M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

17 lutego 2011

Justyna Dziegieć w Answear.com

Nowy marketing communications manager przeszedł z Marketing Investment Group.

17 lutego 2011

Unilever rekrutuje w social mediach

Głównie do studentów kierowany jest nowy fan page marketera w Facebooku.

17 lutego 2011

Delloite: stacje ogólnotematyczne stracą wskutek cyfryzacji

Pozycja telewizji jest niezagrożona, cyfryzacja zmieni układ sił pomiędzy ogólnotematycznymi i specjalistycznymi kanałami.

18 lutego 2011

Eniro dla lokalnych społeczności

Właściciel wyszukiwarki teleadresowej Pf.pl uruchomił lokalne serwisy dla podwarszawskich miejscowości.

18 lutego 2011

Orange przenosi Populację w Facebooka

Grupa TP zamyka swój serwis społecznościowy dla klientów Orange - Populacja.pl.

18 lutego 2011

DotPR wypromuje Akademię Allegro

Agencja zajmie się budowaniem relacji z mediami dla projektu edukacyjnego Grupy Allegro.

18 lutego 2011

Nowości w "Piłka Nożna Plus"

Piłkarski miesięcznik będzie miał teraz stały dodatek kierowany do młodych chłopców. Wraz z jego wprowadzeniem pismo podnosi nakład i cenę egzemplarzową.

18 lutego 2011

Wielka zabawa dla przedszkolaków z CBeebies

W marcu startuje popołudniowe pasmo programów dla dzieci.

18 lutego 2011

Liga Europejska w VoD

W VoD Cyfrowego Polsatu rusza faza play off Ligi Europejskiej, N protestuje.

18 lutego 2011

Bosch rozdaje odkurzacze testerom

Ruszyła akcja testowania odkurzaczy ze wsparciem w prasie i internecie.

18 lutego 2011

Lufthansa reklamuje bilety od 399 zł

Przewoźnik oferuje bilety do wybranych metropolii europejskich od 399 zł w obie strony.

18 lutego 2011

Romana El Abrashy odpowiada za marki kobiece w KP

Nowa menedżer marketingu będzie opiekować się piwami Redd's i Gingers z portfolio Kompani Piwowarskiej.

18 lutego 2011

Blogo w świecie BMW

BMW Group Polska rozpoczyna współpracę z autorem jednego z najpopularniejszych polskich blogów motoryzacyjnych.

18 lutego 2011

Multi Communications troszczy się o ciepło warszawiaków

Trzeci rok współpracy agencji z kampanią informacyjno-edukacyjną "Warszawskie ciepło".

18 lutego 2011

Hasło "Internetowi nie płacą" okazało się skuteczne

Niemal wszystkie nowo otwarte rachunki w ING Banku Śląskim były direct.

18 lutego 2011

Pawlak i Szubiak prawdopodobnie w Brainshop U-Boot

Nowa posada byłych szefów kreacji FireFly Group.

18 lutego 2011

Polanglo wchodzi w społeczności

Księgarnie językowe rozpoczynają ekspansję w Facebooku.

18 lutego 2011

Semahead dla BP Gas

Agencja zajmuje się kampanią BP w wyszukiwarkach.

18 lutego 2011

Seriale Polsatu najpierw w telewizji internetowej Ipla

Premierowe odcinki seriali "Hotel 52" i "Szpilki na Giewoncie" można obejrzeć w telewizji internetowej Ipla tydzień przed premierą w Polsacie.

18 lutego 2011

Play kupił domenę Play.pl

Operator nie ujawnia, ile go to kosztowało.

18 lutego 2011

Dyr. sprzedaży korporacyjnej w Edipresse

Małgorzata Perzanowska zostaje szefem sprzedaży korporacyjnej w Edipresse. Jej obowiązki obejmuje Wojciech Szypulski z domu mediowego Initiative Warszawa.

18 lutego 2011

Blue City celuje w nowe media

Centrum handlowe planuje duże kampanie marketingowe w mediach tradycyjnych. Przygotowuje również niestandardowe projekty oparte na nowych kanałach komunikacji.

18 lutego 2011

Era wykorzysta marketingowo nazwę sieci 4G

Sieć komórkowa Era pójdzie w ślady Playa i sieć transmisji HSPA+ także będzie nazywała 4G.

18 lutego 2011

Rusza kampania "Pomysłu na..."

Nestle wspiera kolejną nowość w kategorii fiksów.

