M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

18 marca 2002

Oświadczenie

Warszawa, 14 marca 2002 Instytut SMG/KRC Poland Media nigdy nie angażuje się w spory pomiędzy zleceniodawcami badań. Podobnie jest w...

19 marca 2002

Ewa Redel mianowana wiceprezesem Edipresse Polska

Ewa Redel została wiceprezesem wydawnictwa Edipresse Polska. Z firmą związała się bezpośrednio po studiach. Od 1999 r. jest dyrektorem zarządzającym...

19 marca 2002

Browary Lubelskie rozpoczną kampanię reklamową piwa Perła

Browary Lubelskie SA rozpoczną regionalną kampanię reklamową piwa Perła. Przygotowała ją agencja 141 Testardo PR, która na początku tego roku...

19 marca 2002

Nowe pismo dla rodziców - "Edukacja Twojego Dziecka"

Wydawnictwo Aga-Press wprowadziło nowy tytuł "Edukacja Twojego Dziecka". W krótkim czasie jest to kolejny, trzeci nowy magazyn tego wydawnictwa. Do...

19 marca 2002

Publicis przygotował kampanię reklamową pieprzu Kamis

W połowie marca br. rozpoczęła się kampania reklamowa pieprzu firmy Kamis - Przyprawy SA przygotowana przez agencję Publicis. Skierowana jest...

19 marca 2002

Agencja tos Eidos wprowadza do swojej oferty nowe narzędzie

Grupa Konsultantów Marketingowych "tos Eidos" wprowadza do swojej oferty narzędzie komunikacyjne eWir oparte na idei permission marketingu. Dzięki niemu możliwe...

19 marca 2002

BCA SA wydzieliła spółkę medialną Alert Media

Agencja public relations Business Communications Associates (BCA SA) wydzieliła ze swej struktury dotychczasowy dział mediów w odrębną spółkę, która przyjęła...

20 marca 2002

Rząd zaostrza warunki koncentracji mediów w projekcie ustawy o RTV

Według rządowego projektu nowelizacji Ustawy o radiofonii i telewizji, który niebawem zostanie przekazany parlamentowi, radiowi i telewizyjni nadawcy ogólnopolscy nie...

20 marca 2002

Trzecia edycja Eurogwarancji wspierana reklamą

Od 16 marca w telewizjach TVP1, TVP2, TVN i Polsat emitowana jest reklama Lokaty Dynamicznego Inwestowania 3, przygotowana przez agencję...

20 marca 2002

Nowa, BTL-owa działalność Machiny Press, wydawcy "Machiny"

Machina Press, wydawca miesięcznika "Machina", rozpoczęła nową, dodatkową działalność - świadczy usługi BTL dla firm zewnętrznych. Specjalizuje się w organizowaniu...

20 marca 2002

Nowa polska edycja "Sports Illustrated - Swimsuit Edition"

Druga polska edycja "Sports Illustrated - Swimsuit Edition" ukaże się w maju br. Jej wydawcą, tak jak w przypadku poprzedniego,...

20 marca 2002

Rusza kampania pasty większych opakowań Blend-a-med

Dziś rozpoczęła się kampania reklamowa pasty do zębów Blend-a-med. Cel kampanii to poinformowanie konsumentów o nowych, większych opakowaniach. Akcja reklamowa...

20 marca 2002

Gruppa 66/Ogilvy kreuje promocję "Tytusa, Romka i A'Tomka" i KFC

Agencja reklamowa Gruppa 66/Ogilvy przygotowała kreację na potrzeby promocji filmu "Tytus, Romek i A'Tomek" w restauracjach sieci KFC. "Celem kampanii...

21 marca 2002

Unicom Bols Group może zażądać 60 mln dol. odszkodowania od "Newsweeka"

Unicom Bols Group, dystrybutor m.in. wódki Bols, może domagać się 60 mln dol. odszkodowania od polskiej edycji "Newsweeka" (wydawca: Axel...

21 marca 2002

MTV Networks Europe wprowadza kolejny kanał do Polski

Kolejny kanał muzyczny z rodziny MTV rusza w lipcu br. Polskojęzyczna wersja europejskiego kanału VH1 przeznaczona będzie dla odbiorców powyżej...

21 marca 2002

Deutsche Städte Medien chce sprzedać udziały w Europlakat Polska

Większościowy udziałowiec firmy reklamy zewnętrznej Europlakat Polska - niemiecki inwestor Deutsche Städte Medien (DSM) - zdecydował się na wystawienie swoich...

21 marca 2002

Euromedia - dom mediowy grupy Eurozet - przestaje istnieć

Euromedia, dom mediowy należący do grupy mediowej Eurozet, przestał istnieć. Działalność Euromediów przejmuje dom mediowy Media Planning Group (MPG) należący...

