M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

23 marca 2011

Tomasz Bałuk nowym prezesem SAR

Magdalena Czaja z San Markos i Przemysław Bogdanowicz z BBDO zostali członkami zarządu organizacji.

24 marca 2011

Zyski z VoD za 4-5 lat - prognozuje Multimedia

Operator kablowy Multimedia liczy, że internetowy serwis VoD Mmtv.pl zacznie na siebie zarabiać za 4-5 lat.

24 marca 2011

Żelazna Studio dla Leroy Merlin Polska

Agencja zrealizowała wizerunkowo-marketingowy projekt fotograficzny dla sieci.

24 marca 2011

Leo Burnett wzmacnia kadry

Agencja zatrudniła sześć osób ze względu na większą liczbę realizowanych projektów.

24 marca 2011

IDMnet wydzielił nową sieć AdProfile

Sieć reklamy behawioralnej oferować będzie produkty bazujące na technologii retargetingu i predykcyjnego targetowania behawioralnego.

24 marca 2011

Packshot dla Polish National Sales Awards

Studio przygotowało spot do III edycji konkursu Profesjonalny Sprzedawca Roku 2010.

24 marca 2011

Allegro i Interia walczą z phishingiem

Powstał specjalny mechanizm weryfikowania i oznaczania maili od Allegro jako pochodzących od zaufanego nadawcy.

24 marca 2011

Monika Wal awansuje w Infor Biznes

Po objęciu przez Monikę Szulc-Wąsikowską funkcji wicedyrektora biura reklamy na jej poprzednie stanowisko powołano Monikę Wal.

24 marca 2011

AMS rozstrzygnął konkurs w Gdańsku

W konkursie Miasta Gdańsk i AMS na opracowanie założeń funkcjonalno-przestrzennych Placu Wałowego w Gdańsku sąd konkursowy przyznał dwie równorzędne pierwsze nagrody.

24 marca 2011

Elżbieta Marciniak w zespole obsługi klienta TNS Pentor

Wcześniej pracowała m.in. w ACNielsen.

24 marca 2011

Opcja rozwija współpracę z marką Saab

W internecie ruszyła kampania: "Szwedzki Saab 9-5. Z góry ma więcej".

24 marca 2011

Wiosenne porządki w Chacie Polskiej

Ruszyła akcja promocyjna w sieci sklepów zaplanowana przez LoboSystem.

24 marca 2011

Van Pur Łomża wprowadzi nową markę Shade Cider

Producent piwa chce otworzyć na polskim rynku nową kategorię napojów alkoholowych - cydru.

24 marca 2011

Marzena Mróz w "Art@Business"

Magazyn dla pasjonatów sztuki chce wzmocnić swoją obecność na rynku. Za jego rozwój będzie odpowiadać Marzena Mróz, która przeszła z firmy Concept Publishing.

24 marca 2011

FoodCare odświeża Gellwe

I kontynuuje jesienną kampanię tej marki.

24 marca 2011

Żywiec lata LOT-em

Marka piwa przedłużyła współpracę z narodowym przewoźnikiem i negocjuje umowę o współpracy marketingowej.

25 marca 2011

Lekka strona dla Liptona

Unilever rozszerza promocję zielonych i białych herbat Lipton w piramidkach. Po rozpoczęciu emisji reklam telewizyjnych, insertach do prasy, działania reklamowe marketera można zauważyć w internecie.

25 marca 2011

Treści w Przekroj.pl tylko za opłatą

Wydawnictwo Przekrój wystartowało z płatnym serwisem internetowym łączącym marki tygodnika "Przekrój" i miesięcznika "Sukces".

25 marca 2011

Abra z reklamą w telewizji

Spoty wyprodukowano w technologii 3D.

25 marca 2011

Corporate Profiles DDB stawia na nowe media

Rok 2010 grupa zakończyła wzrostem przychodów rzędu 30 proc. Jej management chce w najbliższym czasie położyć większy nacisk na realizację projektów wykorzystujących interaktywne kanały komunikacji z konsumentem.

25 marca 2011

Joanna Krupa reklamuje lody Koral [WIDEO]

Marketer kolejny raz wykorzystuje w reklamie wizerunek celebrytki.

25 marca 2011

7 proc. wzrostu przychodów Canal+ w 2010 r.

Canal+ Cyfrowy chce rozwijać kontent premium. Według danych firmy rośnie udział droższych pakietów reklamowych.

25 marca 2011

Magdalena Bursiak dołącza do Cormedia

Firma wzmacnia dział sprzedaży bezpośredniej.

25 marca 2011

Spoty promujące turystykę w Polsce nagrodzone podczas Golden City Gate

Wyróżnienia powędrowały do czterech rodzimych produkcji.

25 marca 2011

Lekcje stylu w internecie

P&G w komunikacji marki Dreft stawia na internet i interakcję z konsumentami.

