M&MP

MMP Magazyn Online
>MMP Magazyn Online handelextra.pl

Archiwum

Kraj - najnowsze

29 marca 2011

Adidas milczy w sprawie muru

Na rok przed Euro 2012 Adidas zalicza jedną z największych wpadek marketingowych. W sieci internauci nawołują do bojkotu produktów.

29 marca 2011

Opakowania Unilevera bardziej eko

W ramach globalnego programu, mającego na celu obniżkę kosztów i działania proekologiczne, w Polsce pojawiły się nowe butelki dezodorantów Dove i Rexona.

29 marca 2011

Szczęsny odchodzi z BR Infor Biznes

Z biurem reklamy "Dziennika Gazety Prawnej" rozstaje się jego szef.

29 marca 2011

No to Frugo... z FoodCare

Producent Tigera odkupił dawną kultową markę od Aflofarmu.

29 marca 2011

Alior Bank także dla budżetówki

Dla emerytów i pracowników sfery budżetowej bank przygotował ofertę specjalną pożyczek gotówkowych.

29 marca 2011

Nowy klient i kampania Budowii

Pierwsza kampania dla Semmelrock Stein + Design przebiega pod hasłem "Twój ogród to twój dom. Inspiracje. Trendy. Rozwiązania".

29 marca 2011

Link4: Kierowco, zmień ubezpieczyciela

"Ponad połowa polskich kierowców po 24. roku życia mogłaby zaoszczędzić, zmieniając ubezpieczyciela" - przekonuje Link4 w najnowszej kampanii, wspierając się badaniami Ipsosu.

29 marca 2011

Hellmann's wybiera kanapkę "wszechczasów"

Błąd w pisowni celowym zabiegiem w wielkiej akcji majonezu autorstwa 180heartbeats.

29 marca 2011

Z Leo Burnett do Grandes Kochonos

Nowy team kreatywny będzie odpowiadał za new business, BGŻ i ING Życie.

29 marca 2011

Ars Thanea wkrótce z inwestorem

Michał Dziekan oraz Marcin Klicki przechodzą z Platige Image do Ars Thanea. Agencja od czerwca pozyska zagranicznego inwestora.

29 marca 2011

Biuro reklamy Multikina po znacznych zmianach

Dwa nowe piony, awanse i reorganizacja struktur to wynik rozwoju reklamy kinowej oraz dostosowania firmy do jej obecnej pozycji na rynku.

29 marca 2011

Serce i Rozum w wannie

Jeśli komuś komputer wpadnie do wanny, to nie polecamy jednak tej metody suszenia...

29 marca 2011

Red8 rośnie w równym tempie

Agencja może pochwalić się prawie 10-proc. wzrostem przychodów. To zasługa nowych klientów i pogłębienia współpracy z długofalowymi.

29 marca 2011

Filip Hołowczyc odchodzi z ZenithOptimedia

Szef działu internetowego ZOG zmienia pracę, ale zostaje w branży.

29 marca 2011

Demo Effective Launching zmienia menedżerów

Agencja ma nowego szefem działu kreacji i menedżera planowania strategicznego.

29 marca 2011

Sare wzmacnia dział new business

Zatrudnia w nim trzy osoby, m.in. ze względu na zwiększoną liczbę zapytań ofertowych.

29 marca 2011

TVP szacuje wzrost cen na 7-8 proc.

W tym roku ceny netto reklam w TVP wzrosną o ok. 7-8 proc.

29 marca 2011

Ogilvy Poland kompleksowo dla MetLife Amplico

Grupa odpowiada za kompleksową strategię i realizację działań komunikacyjnych.

29 marca 2011

KRRiTV nakłada 300 tys. kary na TVN

Krajowa Rada dopatrzyła się złamania przepisów Ustawy o radiofonii i telewizji w zakresie ochrony małoletnich i nałożyła na stację 300 tys. zł kary.

29 marca 2011

Knorr pokonał Winiary w kategorii fiksów

Dzięki ubiegłorocznej ofensywie ma 52 proc. udziałów w tej kategorii.

29 marca 2011

Answear.com ruszył z kampanią

Reklamy zachęcają do zakupów w nowym sklepie odzieżowym.

29 marca 2011

Kantar zbada wartość kampanii w internecie

Firma wdrożyła projekt Evaliant Internet AdEx.

30 marca 2011

PR Kwadrat dla Pirelli Polska

Agencja będzie wspierać m.in. projekty związane z Formułą 1.

30 marca 2011

Wedel pierwszym narodowym sponsorem Euro 2012

Bilety na mecze dla konsumentów, specjalne linie produktów, kampania reklamowa - takie m.in. plany ma marketer w związku ze sponsorowaniem rozgrywek piłkarskich.