21 marca 2002

Iwański rozmawia z amerykańską firmą badawczą o inwestycji w Polsce

Ireneusz Iwański, prezes Konwentu Radiowych Nadawców Prywatnych, rozmawiał w Waszyngtonie z Jayem Guytherem, wiceprezesem amerykańskiej firmy badawczej Arbitron, o możliwości...

21 marca 2002

Małgorzata Najgebauer nowym kierownikiem reklamy "Twojego Stylu"

Małgorzata Najgebauer została kierownikiem działu reklamy miesięcznika "Twój Styl". Od lat jako handlowiec była związana z tym tytułem. Obowiązki dyrektora...

21 marca 2002

Reebok rozpoczyna repozycjonowanie swoich produktów

W kwietniu br. rozpoczyna się wizerunkowa kampania reklamowa firmy Reebok, której kreację polski oddział koncernu przygotował we własnym zakresie. "Celem...

21 marca 2002

Star Foods wykorzystał wizerunek Jerzego Dudka w reklamie chipsów

Star Foods SA, producent słonych przekąsek Mr Snack, Star Chips i Rebels, rozpoczął akcję promocyjną wspierającą sprzedaż swoich produktów. Jej...

21 marca 2002

Anna Kurnikowa reklamuje buty ClimaCool Adidasa w telewizji

Rosyjska tenisistka Anna Kurnikowa jest bohaterką telewizyjnych reklam butów ClimaCool firmy Adidas. Kreacją spotów telewizyjnych i layoutów prasowych na potrzeby...

21 marca 2002

Lech Kaczoń nowym szefem Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej

Walne zebranie Izby Gospodarczej Reklamy Zewnętrznej (IGRZ) wybrało nowe władze tej organizacji. Członkami Rady Izby drugiej kadencji, która potrwa cztery...

21 marca 2002

Cadbury Wedel odświeża wizerunek Baryłek

Koncern Cadbury Wedel zmienił szatę graficzną opakowania czekoladek Baryłki. Za kreację opakowania odpowiedzialna jest francuska agencja Criterium. Jak powiedziała Agnieszka...

21 marca 2002

Wyjaśnienie

We wczorajszym wydaniu DS "MiMP", opierając się na informacjach uzyskanych w firmie American Restaurants, napisaliśmy, że agencją, która jest odpowiedzialna...

22 marca 2002

Unicom Bols Group domaga się od "Newsweeka" odszkodowania

Publikacja w ostatnim, 12. numerze tygodnika "Newsweek" informacji odnoszących się do sprawy zlikwidowania przez katowicką policję nielegalnej rozlewni alkoholu wywołała...

22 marca 2002

Rynek badań odnotował w 2001 r. 5,2-proc. wzrost obrotów

Rynek badań nieznacznie wzrasta, coraz mniej na badania wydają firmy internetowe, prasa oraz agencje reklamowe i agencje public relations -...

22 marca 2002

KRRiTV zwiększa limity reklamowe Canal Plus, Ale Kino! i MiniMaksa

Krajowa Rada Radiofonii i Telewizji zgodziła się na zwiększenie do 15 proc. czasu antenowego czasu reklamowego dla kanałów telewizyjnych Canal...

22 marca 2002

Kampania informacyjna Unii Europejskiej w Polsce rusza w maju br.

Pierwszy etap kampanii informującej o Unii Europejskiej (UE) w Polsce pod hasłem "Unia bez tajemnic" rozpocznie się w maju br....

22 marca 2002

Serwis internetowy poświęcony finansom w portalu Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl uruchomił nowy serwis internetowy o nazwie Centrum Finansowe w całości poświęcony finansom. Za jego pośrednictwem można skorzystać z...

22 marca 2002

Sejm RP opóźnia wejście w życie nowego prawa farmaceutycznego

Sejm RP zdecydował o wydłużeniu okresu vacatio legis dla ustawy o prawie farmaceutycznym, która zawiera istotne zmiany w regulacjach zasad...

22 marca 2002

Sprostowanie

We wczorajszym wydaniu DS "MiMP" w tekście poświęconym domom mediowym Euromedia oraz Media Planning Group błędnie napisaliśmy, że Media Planning...

25 marca 2002

McCann-Erickson będzie pracować dla Plus GSM i ING Banku Śląskiego

Plus GSM i ING Bank Śląski nawiązują współpracę z McCann-Ericksonem jako rezultat ogłoszonych wcześniej przetargów. W przetargu rozpisanym przez Plus...

