpracy z Polską Akcją Humanitarną Scholz & Friends Warszawa przygotowała kampanię outdoorową "Żywioły".

16 lutego 2011

Mocne kino w kolekcji od Edipresse

Wydawnictwo Edipresse Polska wprowadza do sprzedaży nową kolekcję filmów na DVD Polskie kino mocne.

16 lutego 2011

Unlimited Events jedzie z BMW

BMW Group Polska we współpracy z Unlimited Events rozpoczynają cykl eventów BMW xDrive Live.

16 lutego 2011

Emocjonująca wiosna w TVP Sport

Będą relacje z imprez sportowych, wracają także programy "4-4-2", "Goalissimo" i inne.

16 lutego 2011

6ix WoMM zachęca do testów snowboardów

Należąca do grupy marketingu zintegrowanego NuOrder Group agencja marketingu szeptanego 6ix WoMM prowadzi kampanię dla marki snowboardowej Ride.

16 lutego 2011

Piróg w łóżku z Janiakiem

Kukulska, Piróg i Janiak zaprojektują dla Paged Meble.

16 lutego 2011

Zmiany na stanowiskach w TVS

Rafał Kulig został zastępcą szefa redakcji Silesia, Marta Piotrowska zajęła stanowisko zastępcy sekretarza programowego telewizji TVS.

16 lutego 2011

Nowy blok programowy w BBC Knowledge

3 kwietnia 2011 roku rusza BBC Earth.

16 lutego 2011

PanMedia Western zaplanował zwycięską kampanię

Dom mediowy wygrał konkurs ogłoszony przez Clear Channel Poland.

16 lutego 2011

Polskie Radio uczestniczy w pracach KBR

Publiczny nadawca ma na razie doradczy głos. KBR nie wyklucza przyjęcia nowego członka.

16 lutego 2011

Paprocki & Brzozowski tworzą dla Oriflame

W ofercie sprzedaży firmy pojawi się linia akcesoriów modowych zaprojektowanych przez duet Paprocki & Brzozowski. Oriflame zmienia swoje logo.

16 lutego 2011

Unicorn Media dla CallPay Sp. z o.o.

Agencja zajmie się komunikacją oraz realizacją długoterminowej strategii relacji z mediami.

16 lutego 2011

Onet.pl tropi zagadki kryminalne

Sensacja, zbrodnie i kradzieże to tematyka nowego serwisu Onet na Tropie.

16 lutego 2011

Afiliacyjna Zosia samosia

Ruszył Afiliant.com, polski system afiliacyjny umożliwiający właścicielom i wydawcom serwisów internetowych samodzielne zamieszczanie reklam.

16 lutego 2011

Polskie tanga z "Gazetą Wyborczą"

W środę i czwartek z "Gazetą Wyborczą" ukażą się dwie płyty CD "Najpiękniejsze polskie tanga".

16 lutego 2011

Ceneo w odświeżonej wersji

Porównywarka Ceneo uruchomiła nowy serwis z odzieżą i obuwiem.

16 lutego 2011

Agros Nova już bez Elbro

Spółka porządkuje portfel i pozbywa się mrożonek.

16 lutego 2011

MRM dla marki Vibovit

Agencja interaktywna MRM Worldwide opracowała serwis internetowy dla marki Vibovit.

16 lutego 2011

Ruszyła promocja soków Kubuś

Maspex buduje lojalność małych konsumentów.

16 lutego 2011

Kielich z profilem Jana Pawła II

Krakowska agencja Wallstreet odpowiada za indentyfikację Instytutu Dialogu Międzykulturowego im. Jana Pawła II.

16 lutego 2011

PsychoSpace.pl w mediach

Nowy portal pomocy psychologicznej wesprze spółka Femmeritum.

16 lutego 2011

Bank Millennium wywoła wojnę cenową na konta?

Z nową ofertą kont Bank Millennium uderza w tanie ROR-y m.in. banków internetowych. Czy konkurencja odpowie?

16 lutego 2011

180heartbeats dla Ballantine's

Rusza internetowa kampania marki Ballantine's Finest w postaci dwóch stron WWW i fan page'a w Facebooku.