25 marca 2011

Banderas reklamuje pożyczki BZ WBK [WIDEO]

Hiszpański aktor okazał się lepszy od George'a Clooneya, Catherine Zety-Jones, Lucy Liu, Roberta De Niro czy Bena Afflecka.

25 marca 2011

Okocim podwójnie chmielony

Sztandarowy wariant marki zmienia nazwę, startuje nowa kampania reklamowa.

25 marca 2011

Kirstein odchodzi, a Olejniczak wraca do Eurozetu

Grupa Eurozet rozdzieliła funkcje dyrektora programowego i naczelnego stacji. To pierwsze stanowisko pozostaje nieobsadzone.

25 marca 2011

Udany rok Grandes Kochonos

Agencja odnotowała ponad 60-procentowy wzrost przychodów w ub.r.

25 marca 2011

Piotr i Paweł w ogólnopolskiej kampanii

Działania prowadzone są pod hasłem "Z miłości do świeżości".

25 marca 2011

EB ma szansę wrócić na polski rynek?

Inicjatywa powstała w Facebooku chce powrotu marki. Czy Grupa Żywiec ugnie się pod naciskiem vox populi?

25 marca 2011

Marcin Grabowski znów odpowiada za badania w AMS

Po ponad dekadzie wraca do spółki i obejmuje stanowisko pełnomocnika zarządu ds. badań.

25 marca 2011

P&G premiuje zakup Ariela pralką

Ruszyła wiosenna promocja marki proszków do prania.

25 marca 2011

Agata Sokołow i Aleksandra Czech w IDMnecie

Powiększono teamy do obsługi kluczowych klientów i marketingu.

25 marca 2011

Digital One startuje z Mobuzzerem

Nowa płatna usługa agencji oferuje monitoring kondycji marek w social mediach.

25 marca 2011

Xelion zaprasza konkurencję na szkolenie

Niestandardową kampanię przygotowała agencja Euro RSCG Warsaw.

28 marca 2011

Brasil zatrudnia nowych pracowników

Nowe osoby dołączyły do zespołu kreacji i działu obsługi klienta.

28 marca 2011

Specjal na skalę ogólnopolską

Grupa Żywiec promuje w telewizji swoją największą regionalną markę.

28 marca 2011

Different Net drugim brokerem reklamowym Tvp.pl

Na potrzeby współpracy z TVP na rynku powstała nowa spółka.

28 marca 2011

TVN Warszawa tylko w internecie

Koncern ITI rezygnuje z utrzymywania stacji telewizyjnej i przenosi ją do sieci.

28 marca 2011

Orange.pl poszerza ofertę telewizyjną

W portalu jest już dostępnych dziewięć kanałów telewizyjnych.

28 marca 2011

Frito Lay inwestuje w public relations

Agencja Multi Communications zajmie się PR produktowym oraz promocją w mediach II etapu konkursu "Wymyśl nowy smak".

28 marca 2011

Raiffeisen z Polbankiem chce być w pierwszej trójce

Prawdopodobnie do końca 2011 r. banki będą działały osobno, a następnie albo Raiffeisen wchłonie Polbank, albo marki zostaną połączone w jeden brand.

28 marca 2011

Joanna Jabłczyńska reklamuje program rabatowy City Handlowego

Bank przygotował konkurs, w którym cztery osoby wygrają 10 tys. zł na zakupy. W promocji wykorzystano wizerunek Joanny Jabłczyńskiej.

28 marca 2011

Viva Polska przedstawia programming wiosenny

Muzyczna stacja telewizyjna pokaże dwa nowe programy, pojawi się pięć pasm muzycznych, a także weekendy tematyczne.

28 marca 2011

Mather i SoHo notują 12-proc. wzrost

Stabilny zespół menedżerski oraz pozyskanie kilku budżetów reklamowych w ramach obsługi długoterminowej i projektowej pozwoliło agencjom zarządzanym przez Wojciecha Putrzyńskiego na ugruntowanie swojej pozycji w grupie Ogilvy.

28 marca 2011

Domino's Pizza rozwija sieć i stawia na internet

Sieć chce mieć ponad 20 lokali do końca 2012 r. Dopiero wtedy może ruszyć kampania reklamowa w mediach elektronicznych.

28 marca 2011

Franiszek Smuda w reklamach Biedronki

Sieć handlowa komunikuje w najnowszej kampanii reklamowej, że jest sponsorem piłkarskiej reprezentacji Polski.

28 marca 2011

Maciej Sojka współpracuje z polskim DDB w Hiszpanii

Były prezes ITI Neovision, który rozwija obecnie nowy projekt telewizyjny w Hiszpanii, korzysta z usług spółek należących do Corporate Profiles DDB Group, dowiedzieliśmy się nieoficjalnie.

29 marca 2011

Mood Media wypełni muzyką perfumerie Douglas

W 87 sklepach zostaną zamontowane zintegrowane systemy audio.