M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

2 marca 2011

Trojmiasto.TV rozpoczęło nadawanie

Portal regionalny uruchomił serwis wideo, za który odpowiada Tomasz Siedlar.

2 marca 2011

Skoda prezentuje nową identyfikację

Nowy corporate design marki definiuje hasło "Nowa siła Skody".

2 marca 2011

Żywiec stawia na ludzi z zasadami [WIDEO]

Marketer ruszył z nową kampanią telewizyjną. W spocie występują autorzy programów historycznych.

2 marca 2011

Kuchnia.tv wprowadza do emisji program blogerki

Nadawca proponuje widzom nowy, codzienny program o dietach, który prowadzi blogerka Agata Jędraszczak.

2 marca 2011

Henkel nie wyda więcej na marketing

Polski oddział koncernu chce mieć lepszy wynik sprzedażowy w tym roku, niż zakłada plan dla całego koncernu. Po ubiegłorocznych intensywnych działaniach reklamowych w tym roku nie zamierza zwiększać swoich wydatków mediowych.

2 marca 2011

Ekstraklasa.net na nowej platformie

Serwis działa teraz w oparciu o Webgenerator.

2 marca 2011

Żywiec Zdrój znów sadzi drzewa

Nowa kampania reklamowa Żywca Zdroju, realizowana pod hasłem "Po stronie natury", już po raz trzeci nawiązuje do motywów związanych ze środowiskiem naturalnym. Wzorem ubiegłych lat firma ma posadzić w lasach Beskidu Żywieckiego milion drzew.

2 marca 2011

Sylwia Tygielska zarządza obsługą klienta w Brain

Dotychczasowy szef działu obsługi klienta Mateusz Trojanowski skupi się na działaniach nowobiznesowych.

2 marca 2011

Aneta Leszko przechodzi z Cityboard do POS Media Poland

Po kilku latach pracy w firmie outdoorowej przeszła do polskiego oddziału POS Media Poland.

2 marca 2011

Ferrero rozda nagrody za ponad 600 tys. zł [WIDEO]

W ramach loterii promocyjnej "Machina Rozpieszczania" rozda ekspresy do kawy, iPady, skutery, wycieczki do Włoch i Danii oraz sportowe Alfa Romeo.

2 marca 2011

"Dziennik Gazeta Prawna" reorganizuje pracę redakcji

Dział krajowy ma nowego szefa Bartosza Marczuka.

2 marca 2011

AdAction promuje studia przez advergaming

Agencja opracowała nową grę advergamingową na Facebooka dla Wyższej Szkoły Logistyki w Poznaniu pt. "Pan Da 3".

2 marca 2011

Marka AIG Banku definitywnie znika z rynku

Wczoraj sąd zatwierdził połączenie Santander Consumer Banku i AIG Banku.

2 marca 2011

Uma Thurman z trojaczkami

Alfa Romeo Giulietta reklamowana w telewizji.

2 marca 2011

Penthouse 3D będzie nadawać poprzez satelitę Astra

Pierwszy kanał dla dorosłych w technologii trójwymiarowej będzie emitowany w całej Europie.

2 marca 2011

Reklamy Xenei w sieci kin

Naklejki reklamowe pojawiły się na lustrach w damskich toaletach.

2 marca 2011

Jarosław Przybyła w Sky Share

Były prezes MobiJoy! przechodzi do firmy oferującej współwłasność samolotów.

2 marca 2011

Justyna Dębowska marketing managerem w Venti

W zespole agencji interaktywnej Venti ma odpowiadać za rozwój oferty usług marketingowych realizowanych przez firmę online i offline.

2 marca 2011

Lay's wprowadza nowe smaki. Wilczak znów w reklamie

Marketer chce przekonać konsumentów, że mają decydujący wpływ na produkt i jego wariacje smakowe.

2 marca 2011

Ruszyły wiosenne promocje Discovery i TLC

Flagowe kanały Discovery Networks ruszyły z promocją swoich wiosennych ramówek.

3 marca 2011

World MasterCard z programem lojalnościowym w Aliorze

Bank w ramach World MasterCard Rewards oferuje różnorodne nagrody.

3 marca 2011

Powrót na stare śmieci

Po kilkuletniej przerwie do działu marketingu Beko wraca Michał Grzeliński.

3 marca 2011

Przemysław Maszczyński w Biurze Podróży Reklamy

Agencja ma nowego graphic designera.

3 marca 2011

Iwona Burzyńska odpowiada za PR Panasonic Polska

Nowa rzecznik Panasonica ma czteroletnie doświadczenie w agencjach PR.