25 marca 2002

Kolejny tytuł Inforu. Możliwe zwiększenie częstotliwości "Gazety Prawnej"

"Bilans", nowy tytuł w ofercie Grupy Wydawniczej Infor, jest przeznaczony dla księgowych. Ukazał się w nakładzie 130 tys. egzemplarzy. Jest...

25 marca 2002

The Rowland Company będzie obsługiwała TNS OBOP

Firma badawcza TNS OBOP rozstrzygnęła przetarg na agencję public relations. Spośród siedmiu agencji, m.in. Sigma i Tauber Promotion, TNS OBOP...

25 marca 2002

Wyjaśnienie

W informacji zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MiMP" z 19 marca br. znalazła się błędna informacja o udziale agencji reklamowej Ad...

26 marca 2002

JWT/Parintex będzie pracować dla marki Isostar

Agencja J. Walter Thompson/Parintex wygrała przetarg na przygotowywanie kreacji dla marki Isostar, należącej do firmy Alima-Gerber. Umowa dotyczy br. W...

26 marca 2002

Zmiany w Biurze Reklamy wydawnictwa Axel Springer Polska

Axel Springer Polska wzmocniło dyrekcję swego Biura Reklamy. Kieruje nim, jak wcześniej, Dominik Tzimas. Od teraz ma dwóch zastępców, a...

26 marca 2002

Perspektywa rychłej nowelizacji ustawy "antyalkoholowej" oddala się

Prace sejmowej Komisji Kultury Fizycznej i Sportu, która zajmuje się przygotowaniem projektu zmian w Ustawie o wychowaniu w trzeźwości i...

26 marca 2002

Canal Plus nie zna jeszcze decyzji KRRiTV

Canal Plus nie otrzymał jeszcze decyzji Krajowej Rady Radiofonii i Telewizji dotyczącej zwiększenia czasu reklamowego w swoich programach. Z naszych...

26 marca 2002

Magazyn "e-PRO" stanie się suplementem do "Windows 2000 Magazine"

IT Press, wydawca polskiej edycji "Windows 2000 Magazine", kupiło od koncernu wydawniczego Penton Technology Media licencję na wydawanie magazynu "e-PRO"....

26 marca 2002

Wyjaśnienie

W informacji zamieszczonej w Dziennym Serwisie "MiMP" z 25 marca br. znalazła się błędna informacja o udziale agencji Tauber Promotion...

27 marca 2002

Związek gejowski tematem kampanii reklamowej miesięcznika "Machina"

Wydawca miesięcznika "Machina" - firma Machina Press - rozpocznie kampanię reklamową tego tytułu. Wystartuje ona zaraz po Wielkanocy. Zostanie przeprowadzona,...

27 marca 2002

Grupa Żywiec wspiera sprzedaż piwa Żywiec promocją konsumencką

Grupa Żywiec SA rozpoczęła w marcu br. dwumiesięczną promocję konsumencką piwa Żywiec. Promocja ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy. Jest wsparta prasową kampanią...

27 marca 2002

Stacja telewizyjna Tele 5 rozpocznie emisję 15 kwietnia br.

Nowa telewizja Tele 5 rozpocznie nadawanie 15 kwietnia br., a nie jak planowano wcześniej 31 marca br. "Obecnie zamykamy sprawy...

27 marca 2002

P&G wspiera kampanią reklamową sprzedaż Mr Propera

Koncern Procter & Gamble (P&G) rozpoczął kampanię reklamową nowych zapachów środka czyszczącego Mr Proper. Za strategię i kreację działań reklamowych...

27 marca 2002

Rafineria Gdańska uruchomi nową grę na witrynie dynamic.lotos.pl

Rafineria Gdańska uruchomi na witrynie produktowej dynamic.lotos.pl nową grę "W sieci Lotos". Przygotowała ją gdańska firma Fin-skog Internet odpowiedzialna także...

27 marca 2002

Związek gejowski tematem kampanii reklamowej miesięcznika "Machina"

Wydawca miesięcznika "Machina" - firma Machina Press - rozpocznie kampanię reklamową tego tytułu. Wystartuje ona zaraz po Wielkanocy. Zostanie przeprowadzona,...

27 marca 2002

Grupa Żywiec wspiera sprzedaż piwa Żywiec promocją konsumencką

Grupa Żywiec SA rozpoczęła w marcu br. dwumiesięczną promocję konsumencką piwa Żywiec. Promocja ma charakter sprzedażowo-wizerunkowy. Jest wsparta prasową kampanią...

27 marca 2002

Stacja telewizyjna Tele 5 rozpocznie emisję 15 kwietnia br.

Nowa telewizja Tele 5 rozpocznie nadawanie 15 kwietnia br., a nie jak planowano wcześniej 31 marca br. "Obecnie zamykamy sprawy...