18 lutego 2011

MBank dalej dopieszcza klientów

Przez miesiąc klient mBanku, który poleci w nim konto innej osobie, otrzyma nie tylko 50 zł premii, ale także voucher za 400 zł na dowolną wycieczkę z oferty HolidayCheck.pl.

18 lutego 2011

Polski Lek planuje silne wsparcie produktu dla dzieci

Marketer wprowadził Plusssz Zizzz o smaku poziomkowym.

18 lutego 2011

Screen Network przyspieszy rozwój

2 mln euro pozyskane od funduszu Enterprise Venture z grupy Enterprise Investors w zamian za 27 proc. udziałów ma przyspieszyć rozwój sieci Screen Network.

18 lutego 2011

Sphinx testuje fast casual dining

Sfinks Polska otworzył pierwszą restaurację w segmencie fast casual dining. Sphinx Express powstał w Mikołowie w woj. śląskim.

18 lutego 2011

Easymedia planuje rebranding

Agencja Omnicom Media Group chce czytelniej spozycjonować ofertę.

18 lutego 2011

Klienci Banku Millennium w markecie (wideo)

Pierwsza z nowych reklam Banku Millennium od dzisiaj trafia do emisji.

18 lutego 2011

Elżbieta Con dyrektorem sprzedaży w Grupie Stroer

Personalnych przesunięć w Stroerze ciąg dalszy.

18 lutego 2011

4,5-proc. wzrost reklamy w 2010 r. - wg Starlinka

Zmniejszyły się przychody prasy i outdooru, reszta mediów wzrosła.

21 lutego 2011

BBDO - zmian ciąg dalszy

Roszady w dziale obsługi klienta agencji.

21 lutego 2011

Kolejne kanały HBO HD w ofercie telewizji N

Oferta HD telewizji N powiększa się do 25 kanałów.

21 lutego 2011

Słodka promocja cukierków Wawel

Promocję konsumencką, w której do wygrania są cyfrowe aparaty fotograficzne oraz 40-calowe telewizory LCD, nagłaśniają reklamy w mediach.

21 lutego 2011

Competita dla Superbrands

Agencja poprowadzi działania z zakresu public relations dla V edycji programu.

21 lutego 2011

Citi Handlowy uruchamia program multipartnerski

Bank wraz z siedmioma partnerami handlowymi będzie go reklamował.

21 lutego 2011

Puls rozważa sześć modeli biznesowych dla nowej stacji

Drugi z kanałów TV Puls może powstać we współpracy z partnerem mediowym, np. wydawnictwem.

21 lutego 2011

Fashionidea.pl ze wsparciem PR

Agencja Grass Roots zapewni obsługę PR sklepowi z odzieżą Fashionidea.pl.

21 lutego 2011

Rozliczenie PIT-u w Facebooku

Power Media pozwoli rozliczyć się z fiskusem w popularnym portalu społecznościowym.

21 lutego 2011

Serge Fenenko przewodniczącym jury Kreatury

5-osobowe jury będzie obradować 15-16 marca br.

21 lutego 2011

EmLab z nową identyfikacją

Logo spółki nawiązuje teraz do identyfikacji Scholz & Friends.

21 lutego 2011

Audycja radiowa na ekranie TVP

Radiowe "Sygnały dnia" będą emitowane w TVP HD.

21 lutego 2011

"Fakt" edukuje nt. praw konsumenta

Tabloid startuje z dwudniową akcją redakcyjną "Poradnik konsumenta".

21 lutego 2011

WWF i Hay Group obsługiwane przez First AiD

L'Oréal przedłuża współpracę z First AiD Communication, oprócz tego agencja pozyskała dwóch nowych klientów.

21 lutego 2011

McDonald's promuje nowe zabawki w Happy Meal

Marketer dołącza do zestawów dziecięcych kolekcje zabawek Hello Kitty i Bakugan. Nową ofertę reklamuje w mediach.

21 lutego 2011

Kamis pozbędzie się przypraw?

Według prasowych doniesień marketer zostawi sobie segment herbaty.

21 lutego 2011

Wafelki Horalky po raz pierwszy w telewizji

Marketer liczy na zwiększenie świadomości wprowadzonej ponad trzy lata temu marki.

21 lutego 2011

Nielsen kupuje MEMRB

Gigant rynku badawczego powiększa stan posiadania.

21 lutego 2011

Polska Pizza Hut wzorem dla Europy

Jesteśmy rynkiem testowym we wprowadzaniu konceptu casual dining.