3 marca 2011

Syoss wchodzi w męską pielęgnację włosów

Syoss Men to kolejna nowość marki kosmetyków, która w ub.r. zanotowała blisko 200-proc. dynamikę wzrostu sprzedaży od momentu debiutu.

3 marca 2011

Były szef Cohn & Wolfe uruchamia biuro mówców

Rozpoczyna działalność Prime Speakers - biuro mówców i spikerów biznesowych.

3 marca 2011

Maspex inwestuje w wizerunek Kubusia

Ruszyła kampania promująca soki przecierowe Maspeksu.

3 marca 2011

Filip Fiedorow brand managerem Tyskiego

Dotychczas zajmował się marką Grolsch, nad którą teraz będzie pracować Ewa Szulc.

3 marca 2011

Michał Łuczyński i Łukasz Osiński w Toolbox

Agencja ma nowego account executive i new business coordinatora.

3 marca 2011

Biovital Zdrowie z nową komunikacją w TV

Marka po wielu latach przerwy znów reklamuje się w telewizji.

3 marca 2011

Leroy Merlin z kampanią na urodziny

Jubileuszowa kampania Leroy Merlin prowadzona jest w kilku mediach.

3 marca 2011

Z Reckitta do Maspeksu

Patryk Białokozowicz odpowiada za kategorię soków i napojów w Polsce i Europie Wschodniej.

3 marca 2011

Desperado przyjdzie po gotówkę do banku

W nowej kampanii reklamowej Banku Zachodniego WBK wystąpi Antonio Banderas.

3 marca 2011

ING Bank kończy dziś "cukierniczą" kampanię

Kampanię reklamową ze znanym cukiernikiem ING Bank kończy w tłusty czwartek.

3 marca 2011

Netia rusza z nową odsłoną kampanii

Wraz z pojawieniem się nowej oferty produktowej do emisji trafiła kolejna wersja spotu z dokrętką.

3 marca 2011

Promocja konsumencka wspiera sprzedaż Vegety

Podravka rozdaje nagrody w wiosennej akcji, wśród nich - samochód.

3 marca 2011

Ciepły wizerunek elementem nowej strategii Beko

Producent AGD podkreśla emocjonalne cechy marki.

3 marca 2011

Acatar Baby promowany wśród internautów

USP Zdrowie rozbudowuje markę Acatar, nowy produkt reklamuje w internecie.

3 marca 2011

Kanapki premium w McDonald's

Sieć ponownie wprowadza produkty z wyższej półki i jeszcze raz zdradza zainteresowanie Facebookiem.

3 marca 2011

Roman Lubczyński nowym szefem Wundermana

Stefan Nowak, dotychczasowy dyr. zarządzający, rozstał się z agencją.

4 marca 2011

Michał Kozicki dyrektorem sprzedaży w HBO Polska

Zastąpił na tym stanowisku Huberta Drabika, który rozstał się z firmą.

4 marca 2011

Peugeot angażuje konsumentów w powstawanie reklamy

Marketer realizuje projekt, który silnie uwzględnia media społecznościowe.

4 marca 2011

Promując LabStar, WP stawia na ambient

Trwa ogólnopolska kampania reklamowa programu LabStar, autorstwa Wirtualnej Polski, wspierającej start-upy.

4 marca 2011

Swiift promuje Mercedesa do zadań specjalnych

Agencja stworzyła kreacje prasowe, internetowe oraz zajmuje się mailingiem.

4 marca 2011

Redesign wedlowskiego Pawełka

Marketer chce podkreślić nowoczesny charakter marki słodyczy.

4 marca 2011

IQ Marketing dla marki Lipton

Ruszyła kampania pod hasłem "Poznaj subtelny smak bez cienia goryczki". Agencja odpowiada za działania BTL.

4 marca 2011

Jarosław Hendzel startuje z własną firmą

Zajmie się przede wszystkim oferowaniem product placementu.

4 marca 2011

Jacek Jakubowski dyrektorem zarządzającym Ekstraklasy

Na tym stanowisku był wakat po dymisji Ireneusza Trąbińskiego.

4 marca 2011

Wirtualna Polska wprowadza zakładki online

Dzięki nowej funkcjonalności w poczcie Wirtualnej Polski użytkownicy mają stały dostęp online do swoich ulubionych stron.

4 marca 2011

BoboVita przekonuje do zakupu

Marketer rozdaje 100 tys. zł w promocji konsumenckiej.