30 marca 2011

Organizator Bilioneurobab uruchamia e-platformę sprzedażową

Przy projekcie Bebclub.pl pracowała agencja Supermedia Interactive.

30 marca 2011

Instream Media startuje na rynku

Nowa sieć reklamy internetowej in-video oferuje zagraniczne witryny.

30 marca 2011

Moritz reklamuje szybkie płatności

Citi Handlowy reklamuje rozwiązania oszczędzające czas klientów.

30 marca 2011

Trzydziesty trzeci Pomysł na...

Kolejna nowość marki Winiary będzie reklamowana m.in. w TV.

30 marca 2011

Wódka Krupnik marką nr 2 na rynku

Marka Grupy Sobieski prześcignęła Absolwenta produkowanego przez CEDC.

30 marca 2011

Reorganizacja menedżerska w Polskapresse

Szef biura reklamy i szefowie marketingu rozstają się z wydawnictwem.

30 marca 2011

Z Peugeot do Iveco Poland

Nowym marketing managerem został Michał Fersten.

30 marca 2011

Grupa Żywiec wchodzi w nowy segment

Do tej pory marketer nie był obecny w segmencie piw niepasteryzowanych. Teraz wprowadza trzy marki z krótkim okresem przydatności.

30 marca 2011

Chiquita funduje marzenia za 7 tys. zł

Pod hasłem "Myślisz, mówisz, masz" ruszyła szeroko zakrojona kampania wizerunkowo-promocyjna bananów Chiquita. Kreację i strategię kampanii przygotowała agencja reklamowa 4Frame, za działania in-store odpowiedzialna jest zaś agencja XConcept.

30 marca 2011

Lipton pozytywnie

Kluczowa marka Unilevera zmienia tagline na "Drink Postive" i komunikuje jakość.

30 marca 2011

Glinka zareklamuje farby Garnier

To już trzecia polska gwiazda promująca te produkty.

30 marca 2011

Shade Cider będzie wspierany sponsoringiem

Mimo że nowy produkt Browarów Regionalnych "Łomża" jest słabszy niż mocne piwa, nie może być reklamowany np. w telewizji.

30 marca 2011

Hit Twist odpowiedzią Bahlsena na Oreo

Marketer, bazując na trzyetapowej zabawie, chce odebrać unikatowość marce Oreo.

30 marca 2011

Rowery wracają do kawiarni

Sieć W Biegu Café by Jacobs Krönung po raz drugi będzie wypożyczać rowery.

30 marca 2011

Neo@Ogilvy bliżej z Value Media

Oba domy mediowe podpisały umowę o stałej współpracy.

30 marca 2011

Majecka zastąpi Hołowczyca w ZOG-u

Na szefa ZED Digital awansuje Agata Majecka

31 marca 2011

ViViral stawia na social media

Agencja marketingu wirusowego wprowadza nową usługę social media aid i nowe pakiety rozliczeniowe.

31 marca 2011

Merrell z profilem w Facebooku

Fan page producenta butów dla aktywnych "​Let’s get outside" ruszył w końcu marca br.

31 marca 2011

Marcin Czubak nowym szefem sprzedaży Mini Media

Zmiana personalna w zespole firmy oznacza koniec jej współpracy z brokerem Media Shop.

31 marca 2011

Budimex nadal z San Markos

Budimex Nieruchomości przedłuża umowę z agencją, z którą współpracuje od 2007 r.

31 marca 2011

Opus B stawia na nogi z Diosmineksem [WIDEO]

Komunikacja marki leku z portfolio Lek-Am kierowana jest do kobiet.

31 marca 2011

Grand prix Kreatury dla reklamy Krakowa [WIDEO]

Jury wyróżniło główną nagrodą kampanię reklamową przygotowaną przez TBWA dla Gminy Miejskiej Kraków. Ponadto przyznało aż 22 nagrody.

31 marca 2011

Saatchi przejmuje obsługę marki Milka

Saatchi, która pracowała do tej pory dla Wedla, ma się zająć obsługą marki Milka z portfolio Kraft Foods.

31 marca 2011

Piotr Łysak z McCann Erickson nowym szefem IAA

Dotychczasowy prezes organizacji Paweł Kowalewski odchodzi po upływie dwóch kadencji zarządu.

31 marca 2011

PHD chce docierać do osób starszych

Należący do Omnicom Media Group dom mediowy PHD wprowadza na polski rynek sieciową metodologię badań dotyczących komunikacji kierowanej do osób w wieku 50+.

31 marca 2011

Lukas Bank i proste liczenie [WIDEO]

Bank przekonuje w reklamie, że warunki pożyczki gotówkowej są tak proste, że zrozumie je każdy... nawet profesor matematyki.