16 lutego 2011

Grupa CzteryCzwarte obsłuży kompleksowo Autosalon24.pl

Agencje Ambasada Brand Communications i CzteryCzwarte Brand Design pracują dla uruchomionej niedawno samochodowej platformy zakupowej Autosalon24.pl.

16 lutego 2011

Ciszewski wspiera Starcom globalnie

Rafał Ciszewski, wiceprezes ds. rozwoju domu mediowego Starcom, został członkiem Global Product Committee grupy Starcom MediaVest.

16 lutego 2011

TVP kampaniami wspiera wiosenne hity

Do końca marca potrwają działania promocyjne nowości w ramówce TVP.

16 lutego 2011

Codemedia debiutuje na giełdzie

Pieniądze zebrane z emisji spółka przeznaczy na budowę systemu do obsługi działań marketingu afiliacyjnego.

16 lutego 2011

Katarzyna Glinka twarzą Garniera?

Niewykluczone, że aktorka wystąpi w reklamach tej marki.

16 lutego 2011

Play wyda w tym roku 160-170 mln zł na reklamy

Najmniejszy operator komórkowy wcale już nie jest taki mały - zdobył ponad 10 proc. i zamierza walczyć o więcej.

17 lutego 2011

Paulina Wilkowska-Gasik rzecznikiem Sony Poland

Przejmie obowiązki Anny Horczyczak, która awansowała na menedżera BtoB.

17 lutego 2011

Z Glossy Media do IDMnetu

Angelika Przeździęk objęła stanowisko dyrektora ds. współpracy z wydawcami.

17 lutego 2011

Setlak PR zachęci Polonię do nauki angielskiego

Agencja odpowiada za przeprowadzenie kampanii edukacyjnej zachęcającej mieszkających w Wielkiej Brytanii Polaków do nauki języka.

17 lutego 2011

Harkot zastąpiła Andruchowa w Hand Made

Agencja ma nowego new business managera.

17 lutego 2011

"Metro" dla młodych

Nowa kampania dziennika prowadzona w mediach Agory skierowana jest do młodych osób.

17 lutego 2011

Jakub Maj przeszedł z OMG do Zanoksu

Były menedżer OMG Poland dołączył do firmy Zanox, gdzie będzie odpowiedzialny za region.

17 lutego 2011

G+J wyda pięć numerów specjalnych "Gali"

Wkrótce na rynku ukaże się pierwszy z pięciu numerów specjalnych "Gali" - "The Best of".

17 lutego 2011

Dominika Dworak w K2

Agencja zatrudnia social media consultanta.

17 lutego 2011

Partner of Promotion dla Maratonu Warszawskiego

Agencja podjęła współpracę z Fundację "Maraton Warszawski".

17 lutego 2011

MRM Worldwide zatrudnia w kilku działach

Andrzej Iwan, Monika Rajkowska i Maciej Dutkowski dołączyli do agencji.

17 lutego 2011

Polskie stoki w rozszerzonej rzeczywistości

Darmowa aplikacja autorstwa Fullscreen pokazuje aktualnie dostępne stoki narciarskie.

17 lutego 2011

Ekstraklasa utrzymuje, że nie zakończyła przetargu na prawa do transmisji

Spółka dementuje informacje o zakończeniu bez rozstrzygnięcia przetargu na transmisje meczów.

17 lutego 2011

Strona MTVNHD nagrodzona przez FWA

K2 po raz ósmy docenione przez brytyjską FWA.

17 lutego 2011

"Czas na zmianę" z telewizją N

Stacja dzięki nowej kampanii reklamowej chce umocnić wizerunek marki.

17 lutego 2011

BBC Knowledge chce większej świadomości swojego brandu

Ruszyła kampania promująca kanał w telewizji, prasie i internecie.

17 lutego 2011

Grupa Żywiec będzie szukać nowego brand managera Warki

Producent będzie szukał menedżera jednej z kluczowych swoich marek po odejściu Macieja Szarolety.

17 lutego 2011

"Thinktank" powołuje własne biuro reklamy

Pracami nowej jednostki pokieruje Marcin Dąbrowski.

17 lutego 2011

Telepizza testuje Facebooka

Sieć pizzerii ma już fan page, ale wciąż pracuje nad strategią i rozmawia z agencjami.